Auteur Topic: Aflevering 1. De opening  (gelezen 19275 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2013, 21:23:30 »
Als Zimra gewoon geen enkele stem had gepakt dan had ze misschien Veronica alsnog in kunnen halen. Dus was toch best wel dom. Ondanks de verklaring die ze d 'r bij gaf  ::)

Die extra stemmen zorgen er wel voor dat iedereen nu ook echt gedwongen wordt om tactisch te spelen. En dat maakt het wel heel leuk.  ::ok::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2013, 21:49:56 »
Heftige eerste nacht...  ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2013, 21:51:30 »
Zo, ik zou echt doodsangsten uitstaan, vooral als ik alleen op zo'n eilandje had gezeten zoals Zimra.  ::oink:: Ik vond dat ze allemaal redelijk optimistisch eronder bleven.

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2013, 21:52:13 »
Goede eerste aflevering! :)
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2013, 21:53:54 »
Een leuke aflevering.
Dit belooft een spannende Expeditie te worden.. ;D
« Laatst bewerkt op: 6-09-2013, 01:38:43 door willy »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2013, 21:55:41 »
Hoe schattig is Geza dat hij Nega vastgreep in het onweer.  ::rofl::

Robert vind ik niet erg leuk, hij is nogal bevooroordelend naar mensen met Tattoo's ( voelde me beledigd aangezien ik er 4 heb en in zijn ogen dus een volger ben dan  ::ohno:: ).
Paulien vind ik wel leuk.
Leuke aflevering, heftige eerste nacht idd.
Tot nu toe vind ik iedereen wel leuk op Robert en Veronica na.
Heftige discussie volgende week tussen kees en Nega.
Zou Zimra een duel krijgen of duivelseiland met de afvaller van de expeditie?
Of zou ze gratis zo lang mogen blijven zitten als ze wil>>?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #26 Gepost op: 5-09-2013, 21:56:40 »
Ik denk een duel met de nieuwe afvaller.   ::jaja::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #27 Gepost op: 5-09-2013, 22:01:49 »
Dat denk ik ook, maar vind het vreemd dat ze daar dan niks over gemeld hebben aan Zimra.

Hoe lang zou het duren voor ze de kampen gaan herindelen? denk niet de komende aflevering maar die erop.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #28 Gepost op: 5-09-2013, 22:12:49 »
Ze zullen toch op zn minst wel 1 proef doen met deze teams?!

Ben wel benieuwd trouwens, na die proef zal er ook weer een stemming zijn. Stel dat Pauline of Robert een team kiest met Zimra erin en degene die na de komende proef eruit gaat. Dan heeft die persoon een team met twee minder mensen dan de ander. Of zullen ze ooit nog gaan vertellen dat Zimra eruit is?


Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2013, 22:30:46 »
oeps ik heb het gemist.. stom zeg. (kreeg een telefoontje met belangrijk nieuws.) ga nu meteen ff uitzendiggemist kijken.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2013, 22:36:58 »
Leuke aflevering. Er zijn wel veel tegenstemmen, trouwens.. loopt dat niet uit de hand?
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #31 Gepost op: 5-09-2013, 22:39:02 »
Tja, verdeeld over de hele expeditie valt dat denk ik wel mee. Het maakt wel dat iedereen wat tactischer zal moeten spelen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #32 Gepost op: 5-09-2013, 23:25:20 »
Geweldige eerste aflevering, dat belooft wat! ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #33 Gepost op: 6-09-2013, 00:20:48 »
Erg goeie eerste aflevering :). Heerlijke proef en mooi dat ze op dit moment 4 eilanden hebben. Hou ik van ::hypocriet::. Ben erg benieuwd hoe Zimra het gaat doen. Het viel me nog mee dat ze niet na 1 nacht al toedels/mazzeltof/arrivideci zei.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2013, 06:30:26 »
Het lijkt mij dat ze Paulien en Robert gaan vertellen dat Zimra eruit is en dat ze haar niet mogen kiezen.
Er werd ook gezegd dat ze belangrijke info kregen over de kandidaten volgende week.
Hoop dat Paulien een goed team maakt. Hoop dat ze Sef, Jan en Valentijn kiest.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2013, 11:43:40 »
Ik vond het echt een super leuke aflevering met een mooie proef. Erg leuk dat de kandidaten meteen uitgedaagd worden en meteen al hun Robinsonkwaliteiten moeten laten zien. Ze moeten zwemmen, vuur maken, klimmen, vieze dingen eten, over een evenwichtsbalk lopen en rekenen; en daarnaast ook nog nadenken over hun tactiek. Het dikke touw doorbranden was voor velen een tactische blunder, terwijl een koker opduiken of van de evenwichtsbalk afhalen tactisch juist heel handig waren. Ik gun Jan de winst en hoop dat het voor hem goed uitpakt. Zimra heeft daarentegen denk ik wel verdiend verloren. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat je stemmen blijft verzamelen terwijl je weet dat je ver achterloopt op de rest.

Wat ik alleen wel jammer vind, is dat Robinson dit jaar nodeloos ingewikkeld wordt gemaakt. We hebben twee basiskampen, Zimra op het duivelseiland en 'de wijze ouderen' in een megaluxe boomhut. Ik vind vier kampen wel erg veel eerlijk gezegd. Leuk dat Paulien en Robert onderling de kampen mogen verdelen. Zo weten we wel dat er waarschijnlijk twee evenwichtige kampen uitkomen (het heeft voor beiden geen enkele zin om een goed en slecht kamp te maken, want ze moeten er zelf mee gaan strijden). Hopelijk krijgen ze meer informatie, stiekem hoop ik dat ze uitvinden hoe hun afluisterpost werkt ;).

Nog iets dat me nu te binnen schiet: Dennis vertelt tegen Robert en Paulien dat ze hun teams moeten maken en uiteindelijk naar de samensmelting moeten loodsen. Zou dit misschien inhouden dat zij de teamleiders zijn tot in de samensmelting en dus ook al zeker zijn van immuniteit?

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 2. De opening
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2013, 14:35:33 »
Hoe schattig is Geza dat hij Nega vastgreep in het onweer.  ::rofl::

Robert vind ik niet erg leuk, hij is nogal bevooroordelend naar mensen met Tattoo's ( voelde me beledigd aangezien ik er 4 heb en in zijn ogen dus een volger ben dan  ::ohno:: ).

Hehe, grappig van Geza ja, en dan nog proberen van: Ik wilde je beschermen... :)
Wat de tattoo's betreft, het hangt een beetje van het soort tattoo af, een aarsgewei zegt idd dat je met de meute meeloopt, als het meer iets persoonlijks is dan maakt het je zeker geen volger, juist niet...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2013, 15:04:18 »
Mooie aflevering met een goed inelkaar zittende proef. Enig minpuntje vond ik de wel heel simpele rekensom aan het eind.
Ich bin ein Bärliner!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2013, 15:16:23 »
Vond het ook een hele leuke, afwisselende, aflevering! De proef was erg goed en ik vind de twistjes die ze dit jaar hebben ook wel leuk  :P Alleen soms vond ik het wel een beetje rommelig en snel in beeld gebracht, maar dat was niet heel erg. Er zaten ook erg mooie natuurbeelden bij  ::ok::

Alleen ik hoop wel dat Paulien en Robert niet te lang in die luxe positie zitten, aangezien dat oneerlijk is tegenover de andere kandidaten. Ben benieuwd of dat Duivelseiland alleen voor Zimra is en of dat zij nog moet dueleren of zo (ik hoop eigenlijk dat ze d'r alleen op zit tot de samensmelting, zonder enige vorm van duel of zo). Verder hebben Valentijn, Jan en Hans me positief verrast!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1. De opening
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2013, 19:04:13 »
Denk dat Robert en Paulien snel hun teams hebben en dat ze dan idd teamleider zullen zijn. En ik vraag me af of Zimra moet duelleren tegen de afvaller, of dat alle afvallers daar verzamelen en dan in 1 proef moeten bepalen wie er doorgaat. Dat laatste pakte de vorige keer niet goed uit, met al die opgevers in de grot...
Keep calm and eat chocolates!