Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 15308 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 17-10-2013, 22:47:39 »
Helemaal mee eens, een mooie aflevering.. :)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2013, 22:52:58 »
Ja, een spannende aflevering   ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2013, 23:04:58 »
ik lees gelukkig het laatste bericht en zie een foto voorbij scrollen, maar niet gekeken...

Stanley denk eens even na...

Huh? Ik post hier een foto die gewoon op [bFacebook te zien op de site van het programma zelf! Wat is daar nou weer fout aan? Dat is gewoon open informatie en niks geheims aan toch?
« Laatst bewerkt op: 17-10-2013, 23:08:31 door Stanley_Yelnats »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2013, 23:07:20 »
Huh? Ik post hier een foto die gewoon op Facebook te zien op de site van het proramma zelf! Wat is daar nou weer fout aan? Dat is gewoon open informatie en niks geheims aan toch?

Je gaat door het te vroeg publiceren van zo'n foto bijna denken dat de betreffende PR medewerker geen enkele inhoudelijke kennis van Expeditie Robinson heeft.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2013, 23:09:06 »
Huh? Ik post hier een foto die gewoon op Facebook te zien op de site van het proramma zelf! Wat is daar nou weer fout aan? Dat is gewoon open informatie en niks geheims aan toch?
Nou ja, ik vind het ook wel een spoiler eerlijk gezegd, ook al staat het ook op Facebook.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 17-10-2013, 23:18:48 »
nu in spoilertags,opgelost dus.
beide hebben een punt. raar dat het op feesboek staat
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 17-10-2013, 23:19:35 »
Daarom ben ik ook geen lid van die facebook en heb ik die tweet sessie hier uitgeschakeld, als je spoilers ontdekt of ziet. Hou ze gewoon lekker voor jezelf of zet in het spoiler topic.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 17-10-2013, 23:21:24 »
Eens met Emiel. Ik bezoek expres de FB site niet, ik vind dat ze dit jaar echt teveel hebben weggegeven en dat ontneemt mij het kijkplezier. Ik baal dan ook echt dat ik die foto hier heb gezien nu.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 17-10-2013, 23:26:03 »
Eens met Emiel. Ik bezoek expres de FB site niet, ik vind dat ze dit jaar echt teveel hebben weggegeven en dat ontneemt mij het kijkplezier. Ik baal dan ook echt dat ik die foto hier heb gezien nu.

Laten we per deze ook maar ophouden over de foto ) Ik ben er gelukkig snel langs heen gerold, en hoop niet nu in 1 van de volgende posts te lezen wat er op staat ;)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 18-10-2013, 00:47:50 »
De proef zat erg goed in elkaar (ik vraag me wel af hoeveel ijs er nu in die fles moest) en gaf structuur aan de hele aflevering.

Ik zag twee strepen op de flessen staan, dus volgens mij was het de bedoeling om met het kokoswater de eerste streep te halen en het dan tot de tweede streep aan te vullen met ijs. De mensen die het geluk hadden een kokosnoot met veel kokoswater te hebben zaten volgens mij al meteen flink boven de eerste streep en hoefden daardoor maar weinig ijs te hakken.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 18-10-2013, 01:59:03 »
Over het weggeven van info gesproken. Wat te denken van Sanne die geinterviewd wordt met in de achtergrond een aantal hutjes. Of dit nu van de productie is of het gewoon de beschaving us geen idee. Maar zij heeft daar niks te zoeken als ze er in gebleven was.

Verder was het een prima aflevering. Had niet verwacht dat je nog zoveel tijd kon winnen bij het hakken van ijs en kokosnoot. Had de uitslagvan zowel de duels als de proef wel verwacht. Ben er ook niet rouwig om dat Sanne en Valentijn vertrekken. Misschien maar beter aangezien ze emotioneel nogal snel van hun stuk zijn en volgende week wordt het bikkelhard op de stemming zo te zien


Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2013, 06:30:57 »
Prima aflevering.
Fijn dat Sanne weg is, vond haar maar irritant.
Had wel verwacht dat ze eruit zou gaan, zelfde geld voor Valentijn. al vond ik dat wel jammer.
Leuke proef maar leek mij enorm zwaar.
Respect voor Edith en Hans dat ze zo rap waren.
Slim van Zimra om te gaan doen alsof ze maar 3 stemmen heeft terwijl ze er 9 heeft.  ::oink::
Heel slim van haar, ze is echt mijn favoriet na Sef.
Lief van Sef dat hij meteen naar Sanne liep om haar op te vangen toen ze zei dat ze flauw ging vallen.

Verder snapte ik niet dat Jan niet meteen Zimra een beetje inlijfde voor hun complotje, nu was hij nog alleen met haar.
Ik riep meteen toen ik wist dat Zimra erbij kwam: die moeten Sef en Geza dus aan hun kant zien te krijgen.
Sef legde dat verband gelukkig zelf ook.
Jan zal toch nog wel even goed zitten denk ik, Sef en Geza hebben hem nu nog te hard nodig.
Maar als ik Jan was zou ik uit dat complot stappen en de rest ervan overtuigen om Sef en Geza eruit te wippen. Maar dat gaat hij vast niet doen, want hij houd vast aan zijn alliantie met hun.
Paulien is inderdaad een wild card, die moeten ze even ondervragen of ze nog mee wil doen.
Met Zimra erbij zouden ze op vijf zitten, dat is de helft van de kandidaten.
Eigenlijk moeten ze anna alicia en Geraldine ervan overtuigen dat ze met zijn allen op Hans moeten stemmen, omdat hij zoveel stemmen heeft.
Denk dat ze dat ook wel gaan doen volgende week, dat er daarom zoveel stemmen ingezet gaan worden.
Hans zal ook zijn stemmen gaan gebruiken ( samen met Edith vermoed ik ).
Zal interessant worden om te zien wie er nu een aliantie met wie gaat opbouwen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 18-10-2013, 11:11:13 »
De proef viel me eigenlijk beetje tegen. Het was toch laatste twee uit eerste onderdeel - laatste bij de finish. Nergens echt een renpartij naar de finish. Fysieke onderdeel in het begin maakte een te groot verschil.

Een hele rare scene van Sef, Jan en Geiza. Na een avond alcohol in het donker je taktiek bespreken. Je ziet niet of er iemand meeluistert, je zintuigen werken minder door de alcohol.
Ik vond het erg geregisseerd overkomen.

En de exit van Sanne. Geweldig theater - wat een drama. Vond ik echt klasse.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2013, 13:20:11 »
Ik vond de proef wel heel gaaf. Jammer dat Sanne zo laat uit het zand kwam, maar Paulien kwam toch nog aardig in de buurt van eerst Geza en later Geraldine. Geniaal bedacht van dat diner onder het oog van de laatste 2 strijdende.

En ik snapte ook niet waarom ze nu op dat moment die tactieken bespraken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 18-10-2013, 16:14:37 »
Het nieuwe eiland sedert de samensmelting is Mensirip. Zou dat hetzelfde zijn als dat van de expeditie 2005?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 18-10-2013, 16:16:12 »
Het nieuwe eiland sedert de samensmelting is Mensirip. Zou dat hetzelfde zijn als dat van de expeditie 2005?
::jaja::

Al in 2002 werd dat eiland gebruikt.

Ze zaten nu trouwens op Seri Buat en Zimra op Gual (Björn's eiland).
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 18-10-2013, 16:31:47 »
Gual werd ook gebruikt als winnaarseiland, dat seizoen met Marnix en Esther. (met die hele ruzie met Carl en John met Esther).

Op wiki kan je er trouwens een overzicht van vinden, van wanneer ze waar zaten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson

Seri Buat werd zelfs in het 1e seizoen al gebruikt  ::vergroot::
Mensirip en Sri Buat in 2009 nog een keer, en Gual in 2007 én 2008.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 18-10-2013, 17:14:16 »
::jaja::

Al in 2002 werd dat eiland gebruikt.

Ze zaten nu trouwens op Seri Buat en Zimra op Gual (Björn's eiland).

Wist ik niet, ik kijk nog maar sedert 2005 eigenlijk, maar Gual kende ik wel al :-)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2013, 19:52:52 »
::jaja::

Al in 2002 werd dat eiland gebruikt.

Ze zaten nu trouwens op Seri Buat en Zimra op Gual (Björn's eiland).
Zaten beide kampen op seri buat?
#teamamaimiljaarde

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 18-10-2013, 19:55:06 »
Zaten beide kampen op seri buat?
Ik dacht het wel, Seri Buat bestaat uit twee eilanden met heel veel strandjes, dus zou best kunnen.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2013, 19:56:52 door Fabiann »
🜃