Auteur Topic: Aflevering 11 - The keys  (gelezen 24257 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #100 Gepost op: 15-11-2013, 23:37:33 »
Ik vind het een beetje mal om Zimra te bespotten eigenlijk, nadat ze bewezen heeft in haar eentje op een eilandje te kunnen overleven en daar op rij anderen in een opdracht te verslaan. Met boter en suiker ook nog eens. Ze is geen sportief type en zwemmen kan ze al helemaal niet, maar ik zou daar zelf net zo spetterend voor aap in dat water hebben gelegen als zij en waarschijnlijk niet eens door die tunnel hebben gedurfd. Beetje makkelijk vind ik dat, de beste stuurlui.... ;-)

Verder vond ik deze aflevering een verademing qua rust en het wordt spannend of de dames slim zijn geweest een ronde te wachten met hun attack. Blijf AA een vervelend meisje vinden. Zag dat ze iemand geretweet had die zoiets schreef als 'Pauline naar Huizinga'. Da's een trap na en dan ook nog via iemand anders. Nee, niet mijn stijl. Geef me dan maar iemand die niet kan zwemmen ::)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #101 Gepost op: 16-11-2013, 13:54:40 »
Mee eens, ben benieuwd hoeveel van de Chips and Couch-kijkers het er beter vanaf gebracht zouden hebben dan Zimra. Denk dat de mensen de Expeditie een beetje onderschatten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #102 Gepost op: 16-11-2013, 15:00:27 »
Matige aflevering, al was de proef best wel interessant; al moet ik eerlijk zeggen dat door het vele zwemmen de echte puzzelaars (als Zimra) meer in het nadeel waren. Misschien dat minder zwemmen het interessanter had gemaakt. Verder was het saai omdat je eigenlijk al kon aanvoelen dat Paulien de stemmen zou gaan krijgen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #103 Gepost op: 16-11-2013, 20:30:42 »
Zimra een echte puzzelaar, dat weten we alleen uit haar mond hè ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #104 Gepost op: 16-11-2013, 21:52:21 »
De tasjes waren een soort puzzel, maar ja.. ;)

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #105 Gepost op: 17-11-2013, 10:36:48 »
Ik vond het een hele leuke aflevering.
Voor mij hoeft het niet altijd spannend te zijn. Het was fijn dat er eens een aflevering zonder drama was.
Ik vond het leuk om te zien dat ze ontspannen waren, eten zochten, ...
Paulien was ook heel aangenaam deze aflevering, lekker ontspannen! Leuk om te zien! Zij heeft zich te veel laten meeslepen door Geza en Sef waardoor het voor haar een moeilijke expeditie was. Want ze is volgens mij wel een leuk persoon. Heel leuk dat ze het trouwens zo goed deed in deze proef.

I.v.m. de proef is het inderdaad jammer dat het fysieke weer getest werd.
Sommigen zeggen hier dat de vrouwen nog niets gepresteerd hebben maar ik vind niet je man en vrouw op dat vlak kunt vergelijken.
Mannen zijn sowieso fysiek sterker, hebben ze meegekregen van moeder natuur.  ;)
Ik vind nu niet dat Edith, Anna-Alicia en Geraldine zwak zijn.
Voor mij heeft het aspect 'een sterke kandidaat' zijn niet alleen met het fysieke te maken.
Maar ook met eetproeven, evenwicht, mentaal, doorzettingsvermogen, sociaal, cognitief, ...
Een sterke kandidaat en een robinson zijn wordt echt te veel geassocieerd met fysiek/kracht.
Dat is jammer! Er mag echt meer variatie in de proeven zitten.


Ik vind het trouwens jammer dat Hans weer Kees en Edith meenam naar het eiland.
Ik begrijp wel dat hij het best opschiet met hen en dat je dus graag met die personen samen zit en zo iets moois wilt beleven.
Maar toch vond ik het jammer en wat dubbel. Zo toont hij nog maar eens dat hij de finale met die 2 wil.
Ik vind dat hij de anderen precies wat buitensluit op die manier.
Indien er nu conflicten zouden zijn zou ik begrijpen dat hij 2 maal op rij dezelfde personen meeneemt.
Maar dat is niet het geval. Dus zou hij eventueel iemand anders die nog niet of weinig op winnaarseiland heeft gezeten het kunnen gunnen om ook eens goed te eten.

Ik begrijp heel goed dat Zimra, Anna-Alicia en Geraldine de volgende ronde Hans er gaan uit stemmen.
En ik vind ook dat wanneer het hen lukt het hen niet kwalijk zou mogen genomen worden.
Ze worden als het ware beetje in het nauw gedreven. Die 3 laten duidelijk blijken dat ze samen in de finale willen en hebben veel extra stemmen. Dus ben je sowieso verloren als je niet tegen hen samenspant.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #106 Gepost op: 17-11-2013, 14:54:25 »
leuk verhaal I-love-paars en kan me in veel van wat je schrijft vinden..

er was eens......

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #107 Gepost op: 17-11-2013, 20:54:26 »
leuk verhaal I-love-paars en kan me in veel van wat je schrijft vinden..
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #108 Gepost op: 18-11-2013, 01:31:37 »
leuk verhaal I-love-paars en kan me in veel van wat je schrijft vinden..