Auteur Topic: Edith Bosch [Kandidaat]  (gelezen 69534 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Edith Bosch [Kandidaat]
« Gepost op: 12-08-2013, 19:48:22 »
Voornaam: Edith
Achternaam: Bosch
Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd: 33 jaar
Geboorteplaats: Den Helder
Geboortedatum: 31 mei 1980
Beroep: ex-judoka

Volledig Profiel
« Laatst bewerkt op: 12-08-2013, 20:43:58 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2013, 21:46:25 »
Sabotage! Ik kende haar niet vóór Sabotage, maar in dat programma heeft ze me wel verrast. Ik hoop dat ze het ver zal gaan schoppen, wat ze vast ook wel zal gaan doen. Een van mijn favorieten.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2013, 21:47:43 »
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen. Ik vind het in elk geval superleuk dat ze meedoet.  ::ok::

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2013, 21:52:54 »
Lijkt me een sterke kandidaat...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2013, 14:33:50 »
Als ze de juiste complotpartners weet te vinden moet zij heel ver kunnen komen. In ieder geval een leuke kandidate.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2013, 15:15:22 »
Een leuke kandidaat volgens mij. Ik denk wel dat ze met haar fanatisme andere kampleden tegen zich in het harnas kan werken. Ontzettend mooie shot van Edith in de eerst aflevering als ze die berg beklimt...!

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2013, 22:02:22 »
Eerlijk, sportief ;D , kan zich goed beheersen en volgens mij ERG slim (ze had Veronica direct door). Is een te goede Robinson om te winnen.... het zijn meestal de geniepige achterbakse kneusjes die Robinson winnen en dat is zij NIET.

Een echte topper!!


Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2013, 23:04:36 »
Wat Edith al heeft laten zien in korte tijd is dat ze eerlijk, fysiek en mentaal sterk, verstandig en recht door zee is met een goed innerlijk kompas. Ze had de nep sentimenten van Veronica direct door en schatte ze op waarde in. Ik hoop dat ze erin blijft maar als ze toch nog weggestemt wordt zal dat een eliminatie zijn die ze met eer kan dragen want dat is ze om mooie kwaliteiten eruit gestemd.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2013, 23:16:40 »
Ik hoop dat Edith zich weten te herpakken en met een slimme tactiek komt, want ik vind dat ze een goede indruk maakte deze aflevering. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2013, 00:52:17 »
Topkandidaat inderdaad. Ze had Veronica door, is fysiek sterk. Het enige wat ze nog nodig heeft is een tactiek/complot en dan kan ze erg ver komen. Ik denk dat als de kampen op tijd opnieuw worden verdeeld dat het voor haar zeer voordelig gaat uitpakken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2013, 02:07:58 »
Ze is een kanjer.. Sterk, eerlijk en betrouwbaar.. ::ok::

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2013, 02:50:48 »
Laat ik vooropstellen dat ik haar een eerlijke en sterke kandidate vind.

Maar complimenten over een goed voorgevoel of innerlijk kompas gaan er bij mij niet in als je vervolgens geen actie onderneemt.

Ze gaf aan dat ze dacht dat Veronica rare sprongen ging maken. Lijkt me logisch. Dan moet je je daar tegen wapenen. Edith had kunnen weten dat Veronica niet op geraldine, anna of sanne ging stemmen. Door zelf geen extra stemmen tw geruiken loop je 50% kans om weggestuurd te worden.

Maar goed hopelijk heeft dit haar ogen geopend en krijgt ze een beetje bijval van Valentijn en Anna. Vind dat sowieso de leukste van het vrouwenkamp. Sanne is me vies tegen gevallen

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2013, 03:11:48 »
Wel frappant dat toen Dennis haar vroeg of ze liever bij de mannen had gezeten, ze meteen volmondig 'Ja!' antwoordde..
Ze heeft gewoon helemaal geen zin in al het vrouwelijke gekonkel..  :)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2013, 06:47:55 »
Compleet begrijpelijk als je het mij vraagt.
Zet mij bij zo'n team vrouwen en ik zou ook echt gek worden.
Liever bij de mannen!
Vrouwen zijn altijd minder betrouwbaar in dit spel en ik kan altijd veel beter met mannen overweg.
Dus ik snap prima dat ze liever bij de mannen wilde zitten.
Vind haar wel een leuke kandidate.
Maar wel raar dat ze inderdaad niks ondernam om Veronica eruit te wippen.
Stel dat ze er wel uit gelegen had zou ze dan naar Zimra gaan op duivelseiland? Voor een duel?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2013, 16:44:43 »
Ze had gewoon nooit verwacht dat ze er nu al uit gestemd zou worden, dan hoef je je ook nergens tegen te wapenen. Snap ik ook wel, want het slaat ook eigenlijk nergens op. Rationeel gezien dan...

Ik vind die extra stemmen maar niks trouwens, naar mijn mening zullen die vooral een hoop willekeur toevoegen aan het spel, onder het mom van tactiek.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2013, 16:57:58 »
Ik vind dr niet zo sympathiek

Toch wel flauwe reactie na de eilandraad, en een beetje teveel winnaarsmentaliteit en topsportpsychologie.
You'll never walk alone

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2013, 18:01:04 »
Dat leek toch een beetje op een lesje in nederigheid.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2013, 20:18:37 »
Ze had gewoon nooit verwacht dat ze er nu al uit gestemd zou worden, dan hoef je je ook nergens tegen te wapenen. Snap ik ook wel, want het slaat ook eigenlijk nergens op. Rationeel gezien dan...
Dat is ook mijn gedachte inderdaad. Sowieso het weg stemmen van de sterkste kan als tactisch gezien worden, later in het spel. Maar nu de eerste eilandraad als je als vrouwenteam tegen een mannenteam moet strijden, hele domme keuze. De enige die fysiek in de buurt kan komen van de mannen is Edith en net haar stemden ze weg.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2013, 12:50:15 »
Dat is ook mijn gedachte inderdaad. Sowieso het weg stemmen van de sterkste kan als tactisch gezien worden, later in het spel. Maar nu de eerste eilandraad als je als vrouwenteam tegen een mannenteam moet strijden, hele domme keuze. De enige die fysiek in de buurt kan komen van de mannen is Edith en net haar stemden ze weg.

Lange Frans, Fajah Lourens, Sipke Jan waren ook alledrie bij lange na niet de zwakste maar werden wel weggestemd omdat ze niet goed in de groep lagen.

Terwijl fysiek mindere spelers (Iwein, Lauretta etc.) soms eilandraad na eilandraad overleefde.
Ik blijf erbij dat Edith dit had kunnen verwachten, zeker omdat zij zelf kennelijk wel wat aansluiting mist.

Maar goed het doet er verder denk ik niet veel meer toe, aangezien ze denk ik volgende week heringedeeld zullen worden.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #19 Gepost op: 14-09-2013, 12:58:50 »
Edith is misschien niet alleen weggestemd omdat ze de sterkste is, maar misschien ook wel omdat ze niet perfect in de groep ligt. Haar topsportmentaliteit (van gewoon doorgaan en niet opgeven) kan op anderen onnodig hard overkomen. Zeker bij een emotioneel geladen groep als deze, kan haar houding op de zenuwen van de andere kandidaten werken. Edith is vrij duidelijk dat ze al dat gehuil maar onzin vindt en accepteert zwakker gedrag van haar medekandidaten totaal niet.

Laat me duidelijk zijn, ik gun Edith de expeditie veel meer dan Veronica, die voor mij op alle fronten de plank volledig misslaat, maar ik kan wel begrijpen waarom een groep Edith graag weg wil hebben (naast Veronica hebben ook Sanne en Geraldine op Edith gestemd).

Of het wegstemmen van de sterkte kandidaat de handigste actie is voor het vrouwenkamp weet ik niet, zo verzwakken ze hun team onnodig bij de proeven tegen de mannen (die toch al sterker zijn). Ik hoop maar dat de teams volgende aflevering al opnieuw worden ingedeeld; dan maakt Edith nog een kans om te mogen blijven.