Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143141 keer)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #380 Gepost op: 22-11-2013, 13:15:22 »
Zimra wordt nog net niet zalig verklaard hier....

Het is dan ook haar topic  ;)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #381 Gepost op: 22-11-2013, 13:46:42 »
Zelfs een paar blokken op elkaar stapelen bleek nog te moeilijk en ga ook vooral niks te eten zoeken ofzo, doe gewoon helemaal niks als alleen de godganse dag op je gat zitten.   ::niet-ok::

En klagen dat ze "all by yourself" is, misschien zou ze zelf eens het initiatief moeten nemen om gesprekken aan te knopen met de rest van de groep. Gewoon gezellig mee doen met het spel, wat kletsen met de mede-kandidaten, ervoor zorgen dat je wat beter in de groep komt te liggen zeker als je het zelf weet! Vaak als ik haar zie op het eiland loopt ze of wat verloren rond of ze zit ergens alleen, kijkt chagrijnig en ze zondert zichzelf af. Maar ze is waarschijnlijk zo lui dat zelfs sociaal zijn te veel moeite kost. Jammer, tijdens het biechten komt ze meestal wel leuk over, zou ze in het spel ook eens moeten doen.
Ik vrees voor Zimra aankomende aflevering, vermoed dat Edith & Kees al hun extra stemmen gaan inzetten op haar.   

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #382 Gepost op: 22-11-2013, 14:01:25 »
Als je buiten een groep ligt en openlijk niet wordt gewaardeerd praat dat moeilijk. Op de momenten dat ze communiceert gaat dat haar prima af.
Als mensen worden buitengesloten zonderen ze zichzelf af. Ook daar kent ER al talloze voorbeelden van.

Overigens zie ik ook geen Robinson in haar. Maar ze heeft in mijn ogen zeker een hele positieve inbreng in het programma gehad. Meer dan bijvoorbeeld Edith, als ik eerlijk ben.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2013, 14:03:08 door Starry Night »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #383 Gepost op: 22-11-2013, 14:08:16 »
als je goed oplet, zie je dat wanneer de drie dames naar het resort vertrekken, Kees, Hans en Zimra bij Evi staan. Kees en Hans praten, op het moment dat Zimra iets zegt, praten Kees en Hans er gewoon doorheen, draaien zich af, waarna ze stil houdt.
Hoe vaak moet je proberen om iets te zeggen?? Hoe vaak moet je merken dat er toch niet naar je geluisterd wordt?? Hoe vaak zou Zimra het initiatief genomen hebben zonder dat daar reactie op kwam? Ik weet het niet. Deze keer was het zichtbaar. Tijdens de eilandraad presteerde Kees het om het ontbijt voor de volgende morgen voor Hans en hem te reserveren. Alsof Zimra niet bestond. Ze weet dat ze niet goed is in de proeven. So what? Wie niet sterk is moet slim zijn. En dat is ze. Dat niks doen valt ook wel mee.. Je ziet haar kokosnoten halen, koken. Ik zie Hans ook regelmatig in een hangmat bungelen. Hoor je daar iemand over? Nee, want Hans is de Robinson. Die heeft in een boom geklommen.. Wooow. Dan kan iedereen behalve Hans wel naar huis. En hoeveel heb je Kees zien doen? Ik heb hem horen klagen dat ie niet in het resort terecht is gekomen.
Voor communicatie heb je twee partijen nodig. Voor zover te zien valt op tv heeft Zimra het geprobeerd, maar de oud leden van kamp Noord voelen zich (te) ver boven haar verheven..
er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #384 Gepost op: 22-11-2013, 15:51:05 »
als je goed oplet, zie je dat wanneer de drie dames naar het resort vertrekken, Kees, Hans en Zimra bij Evi staan. Kees en Hans praten, op het moment dat Zimra iets zegt, praten Kees en Hans er gewoon doorheen, draaien zich af, waarna ze stil houdt.
Hoe vaak moet je proberen om iets te zeggen?? Hoe vaak moet je merken dat er toch niet naar je geluisterd wordt?? Hoe vaak zou Zimra het initiatief genomen hebben zonder dat daar reactie op kwam? Ik weet het niet. Deze keer was het zichtbaar. Tijdens de eilandraad presteerde Kees het om het ontbijt voor de volgende morgen voor Hans en hem te reserveren. Alsof Zimra niet bestond. Ze weet dat ze niet goed is in de proeven. So what? Wie niet sterk is moet slim zijn. En dat is ze. Dat niks doen valt ook wel mee.. Je ziet haar kokosnoten halen, koken. Ik zie Hans ook regelmatig in een hangmat bungelen. Hoor je daar iemand over? Nee, want Hans is de Robinson. Die heeft in een boom geklommen.. Wooow. Dan kan iedereen behalve Hans wel naar huis. En hoeveel heb je Kees zien doen? Ik heb hem horen klagen dat ie niet in het resort terecht is gekomen.
Voor communicatie heb je twee partijen nodig. Voor zover te zien valt op tv heeft Zimra het geprobeerd, maar de oud leden van kamp Noord voelen zich (te) ver boven haar verheven..

Ja mooi verwoord. ::ok::

Ik vrees wel dat als Zimra nu geen immuniteit haalt ze eruit gestemd wordt... ::niet-ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #385 Gepost op: 22-11-2013, 16:07:54 »
ik vrees ook dat iig Kees al zijn stemmen in zal zetten om Zimra er uit te knikkeren.. Tenzij Zimra een proef wint. En terwijl ik dit typ bedenk ik al hoe onwaarschijnlijk dat is.
er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #386 Gepost op: 22-11-2013, 16:29:08 »
Behalve als het een eetproef wordt of iets met uithoudingsvermogen, dan zou ze nog kunnen winnen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #387 Gepost op: 23-11-2013, 18:12:27 »
ik hoop dat Zimra hier af en toe meeleest... want de voorgaande post kan ze inlijsten en boven haar bed hangen..  ::bravo::
er was eens......

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #388 Gepost op: 23-11-2013, 18:32:02 »
"Totáál totáál door iedereen buitengesloten." Overdrijven is ook een kunst.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #389 Gepost op: 23-11-2013, 18:39:52 »
je hebt gelijk.. Zimra's stemmen zorgden er voor dat ze nog even kon denken dat ze vrienden had...
er was eens......

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #390 Gepost op: 23-11-2013, 22:30:18 »
"Totáál totáál door iedereen buitengesloten." Overdrijven is ook een kunst.

Dat is zeker overdreven...
Good ridance, je ziet maar een uur van 4 dagen ofzo, je kan echt niet weten of ze überhaupt wel buitengesloten werd door iemand anders dan hans en kees.
volgens mij kan ze het best goed vinden met geraldine en Anna.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #391 Gepost op: 24-11-2013, 19:21:51 »
Eh... dan zou ze niet in tranen zijn uitgebarsten. Je zag haar toch huilen op het eiland... daarnaast zei ze op twitter dat de expeditie op het eiland inderdaad een 'alleen expeditie' was.

Het valt me overigens op dat bepaalde members zich soms (onbewust) aan iemand irriteren op het forum en dan álles wat diegene zegt al bij voorbaat in twijfel trekken of er iets op willen zeggen omdat ze (onbewust) die irritatie over diegene kwijt willen. Niet eens op de inhoud maar puur omdat ze zich aan diegene irriteren. Jammer en onnodig, zeg zoiets dan direct recht door zee maar ga niet de daadwerkelijke inhoud ermee verwarren.

Sorry, heb haar niet zien huilen, omdat ik niet de hele aflevering heb gezien.
Maar blijf er wel bij dat ze een goede klik lijkt te hebben met Geraldine en Anna, en dat ook wel had met Jan (en volgens mij ook wel met sef en geza, je betrekt iemand niet bij je complot en doet daarna niet meer aardig tegen haar lijkt me zo)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #392 Gepost op: 24-11-2013, 19:53:49 »
Ze hoort wel echt bij een stemgroepje, bij die van Geraldine en Anna.
En daarvoor hoorde ze bij het stemgroepje van sef, geza, Pauline.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

I-love-paars

  • Gast
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #393 Gepost op: 24-11-2013, 19:57:45 »
Ze hoort wel echt bij een stemgroepje, bij die van Geraldine en Anna.
En daarvoor hoorde ze bij het stemgroepje van sef, geza, Pauline.

Echt er bij horen doet ze toch niet vind ik.
Ze hebben haar nodig om hun groepje te versterken.


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #394 Gepost op: 24-11-2013, 20:09:21 »
Nee het is ook niet dat ze haar hebben gehumilieerd met stokken en uitschelden, als mensen dat pas onder 'alleen staan' verstaan. Maar vergeet niet: je zit daar alleen op een eiland, zonder eten, bent futloos, dan hoor je niet écht ergens bij (ook al doen nog 2 meiden aardig) toch hoort ze niet écht bij een stem-groepje, toch voelt dat snel als uitsluiten want als je daar zo weinig hebt toch klampen velen zich dan vast aan maatjes waar ze tijd mee doorbrengen, heb je die échte maatjes daar niet dan word het spel toch 1-graden moeilijker.

Overigens: Anna en Geraldine doen wel aardig tegen haar en sluiten haar niet buiten als mens, maar ze zijn wel véél closer onder elkaar dan met Zimra, als je dat aanschouwt als alleenstaande-kandidaat kan dat voor haar toch wel degelijk als 'het buitenbeentje' voelen, want dat is ze wel momenteel, het buitenbeentje in de groep.

Hier ben ik het wel gewoon mee eens, maar dit is totáál, totáál iets anders dan wat je eerst zei.  ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #395 Gepost op: 24-11-2013, 20:15:41 »
Hier ben ik het wel gewoon mee eens, maar dit is totáál, totáál iets anders dan wat je eerst zei.  ;D

Dat is waar, ben het hier ook wel mee eens ov ergens  ::jaja::

Echt er bij horen doet ze toch niet vind ik.
Ze hebben haar nodig om hun groepje te versterken.



Dan hoort ze er toch wel bij hoor vind ik.
Paulien hadden ze ook nodig om ze te versterken.
En jan ook (in het begin).
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

I-love-paars

  • Gast
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #396 Gepost op: 24-11-2013, 20:21:43 »
Dat is waar, ben het hier ook wel mee eens ov ergens  ::jaja::

Dan hoort ze er toch wel bij hoor vind ik.
Paulien hadden ze ook nodig om ze te versterken.
En jan ook (in het begin).


Maar Paulien is de hele tijd bij het groepje gebleven hé.
Ze hadden er haar in eerste instantie inderdaad bij betrokken om extra stemmen te hebben.
Maar hebben met haar ondertussen ook een band opgebouwd. Paulien werd ook meegevraagd naar het winnaarseiland door Geza.
Jan dat is iets speciaals. Hem hebben ze niet meer betrokken omdat ze hem er zelf wouden uitstemmen wegens te sterk.

Maar Zimra hebben ze maar 1 keer betrokken. Achteraf wou Géza er haar zelfs ook uit.
Ik heb niet het gevoel dat ze er echt bij hoorde en werd betrokken omdat ze een goede band hadden met haar. Maar puur om hun eigen hachje te redden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #397 Gepost op: 24-11-2013, 20:49:23 »
Mwah oké.
Maar ik zeg ook niet dat ze het heel goed had hoor.
Ik vind alleen dat het wel erg overdreven word allemaal.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #398 Gepost op: 24-11-2013, 21:22:48 »
Ohja wat is anders dan? Allebei de keren zeg ik dat ze compleet alleen staat en buitengesloten word.

Je ziet zelf hopelijk ook wel dat het stuk waar ik het wel mee eens ben veel genuanceerder is, toch? En dus heel anders.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2013, 21:30:32 door Narya »

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #399 Gepost op: 24-11-2013, 23:45:54 »
Je zag vandaag de moed in d'r schoenen zakken toen ze niet gekozen werd. achteraf gezien is dat trouwens wel de reden dat hans weg is, Ze hadden het doorgehad als Zimra was meegegaan! Hoop op een finaleplek voor d'r en die zou ze nu best kunnen krijgen. Kees en edith richten op geraldine en anna volgende week!