Auteur Topic: Aflevering 15  (gelezen 39321 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 15
« Reactie #60 Gepost op: 15-12-2012, 12:56:50 »
Hoe komt men bij dat er een jry is die bepaald dat er een winnaar is? Waarschijnlijk wordt er volgende week terug geblikt op de hele expeditie met iedereen en zien we de laatste 5 minuten van de proef. Anders heeft zo'n grote proef ook een beetje weinig zin als er een jury moet zijn die bepaald...iedereen heeft zijn of har winnaar toch al in gedachten.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #61 Gepost op: 15-12-2012, 12:57:40 »
Er komt geen jury en dat weten de mensen hier ook.
Ze zeggen wel dat het beter was geweest als er een jury was.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #62 Gepost op: 15-12-2012, 13:33:19 »
Vroeger was er een jury van afvallers, wat in mijn ogen veel leuker is dan zo'n proef, die de afgelopen jaren altijd van geluk aan elkaar hing. Met een jury moet je daar tijdens het spel ook continu rekening mee houden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #63 Gepost op: 15-12-2012, 13:43:27 »
Klopt jury van afvallers na de finale is gewoon beste manier om finale te doen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 15
« Reactie #64 Gepost op: 15-12-2012, 20:33:37 »
Sorry maar ik vond Peggy een meeloper van het pokertrio.
Dus hoop ik niet dat zij wint, wint ze wel, hij zij zo.
IK heb net nog even terug gekeken en toen Peggy die bal in haar gooistok propte, stak ze de bal in haar fakkel aan, maar hield hem ook nog even in de vlam van Fajah haar fakkel. Nee volgens mij komt de stok van Peggy niet in de wok terecht.
Toen ze die bordjes kapot moesten gooien bracht ze er ook niets van terecht.
En wat is die Chris een watje, heerlijk om hem af te zien gaan, dat verdient hij ook.
Ik hoop dat Fajah wint, ja of Peggy.
Hier schreef iemand dat Fajah geen mooi karakter heeft, mijn mening is dat niemand daar een mooi karakter heeft,
Peggy niet, Fatima niet en Chris zeker niet. Dus wat dat betreft geven ze elkaar niets toe.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 15
« Reactie #65 Gepost op: 15-12-2012, 20:42:25 »
Sorry maar ik vond Peggy een meeloper van het pokertrio.
Dus hoop ik niet dat zij wint, wint ze wel, hij zij zo.
IK heb net nog even terug gekeken en toen Peggy die bal in haar gooistok propte, stak ze de bal in haar fakkel aan, maar hield hem ook nog even in de vlam van Fajah haar fakkel. Nee volgens mij komt de stok van Peggy niet in de wok terecht.
Toen ze die bordjes kapot moesten gooien bracht ze er ook niets van terecht.
En wat is die Chris een watje, heerlijk om hem af te zien gaan, dat verdient hij ook.
Ik hoop dat Fajah wint, ja of Peggy.
Hier schreef iemand dat Fajah geen mooi karakter heeft, mijn mening is dat niemand daar een mooi karakter heeft,
Peggy niet, Fatima niet en Chris zeker niet. Dus wat dat betreft geven ze elkaar niets toe.


Ja, dat was ik die dat schreef van Fajah!
Maar ik vind dat van Christophe en Fatima ook. Maar heb het hier al verschillende keren gezegd hoor. ;)
Vandaar dat ik liefst van al Peggy zie winnen. Ze is een meeloper, maar ik vind haar nog de liefste van die 4. Ze was nooit de bedenker van alle tactieken.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 15
« Reactie #66 Gepost op: 16-12-2012, 17:30:21 »
De op één na laatste aflevering.
Wie valt er nog af voor de laatste proef? Of gaan we toch met vier de laatste proef doen ?
Het zal de aflevering met de cliffhanger worden. We weten nog niets maar zijn vast een stuk wijzer aan het einde van deze uitzending.

Vanavond om 20.30 uur op RTL5
Maandag om 21.30 uur op BE2


*** ik heb trouwens begrepen dat de laatste uitzending donderdagavond in beide landen tegelijk wordt uitgezonden ***

Jaa!!  ::bravo::
Ik heb net gekeken in de tv-gids en wij zien in België de finale ook op donderdagavond om  20u30. Geniaal! ::dans::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15
« Reactie #67 Gepost op: 16-12-2012, 17:31:10 »
Jaa!!  ::bravo::
Ik heb net gekeken in de tv-gids en wij zien In België de finale ook op donderdagavond 20u30. Geniaal! ::dans::
top ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 15
« Reactie #68 Gepost op: 16-12-2012, 20:58:27 »
Hoewel de proef mooi in beeld gebracht wordt, is het toch een behoorlijk saaie aflevering geweest. Zoals al gezegd door anderen vind ik het ook jammer dat er geen 'halve' finale tussen Peggy en Christophe was... Maar goed, nu maar hopen dat de meest kleurloze en de grootste meeloper van het stel (Peggy) niet gaat winnen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 15
« Reactie #69 Gepost op: 16-12-2012, 21:07:47 »
Jaa!!  ::bravo::
Ik heb net gekeken in de tv-gids en wij zien in België de finale ook op donderdagavond om  20u30. Geniaal! ::dans::
Dat komt omdat die aflevering LIVE uitgezonden wordt ;) Dus ze moeten in België wel hetzelfde doen als hier in NL
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #70 Gepost op: 16-12-2012, 21:11:04 »
Dennis tweet: Morgen nemen we de finale op. Donderdag weten jullie alles... Dus niet live lijkt me.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #71 Gepost op: 16-12-2012, 21:12:29 »
Ik denk gewoon dat het op dezelfde dag wordt uitgezonden omdat het onvermeidelijk is dat de winnaar gespoilerd wordt voor de belgen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 15
« Reactie #72 Gepost op: 16-12-2012, 22:03:53 »
Ik denk gewoon dat het op dezelfde dag wordt uitgezonden omdat het onvermeidelijk is dat de winnaar gespoilerd wordt voor de belgen.

Ja, vorig jaar deed ik keihard mijn best om niet op dit forum te kijken wie er gewonnen had.
Maar toch kwam ik de winnaar al tegen op een Belgische site!! (msn.be)

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Aflevering 15
« Reactie #73 Gepost op: 17-12-2012, 22:16:13 »
Ik wil net wél dat Peggy wint: zij heeft tenminste nog waarden, en is een lieve meid met een hart.

Die anderen kom ik liever niet tegen in het dagelijkse leven. Ik zou ze nooit vertrouwen.

Sorry, is mijn mening. :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #74 Gepost op: 17-12-2012, 22:50:22 »
Net de aflevering gezien.


Peggy die tegenover de rest als een hazewind door het water gaat op het vlot en na haar rugpijn bij het hengelen nog ff een sprintje trekt naar het werpplateau...
Chris die als eerste vuur heeft maar als laatste zijn koord doorbrand.  En vervolgens niet vooruit geraakt op het vlot.

Bij het roeien hadden ze alle 4 een belabberde techniek maar Peggy ging enkel vooruit omdat ze de lichtste is en op een goede positie zit op het vlot (al stopt ze de doorklieving door haar voeten in het water te steken)

Ik heb eigenlijk bij alle 4 een beetje een wrang gevoel indien ze zouden winnen.



Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 15
« Reactie #75 Gepost op: 17-12-2012, 22:55:11 »
Oh ja, als jullie bij de finale denken: wat kijkt Peggy raar: dat kan kloppen, want vlak voor de opname bleek ze een ontstoken oog te hebben, hetgeen door de visagiste keurig is weggewerkt.....

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15
« Reactie #76 Gepost op: 18-12-2012, 00:03:13 »
Net de aflevering gezien.


Peggy die tegenover de rest als een hazewind door het water gaat op het vlot en na haar rugpijn bij het hengelen nog ff een sprintje trekt naar het werpplateau...
Chris die als eerste vuur heeft maar als laatste zijn koord doorbrand.  En vervolgens niet vooruit geraakt op het vlot.

Bij het roeien hadden ze alle 4 een belabberde techniek maar Peggy ging enkel vooruit omdat ze de lichtste is en op een goede positie zit op het vlot (al stopt ze de doorklieving door haar voeten in het water te steken)

Ik heb eigenlijk bij alle 4 een beetje een wrang gevoel indien ze zouden winnen.



Peggy haalde de spaan wel dieper door het water dan de anderen ::vergroot::. Dat moet toch ook zeker geholpen hebben. Want die paar kilo extra die de anderen hebben lijkt me slechts een kleine variabele ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #77 Gepost op: 18-12-2012, 00:22:27 »
Bij het roeien hadden ze alle 4 een belabberde techniek maar Peggy ging enkel vooruit omdat ze de lichtste is en op een goede positie zit op het vlot (al stopt ze de doorklieving door haar voeten in het water te steken)

Naar mijn mening was Peggy de sterkste in het roeien omdat ze zo'n enorme vechtlust had (en ook door haar betere roei-techniek).
 Heb haar niet met haar voeten in het water gezien.. :)
« Laatst bewerkt op: 18-12-2012, 00:32:10 door bertje51 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #78 Gepost op: 18-12-2012, 01:36:41 »
Peggy haalde de spaan wel dieper door het water dan de anderen ::vergroot::. Dat moet toch ook zeker geholpen hebben. Want die paar kilo extra die de anderen hebben lijkt me slechts een kleine variabele ;).

Chris weegt wel zo'n 20 kg zwaarder dan Peggy dacht ik

Akkoord ze stak met haar peddel dieper.  maar dat snel wisselen van kant is in principe niet nodig met de juiste techniek ;)

Heb haar niet met haar voeten in het water gezien.. :)

Dan was het iemand anders maar dacht dat het peggy was  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 18-12-2012, 02:05:22 door reaver »

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15
« Reactie #79 Gepost op: 18-12-2012, 16:51:49 »
Chris weegt wel zo'n 20 kg zwaarder dan Peggy dacht ik
30 kg zelfs. Of je 48 of 78 kg weegt is toch wel een behoorlijk verschil. Chris was eruit de zwaarste van de vier.