Auteur Topic: Aflevering 15 - De finale  (gelezen 42744 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #40 Gepost op: 13-12-2013, 00:08:47 »
Ik vond deze finale aflevering in vergelijking met andere finale afleveringen nog best wel aardig eigenlijk, zat goed in elkaar ::ok::.

Heb wel erg moeten lachen om Robert en Paulien als kibbelend stel ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #41 Gepost op: 13-12-2013, 00:16:28 »
schande dat er op deze wijze (geen!) afscheid van Evi werd genomen.

Ze is niet dood hoor. Deze tv-klus zit er gewoon op voor haar. Op naar de volgende.

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #42 Gepost op: 13-12-2013, 01:25:21 »
Felicitaties aan Edith. Mooie winares. En aan de programmamakers voor weer een mooie serie. Waar ik altijd een beetje moeite mee heb is de geldprijs voor de winnaar van dergelijke celebrity-programma's. Ik kan bij niemand in de portemonee kijken maar durf toch te stellen dat de meeste deelnemers niet armlastig zijn. Het is al een heel groot voorrecht dat je aan zo'n programma mag meedoen.Zou een mooi gebaar zijn als ze de prijs aan een goed doel schenken. Maar misschien doen ze dat in stilte, in dat geval een nog mooier gebaar en heb ik niets gezegd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #43 Gepost op: 13-12-2013, 08:58:54 »
Felicitaties aan Edith, gewoon een terechte winnares, die op het juiste moment gepiekt heeft.

(@Bjorrn en co.: had je ook zo gereageerd als Zimra had gewonnen? Die lag er in principe ook uit maar heeft via het eiland de kans gekregen om terug te keren...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #44 Gepost op: 13-12-2013, 09:09:48 »
ik vind het onterecht dat er nog steeds verwijten richting Edith en Geraldine zijn. Te dom om te poepen zou Kees hiervan zeggen.
Verwijt het de productie, Nega voor het opgeven, Veronica voor het opgeven, Sef en Geza die zich niet aan een afspraak houden, maar niet degenen die er het minst, niks, noppes, nada aan kunnen doen...
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #45 Gepost op: 13-12-2013, 09:54:01 »
Felicitaties aan Edith. Mooie winares. En aan de programmamakers voor weer een mooie serie. Waar ik altijd een beetje moeite mee heb is de geldprijs voor de winnaar van dergelijke celebrity-programma's. Ik kan bij niemand in de portemonee kijken maar durf toch te stellen dat de meeste deelnemers niet armlastig zijn. Het is al een heel groot voorrecht dat je aan zo'n programma mag meedoen.Zou een mooi gebaar zijn als ze de prijs aan een goed doel schenken. Maar misschien doen ze dat in stilte, in dat geval een nog mooier gebaar en heb ik niets gezegd.

Volgens mij kunnen Nederlandse topsporters (tenzij het mannelijke voetballers zijn) dat geld heel goed kunnen gebruiken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #46 Gepost op: 13-12-2013, 10:25:23 »
ik vind het onterecht dat er nog steeds verwijten richting Edith en Geraldine zijn. Te dom om te poepen zou Kees hiervan zeggen.
Verwijt het de productie, Nega voor het opgeven, Veronica voor het opgeven, Sef en Geza die zich niet aan een afspraak houden, maar niet degenen die er het minst, niks, noppes, nada aan kunnen doen...

Ik heb het altijd de productie verweten  ;) En nee LdHmolletje, dat zou heel anders zijn. Die mogelijkheid is er al vanaf het begin geweest  ::ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #47 Gepost op: 13-12-2013, 10:40:28 »
Toch wel enkele leuke zaken gezien:

- De vriendschap tussen Valentijn en Sanne
- Veronica die zichzelf ook zuur vond op het scherm
- Robert die toch volgens zijn visie toch voor de winnares zorgde
- Jan die zichzelf dom vond
- Zimra op duivelseiland: van Björn geleden dat iemand daar zo zorgeloos leefde
klaar voor de strijd

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #48 Gepost op: 13-12-2013, 12:14:45 »
Felicitaties aan Edith, gewoon een terechte winnares, die op het juiste moment gepiekt heeft.

(@Bjorrn en co.: had je ook zo gereageerd als Zimra had gewonnen? Die lag er in principe ook uit maar heeft via het eiland de kans gekregen om terug te keren...)

In mindere mate, omdat ik zimra heel leuk vind.
Maar had het nog altijd oneerlijk gevonden hoor.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #49 Gepost op: 13-12-2013, 12:16:42 »
ik vind het onterecht dat er nog steeds verwijten richting Edith en Geraldine zijn. Te dom om te poepen zou Kees hiervan zeggen.
Verwijt het de productie, Nega voor het opgeven, Veronica voor het opgeven, Sef en Geza die zich niet aan een afspraak houden, maar niet degenen die er het minst, niks, noppes, nada aan kunnen doen...

Ik verwijt het Edith en Geraldine ook helemaal niet. Ik verwijt het de productie (en je kan het geza en sef toch zeker niet verwijten? Dat is toch onzin...)

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #50 Gepost op: 13-12-2013, 13:31:24 »
Wat mij heel erg stoort is dat er steeds weer even genoemd moet worden dat Edith en Geraldine er uit hadden moeten liggen. Edith is dan wel winnares, maar eigenlijk had ze er uit moeten liggen. Geraldine zit dan wel in de finale, maar eigenlijk had ze er uit moeten liggen.
Dat doet onterecht afbreuk aan hun prestatie..

Er wordt constant gehamerd op iets dat HAD moeten gebeuren.. Dat IS niet gebeurd. Klaar.

En als er dan toch gehamerd moet worden op dingen die HADDEN moeten gebeuren, hamer dan op Nega, Veronica, productie en ook Geza en Sef (al zou je hun aandeel als op dat moment niet echt slimme tactiek kunnen omschrijven).
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #51 Gepost op: 13-12-2013, 14:33:19 »
Dit 'feest' hebben we weer gehad...op naar de volgende herhaling in 2014, want voor RTL is het zo'n succes geweest, daar gaat zeker geen verandering komen. Sterker, ik vrees nog meer van hetzelfde.
Dit jaar was voor mij vulling, maar geen voeding.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #52 Gepost op: 13-12-2013, 14:35:58 »

Dit jaar was voor mij vulling, maar geen voeding.


Dus het was geen brinta?  :P

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #53 Gepost op: 13-12-2013, 14:36:25 »
Wat mij heel erg stoort is dat er steeds weer even genoemd moet worden dat Edith en Geraldine er uit hadden moeten liggen. Edith is dan wel winnares, maar eigenlijk had ze er uit moeten liggen. Geraldine zit dan wel in de finale, maar eigenlijk had ze er uit moeten liggen.
Dat doet onterecht afbreuk aan hun prestatie..

Er wordt constant gehamerd op iets dat HAD moeten gebeuren.. Dat IS niet gebeurd. Klaar.

En als er dan toch gehamerd moet worden op dingen die HADDEN moeten gebeuren, hamer dan op Nega, Veronica, productie en ook Geza en Sef (al zou je hun aandeel als op dat moment niet echt slimme tactiek kunnen omschrijven).

Ik hamer toch ook op de productie...
Het gaat erom dat ik het een oneerlijke beslissing vind waarmee je niet alleen iemand in het spel houdt die eruit had moeten liggen, maar je benadeeld zo ook andere spelers zoals Sef en Geza.
Wat Sef en Geza doen is gewoon een tactiek en volledig volgens de regels die bekend zijn bij iedereen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #54 Gepost op: 13-12-2013, 15:03:56 »
Wat mij heel erg stoort is dat er steeds weer even genoemd moet worden dat Edith en Geraldine er uit hadden moeten liggen. Edith is dan wel winnares, maar eigenlijk had ze er uit moeten liggen. Geraldine zit dan wel in de finale, maar eigenlijk had ze er uit moeten liggen.
Dat doet onterecht afbreuk aan hun prestatie..

Er wordt constant gehamerd op iets dat HAD moeten gebeuren.. Dat IS niet gebeurd. Klaar.

En als er dan toch gehamerd moet worden op dingen die HADDEN moeten gebeuren, hamer dan op Nega, Veronica, productie en ook Geza en Sef (al zou je hun aandeel als op dat moment niet echt slimme tactiek kunnen omschrijven).
KLaar klaar? Komt klaar terug? ::hyper::

Maar goed verhaal ::ok::
Ik hamer toch ook op de productie...
Het gaat erom dat ik het een oneerlijke beslissing vind waarmee je niet alleen iemand in het spel houdt die eruit had moeten liggen, maar je benadeeld zo ook andere spelers zoals Sef en Geza.
Wat Sef en Geza doen is gewoon een tactiek en volledig volgens de regels die bekend zijn bij iedereen.
::ohno:: je noemt Edith geen eerlijk winnares omdat ze er al uit had moeten liggen. Zelfde bij Geraldine, dus wat Stormpie zegt, verwijt richting degene die er niets aan kunnen doen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #55 Gepost op: 13-12-2013, 15:40:47 »
::ohno:: je noemt Edith geen eerlijk winnares omdat ze er al uit had moeten liggen. Zelfde bij Geraldine, dus wat Stormpie zegt, verwijt richting degene die er niets aan kunnen doen.


Het kan toch best niet eerlijk zijn als iemand wint zonder dat die iemand er zelf iets aan kan doen?
Als Ajax een tegendoepunt krijgt, maar dat word onterecht afgekeurd waardoor Ajax toch wint,
dan is dit toch niet de schuld van Ajax, maar van de scheidsrechter.
Toch zou je Ajax een onterechte winnaar kunnen noemen.

Hetzelfde geldt in deze situatie  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #56 Gepost op: 13-12-2013, 15:59:30 »
Een mooie aflevering. Leuk, die tussendoor-filmpjes en het ongeziene beeldmateriaal.
Edith had ik niet verwacht als winnaares, maar toch wel mooi dat ze won..  ::bravo::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #57 Gepost op: 13-12-2013, 19:27:09 »
Ik vond het wel raar dat de drie gekleurde deelnemers als enige niet aan tafel mochten zitten maar ergens achteraan op krukken moesten zitten.  ::niet-ok::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #58 Gepost op: 13-12-2013, 19:28:44 »
Ik vond het wel raar dat de drie gekleurde deelnemers als enige niet aan tafel mochten zitten maar ergens achteraan op krukken moesten zitten.  ::niet-ok::

Ze waren de eerste 3 afvallers, Sef is ook gekleurd maar die zat wel aan tafel.
Blijft nogsteeds raar...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15 - De finale
« Reactie #59 Gepost op: 13-12-2013, 19:33:14 »
Ik vond het wel raar dat de drie gekleurde deelnemers als enige niet aan tafel mochten zitten maar ergens achteraan op krukken moesten zitten.  ::niet-ok::
Het waren de eerste drie afvallers, die toevallig allemaal 'gekleurd' zijn. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Voor de Vip edities waren de eerste afvallers niet eens in de laatste uitzending.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human