Auteur Topic: Aflevering 9 - Monkey Race  (gelezen 38354 keer)

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #20 Gepost op: 31-10-2013, 21:47:57 »
Ik zit hier net zo opgefokt als Kees op de bank....seriously?!?!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #21 Gepost op: 31-10-2013, 21:48:53 »
Geza heeft er alleen niet bij verteld dat Sef en hij Jan eruit wilden gaan werken de volgende ronde.


Ja maar dat zou ook niet slim zijn  ;D

Ik vond het een geniale move van "de winnaar"
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2013, 21:49:44 »
Ik snap serieus niet dat Hans en Geraldine zich zo hebben laten inpakken door Géza? Zijn ze nou serieus zo simpel?  ???
Géza.. naar mannetje. Word een beetje misselijk van zijn ego. Hypocriet tot in den top.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #23 Gepost op: 31-10-2013, 21:50:10 »
Waarom is het zo gek dat ze Jan eruit gewipt hebben?
En waarom is Kees zo opgefokt>? de sterkste proeven persoon is weg, hij zou blij moeten zijn.
Lijkt mij dat Hans, Geraldine en Geza wel kunnen uitleggen waarom ze jan eruit gewipt hebben.
Ze hadden er namelijk goede redenen voor ( hij was onbetrouwbaar, en een koning in proeven ).
Had ik het toch goed voorspeld dat Jan de eerste keer zonder ketting meteen de sjaak zou zijn.  ::jaja::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #24 Gepost op: 31-10-2013, 21:50:47 »
Ik kan de acties van Paulien nog wel begrijpen (op het begin na dan, waar ze vraagt om eruit gestemd te worden). Maar Geraldine en Hans..  ::ohno:: .
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #25 Gepost op: 31-10-2013, 21:51:02 »
Dit komt niet meer goed tot de finale. Wat een drama!

Maar Paulien, ineens gedachten veranderen ::ohno:: En Hans en Geraldine die met Geza meegaan, die de hele aflevering als een verwend kind geobsedeerd is om Jan eruit te werken. Snap Kees zijn reactie heelgoed.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #26 Gepost op: 31-10-2013, 21:51:15 »
God wat een geniale move van Geza, ::bravo:: en er was geen woord aan gelogen aan wat hij zei over Jan op winnaarseiland.

Geen woord gelogen? Misschien niet, maar er is wel van alles verzwegen. Maar goed, hij heeft mooit de aandacht weten af te leiden van zijn rol in het geheel die toch vele malen huichelachtiger was dan die van Jan ... zoals ik al zei, ongelooflijk dat hij die drie zo makkelijk voor z'n karretje wist te spannen. Ik moet echt eens ophouden te vertrouwen in de verstandelijke vermogens onze BNers.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2013, 21:51:58 »
heeft iemand de stemmen bijgehouden??
er was eens......

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2013, 21:52:26 »
Ik snap serieus niet dat Hans en Geraldine zich zo hebben laten inpakken door Géza? Zijn ze nou serieus zo simpel?  ???
Géza.. naar mannetje. Word een beetje misselijk van zijn ego. Hypocriet tot in den top.

Mee eens. Die anderen waren erg kortzichtig. Robinson eruit en de Huilende Vrouw blijft erin. Erg jammer voor het programma. Hoop dat geza er nu snel uitvliegt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2013, 21:53:03 »
Dat Jan eruit gewipt werd kan ik wel begrijpen, maar ik vond de manier waarop van Geza gewoon lullig. Die zit zo vol haat en dat staat me enorm tegen van hem. Dat de andere 3 lemmingen daar zo in mee gingen was gewoon raar.. als het nou was geweest omdat Jan sterk was, had ik dat kunnen begrijpen, maar niet omdat Sef eruit ging, dat hij nu moest. Oog om oog....
Geza is gewoon naar. Heb gewoon geen prettig gevoel bij hem. Te haatdragend, te wraakzuchtig... zoals Jan en Sef al zeiden: Het is een spel.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #30 Gepost op: 31-10-2013, 21:53:32 »
Mee eens. Die anderen waren erg kortzichtig. Robinson eruit en de Huilende Vrouw blijft erin. Erg jammer voor het programma. Hoop dat geza er nu snel uitvliegt.

Als de rest slim is knikkeren ze hem er inderdaad bij de eerste kans uit. Daarna Paulien en we kunnen weer gewoon verder. :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #31 Gepost op: 31-10-2013, 21:54:15 »
vond ondanks alles Geza's commentaar wel grappig.. het ene ratje stuurt het andere ratje naar huis..
er was eens......

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #32 Gepost op: 31-10-2013, 21:54:27 »
Ik zie en hoop op een complot van Edith, Hans en Kees om Geza eruit te stemmen  ::ok:: zou mooie TV zijn!
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #33 Gepost op: 31-10-2013, 21:55:42 »
tussen Hans en Kees is het ook even geen koek en ei...  ::ohno::
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #34 Gepost op: 31-10-2013, 21:57:30 »
Ik snap Kees wel, ik zou ook boos zijn. Eerst keihard roepen dat je eruit wil en dan blijven? Heel vreemd. Denk wel door het te kort aan eten en slaap je emoties erger worden dan normaal.

Geza heeft het gewoon slim gespeeld. Hij is echter een meester in manipuleren. En Jan heeft teveel in z'n kaarten laten kijken en de verkeerde weggespeeld. Ik denk wel dat Sef sportieve wraak had willen nemen, maar op een minder extreme manier.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #35 Gepost op: 31-10-2013, 21:57:56 »
God wat een geniale move van Geza, ::bravo:: en er was geen woord aan gelogen aan wat hij zei over Jan op winnaarseiland.
Jan is idd niet te vertrouwen en speelde met elk team mee.
Vond het een pracht aflevering.
En ik vind dat Kees even een chill pil moet nemen, jeetje wat een overdreven gedoe.


Het was een echt geniale move geweest als hij zijn verontwaardiging gespeeld had maar in de biechtstoel gewoon de waarheid had verteld. Wat een hypocriet!
Jan was alleen wat sneller dan Geza en Sef. Maar nee natuurlijk Geza, als jullie twee Jan eruit gewerkt hadden, nee dat was wel eerlijk geweest, uhuh.  ::jaja:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #36 Gepost op: 31-10-2013, 21:58:06 »
tussen Hans en Kees is het ook even geen koek en ei...  ::ohno::

Normaal gesproken zou ik ervan uitgaan dat dat wel goed komt, maar op het moment vertrouw ik even nergens meer op.

Het was een echt geniale move geweest als hij zijn verontwaardiging gespeeld had maar in de biechtstoel gewoon de waarheid had verteld. Wat een hypocriet!

Goed gezegd!
« Laatst bewerkt op: 31-10-2013, 21:59:38 door Dannyboy »

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #37 Gepost op: 31-10-2013, 21:59:54 »
Ik snap Kees wel, ik zou ook boos zijn. Eerst keihard roepen dat je eruit wil en dan blijven? Heel vreemd. Denk wel door het te kort aan eten en slaap je emoties erger worden dan normaal.

Is de verandering in Paulien dan ook niet begrijpbaar?
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #38 Gepost op: 31-10-2013, 22:00:25 »
Van wie kwam eigenlijk die ene stem op Zimra  ???

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #39 Gepost op: 31-10-2013, 22:01:05 »
dat was de zwarte stem omdat ze de proef had verloren
er was eens......