Auteur Topic: Edith Bosch [Kandidaat]  (gelezen 69783 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 25-10-2013, 20:09:43 »
Wellicht wil Edith haar handen niet vuil maken in de strijd tussen 2 partijen. Zij kan nog alle kanten op en blijft uit de spotlights. Ze kan een legitieme reden geven om op Zimra te stemmen.

En ondertussen is ze weer een ronde verder. Waarschijnlijk ziet ze in dat je zo weinig mogelijk tussen het gewoel in moet zitten.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 25-10-2013, 22:06:33 »
Zou kunnen kloppen en dan is het een goede tactiek.

Maar ik krijg bij Edith toch meer het idee dat ze gewoon maar niet tactisch WIL denken...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 25-10-2013, 22:17:29 »
Mee ens. En dat kan ik zo  ::ok:: in haar waarderen!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 25-10-2013, 23:27:40 »
 ;D Ik vind dat juist minder.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 26-10-2013, 09:10:05 »
Als je 'De Saboteur' gevolgd hebt weet je dat Edith heel goed tactisch kan denken. Volgens mij wil ze alleen stemmen op mensen die geen bedreiging voor haar zijn. Dan kan ze ook geen belangrijke relaties verknoeien.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 26-10-2013, 09:25:11 »
Edith is een kanjer. Ze liet Hans meteen weten dat ze niet met hem meeging om op Anna te stemmen, gewoon loyaal zijn..
Dan maar een flutstem uitbrengen op Zimra.. :)
« Laatst bewerkt op: 26-10-2013, 09:28:57 door willy »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 27-10-2013, 21:54:05 »
Een stem die geen kwaad bloed zou zetten ook. Een stem op een andere speler zou uitgelegd moeten worden, een stem op Zimra is logisch
Keep calm and eat chocolates!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 1-11-2013, 08:24:32 »
Wauw, wauw, wauw... Edith is toch echt wel de grote winnares van de afgelopen 2 afleveringen naar mijn mening hoor.

- 2 van haar (fysiek) sterkste concurrenten naar huis
- Ookal baalt ze zelf dat ze de proeven niet wint, vliegt ze daardoor bij iedereen onder de radar op het moment
- Staat niet in de spotlight zoals bijvoorbeeld Geza, Hans of Kees door niet mee te doen aan het gekonkel
- En heeft nog geen enkele extra stem hoeven inzetten!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 1-11-2013, 08:46:30 »
Edith is absoluut een sterke kandidate.. Eentje die ver is gekomen ẓnder konkelen en complotten. Ze hoort alles aan en trekt vervolgens haar eigen plan  ::ok::
er was eens......

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 1-11-2013, 15:09:10 »
Mee eens. Edith is mijn persoonlijke favoriet, samen met Kees.

Maar dit jaar bewijst meer dan ooit dat je nooit veilig bent (vooral dankzij de extra stemmen natuurlijk), dus ook zij zit zeker niet in een zetel naar de finale of zo.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 1-11-2013, 15:23:47 »
helemaal waar.. je bent pas veilig als je de overwinning op zak hebt  ;D
er was eens......

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 1-11-2013, 15:37:30 »
Ze is zeker een sterke tante hoor, maar ik vind haar een beetje saai.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 4-11-2013, 19:55:41 »
Ik zou 't leuk vinden als Edith de volgende proef wint, en in ieder geval Zimra meeneemt naar Winnaarseiland.. ;)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 5-11-2013, 12:41:46 »
Ze is zeker een sterke tante hoor, maar ik vind haar een beetje saai.

 ::jaja::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 7-11-2013, 02:39:14 »
Nou... Edith denkt wel degelijk tactisch. En blijft slim buiten schot door zich niet te mengen in het strijdgewoel.

MAAR... als de kruitdampen zijn opgetrokken... dat zal denk ik zijn als dat kleine ratje (Geza) en Paulien de komende twee afleveringen zijn weggestemd...

... dan komen de overgeblevenen er achter dat Edith toch wel heel erg sterk is. Zeker met de enorme finaleproef in het achterhoofd. Alsof je in een kopgroep zit in een wielerwedstrijd en Mark Cavendish meeneemt naar de streep... dat kun je nooit winnen.

Om die reden zal Edith de finale niet halen. De mensen die tijdens de pre-aflevering heel goed hebben opgelet weten dit overigens al  ::tandpastasmiley::
En om een soortgelijke reden zal Zimra juist wel ongemerkt naar de finale sluipen... niemand zal het immers erg vinden om tegen Zimra in de finale te moeten strijden...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 7-11-2013, 03:04:05 »
En om een soortgelijke reden zal Zimra juist wel ongemerkt naar de finale sluipen... niemand zal het immers erg vinden om tegen Zimra in de finale te moeten strijden...

Hoe vet als blijkt dat Zimra al die tijd al een topconditie heeft gehad en dan in de finale iedereen verslaat  ::rofl::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 7-11-2013, 13:32:52 »
Hoe vet als blijkt dat Zimra al die tijd al een topconditie heeft gehad en dan in de finale iedereen verslaat  ::rofl::

Lijkt me heel sterk, ik bedoel ze is maar 1 meter 12 geloof ik  ::rofl::
Als zij vier stappen doet hebben mensen als Edith en Kees er pas 1 gedaan  ::tandpastasmiley::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 14-11-2013, 21:18:34 »
Wat een slechte conditie heeft Edith eigenlijk voor een topsporter!   ::)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 14-11-2013, 23:52:07 »
Wat een slechte conditie heeft Edith eigenlijk voor een topsporter!   ::)

Het lijkt wel alsof juist topsporters door te weinig eten sneller zwakker worden dan andere kandidaten. Misschien om de sporters vooral spieren hebben en weinig vet? En dat door de honger bij hen dus eerder het spierweefsel verdwijnt en bij de andere kandidaten eerst het vet en dan de spieren?

Want waarom zij niet kan winnen van Kees?! Dat begrijp ik echt niet.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 15-11-2013, 01:39:25 »
Topsporters moeten elke dag heel veel inspanning verrichten en zetten daarvoor grote hoeveelheden voedsel om. Hierdoor hebben ze een hele snelle stofwisseling.
De stofwisseling reageert vrij traag op verandering en blijft nog wel een flink aantal weken doorgaan op het oorspronkelijke niveau, voordat deze zich gaat aanpassen op de nieuwe situatie.
Dus bij een sporter vliegen de kilo's eraf. Gemiddeld weinig vet (geen reserves), veel spier. Totale lichaamsafbraak zie je dus bij Edith in extreme mate.

Gewone stervelingen en andere dikkerdjes zitten vaak een aantal tot heel veel boven hun ideaalgewicht (is zeer individueel; een Bureau voor voeding en Gezondheid kan daarom geen enkele uitspraak hierover doen, tabellen kun je dus weggooien)
Ideaalgewicht ligt binnen een bandbreedte van slechts een paar kilo. En zo is kilo's boven jouw ideaalgewicht overgewicht en beneden heet ondergewicht. Heel simpel. Je kunt dus met een gerust hart uitspraken doen mbt bepaalde mensen. Ook al is het pijnlijk. (daarom steken ook zoveel mensen zo graag hierover hun kop in het zand)

Veelvuldig & veel eten en relatief weinig bewegen, zorgt dus voor trage stofwisseling. Niet-topsporters zijn hierdoor minder kwetsbaar voor voedseltekort.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2013, 01:42:22 door Brinta »