Auteur Topic: Robert Kranenborg [kandidaat]  (gelezen 50928 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 19-09-2013, 20:53:14 »
Ik vind het nog steeds een druif, denk dat daar geen verandering meer in komt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 19-09-2013, 21:51:02 »
Het extra filmpje op de website is erg leuk om te zien. (Zulke interactie mag van mij wat meer in het programma ook.)
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 19-09-2013, 21:57:42 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 19-09-2013, 22:04:08 »
Zo wat kan deze man bazelen, hij brengt de meest logische zaken alsof het om hogere wiskunde gaat. Merkwaardig dat hij ook constant alles op zichzelf terugvoert, alsof deze expeditie voor iedereen om Robert Kranenborg draait.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 20-09-2013, 00:15:40 »
Wat een koning. Dit soort figuren maken ER toch fantastisch  ::rofl::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 20-09-2013, 02:17:20 »
Hij zegt af en toe dingen waar je alleen maar om kunt facepalmen, niet normaal. "Ik maak een winnaar van haar!" Sowieso heeft ie de hele tijd de wijsheid in pacht natuurlijk. Aan de andere kant wil ik hem best wat krediet geven. Ik bedoel, we hebben het hier niet over een nobody zoals bijvoorbeeld Veronica. Deze man heeft meerdere Michelin-sterren in de wacht gesleept, dan kun je echt wel wat en zul je toch niet alleen maar een vat gebakken lucht zijn?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 20-09-2013, 06:37:48 »
Nou ja dat is wel zo Narya maar als ik een ding geleerd heb van de meeste koks is dat ze meestal een groot ego hebben en nogal arrogant zijn.
En alles om zichzelf kunnen laten draaien.
Mijn broertje werkt in een zaak met meerdere michelin sterren en die zegt dat ook altijd.
Koks zijn volgens vaak mensen met een god complex.
Ook wat Robert zei over Edith idd, alsof ze niet al een winnaar is.
Ik vind het gewoon een druif.  ;D
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 20-09-2013, 06:58:57 »
Ik niet, ik vind Robert steeds leuker.. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 20-09-2013, 09:08:13 »
Hij zal heus wat in zijn mars hebben. Maar de echte grote (en slimme) laten dat niet zo blijken aan de buitenwereld. Zeker niet in een spel als dit.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 20-09-2013, 12:18:52 »
Nou ja dat is wel zo Narya maar als ik een ding geleerd heb van de meeste koks is dat ze meestal een groot ego hebben en nogal arrogant zijn.
En alles om zichzelf kunnen laten draaien.
Mijn broertje werkt in een zaak met meerdere michelin sterren en die zegt dat ook altijd.
Koks zijn volgens vaak mensen met een god complex.
Ook wat Robert zei over Edith idd, alsof ze niet al een winnaar is.
Ik vind het gewoon een druif.  ;D
Haha, tot nu toe lijkt hij inderdaad een soort god-complex te hebben. Maar het levert in elk geval leuke tv op.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 20-09-2013, 13:44:12 »
Ik vind hem nog steeds een leuke kandidaat. Volgens mij heeft hij gewoon ontzettend veel zin om echt aan het spel te beginnen. :)

Robert en Paulien hebben gewoon niet zo veel anders te doen dan de hele dag maar speculeren over wat voor types de andere kandidaten zijn, en hoe ze hun ploegen het beste kunnen vormgeven. Op basis van die foto's en die korte filmpjes proberen ze zich een beeld te vormen van de andere mensen, en hun eigen tactiek te bepalen. ;)

Als je dan een paar van die dingen achter elkaar zet, lijkt het arrogant. Maar ik vind het eigenlijk nog wel begrijpelijk allemaal. :)

Bijvoorbeeld die opmerkingen dat hij een winnaar wil maken van Edith, en zijn team om haar heen wil bouwen: ik zie dat echt als aanstekelijk enthousiasme van iemand die echt niet kan wachten om met het spel te beginnen. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 20-09-2013, 13:54:17 »
Helemaal mee eens, lijkt me een top kandidaat. Ben ook erg benieuwd wat ie nog meer weet te maken met het voedsel op het eiland ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 20-09-2013, 15:58:50 »
poffertjes
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 20-09-2013, 15:59:55 »
Ik vond het wel super zo op zo'n steen!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 20-09-2013, 17:46:55 »
Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat lopen als de teams eindelijk gevormd zijn. Gaat zo'n team Robert accepteren als teamleider? Zeker als hij zich net zo opstelt als hij nu suggereert. Hij wil het misschien wel gaan leiden als zijn keukenbrigade, maar dat is het natuurlijk niet.
Het zijn allemaal BN'ers met allemaal hun eigen egootjes.

En het is natuurlijk de vraag hoe Robinson Robert en Paulien gaan introduceren. Gaan ze echt teamleiders zijn met extra macht? Bijvoorbeeld dat je ze er tot de samensmelting niet uit mag stemmen? Of mogen ze alleen de teams samen stellen en is dat het? Met een kist als kadootje om te proberen je team zo ver te krijgen niet op jouw te stemmen.

Ben heel benieuwd naar de komende aflevering!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 20-09-2013, 22:17:49 »
Ik denk dat er nog wel wat conflicten gaan komen op zijn eiland.  ;D

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 21-09-2013, 09:44:06 »
Dat denk ik ook Mloesje en daarom mag Robert er van mij nog lang inzitten. Ik zou er totaal niet tegen kunnen, die stellige uitspraken van hem :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 21-09-2013, 15:04:13 »
Ik denk dat er nog wel wat conflicten gaan komen op zijn eiland.  ;D
In de tv-gids werd daar inderdaad al over gesproken. ::jaja::
Ich bin ein Bärliner!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 22-09-2013, 16:09:13 »
Hij zegt af en toe dingen waar je alleen maar om kunt facepalmen, niet normaal. "Ik maak een winnaar van haar!" Sowieso heeft ie de hele tijd de wijsheid in pacht natuurlijk. Aan de andere kant wil ik hem best wat krediet geven. Ik bedoel, we hebben het hier niet over een nobody zoals bijvoorbeeld Veronica. Deze man heeft meerdere Michelin-sterren in de wacht gesleept, dan kun je echt wel wat en zul je toch niet alleen maar een vat gebakken lucht zijn?

Natuurlijk is Edith een winnaar ze is niet voor niets een topsporter. Echter in dit spel is ze tot nu toe absoluut geen winnaar. Sterker nog als Nega niet had opgegeven dan had zij eruit gelegen. De opmerking van Robert over dat topsporters hele gevoelige mensen zijn en een veilige vertrouwde omgeving nodig hebben is ook helemaal waar. Ik stoor me helemaal niet aan zijn opmerkingen en denk ook dat als zijn team open voor hem staat hij een goede leider kan zijn.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robert Kranenborg [kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 22-09-2013, 21:11:19 »
Maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren. Ze zijn namelijk niet in de keuken van een toprestaurant. Zou zomaar kunnen dat Robert straks de laatste is die dat doorheeft.