Auteur Topic: Aflevering 14  (gelezen 54665 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #100 Gepost op: 10-12-2012, 18:51:37 »
Ik snap ook wel dat die niet meer terugkomen. De proeven waren dit jaar echt fantastisch, je kunt niet 2 van zulke geweldige proeven per aflevering maken.

En ik vond het toch wel een aardig tactisch element dat de mensen van winnaarseiland niet meer met de anderen konden overleggen over de stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #101 Gepost op: 10-12-2012, 20:01:53 »
Klopt maar helaas had je daar alleen de eerste keer wat aan,
Daarna sprak iedereen van tevoren alles al af.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #102 Gepost op: 10-12-2012, 21:06:49 »
Nja, ze werden wel bang dat bijv Fajah omgeturnd zou worden, er is ineens meer onzekerheid.
Keep calm and eat chocolates!

Offline stradivarius

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #103 Gepost op: 10-12-2012, 22:41:11 »
Fayah... . Onvoorstelbaar dat zij in de finale zit... Heel deze expedities lijkt enorm gemanipuleerd te zijn...

hopelijk is dit het einde van Expeditie Robinson... weliswaar met een teleurstellend laatste seizoen

getekend,

een ex eilandbewoner!
« Laatst bewerkt op: 10-12-2012, 22:46:14 door Lukie4, Reden: schelden met sterretjes blijft schelden »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #104 Gepost op: 10-12-2012, 22:45:24 »
Heel deze expedities lijkt enorm gemanipuleerd te zijn...

hopelijk is dit het einde van Expeditie Robinson... weliswaar met een teleurstellend laatste seizoen

getekend,

een ex eilandbewoner!

Ik heb ook de indruk dat er fel gemanipuleerd werd dit jaar... Alle sterken er uit : Olivier, Lodewijk, Min Hee, Paul....
Misschien geen mensen die veel "gewonnen " hebben maar die veel meer een Robinson mentailiteit hebben dan de 4 de waarschijnlijk de finale mogen spelen.

Offline SOCCER

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #105 Gepost op: 10-12-2012, 23:00:48 »
Voor mij de laatste aflevering nu ook Gene nog weggestemd werd. Noem dit volgend jaar misschien Expeditie Pokerface ofzo. Als de Robinson degene is die met taktische stemmen de finale haalt... Watjes. De sterksten der uit stemmen is volgens mij niet wat dit programma zou moeten beogen. Tsssssss. Zoals gezegd. Ik heb vandaag de laatste keer gekeken.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #106 Gepost op: 10-12-2012, 23:28:56 »
Gene de sterkste? Hoe kom je daarbij? Ik denk niet dat iemand die nog geen 1 keer immuniteit heeft behaald de sterkste is. Fajah, peggy en fatima hebben daarentegen wel iig 1 proef gewonnen

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14
« Reactie #107 Gepost op: 10-12-2012, 23:32:59 »
Fajah en Fatima zijn beiden hele sterke kandidaten, dus die hebben het echt wel verdiend ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #108 Gepost op: 11-12-2012, 10:41:55 »
Ik lees wel erg vaak over die Robinsonproeven, maar die zijn er al zó lang niet meer. Die komen echt niet meer terug.

Ik denk het ook niet, maar ik zou het terugwillen om de volgende reden. Om naast immuniteit ook nog veel voedsel te winnen, maakt je niet alleen fysiek maar ook mentaal sterker omdat je minder stress hebt voor de eilandraad. Daardoor ben je emotioneel en fysiek sterker voor de volgendeimmunteitsproef, waardoor je meer kans hebt om te winnen dan de andere kandidaten. Zo krijgt een of enkele personen die steeds winnen een steeds groter voordeel t.o.v. de kandidaten die niet het comfort van immuniteit en voedsel winnen.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #109 Gepost op: 11-12-2012, 12:28:05 »
Ik ga eerlijk zijn,
de balk was de meest oneerlijkste proef van dit jaar.
Natuurlijk wonnen Fajah en Fatima,want toen Peggy en Christophe erafvielen,stonden zij nog fijn op 2 balkjes...
Deze expeditie is gewoon gemanipuleerd zodra Evi zei ;"Je weet wat er vorig jaar met Tanja was gebeurd?"
Eigenlijk al vanaf de duels.
Waar is de tijd,als je iemand wegstemde,dat hij/zij meteen geëlimineerd was.
De enige die het nog verdiende ( voor mij ) was Gene,ok,hij heeft misschien volgens vele heel sluw gespeeld en was in het begin de complotmaker,maar ik gunde het hem veel meer dan de 4 huidige kandidaten.
Fajah heeft alle duels gewonnen,maar als jij de hele tijd op een balkje moet lopen,stokken nemen en een emmer vullen ( en de tijd in het oog houden ) is het normaal dat je telkens wint.Het spannendste duel was Willie tegen Fajah,want dit was nieuw voor beiden.Maar als zelfs Fajah 1 heel stokje voor Lodewijk kwam te staan,betekent het toch dat ze waarschijnlijk tegen iedereen kon winnen -> wat ze ook deed.
Alles is hier gewoon voor het pokertrio ( Peggy,Christophe en Fatima ) op een leien dakje gelopen.
En deze aflevering zat Fajah te huilen omdat Christophe dat zei,en dat Fajah zei : "Ik dacht dat ik mensen kon vertrouwen" enz... En Lodewijk???Hij dacht hetzelfde,en hij was daar kwaad over,volgens Fajah had hij dan ook zitten huilen,maar hij was definitief uitgestemd,Fajah niet.
Deze editie is vol met de term "Backstabbing" en dat vind ik dat ER niet moest hebben.

--
Tot hier mijn redevoering.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #110 Gepost op: 11-12-2012, 12:43:48 »
Ik ga eerlijk zijn,
de balk was de meest oneerlijkste proef van dit jaar.
Natuurlijk wonnen Fajah en Fatima,want toen Peggy en Christophe erafvielen,stonden zij nog fijn op 2 balkjes...
Deze expeditie is gewoon gemanipuleerd zodra Evi zei ;"Je weet wat er vorig jaar met Tanja was gebeurd?"
Eigenlijk al vanaf de duels.
Waar is de tijd,als je iemand wegstemde,dat hij/zij meteen geëlimineerd was.
De enige die het nog verdiende ( voor mij ) was Gene,ok,hij heeft misschien volgens vele heel sluw gespeeld en was in het begin de complotmaker,maar ik gunde het hem veel meer dan de 4 huidige kandidaten.
Fajah heeft alle duels gewonnen,maar als jij de hele tijd op een balkje moet lopen,stokken nemen en een emmer vullen ( en de tijd in het oog houden ) is het normaal dat je telkens wint.Het spannendste duel was Willie tegen Fajah,want dit was nieuw voor beiden.Maar als zelfs Fajah 1 heel stokje voor Lodewijk kwam te staan,betekent het toch dat ze waarschijnlijk tegen iedereen kon winnen -> wat ze ook deed.



Alles is hier gewoon voor het pokertrio ( Peggy,Christophe en Fatima ) op een leien dakje gelopen.
En deze aflevering zat Fajah te huilen omdat Christophe dat zei,en dat Fajah zei : "Ik dacht dat ik mensen kon vertrouwen" enz... En Lodewijk???Hij dacht hetzelfde,en hij was daar kwaad over,volgens Fajah had hij dan ook zitten huilen,maar hij was definitief uitgestemd,Fajah niet.
Deze editie is vol met de term "Backstabbing" en dat vind ik dat ER niet moest hebben.

--
Tot hier mijn redevoering.



Volledig akkoord

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #111 Gepost op: 11-12-2012, 15:47:48 »
Natuurlijk wonnen Fajah en Fatima,want toen Peggy en Christophe erafvielen,stonden zij nog fijn op 2 balkjes...
Dit had inderdaad anders gemoeten. Ze hadden net zoals in het verleden moeten aangeven dat ze eerst op 1 balk moesten gaan staan, alvorens de knopen werden doorgehakt. Wellicht vergeten? ::)
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #112 Gepost op: 11-12-2012, 16:02:15 »
Dit had inderdaad anders gemoeten. Ze hadden net zoals in het verleden moeten aangeven dat ze eerst op 1 balk moesten gaan staan, alvorens de knopen werden doorgehakt. Wellicht vergeten? ::)

Een grote blunder, het gaat hier om een prijzenpot van $ 50.000 ! Als dat weer in handen komt van een van het pokertrio !!!
En te denken dat Gene er anders nog in had kunnen zitten   ::ohno::

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #113 Gepost op: 11-12-2012, 16:27:58 »


Volledig akkoord


Fijn dat nog iemand mijn mening deelt :)

Wie weet deelt Fatima de winst met Christophe en Matti als ze wint,of omgekeerd.
Ik hoop dat Fajah wint,alhoewel ik het ook een beetje niet hoop.
Het ding is,ik hoop op Fajah,niet omdat ik haar goed vind,maar gewoon omdat zij het toch nog het meer verdient als de rest.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #114 Gepost op: 11-12-2012, 16:47:02 »
Ik deel je mening ook lemmy  ::ok::

Maar ik gun het fajah niet,
ik vind haar een vervelend persoon zoals ze zich op het eiland gedraagd
en ik denk dat ze zich altijd zo gedraagt.
Dat denk ik, dat betekent niet dat het ook zo is.

Ik gun het Fatima, die is voor mij het meest robinson.
Teminste in mijn betekenis van robinson, die is natuurlijk voor iedereen anders.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #115 Gepost op: 11-12-2012, 16:57:23 »
Wederom,erg fijn Bjorrn :)
Ik gun het momenteel niemand,zoals ik al zei.
Maar uit de 4 die er nog inzitten,gun ik het Fajah het meest..
Ik weet dat Fajah haar karakter minder goed is,maar als je Bjorrn uit ER03 bekijkt ( en Strijd der Titanen,alhoewel dat een minder goed vb is xD ),hij had ook niet het beste karakter,maar zou wel enorm goed kunnen overleven op een eiland.
Zo zie ik het ook met Fajah.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #116 Gepost op: 11-12-2012, 16:59:32 »
Vet, ik heb dus ook meegedaan  ::oink:: ???
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #117 Gepost op: 11-12-2012, 17:06:19 »
Wederom,erg fijn Bjorrn :)
Ik gun het momenteel niemand,zoals ik al zei.
Maar uit de 4 die er nog inzitten,gun ik het Fajah het meest..
Ik weet dat Fajah haar karakter minder goed is,maar als je Bjorrn uit ER03 bekijkt ( en Strijd der Titanen,alhoewel dat een minder goed vb is xD ),hij had ook niet het beste karakter,maar zou wel enorm goed kunnen overleven op een eiland.
Zo zie ik het ook met Fajah.



Bjorn was een provider en kon functioneren in een team mits een beetje sturing (frank zei nog: als je iets aan bjorn vraag iets later is die taak gedaan) en een groot deel van zijn doel was het een zijn met de natuur wat een geheel contrast is met de houding van Fajah.  

Fajah gaf zelf toe dat ze geen held was in vuurmaken enzo... Qua overlevingsskills geef ik haar niet veel kans indien ze in afzondering had gezeten want nu heeft alles kunnen leren en kon regelmatig haar frustratie kwijt, wat ook niet echt bijdroeg tot de teamspirit van de overgebleven kampleden...
« Laatst bewerkt op: 11-12-2012, 17:12:04 door reaver »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #118 Gepost op: 11-12-2012, 17:13:10 »
Wie weet deelt Fatima de winst met Christophe en Matti als ze wint,of omgekeerd.

Ik schat de kans best groot dat ze wel wat procentjes geruild hebben, ja.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #119 Gepost op: 11-12-2012, 17:16:47 »
Ik schat de kans best groot dat ze wel wat procentjes geruild hebben, ja.

Weet jij iets meer betreffende de winnaar???
Of zeg je dit als gok?
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!