Auteur Topic: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]  (gelezen 53325 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 15-10-2013, 00:43:37 »
Ik vind dat ze goed bezig is en denk dat ze bij de individuele proeven wel nog eens zou kunnen verassen.

In de proeven heeft ze mij nog niet erg kunnen overtuigen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2013, 09:56:21 »
Op casting gehad vandaag, een erg leuk en spontaan persoon!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline GeraldineGoHome

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2013, 20:40:55 »
Wat is dit een verschrikkelijk zelf ingenomen type zeg, bah bah.
Dat haar kunt steunen snap ik echt niet.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2013, 20:52:18 door Lukie4, Reden: ongepast taalgebruik »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 31-10-2013, 20:50:28 »
Ze zegt zelf eerst dat de persoon die ze eruit wou hebben er nog steeds in zit, daarmee duidelijk doelend op Paulien maar als die daar dan vervolgens op reageert trekt ze de aandacht naar zich toe.  ::)

En blijf eens van je haar af.     ::zweep::
« Laatst bewerkt op: 31-10-2013, 20:54:27 door Miek37 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 31-10-2013, 20:51:28 »
knap dat ze excuses aan biedt en knap dat ze later als enige kan relativeren.

Haar aanval in eerste instantie was inderdaad niet helemaal super
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 31-10-2013, 21:55:42 »
Deze dame mag er van mij ook snel uit. Wat een onnodige drama stookt zij  ::niet-ok:: .
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 31-10-2013, 21:58:44 »
knap dat ze excuses aan biedt en knap dat ze later als enige kan relativeren.


heel knap.. Haar uitval was misschien ietwat misplaatst, maar wel begrijpelijk met zoveel tegenstemmen. Die kwamen niet uit de klapperboom rollen, daar zat toch echt wel een complotje achter..
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2013, 22:07:12 »
Ze heeft paulien helemaal door haha geweldig!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2013, 22:16:59 »
Ze zegt zelf eerst dat de persoon die ze eruit wou hebben er nog steeds in zit, daarmee duidelijk doelend op Paulien maar als die daar dan vervolgens op reageert trekt ze de aandacht naar zich toe.  ::)

En blijf eens van je haar af.     ::zweep::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2013, 22:51:21 »
Ik ben al een tijdje helemaal klaar met Anna en dat is er vanavond niet beter op geworden.
Wat een drama queen.
Mag gauw weg.  ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 31-10-2013, 23:19:23 »
En blijf eens van je haar af.     ::zweep::

Ik moet zeggen dat ik graag naar die fabuleuze haarbos kijk :)

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 31-10-2013, 23:59:43 »
Ze zegt zelf eerst dat de persoon die ze eruit wou hebben er nog steeds in zit, daarmee duidelijk doelend op Paulien maar als die daar dan vervolgens op reageert trekt ze de aandacht naar zich toe.  ::)


Dit ja!
« Laatst bewerkt op: 1-11-2013, 00:01:46 door Sicey »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 1-11-2013, 00:52:16 »
 ::kots:: Ik irriteer me al een tijdje aan Ana, maar deze aflevering was echt om te kotsen. Heb me zooooo aan haar lopen ergeren, de hele aflevering door. Snel naar huis ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 1-11-2013, 09:31:30 »
::kots:: Ik irriteer me al een tijdje aan Ana, maar deze aflevering was echt om te kotsen. Heb me zooooo aan haar lopen ergeren, de hele aflevering door. Snel naar huis ::joehoe::
IDD wat een verwende puber zeg.
Minst interessante deelnemer.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2013, 09:34:34 door Maan »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 1-11-2013, 12:31:49 »
Ik spring bij deze ook op de anti-Anna trein: haar minachtende houding ten opzichte van Paulien is erg infantiel. Je hoeft vanzelfsprekend niet iedereen even aardig te vinden maar dat geeft je nog niet de rechtvaardiging om bepaalde personen zelfs het licht in de ogen nog te misgunnen. Anna lijkt Expeditie Robinson te verwarren met een soapserie over onzekere overcompenserende pubers die zich afspeelt op een middelbare school.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 1-11-2013, 14:57:21 »
Eens met zo'n beetje iedereen. Vooral hiermee.
Ik spring bij deze ook op de anti-Anna trein: haar minachtende houding ten opzichte van Paulien is erg infantiel. Je hoeft vanzelfsprekend niet iedereen even aardig te vinden maar dat geeft je nog niet de rechtvaardiging om bepaalde personen zelfs het licht in de ogen nog te misgunnen.

Ze zegt zelf eerst dat de persoon die ze eruit wou hebben er nog steeds in zit, daarmee duidelijk doelend op Paulien maar als die daar dan vervolgens op reageert trekt ze de aandacht naar zich toe.  ::)


Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 1-11-2013, 15:37:09 »
Ook ik spring aan boord. Hoe ze tegen Paulien doet kan echt niet! Ik ben ook geen fan van Paulien maar Anna valt haar veel te hard en persoonlijk aan om geen reden ::ohno::

En wat nou 'je trekt de aandacht altijd naar jezelf'. Anna begint er zelf over te hinten. Dan meteen weer als een klein kind reageren als Paulien daar logisch op in gaat.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 1-11-2013, 16:29:20 »
Ik heb bij Anna en Geraldine een beetje het idee dat ze moeilijk om kunnen gaan met de druk van het programma. Ik wil niet zeggen dat ze doordraaien of iets dergelijks, maar je ziet ze wel veranderen.
Ik denk omdat eigenlijk alles boven hun hoofd gebeurd en ze als een soort toeschouwers erbij zitten op de eilandraad, niet wetende wat er uiteindelijk besloten is door de anderen.

Anna vertoond op momenten raar onverklaarbaar gedrag, onnodig vinnig en Geraldine is emotioneel breekbaar. Dit zie je niet gebeuren bij mensen die zich weinig hiervan aantrekken (Hans, Zimra, Edith) of bij uiterst tactische spelers (Sef, Geza, Jan). Geza vertoond ook raar gedrag maar dat is meer een egokwestie

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 1-11-2013, 16:34:03 »
Ik heb bij Anna en Geraldine een beetje het idee dat ze moeilijk om kunnen gaan met de druk van het programma. Ik wil niet zeggen dat ze doordraaien of iets dergelijks, maar je ziet ze wel veranderen.
Ik denk omdat eigenlijk alles boven hun hoofd gebeurd en ze als een soort toeschouwers erbij zitten op de eilandraad, niet wetende wat er uiteindelijk besloten is door de anderen.

Anna vertoond op momenten raar onverklaarbaar gedrag, onnodig vinnig en Geraldine is emotioneel breekbaar. Dit zie je niet gebeuren bij mensen die zich weinig hiervan aantrekken (Hans, Zimra, Edith) of bij uiterst tactische spelers (Sef, Geza, Jan). Geza vertoond ook raar gedrag maar dat is meer een egokwestie

Toch heb ik het idee dat we bv van Anna en Geraldine een hoop niet te zien hebben gekregen, wij worden als kijker ineens geconfronteerd met het feite dat Anna een bloedhekel schijnt te hebben aan Pauline maar waarom dat is, is (nogmaals voor ons als kijker) geheel onduidelijk, tot de samensmelting uiteraard.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 1-11-2013, 17:20:25 »
ik vind haar nog steeds wel leuk eigenlijk.
I will follow my inner gold