Auteur Topic: Evi & Dennis [Presentatieduo]  (gelezen 75740 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #40 Gepost op: 29-09-2013, 17:46:47 »
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je als echte fan besluit niet meer te kijken alleen door de presentator. Het spel staat immers nog gewoon overeind, wie de presentator ook is. We zien Nederlanders (of ze bekend zijn valt over te twisten) op een eiland overleven, proeven doen en naar de eilandraad gaan. Natuurlijk bepaalt een presentator deels hoe het programma zal zijn, maar een presentator maakt of breekt voor mij niet het hele programma (dat doen toch echt de kandidaten).

Blijven kijken is altijd een som van het plezier, dat je beleeft t.o.v. de ergernissen, die het oplevert. Je kunt het dus ook beoordelen, als een teken, dat Dwaastoe zo'n grote fan is, dat de presentatie hem pijn doet.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #41 Gepost op: 29-09-2013, 18:07:43 »
Ik heb eigenlijk hetzelfde met de presentator van DWDD, vanwege hem kijk ik er ook nooit naar..
Met Dennis heb ik geen probleem.. :)
« Laatst bewerkt op: 29-09-2013, 18:28:29 door willy »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #42 Gepost op: 29-09-2013, 19:12:30 »
DWDD kijk ik idd ook niet vanwege de presentator (gelukkig hebben we RTL Late Night tegenwoordig).
Dennis is gewoon geen goeie presentator imo, hij klinkt altijd alsof hij iets aan het voorlezen is ipv aan het presenteren, ook bij bijv SYTYCD. Maar mijn ergernis is niet groot genoeg om vanwege hem niet meer naar het programma te kijken. Hij neemt wel de lol van de Eilandraad weg.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #43 Gepost op: 29-09-2013, 19:14:14 »
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je als echte fan besluit niet meer te kijken alleen door de presentator. [...]

Niet 'alleen' door. Dennis was de druppel. En het spel is enorm veranderd. Ik heb alle seizoenen sinds de start van het programma meermaals gezien. Ik bleef ervoor thuis (en dat wil voor mij wat zeggen toentertijd haha) Echter sinds er BN-ers inzitten is het spel enorm veranderd (mijn mening).

De presentator heeft voor mij een duidelijke invloed op mijn beleving. EP was geweldig "en vergeet je gitaar niet". Helaas is hij niet meer, maar ik vond dat Eddy het aardig deed, wat meer op de achtergrond en dat was prima.

Opgevers heb ik bij ER altijd vreselijk gevonden (en in de vorige jaren velen met me) en om dan zo iemand presentator te maken... tja, voor mj was dat de druppel die de emmer deed overlopen. (Andere programma's vind ik hem overigens ook niet sterk presenteren).

Dit is mijn mening, zo is het voor mij en niet anders.

+1

En als je liever onbekende mensen hebt, zou ik toch gewoon kijken.
Deze kandidaten zijn pittig onbekend.  ;)

Ik ken ze, op een enkeling na, wel...

Maar goed. Dat ik niet meer kijk, wil niet zeggen dat jullie er geen plezier aan kunnen beleven. Iedereen heeft zo zijn persoonlijke redenen om een programma wel of niet meer te kijken.

Ik wens jullie veel plezier :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #44 Gepost op: 4-10-2013, 13:01:18 »
Tenenkrommend slecht deze aflevering: sinds wanneer moeten kandidaten NADAT ze iemand hebben weggestemd zich verantwoorden? Ik vond dat vooral kwalijk bij de eerste eilandraad, met Geraldine (Robert werd immers toch unaniem weggestemd, dus daar maakte het niet zoveel uit).

De presentator moet kritische vragen stellen vóór de stemming, maar het is niet zijn taak om tactische plannen te dwarsbomen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #45 Gepost op: 22-10-2013, 19:40:31 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2013, 20:12:16 »
Evi is de beste ;D

http://www.expeditierobinson.nl/video/fcc10511-52e7-40d9-91a8-c0149df3e63d

Ik lag echt helemaal in een deuk toen Dennis na ging doen hoe Evi deed bij de eilandraad  ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #47 Gepost op: 24-10-2013, 22:37:13 »
Viel me trouwens wel op dat Evi vandaag de stembriefjes ook niet altijd op de 'juiste' manier omdraaide. Dennis zijn manier is blijkbaar toch besmettelijk.  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #48 Gepost op: 24-10-2013, 22:37:37 »
Ze liep inderdaad te klooien :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #49 Gepost op: 24-10-2013, 23:18:48 »
Het waren er ook zooooo veel! ;D
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #50 Gepost op: 24-10-2013, 23:35:20 »
Net als Dwaas, ben ik ook afgehaakt met kijken. Niet alleen vanwege Dennis (maar hij heeft er als "opgever" wel aan toe bijgedragen), maar vooral vanwege het slechte montagewerk, de complotjes die zo vreselijk uitvoerig in beeld gebracht worden, en die ik verschrikkelijk vind. Het gaat niet meer om het winnen van proeven en het uithoudingsvermogen van mensen, maar voornamelijk om: hoe stemmen we met elkaar iemand weg, en hoe kunnen we een ander zo goed mogelijk een rad voor ogen draaien.

Heeft voor mij niks meer te maken met het oorspronkelijke idee van ER.

Dit is puur mijn mening en gevoel over en bij het programma. Ik hoop dat de kijkers die hier op dit forum berichtjes posten, nog wel veel plezier beleven aan ER.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #51 Gepost op: 25-10-2013, 08:43:51 »
Ik vind dat de presentatoren veel te popi zijn met de deelnemers. De wat afstandelijke zelfs hautaine houding die Hasselbach ten toon spreidde sprak mij wat dat betreft toch meer aan.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #52 Gepost op: 25-10-2013, 09:43:55 »
Evi was bij de proef maar ook bij de eilandraad? Dennis mag dat vast niet meer doen  :P

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #53 Gepost op: 25-10-2013, 10:07:04 »
Ik vind dat de presentatoren veel te popi zijn met de deelnemers. De wat afstandelijke zelfs hautaine houding die Hasselbach ten toon spreidde sprak mij wat dat betreft toch meer aan.
ja, veel te hoog 'ons kent ons' gehalte. Er wordt een soort 'gezelligheid' door de presentatoren neergezet. Met ook steeds meer knuffelen en iedereen heeft het 'fantastisch' gedaan. Ik ga me er steeds meer aan storen. En ook Evi. 
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #54 Gepost op: 25-10-2013, 12:30:03 »
Evi was bij de proef maar ook bij de eilandraad? Dennis mag dat vast niet meer doen  :P
Dennis kon zoveel stembriefjes natuurlijk nooit aan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #55 Gepost op: 25-10-2013, 21:57:05 »
ja, veel te hoog 'ons kent ons' gehalte. Er wordt een soort 'gezelligheid' door de presentatoren neergezet. Met ook steeds meer knuffelen en iedereen heeft het 'fantastisch' gedaan. Ik ga me er steeds meer aan storen. En ook Evi. 

Helemaal mee eens, maar ik vond Evi eerlijk gezegd al langer een beetje irritant. Wat dit jaar trouwens nieuw lijkt te zijn, is dat ze NA de eilandraad nog even doorpraten met iedereen. Ik vind het soms een beetje lijken alsof ze kandidaten dan ter verantwoording roepen over hun stem. Ik vind dat eigenlijk iets wat de kandidaten maar onderling moeten uitmaken: daar hebben ze Dennis of Evi niet bij nodig.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #56 Gepost op: 26-10-2013, 09:10:55 »
Vreemd..die knipoog van Evi bij het voorlezen van de vijfde stem op Anna.. Waarschijnlijk een zenuwtik.. ;)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2013, 09:58:28 »
Wat dit jaar trouwens nieuw lijkt te zijn, is dat ze NA de eilandraad nog even doorpraten met iedereen. Ik vind het soms een beetje lijken alsof ze kandidaten dan ter verantwoording roepen over hun stem. Ik vind dat eigenlijk iets wat de kandidaten maar onderling moeten uitmaken: daar hebben ze Dennis of Evi niet bij nodig.

 ::jaja::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #58 Gepost op: 26-10-2013, 11:00:36 »
Kijk..zo doe je dat.. ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #59 Gepost op: 1-11-2013, 21:45:07 »
Wat is die Dennis toch een lulletje rozenwater. Zoals nu ook weer met die eilandraad. Charisma: nul komma niks.