Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 84548 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Spoiler topic
« Gepost op: 11-08-2014, 20:18:35 »
In dit topic kun je spoilers kwijt.
Mensen die in dit topic lezen, lopen dus het risico dat ze dingen over het verloop van de serie te weten komen.
Betreden op eigen risico dus.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #1 Gepost op: 15-08-2014, 17:12:05 »
Ik heb de twitterpagina's van de kandidaten bekeken en dit zijn de twitterbreaks die ik heb gevonden,  als ik iets verkeerd heb laat het me weten dan kan ik het verbeteren  :)

Ancilla Tilia 2 mei – 16 Juni
Anouk Maas 6 mei – 20 mei
Coosje Smid 5 mei – 15 mei
Krystl 5 mei – 21 mei
Lobke Berkhout  28 april – 28 mei
Lone van Roosendaal 7 mei – 26 mei
Sabrina Starke -Heeft geen twitter

Ferry Doedens  - geen echte twitter break
Freddy (vieze fur)  8 mei – 18 juni
Kay Nambiar  heeft pas vanaf 31 juli twitter
Leo Alkemadegeen echte twitter break edit: Tussen 21 en 31 mei is hij Lobke en Anouk gaan volgen op twitter
Loek Petersgeen echte twitterbreak edit: is tussen 31 mei en 6 juni Leo, Lone, Ferry en Freddy gaan volgen op twitter
Manuel Broekman 7 mei – 25 juni (onregelmatige twitteraar)
Mr Polska 29 mei – 3 juni

Juliette van Ardenne  25 april - 14 juni
Nadia Palesa Poeschmann  6 mei - 3 juni
Rick Brandsteder niet actief
Remy Bonjasky 3 mei -2 juni
« Laatst bewerkt op: 21-08-2014, 13:13:53 door klimmer »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #2 Gepost op: 15-08-2014, 22:17:26 »
Ik heb de twitterpagina's van de kandidaten bekeken en dit zijn de twitterbreaks die ik heb gevonden,  als ik iets verkeerd heb laat het me weten dan kan ik het verbeteren  :)

Leo Alkemadegeen echte twitter brea


Leo lijkt toch een twitterbreak van 19 mei t/m 31 mei te hebben? Wanneer is expeditie robinson precies vertrokken?, want begin mei lijkt hij druk bezig met het opnemen van Smeris.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #3 Gepost op: 15-08-2014, 23:19:32 »
Leo lijkt toch een twitterbreak van 19 mei t/m 31 mei te hebben? Wanneer is expeditie robinson precies vertrokken?, want begin mei lijkt hij druk bezig met het opnemen van Smeris.

Ik geloof dat ze begin mei zijn vertrokken want vanaf 3 mei heeft ook Nicolette een twitterbreak.

Als ik Leo zijn twitter goed heb bekeken kan ik alleen zien dat hij tweet dat de serie Smeris op tv is en niet dat hij bezig is met de opnames ervan, dus in dat opzicht zou hij wel weg kunnen zijn en iemand zijn twitter hebben laten overnemen.
Verdert is me nu net opgevallen dat hij wel tussen 21 en 31mei Lobke en Anouk is gaan volgen op twitte, wat kan impliceren dat hij toen terug is gekomen.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #4 Gepost op: 16-08-2014, 09:25:13 »
Leo lijkt toch een twitterbreak van 19 mei t/m 31 mei te hebben? Wanneer is expeditie robinson precies vertrokken?, want begin mei lijkt hij druk bezig met het opnemen van Smeris.

ik dacht dat ik een keer ergens gelezen had dat ze op 12 mei begonnen zijn met opnemen, maar ik weet het niet zeker...
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Spoiler topic
« Reactie #5 Gepost op: 18-08-2014, 15:10:24 »
In dit filmpje heeft Mr. Polska een ketting om. Zou deze misschien de immuniteitsketting kunnen zijn?
Hij heeft hem namelijk niet om bij de groepsfoto.
http://www.rtlxl.nl/#!/expeditie-robinson-187039/422aaadd-46b3-4c92-8425-b9fbf475a8f3
« Laatst bewerkt op: 18-08-2014, 15:12:49 door robinsonmol98 »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #6 Gepost op: 18-08-2014, 15:20:38 »
In dit filmpje heeft Mr. Polska een ketting om. Zou deze misschien de immuniteitsketting kunnen zijn?
Hij heeft hem namelijk niet om bij de groepsfoto.
http://www.rtlxl.nl/#!/expeditie-robinson-187039/422aaadd-46b3-4c92-8425-b9fbf475a8f3

volgens mij is dat gewoon zo'n ketting waar een camera/microfoontje op zit  ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Spoiler topic
« Reactie #7 Gepost op: 18-08-2014, 15:46:25 »
Oeps, ik heb niks gezegd. :-X We zullen het zien. nog iets meer dan 2 weken wachten

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #8 Gepost op: 21-08-2014, 17:37:07 »
Coosje gaat er na 1 aflevering al uit vanwege hartproblemen vertelt ze aan de Telegraaf.

Jammer, ik zag haar wel ver komen.
When life knocks you down, fight back!

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #9 Gepost op: 31-08-2014, 13:38:33 »
de teams zullen waarschijnlijk zo zijn:

Team 1
Nadia, Lone, Anouk, Remy, Leo en Polska

Team 2
Krystl, Ancilla, Juliette, Manuel, Loek en Freddy

 Team 3
Coosje, Lobke, Sabrina, Kay, Ferry en Rick


Daarnaast zal het team van Manuel als eerst naar de hel gaan (bronhttp://youtu.be/eHuNw0geTIs)
« Laatst bewerkt op: 31-08-2014, 13:40:39 door klimmer »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2014, 14:32:34 »
Ik denk ook iets te zien te hebben.

In de preview van volgende week zie je op het einde team hel strijden in een opdracht.
Op het einde zie je Manuel in een kooi staan, en dat lijkt op dezelfde kooi als waar Remy inzit in de intro.
Daarnaast zie je in de kandidatenaflevering bij die proef team blauw strijden tegen het team rood

Dus... team geel gaat naar de hemel en team rood en blauw zal strijden om niet naar de hel te gaan lijkt mij

Verder: wie valt eraf. Er is een opdracht met een groot rotsblok waar je Lone en Remy ziet zwoegen. Leo komt water over Remy gieten.
Dat lijkt me een andere opdracht dan deze.
Nadia zie je in de kandidatenaflevering met Ferry. Aangezien dat die in een ander team zit, zal Nadia ook nog even blijven.
Anouk zie je in een conversatie met Remy, Polska en nog iemand. Ze hebben het over iets waar Manuel bijzat, dus vermoed dat dit nog later is.

Team rood blijft dus intact. Dus wordt het opnieuw team blauw.

Manuel zal het niet worden, reden staat hierboven.

Loek, Freddy en Krystl zijn in de kandidatenaflevering te zien in een hut op het strand.Dit lijkt mij niet de hel.
Dus lijkt Juliette af te vallen (tenzij een opgever roet in het eten gooit of die steenopdracht toch nog ergens in die opdrachten van volgende week zit)
« Laatst bewerkt op: 14-09-2014, 16:15:54 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Spoiler topic
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2014, 18:48:04 »
Voor de hand liggende spoiler en mogelijk al benoemd her en der maar kan het niet laten:

Die baard is zeker 10 cm. Lijkt me wel 2 á 3 weken minstens. Hij zal er dus waarschijnlijk nog tot het laatste inzitten.

Vergeet niet dat Kay meteen al een aardige baard had toen hij kwam he. Als hij nou geen baardgroei had gehad zeg ik nog oke, maar het was al een flinke baard.
Maar ik hoop van harte dat je gelijk hebt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #12 Gepost op: 18-09-2014, 22:27:15 »
Was me ook opgevallen inderdaad. Hetzelfde geldt voor Rick  ;)

Blijf me er altijd weer over verbazen hoe onnozel dat is. Waarom zetten ze juist die beelden in de intro?   ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler topic
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2014, 12:30:00 »
Blijf me er altijd weer over verbazen hoe onnozel dat is. Waarom zetten ze juist die beelden in de intro?   ::)
Omdat de gemiddelde kijker neit gaat nadenken dat door die baardgroei al wordt verraden dat iemand langer in de expeditie heeft gezeten?
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2014, 12:36:09 »
Dan schatten ze de gemiddelde kijker iets te laag in :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spoiler topic
« Reactie #15 Gepost op: 19-09-2014, 13:09:05 »
Dat heeft niks met inschatten te maken. Voor ik deze site ontdekte keek ik ook naar ER; maar ik heb bij het zien van de intro nooit nagedacht hoe lang iemand in de serie zou kunnen zitten gezien hunh baardgroei of gezien een toekomstige opdracht. De meeste mensen (die hier nooit komen) kijken naar het programma zonder er echt bij na te denken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2014, 13:16:41 »
Tsja het valt mij in ieder geval direct op :-X

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2014, 13:28:58 »
Heb je ook een kopie van het beeld waarin Rick met die lange baard te zien is? Want die heb ik nog nergens voorbij zien komen, wel een (althans relatief) lange baard van Remy Bonjaski.

Maar snapte er inderdaad ook al niks van dat ze dat beeld van Kay met lange baard voorbij laten komen, misschien dat ze voor de intro-aflevering gewoon naar leuke momenten van de personen zoeken, waarbij ze niet goed hebben na gecheckt of er geen eventuele verradende hints in zaten.

Helaas net mijn laptop ter reparatie weggebracht.. anders had ik een printscreen gemaakt! In de intro zie je Rick met een katapult schieten, daar heeft ie al een redelijke baard ;)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #18 Gepost op: 19-09-2014, 15:06:05 »
Ik denk ook iets te zien te hebben.

In de preview van volgende week zie je op het einde team hel strijden in een opdracht.
Op het einde zie je Manuel in een kooi staan, en dat lijkt op dezelfde kooi als waar Remy inzit in de intro.
Daarnaast zie je in de kandidatenaflevering bij die proef team blauw strijden tegen het team rood

Dus... team geel gaat naar de hemel en team rood en blauw zal strijden om niet naar de hel te gaan lijkt mij

Verder: wie valt eraf. Er is een opdracht met een groot rotsblok waar je Lone en Remy ziet zwoegen. Leo komt water over Remy gieten.
Dat lijkt me een andere opdracht dan deze.
Nadia zie je in de kandidatenaflevering met Ferry. Aangezien dat die in een ander team zit, zal Nadia ook nog even blijven.
Anouk zie je in een conversatie met Remy, Polska en nog iemand. Ze hebben het over iets waar Manuel bijzat, dus vermoed dat dit nog later is.

Team rood blijft dus intact. Dus wordt het opnieuw team blauw.

Manuel zal het niet worden, reden staat hierboven.

Loek, Freddy en Krystl zijn in de kandidatenaflevering te zien in een hut op het strand.Dit lijkt mij niet de hel.
Dus lijkt Juliette af te vallen (tenzij een opgever roet in het eten gooit of die steenopdracht toch nog ergens in die opdrachten van volgende week zit)


Ik verbaas mezelf  ::tandpastasmiley::

Het is nu ook al duidelijk hoe het volgende week loopt.
In de preview van volgende week zie je in het laatste shot Manuel eten, vluchtig zie je iemand met een pet aan.
Die pet had dezelfde kleur als die van Leo.
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2014, 18:05:54 »
Echt goed gezien die vorige spoiler van je! Wat betreft de preview van volgende week... kan misschien ook dat ze het systeem ieder week om-en-om doen? Dat i.p.v team Hemel/Aarde als eerste tegen elkaar, eerst Aarde/Hel tegen elkaar moeten? Anders is het volgende week: team Geel wederom Hemel.

In dat geval moet team blauw naar de eilandraad. Want we  zien ook een opdracht tussen geel en rood.
klaar voor de strijd