Auteur Topic: Aflevering 11 - The keys  (gelezen 24254 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #40 Gepost op: 14-11-2013, 22:16:16 »
Bepaalde kandidaten willen enkel linksom winnen en absoluut niet rechtsom. Mijn instelling is eerder: linksom óf rechtsom en desnoods er dwars doorheen.

Klopt, en dat is wat ik er zo jammer aan vind  :(

En toch zou ik ze niet op dezelfde manier beantwoorden als jij vermoed ik ::tandpastasmiley::

 :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #41 Gepost op: 14-11-2013, 22:18:04 »
Ben ik nou gek? Het 3 tal op winnaars eiland spreekt toch af om op Zimra te gaan stemmen?

En zien we Hans niet net voor de commercial tegen Geraldine zeggen dat ook te gaan doen???

 ??? ??? ???

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #42 Gepost op: 14-11-2013, 22:20:46 »
Ben ik nou gek? Het 3 tal op winnaars eiland spreekt toch af om op Zimra te gaan stemmen?

En zien we Hans niet net voor de commercial tegen Geraldine zeggen dat ook te gaan doen???

 ??? ??? ???

Pure misleiding, de productie probeerde met die wanhoopspoging nog spanning in de aflevering te brengen. Ja, die opzet faalde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #43 Gepost op: 14-11-2013, 22:20:50 »
Ben ik nou gek? Het 3 tal op winnaars eiland spreekt toch af om op Zimra te gaan stemmen?

En zien we Hans niet net voor de commercial tegen Geraldine zeggen dat ook te gaan doen???

 ??? ??? ???

Dat eerste is waar (als we moeten geloven wat er in de vooruitblik gezegd word, want dit kwam niet terug in de aflevering volgens mij)

Dat tweede is niet waar, ik hoorde hans zeggen dat ze op paulien gingen stemmen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #44 Gepost op: 14-11-2013, 22:26:39 »
super saai :(
de proef was nog wel aardig.. Ik vond de prijs ook matig. Zou hier echt geen overnachting bij gehoord hebben?

ik hoop dat de volgende aflevering het goed gaat maken..
er was eens......

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #45 Gepost op: 14-11-2013, 22:28:43 »
Inderdaad, "met overweldigende meerderheid van stemmen wordt Dennis eruit gestemd". Dat zou wat zijn.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #46 Gepost op: 14-11-2013, 22:30:39 »
Inderdaad, "met overweldigende meerderheid van stemmen wordt Dennis eruit gestemd". Dat zou wat zijn.

 ::rofl::

''Waarom hebben jullie op mij gestemd? Zimra?''
''Ja euh we vinden je gewoon een k*t presentator''
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #47 Gepost op: 14-11-2013, 22:34:03 »
Waar sloeg trouwens dat voorrecht van Edith op dat ze voor de spiegel mocht?

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #48 Gepost op: 14-11-2013, 22:35:26 »
Ze is nu een meisje, en meisjes hebben spiegeltjes nodig ... ??? ik heb geen idee.

Offline De Gebaarde Man

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #49 Gepost op: 14-11-2013, 22:38:53 »
Paulien eruit. Kan ik mee leven. Is jullie ook opgevallen het muziekje in het begin dat dat van de game "the last of us" komt?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #50 Gepost op: 14-11-2013, 22:41:54 »
het mag dan voor ons minder spectaculair zijn om naar te kijken, voor de kandidaten zelf moeten deze paar dagen toch weldadig zijn geweest. En dat is ook leuk om mee te maken.. Idd dat je niet bang hoeft te zijn dat als er twee weglopen er een complot wordt gesmeed.. Vond ook mooi zoals Anna er omheen draaide tijdens de eilandraad.. en Hans relativeerde.. dat hij wel een droomscenario heeft, maar dat de race niet gelopen is.
er was eens......

Offline Sven020

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #51 Gepost op: 14-11-2013, 23:01:15 »
Jammer dat Paulien er nu toch uit is. Vond haar steeds beter op d'r plek, relaxed, vissen gevangen, arriveerde overigens ook als eerste vrouw bij de puzzel. Maar goed, ze leek het zelf ook goed te vinden zo, dus dat is dan niet anders. Wel jammer dat niemand op het idee kwam dat alle stemmen nodig zouden zijn om het trio te doorbreken. Vraag me inderdaad wel af hoe en wanneer het trio van stemmen op Zimra weer is overgestapt op stemmen op Paulien...

Ik hoop wel dat er iets van een complotje of wat dan ook gaat lukken, wat als het trio op deze manier door gaat....is het voor de kijker een tikje saai.

Ms Andrelon (AA) lijkt mij steeds minder een aardig persoon, ook haar tweets zijn vals, maar dat is voor het spel niet interessant. Is het anderen overigens ook opgevallen dat toen het trio terug kwam van winnaars eiland AA dermate met haar bikinibroekje zat te frummelen dat je rechtstreeks haar private parts in keek  ::oink::? Had wel verwacht dat de productie dat er even uitgeknipt zou hebben...zou wel netjes zijn geweest.


Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #52 Gepost op: 14-11-2013, 23:05:25 »
Ik hoop wel dat er iets van een complotje of wat dan ook gaat lukken, wat als het trio op deze manier door gaat....is het voor de kijker een tikje saai.

Ja fans van complotten zijn idd wat tekort gekomen deze editie ;)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #53 Gepost op: 14-11-2013, 23:14:02 »
Saaie aflevering. :-\\

Ik mis Jan. :(
🜃

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #54 Gepost op: 14-11-2013, 23:25:32 »
Ik ben allang blij dat de vrouwen enigszins nadenken over een tactiek. Zimra tenminste.
Het een week uitstellen heeft voor én nadelen eigenlijk. Ben er zelf nog niet helemaal over uit wat ik beter. Het wegstemmen van Paulien geeft de volgende voordelen:

- Zonder extra stemmen inzetten een rondje verder komen
- Het risico dat Paulien overloopt nadat je haar meeneemt is er nu niet. Ze zal zich anders als 4e bij het complot ook niet fijn gevoeld hebben en denk ik wel switchen naar Hans en Kees/Edith
- Hans kon er vandaag sowieso niet uit. Dus je behoudt je target en wijkt niet af naar Kees/ Edith
- Je hebt waarschijnlijk maar 2 stemrondes nodig om te overleven tot de finale. Maar volgende week heb je niet veel nodig als ze denken dat iedereen Zimra stemt

Nadelen zijn:
- Het trio kan nattigheid gaan voelen en koers wijzigen
- Hans kan wederom de proef winnen
- Je mist de extra stem van Paulien
- Je slag slaan wordt spannender, maar het zou wel beter zijn als het lukt

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #55 Gepost op: 14-11-2013, 23:38:04 »
Er is aardig wat geknipt in de aflevering, logisch ook want anders was het nog saaier geweest. Voor één keer wel oké maar hoop volgende week op weer wat meer drama.

Ik dacht hierdoor heel even dat Hans ging fucken met de dames door tegen hen te liegen dat ze op Paulien zouden stemmen ipv Zimra. Maar blijkbaar is ergens het plan om eerst Zimra weg te stemmen afgeketst. Gelukkig voor de dames. Als die slim zijn spreken ze van te voren af dat ze op Hans gaan stemmen en als hij de proef wint op Kees of Edith. Dan weten ze al van te voren wat ze gaan doen, voor het geval ze gescheiden worden doordat er één meegenomen wordt naar winnaarseiland (hele minieme kans).

Ik moet wel zeggen dat ik het met Geraldine eens ben dat de zekerheid van Hans dat hij wel in de finale komt een beetje irritant begint te worden. Hoewel ik hem een goede Robinson vindt zou ik het hierdoor eigenlijk wel prima vinden als het drietal eens flink genaaid wordt door de anderen. Ze worden bijna arrogant in hun aanname wie in welke volgorde weggestemd zal worden.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #56 Gepost op: 14-11-2013, 23:41:28 »
Het trio doet me eerlijk gezegd soms een beetje denken aan het trio Hans-Yin-Geert uit 2008. :-X
🜃

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #57 Gepost op: 15-11-2013, 00:35:51 »
De vorige eilandraad was een ideale gelegenheid geweest voor de dames om Kees eruit te stemmen.
Mischien wilden ze geen slapende honden wakker maken.. :)

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #58 Gepost op: 15-11-2013, 00:44:03 »
Het trio doet me eerlijk gezegd soms een beetje denken aan het trio Hans-Yin-Geert uit 2008. :-X

En wie is dan Hiukwan? ....Zimra?! ;-)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #59 Gepost op: 15-11-2013, 01:32:32 »
Het trio doet me eerlijk gezegd soms een beetje denken aan het trio Hans-Yin-Geert uit 2008. :-X

Vooral (deze) Hans begint wat van die trekjes te vertonen, ja. Zou leuk zijn als dat nog ergens afgestraft wordt. Volgende week is misschien wel de laatste eilandraad... Ik verwacht stiekem een paar proeven om de finalisten vast te stellen. De evenwichtsbalk en nog een andere. Of zouden er toch nog twee eilandraden komen?

En inderdaad, waarom mocht alleen Edith voor de spiegel? Hoe random was dat opeens?