Auteur Topic: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]  (gelezen 53129 keer)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 4-11-2013, 11:44:14 »
Goyathlay, misschien moeten we het even vanuit een ander perspectief bekijken, één die jij laatst dacht ik zelf voorstelde. Je noemde namelijk bepaald gedrag aanstootgevend omdat mensen zich er aan ergerde. Mollenmania en ik zijn een andere mening toegedaan, door de manier waarop wij het in de context plaatsen. Vervolgens voelt Mollenmania voelt zich (zoals jijzelf ook al zegt) door jou op die mening aangesproken. Zoals je later uitlegt was dat niet op die manier de bedoeling, maar evengoed werd dat wel zo gevoeld. Zolang jij dat wonderlijk en grenzend aan lachwekkend noemt, denk ik niet dat jullie er uit gaan komen. Het staat ook wel haaks op het idee dat gedrag aanstootgevend is omdat er mensen zijn die er zich aan ergeren.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 4-11-2013, 13:37:58 »
Eens met D*N, Goyathlay en Joeyversteeg: ik vond Anna-Alicia erg onsympathiek tegenover Paulien en had met Paulien te doen.

Mollenmania, ik vind het wel apart dat jij Pauliens gevoelens zo bagatelliseert, vindt dat mensen 'te ver gaan' als ze hier Anna-Alicia bekritiseren... en ondertussen interpreteer jij zelf iedere kritiek op Anna-Alica als een persoonlijke aanval.

Ok nog even voor de duidelijkheid: Ik praat Anna haar gedrag niet goed en ik snap dat mensen haar onsympathiek vonden tegenover Paulien. Ik vind alleen dat men veel te ongenuanceerd deze mening tentoonspreid. Ten eerste zien we niet alles en hebben we dus geen compleet beeld van het conflict tussen Anna en Paulien. Ten tweede was het een eenmalige actie waarvoor Anna ook nog is haar excuses heeft aangeboden. Om haar dan meteen weg te zetten als een pubermeisje die denkt dat ze nog op school zit is in mijn ogen misplaatst en zwaar overdreven.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 4-11-2013, 13:50:13 »
Mollenmania, het is wonderlijk hoe de oorspronkelijke discussie over de uitspraken van Anna-Alicia al zo’n twee dagen draait om een uitspraak die jij compleet uit de context trekt en interpreteert als een persoonlijke aanval. Het wordt zelfs een beetje lachwekkend omdat ik het nog geen eens een belediging zou noemen, heeft iemand je tijdens een discussie nog nooit verteld heeft dat je ergens onvoldoende oog voor hebt? Hoe kun je hier nu aanstoot aan nemen en tegelijkertijd net doen alsof de reactie van Anna niet zoveel voorstelde. Aangaande het zogenaamd uit de weg gaan van de discussie en de confrontatie, ik wil de zeepbel wel even barsten: er is geen reden tot confrontatie en amper een inhoudelijke discussie gaande. Jij voert momenteel voornamelijk een discussie over de discussie en draagt geen nieuwe inhoudelijke punten aan. Zo’n herhaling van zetten vind ik onplezierig en oninteressant.

Toch weet je weer een reactie uit het gedoofde vuur te slepen, dat moet ik je nageven  ;D

Het wordt inderdaad lastig een inhoudelijke discussie te voeren op het moment dat jij met oordelen gaat strooien over mensen ipv inhoudelijk te reageren. Als je mijn posts goed leest zie je dat ik helemaal niet vind dat 'de reactie van Anna niet zoveel voorstelde'.
Hoe kan je mij nou verwijten dat ik een discussie over de discussie voer? Jij begint mensen in een hoek te zetten zonder inhoudelijk te reageren, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? En ga niet zeggen dat ik het verkeerd interpreteer. Hetgeen wat je zei laat niks te interpreteren over dus als je het anders bedoelt moet je het ook anders neerzetten. Ik heb al genoeg inhoudelijke punten aangedragen, het punt is alleen dat jij daar niet op reageert. Je begint namelijk al voordat er uberhaupt een inhoudelijke discussie op gang is te zeggen dat je geen zin hebt in een welles-nietes discussie.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2013, 14:07:01 door Mollenmania »

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 4-11-2013, 17:27:15 »
Ik vind Anna nog steeds leuk. ::jaja:
Iedereen zegt wel eens iets verkeerd, zolang diegene zijn of haar excuses daarvoor aanbied vergeef ik diegene dat wel.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 4-11-2013, 18:49:48 »
Ik vind Anna nog steeds leuk. ::jaja:
Iedereen zegt wel eens iets verkeerd, zolang diegene zijn of haar excuses daarvoor aanbied vergeef ik diegene dat wel.

helemaal waar Ralph... een mens is meer dan een fout die hij/zij heeft gemaakt..
er was eens......

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 4-11-2013, 19:30:33 »
Het wordt inderdaad lastig een inhoudelijke discussie te voeren op het moment dat jij met oordelen gaat strooien over mensen ipv inhoudelijk te reageren. Als je mijn posts goed leest zie je dat ik helemaal niet vind dat 'de reactie van Anna niet zoveel voorstelde'. Hoe kan je mij nou verwijten dat ik een discussie over de discussie voer? Jij begint mensen in een hoek te zetten zonder inhoudelijk te reageren, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? En ga niet zeggen dat ik het verkeerd interpreteer. Hetgeen wat je zei laat niks te interpreteren over dus als je het anders bedoelt moet je het ook anders neerzetten. Ik heb al genoeg inhoudelijke punten aangedragen, het punt is alleen dat jij daar niet op reageert. Je begint namelijk al voordat er uberhaupt een inhoudelijke discussie op gang is te zeggen dat je geen zin hebt in een welles-nietes discussie.

De berichten op de voorgaande pagina’s spreken inmiddels gelukkig wel voor zichzelf, ik ga dan ook niet wéér allerlei argumenten en quotes aanhalen om bovenstaande nonsens te ontkrachten. Samenvattend kan ik de verongelijkte toon gewoonweg niet plaatsen en denken wij heel verschillend over het aandragen van inhoudelijke punten aan een discussie.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 4-11-2013, 19:31:09 »
een mens is meer dan een fout die hij/zij heeft gemaakt..

 ::jaja:: Daar is denk ik iedereen het ook wel over eens. Aan het einde van de rit is relativering de sleutel die de meeste deuren open laat.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 4-11-2013, 20:32:45 »
Zo D*N, jij gaat ook weer meedoen? Beetje wispelturig he  ;)
Ik ben een beetje de Paulien van het forum ;D.

Het gehalte nonsens werd me weer iets te hoog dus ik moest nog even reageren.

Citaat
Dit is een compleet verdraaide voorstelling van wat er gebeurde. In eerste instantie reageerde ik op de post van Goyathlay, waarop jij reageerde met dat Anna Paulien de hele tijd liep aan te vallen etc. Ik wees je vervolgens op het feit dat dat niet waar is en legde uit waarom ik Anna haar gedrag ( 1 keer uitgevallen tegen Paulien) begreep (NIET goedkeur) en waarom ik niet snap dat forummers zelfs na haar excuus nog zoveel kwaad in Anna (als speler (voordat je me weer verkeerd begrijpt)) zien.
1. Zo verdraaid is het niet, behalve de eerste reactie een reactie op jou was, maar een mens kan niet alles onthouden.
2. Ana-Alicia viel Paulien ook aan. Eerst al net na de eilandraad toen Ana zei dat degene die ze weg wou er nog was, daarna reageerde Paulien of Ana haar niet kon luchten, Ana valt weer aan. En daarna nog een keer wanneer ze naast elkaar zaten en Ana begint over dat ze het niet moest droppen en elke keer alles op zichzelf slaat. Wat overigens ongelooflijk hypocriet is.

Je bagatelliseert haar gedrag wel degelijk hier, 1 keer uitvallen tegen Paulien ::ohno::. Omdat ze zo zielig was bij de eilandraad. Op het eiland was ze anders ook niet te genieten. Jij mag haar gedrag best begrijpen, maar ik hoef dat niet te doen.

3. Wat je dus zegt met dat forummers kwaad in haar zien is niet waar. Tenminste niet in mijn opzicht, ik vind haar gewoon niet leuk. Maar dat mag niet van jou volgens mij? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 4-11-2013, 20:53:25 »
2. Ik probeer haar gedrag te relativeren en nuanceren, niet te bagetalliseren. Alle bitchy uitvallen naar Paulien waren in een kort tijdsbestek en schaar ik dus ook onder 1 uitval.

3. Is dit serieus? Mijn eerste post was gericht tegen de vergelijking die Goyathlay maakte. Betrek toch niet alles op jezelf  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-11-2013, 20:56:29 door Mollenmania »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 4-11-2013, 21:09:27 »
3. Is dit serieus? Mijn eerste post was gericht tegen de vergelijking die Goyathlay maakte. Betrek toch niet alles op jezelf  ;)
Ja, ik vind haar serieus niet zo leuk nee ::).

en ik kan moeilijk voor anderen spreken, dus ik spreek graag voor mezelf
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 4-11-2013, 21:11:39 »
Had leuke televisie opgeleverd, jullie twee samen op een onbewoond eiland. ::ok::
🜃

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #91 Gepost op: 4-11-2013, 21:34:12 »
Ja, ik vind haar serieus niet zo leuk nee ::).

en ik kan moeilijk voor anderen spreken, dus ik spreek graag voor mezelf

Heb ik ooit beweerd dat anderen Anna niet niet leuk mogen vinden? Nee :) Klaar met deze discussie, heb mijn punt gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 5-11-2013, 13:46:51 door Mollenmania »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #92 Gepost op: 5-11-2013, 12:59:34 »
Ik vind Anna top! Hopelijk komt ze ver  ::ok::

I-love-paars

  • Gast
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #93 Gepost op: 17-11-2013, 21:14:00 »
Anna-Alicia retweet net: Call me heartless, maar ik kan helemaal niks met alle 'struggle, tranen en drama' #sytydc

Dat komt dus echt op hetzelfde neer hetgeen ik juist tegen mijn man zei.  ;D
De jury vermeldde Anna-Alicia trouwens net nog in sytycd. Tugba past in het rijtje klassieke danseressen zoals Anna en Nina. :D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #94 Gepost op: 17-11-2013, 21:27:23 »
Anna-Alicia retweet net: Call me heartless, maar ik kan helemaal niks met alle 'struggle, tranen en drama' #sytydc

Dat komt dus echt op hetzelfde neer hetgeen ik juist tegen mijn man zei.  ;D
De jury vermeldde Anna-Alicia trouwens net nog in sytycd. Tugba past in het rijtje klassieke danseressen zoals Anna en Nina. :D

Ik vind die filmpjes wel leuk om te zien, waar zien jullie dan struggle, tranen en drama?
Ja ik dacht al dat Jan deze Anna daarmee bedoelde! :P

I-love-paars

  • Gast
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #95 Gepost op: 17-11-2013, 21:35:04 »
Ik vind die filmpjes wel leuk om te zien, waar zien jullie dan struggle, tranen en drama?
Ja ik dacht al dat Jan deze Anna daarmee bedoelde! :P

Struggle, tranen en drama-> Alle kandidaten hebben precies een moeilijke jeugd gehad, zijn onzeker, ...
In de dans hameren ze ook telkens op die emotie, er iets insteken van jezelf, emotioneel diep gaan..
Meestal de emotie met een negatieve bijklank, bijna nooit superhappy zijn! Blij zijn om kansen ofzo

Er mag voor mij terug gerust meer aandacht zijn voor het gewoon goed uitvoeren voor een dans. Of graag eens positieve emoties!

Maar ik ga hiermee off-topic. ::schaam::
Dus nu terug naar Anna zelf. ;D
« Laatst bewerkt op: 17-11-2013, 21:39:22 door I-love-paars »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #96 Gepost op: 5-12-2013, 23:51:23 »
Ik hoop echt dat Anna gaat winnen. Maar heb op de een of andere manier het gevoel dat dat niet gaat gebeuren..
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #97 Gepost op: 6-12-2013, 11:36:50 »
Volgens mij is de winnaar, helaas, allang bekend.

I-love-paars

  • Gast
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #98 Gepost op: 6-12-2013, 23:54:21 »
Ik vind Anna echt een topper om volgende redenen:

- Ze heeft volgens mij telkens de goede keuzes gemaakt bij de stemming en liet zich niet leiden door anderen.
Ook al had ze een supersterke band met Geraldine, toch stemde ze niet altijd op degene waarop Geraldine stemde.
Dat vind ik geweldig. Is een teken van sterk in je schoenen staan vind ik.
Ze is helemaal geen volger en heeft haar eigen mening. Ze zou het zonder Geraldine denk ik even goed gedaan hebben.
Net omdat ze niet afhankelijk is van een ander.

- Ze deed het in de proeven ook niet onaardig. Ok, ze blonk niet uit. Maar dat deed niemand echt van de vrouwen.

- Ik heb haar ook vaak in het kamp zien helpen. Hoe ze samen met Kees dat vlot heeft gebouwd. Chapeau!

- Ze kon op de juiste momenten ook tactisch stemmen op een voor mij 'propere' manier en telkens met goede argumenten.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #99 Gepost op: 7-12-2013, 19:44:06 »
Ik vind Anna een irritant persoon om de volgende redenen:
- Haar uitbrander richting Paulien.
- Haar attitude.