Auteur Topic: Robert Kranenborg [kandidaat]  (gelezen 51105 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #100 Gepost op: 27-09-2013, 13:14:09 »
Dat zal ook met de instelling van Nederlanders en Amerikanen te maken hebben. Maar goed, aangezien het hier over Robert gaat: hem zie ik zeker niet gauw opgeven!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #101 Gepost op: 27-09-2013, 20:14:58 »
 ::rofl:: Robert is top!  ::ok::

En uiteindelijk is de samenstelling van zijn team ook gewoon heel goed. Want hij heeft de meest tactische spelers buiten zijn ploeg weten te houden.

Fysiek uiteraard minder sterk, maar ik denk dat Robert wél goed heeft ingeschat dat hij geen mensen in zijn team moet hebben die aan zijn stoelpoten gaan zagen. Binnen zijn huidige kamp is Sanne de enige die dat wel doet. Binnen het andere team denk ik dat Anne-Alicia de enige is die het níet zou doen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #102 Gepost op: 27-09-2013, 20:35:31 »
::rofl:: Robert is top!  ::ok::

En uiteindelijk is de samenstelling van zijn team ook gewoon heel goed. Want hij heeft de meest tactische spelers buiten zijn ploeg weten te houden.
dat is idd helemaal waar.

Maar ik denk dat Hans en Kees misschien niet zo uitgesproken zijn als Sanne maar hem snel eruit bonjouren als ze de kans krijgen. Ik dacht gister toch wel bij allebei iets te zien van 'bah bah wat nou kampoudste'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #103 Gepost op: 27-09-2013, 20:43:24 »
Ja, dat ligt eraan hoe hij het nu aanpakt. Én aan het tactisch inzicht van beide andere mannen (Kees en Hans). Als die een beetje nadenken, snappen ze dat de drie jongeren mannen samen naar de finale willen. Dus kunnen ze het beste Robert meenemen naar de samensmelting, zodat zij ook een blok van drie vormen.

Bovendien is Robert volgens mij geen tactisch meesterbrein, dat zélf ineens met onverwachte zetten op de proppen komt. Maar hij is wel iemand aan wie je dingen goed kunt uitleggen, waarna hij een waardevolle en zeer betrouwbare tactische pion kan zijn. Aan een fragment te zien, heeft Kees dat misschien ook wel door.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #104 Gepost op: 27-09-2013, 22:25:16 »
Een zwarte lijst met woorden  ??? Vreemde manier om een groep mee binnen te komen, nog een geluk dat ze de proef winnen, anders mocht hij naar huis denk ik...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #105 Gepost op: 28-09-2013, 09:52:05 »
Ik vond het overdreven van Robert om die woorden te verbieden, ook al heb ik zelf ook moeite met het eeuwige gekut en gefuck, maar het momentje waarop hij Edith even terugriep tijdens de proef deed de inzet van de groep wel goed.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #106 Gepost op: 28-09-2013, 10:11:50 »
Daarnaast heeft Robert zijn talent nog om te koken, waardoor het misschien wel helemaal niet slim is voor de anderen om hem weg te stemmen. Ik denk dat het hem iig wel helpt om waardevoller te zijn voor het kamp.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #107 Gepost op: 28-09-2013, 10:12:34 »
De koppeling tussen levenservaring en ouderdom vind ik nogal oppervlakkig. Leeftijd is geen garantie voor veel levenservaring tenzij je de betekenis van de term ernstig reduceert. De ervaringen op zichzelf zouden leidend moeten zijn, niet de tijd die je op aarde rondloopt om mogelijke ervaringen op te doen. Nu is de kans wellicht groter dat een ouder iemand meer ervaringen heeft opgedaan maar geenszins gegarandeerd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #108 Gepost op: 28-09-2013, 10:44:04 »
Ik vind de hele term levenservaring nogal dubieus. Bijvoorbeeld: iemand van mijn leeftijd die school niet heeft afgemaakt, allerlei drugs heeft gebruikt en met de politie in aanraking is geweest, zou meer levenservaring hebben dan ik... maar is dat dan positief?

Maar dat geheel terzijde. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #109 Gepost op: 28-09-2013, 12:18:57 »
Ik was voorheen niet bepaald een fan van hem, vond hem arrogant in de jurering van dat kookwedstrijd programma en die reclame met zn moeder "geef me dan maar weer een boterham met pindakaas" vond ik ook niet leuk dus toen ik zag dat hij mee ging doen vond ik het maar niks.

Hij heeft mij tot op heden echter aangenaam verrast in zijn doen en laten. ik vind hem grappig en heeft behalve overgewicht (heel geinig zoals hij daar op dat strand zat met die buddha belly), ook overwicht, denk aan het incident met Edith.

Het tijdstip om wat over dat gekut en gekloot te zeggen was wellicht niet echt slim gekozen om daar meteen mee binnen te vallen maar hij heeft de beelden gezien en het tientallen keren voorbij horen komen, mensen hebben daar zelf niet eens erg in, zo reageerde Edith later ook op zichzelf (ik veranderde in een viswijf) dus helemaal niet verkeerd om ze daar op te wijzen lijkt me.
 

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #110 Gepost op: 28-09-2013, 13:33:12 »
Dus er is iemand die echt naar reclame kijkt? ;D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #111 Gepost op: 28-09-2013, 17:55:31 »
Dus er is iemand die echt naar reclame kijkt? ;D

 ::rofl::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #112 Gepost op: 28-09-2013, 18:13:47 »
Het verschil zit het er ook in dat het onbekende kandidaten zijn die zich zélf opgeven, hier worden BN's ervoor gevraagd hé. Iemand die zichzelf opgeeft die wil kosten wat het kost meedoen (ook krijgen ze in de Amerikaanse versie er niet voor betaald, ze doen dus écht mee voor het spel of prijzengeld) hier kunnen de kanidaten soms ook meedoen uit het 1000-euro startgeld dat ze krijgen.

Robert (het is tenslotte zijn topic  ;-)  ) heeft zichzelf opgegeven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #113 Gepost op: 28-09-2013, 18:46:18 »
Dat klopt, maar is wel de enige (heeft productie gezegd: dat er zelden iemand zichzelf opgaf)

Zelf wij hebben wel eens een aanmelding gekregen van een BN'er die volgend jaar wel mee wilde doen. Het was weliswaar categorie D ster maar toch. Je zal er versteld van staan hoeveel van de BN'ers mee willen doen om hun bekendheid te vergroten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #114 Gepost op: 28-09-2013, 19:01:46 »
Ik vind Robert wel leuk, lekker droge humor. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat uithouden in een groep, want het lijkt me geen makkelijk persoon. De zet om meteen over het vloeken te beginnen vond ik echt bijzonder dom!

Wat betreft die knoop aan Paulien leren, volgens mij was dat een kwestie van montage, want je zíet hem op het allerlaatste moment opstaan in de richting van Paulien. Volgens mij zat hij haar een beetje te sarren. Anders was er vast op die boot ook niet zo'n goede sfeer geweest.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #115 Gepost op: 28-09-2013, 19:03:45 »
Zelf wij hebben wel eens een aanmelding gekregen van een BN'er die volgend jaar wel mee wilde doen. Het was weliswaar categorie D ster maar toch. Je zal er versteld van staan hoeveel van de BN'ers mee willen doen om hun bekendheid te vergroten
dat was niet om bekendheid aan te geven  >:(

en hoezo D-ster >:( >:( >:(
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #116 Gepost op: 28-09-2013, 19:07:43 »
dat was niet om bekendheid aan te geven  >:(

en hoezo D-ster >:( >:( >:(

 ::rofl::

nee hoor, je bent wereldberoemd   ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #117 Gepost op: 28-09-2013, 19:15:55 »
dat was niet om bekendheid aan te geven  >:(

en hoezo D-ster >:( >:( >:(
dit was een ander ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #118 Gepost op: 28-09-2013, 21:03:20 »
::rofl::

nee hoor, je bent wereldberoemd   ::bravo::
::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #119 Gepost op: 29-09-2013, 01:14:48 »
dit was een ander ::)
Zeg, mijn zangkunsten zijn toch minstens C niveau ::hand::.

 ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human