Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 15305 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 7
« Gepost op: 17-10-2013, 07:39:47 »
Haalt Zimra de samensmelting?
Wie wint de proef?
Wie loopt het eten mis?
En blijven alle stemafspraken staan?

Vanavond om 20.30u een nieuwe aflevering van Expeditie Robinson op RTL5!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2013, 20:16:57 »
Als Anna vanavond afvalt is dit het derde jaar op een rij dat mijn favoriet als laatste voor de samensmelting afvalt (vorig jaar Tess, 2011 Do)
I will follow my inner gold

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2013, 20:48:08 »
Hopen dat Zimra wint, ze ligt in ieder geval met de laatste blokjes voor.... aldus Dennis Valentijn pakt OOK haar laatste blokjes...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2013, 21:07:56 »
oh my.. wat een proef.. vreselijk en gaaf :)
er was eens......

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2013, 21:21:11 »
Gave proef ja!

Mooi gelinkt naar de samensmelting ook, met een cocktail

Sanne mag eruit, 1 en al gezeik... meteen bij het begin van de proef al roepen: ''Niet op mij stemmen!" man, hou je met de proef bezig

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2013, 21:25:43 »
Er was een valse start bij de samensmeltingsproef. Sommige deelnemers begonnen zich al uit te graven vóór Dennis "start" had gezegd.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2013, 21:27:04 »
Er was een valse start bij de samensmeltingsproef. Sommige deelnemers begonnen zich al uit te graven vóór Dennis "start" had gezegd.

Zag ik ook ja..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2013, 21:36:18 »
mooi, het vrouwtje met het kinderen voor kinderen accent is er ook uit..

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2013, 21:36:49 »
Hoezo overdreven @ Sanne. Zucht. Vreselijk.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 17-10-2013, 21:44:52 »
Mooie aflevering, mooi gemonteerd.. mooie proef.. vooral bij het feestdiner... nog even 2 mensen aan de ''schandpaal'' en mijn 2 grootste ergernissen er nog uit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 17-10-2013, 21:46:03 »
Hoezo overdreven @ Sanne. Zucht. Vreselijk.

Nou van het flauwvallen was volgens mij niet echt overdreven hoor.  :-\\ Ik vond het wel sneu voor haar dat ze dan op zo'n manier eruit gaat. Als ze nou verloren had doordat ze eraf viel oid, oké, maar nu kwam het echt doordat ze flauwviel waar ze echt niets aan kon doen.
Ik weet dat mensen die zo'n fan zijn/waren van Sanne tijdens ER maar ik vind het ook oneerlijk om haar nou hier op af te kraken. Maar ja, dat is mijn mening.
Ik zeg hiermee trouwens niet dat ze niet naar huis of zo gestuurd had moeten worden hé. Paulien heeft eerlijk gewonnen.

Leuk dat Zimra de samensmelting heeft gehaald.  ::ok:: Verdiend!
Verder ben ik wel heel erg benieuwd naar volgende week met de 12-12.. voor wie zouden al die stemmen zijn? En waarom zet iedereen opeens zoveel extra stemmen in? Was het maar al volgende week.  :D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 17-10-2013, 21:51:07 »
Ik vond Sanne bij Wie is de mol leuk, maar bij ER wel een beetje een zeurpiet hoor.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 17-10-2013, 21:52:34 »
Ik vond Sanne bij Wie is de mol leuk, maar bij ER wel een beetje een zeurpiet hoor.

Ja dat vond ik dus ook.!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2013, 21:53:25 »
ben toch wel benieuwd WAAROM Sef en Geza zo graag Anna en Geraldine er uit willen hebben. Het lijkt wel of ze een fixatie hebben op die twee.. Edith is minstens net zo sterk, evenals Hans en Kees.. En Paulien doet ook goed mee. Zit er meer achter of zie ik spoken??

Dat Sanne laatste was verbaast me niet echt. Ze heeft het goed gedaan, maar de bikkels blijven over..
er was eens......

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2013, 21:55:43 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 17-10-2013, 22:29:39 door Lukie4, Reden: spoiler »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2013, 21:59:26 »
Ik vond Sanne niet leuk deze Expeditie, maar dit flauwvallen vond ik wel heel erg sneu. Ook omdat ik weet hoe het voelt om zomaar flauw te vallen. Er waren ook wel veel factoren bij elkaar die het triggeren, stilstaan in de warmte, na een zware proef (zij heeft de meeste inspanning moeten leveren!), zonder vocht...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2013, 22:00:29 »
Stanley, jammer, ik had dat liever in het spoilertopic gezien (of iig tussen spoilertags...)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 17-10-2013, 22:09:40 »
ik lees gelukkig het laatste bericht en zie een foto voorbij scrollen, maar niet gekeken...

Stanley denk eens even na...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 17-10-2013, 22:10:43 »
Wat een geweldige aflevering! Alles zat er in: spanning, drama, komedie en tragedie. De proef zat erg goed in elkaar (ik vraag me wel af hoeveel ijs er nu in die fles moest) en gaf structuur aan de hele aflevering. De contrasten die door de hele aflevering een rol bleven spelen waren ook goed uitgedacht. Jan en Zimra die het eerste drankje nemen ter viering van de samensmelting terwijl alle andere kandidaten hemel en aarde bewegen om de samensmelting te halen. Daarna de euforie bij het volbrengen van de proef, onmiddellijk gevolgd door het besef dat er twee kandidaten te laat zijn binnengekomen. Maar het is nog niet voorbij voor Paulien en Sanne want ten overstaan van de uitgehongerde menigte vechten ze nog eenmaal een laatste strijd. Onder toeziend oog van deze twee moegestreden vrouwen kan het feestmaal beginnen. Schuldbesef alom, niemand lijkt te genieten van het eten waar ze al twee lange weken naar gesmacht hebben. Sanne stort na enige tijd vol tragiek ter aarde terwijl de overige kandidaten het dramatische tafereel vol van verontrusting gadeslaan. Paulien is vervuld van vreugde maar kan daar geen uiting aan geven. Sanne wordt onder een bevreemdend applaus naar de boot der roemloze aftocht gebracht. Met dit afscheid wordt tevens het startsein tot de feestelijkheden gegeven. Op de samensmelting, moge iedere man en vrouw strijden tot het bittere einde van deze expeditie!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 17-10-2013, 22:42:15 »
Nog even een toevoeging, complimenten voor de productie! Ik lever vaak kritiek maar dat is allereerst een teken van binding met het programma. Nietszeggende programma's zijn voor mij geen woord waard.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."