Auteur Topic: Aflevering 14  (gelezen 54664 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #40 Gepost op: 6-12-2012, 22:06:50 »
De enige manier om ver te komen als je een zwakke speler bent IS meeliften. Dat is een tactiek. Dat is de manier om als zwakke speler ver te komen. Je kan niet ver komen als zwakke speler zonder complotten en meeliften. Dat bestaat niet.
Bovendien heeft Peggy een proef gewonnen en Chris nog niet. Dus, zwakke speler??

Zo'n puzzel is overigens ook meer geluk... maar goed. Christophe heeft zichzelf laten zien. PEggy in mijn ogen niet... en dat stoort mij als je dan deelneemt. Ze kotm gewoon nep over..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 14
« Reactie #41 Gepost op: 6-12-2012, 22:08:02 »
Zo'n puzzel is overigens ook meer geluk... maar goed. Christophe heeft zichzelf laten zien. PEggy in mijn ogen niet... en dat stoort mij als je dan deelneemt. Ze kotm gewoon nep over..

Alsnog heeft Peggy een proef gewonnen en Christophe niet. Overigens kwam Peggy vaker in de buurt van de winst dan Christophe.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 14
« Reactie #42 Gepost op: 6-12-2012, 22:08:40 »
peggy begon ook als eerste aan de puzzel hè. Dus was ook het snelst in het onderdeel dat er aan vooraf ging.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline snippiesmar

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #43 Gepost op: 6-12-2012, 22:09:31 »
De eindproef zal wel uit twee delen bestaan, dan valt òf Peggy òf Christof af denk ik ???

Offline blah

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2012, 22:11:06 »
Ik hoop van harte dat Fajah wint en het konkelende hockeymeisje en haar slappe pokervriendje dat nog niks heeft gepresteerd niet.
Voor Fajah heb ik respect. Ze heeft het helemaal op eigen kracht gedaan als eenling en waar ze complotten smeedde waren ze niet zo hypocriet.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 14
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2012, 22:11:48 »
Alsnog heeft Peggy een proef gewonnen en Christophe niet. Overigens kwam Peggy vaker in de buurt van de winst dan Christophe.
Inderdaad. Bovendien speelde Christophe ren veel gevaarlijker spel door mensen tegem zich in het harnas te jagen. Peggy heeft dit wanneer mogelijk ontweken.

peggy begon ook als eerste aan de puzzel hè. Dus was ook het snelst in het onderdeel dat er aan vooraf ging.
Het is toch alleen maar terecht dat degene die dat onderdeel het snelst doet ook als eerste met de puzzel mag beginnen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molstrik

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2012, 22:12:49 »
Ik hoop van harte dat Fajah wint en het konkelende hockeymeisje en haar slappe pokervriendje dat nog niks heeft gepresteerd niet.
Voor Fajah heb ik respect. Ze heeft het helemaal op eigen kracht gedaan als eenling en waar ze complotten smeedde waren ze niet zo hypocriet.

Helemaal mee eens, Fajah is er als eerste in het begin uitgestemd en heeft alle duels gewonnen. Vervolgens heeft ze het ook nog op eigen kracht weten te halen tot de finale. Het zou heel zuur zijn geweest als ze er vlak voor de finale uit ging.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #47 Gepost op: 6-12-2012, 22:13:09 »
Inderdaad. Bovendien speelde Christophe ren veel gevaarlijker spel door mensen tegem zich in het harnas te jagen. Peggy heeft dit wanneer mogelijk ontweken.

----

Het is toch alleen maar terecht dat degene die dat onderdeel het snelst doet ook als eerste met de puzzel mag beginnen?
Dit was alleen maar een positief punt :p Ze was dus EN het snelste bij het eerste stuk EN het snelste bij het tweede stuk :p (Toch? XD)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 14
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2012, 22:15:51 »
Dit was alleen maar een positief punt :p Ze was dus EN het snelste bij het eerste stuk EN het snelste bij het tweede stuk :p (Toch? XD)
Precies! Maar dat bedoelde Lukie4 volgens mij niet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #49 Gepost op: 6-12-2012, 22:18:30 »
Zijn er meer mensen die net als ik het jammer vinden als Fajah wint, omdat ze een tweede kans heeft gekregen die andere niet kregen??
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #50 Gepost op: 6-12-2012, 22:20:45 »
Zijn er meer mensen die net als ik het jammer vinden als Fajah wint, omdat ze een tweede kans heeft gekregen die andere niet kregen??

Nee

(geen idee waar je het over hebt)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #51 Gepost op: 6-12-2012, 22:21:12 »
Even een tweet van Paul tussendoor!   ::rofl::

Paulturner1986 @Fatimademelo@fajah_lourens@ExpeditieRobRTL noooooo WAY.... BITCHES!!!!! Hahahaha!!

Offline TriinityD

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #52 Gepost op: 6-12-2012, 22:24:11 »
Zijn er meer mensen die net als ik het jammer vinden als Fajah wint, omdat ze een tweede kans heeft gekregen die andere niet kregen??

Iedereen die voor de samensmelting afviel heeft een tweede kans gekregen net als Fajah. Alleen is het hen niet gelukt om haar te verslaan. ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #53 Gepost op: 6-12-2012, 22:24:23 »
Nee

(geen idee waar je het over hebt)

Ze werd gewoon weggestemd, als je wordt weggestemd dan moet je naar huis.
Zonder ''het duel'' zou ze gewoon zijn afgevallen.
Ook zou het een beetje een herhaling van vorige winnares zijn.
Het je wordt weggestemd komt terug en wint-senario.

Ik hoop dat je wat beter snapt wat ik precies bedoel nu,
ben soms een beetje onduidelijk  ::tandpastasmiley::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #54 Gepost op: 6-12-2012, 22:25:27 »
Zijn er meer mensen die net als ik het jammer vinden als Fajah wint, omdat ze een tweede kans heeft gekregen die andere niet kregen??

In principe hebben de afvallers voor de samensmelting een 2de kans gekregen.  De vraag is echter dan weer of de kans voor de andere gelijk en eerlijk was ...

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #55 Gepost op: 6-12-2012, 22:26:10 »
Iedereen die voor de samensmelting afviel heeft een tweede kans gekregen net als Fajah. Alleen is het hen niet gelukt om haar te verslaan. ;)

Klopt, maar Fajah had de proef al eens gedaan en wist hoe het werkte.
Dit bleek achteraf een heel groot voordeel te zijn.
Als bv Lodewijk nadat hij werd weggesemd alle duels won en daardoor de expeditie won had ik het even oneerlijk gevonden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #56 Gepost op: 6-12-2012, 22:31:44 »
Klopt, maar Fajah had de proef al eens gedaan en wist hoe het werkte.
Dit bleek achteraf een heel groot voordeel te zijn.
Als bv Lodewijk nadat hij werd weggesemd alle duels won en daardoor de expeditie won had ik het even oneerlijk gevonden.
Nou, ik dat geval had ze dus mazzel dat ze d'r als eerst uitgestemd werd  ::rofl::

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #57 Gepost op: 6-12-2012, 22:38:18 »
Zijn er meer mensen die net als ik het jammer vinden als Fajah wint, omdat ze een tweede kans heeft gekregen die andere niet kregen??

Fajah heeft wel echt moeten knokken voor de plaats waar ze nu staat dus in dat opzicht is de finaleplaats haar gegund. Ik vond haar sneren naar Gene niet terecht. OK, hij heeft het spel niet altijd even tactisch gespeeld maar ik vond hem wel één van de meest sympathieke spelers. Waarom denkt Fajah toch dat Gene het zo erg vindt dat zij in de finale staat? Chris heeft hier veel meer problemen mee.

Offline anja69

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #58 Gepost op: 6-12-2012, 22:40:31 »
Dat gezeik over de Nederlanders versus de Belgen vind ik zo triest  ::niet-ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #59 Gepost op: 6-12-2012, 22:40:52 »
Nou, ik dat geval had ze dus mazzel dat ze d'r als eerst uitgestemd werd  ::rofl::

en ze telkens het duel op dezelfde balk mocht doen  ::vergroot:: waardoor haar bakje dichter bij het balkje stond..

Met het gekende gefoefel en gestuur binnen reality stel ik me ook de vraag in hoeverre de ijking van het tegengewicht gelijk is die de emmer naar boven doet gaan...  en niet enkel met dit duel maar bij elke proef is er een ruimte voor een kleine aanpassing om het in het voordeel of het nadeel van een bepaald persoon te laten spelen.