Auteur Topic: Remy Bonjasky [kandidaat]  (gelezen 43081 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2014, 23:44:20 »
Nou, ik vond hem eerst heel cool en fanatiek. Maar ik vind hem nu vooral arrogant, en dat hij zo het leiderschap op zich neemt vind ik ook wel een beetje overdreven.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 10-10-2014, 00:03:46 »
Vond hem al niks, en nu nog minder.
Arrogant en zelfingenomen mannetje.

Hoopt dat hij er heel snel uitvliegt.
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 10-10-2014, 04:16:20 »
 Remy als de baas van kamp Hel..  >:D
« Laatst bewerkt op: 10-10-2014, 04:59:50 door willy »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 10-10-2014, 09:21:26 »
Wat is dat voor een raar uitziende wond op zijn schouder?

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2014, 10:12:12 »
Wat is dat voor een raar uitziende wond op zijn schouder?

Dat heeft hij opgelopen bij dat duwen aan die loodzware kogel. (Ook Lobke heeft hier trouwens een wond aan overgehouden.)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2014, 13:54:01 »
Rick had ook een wond op zijn schouder of zijn hand op iets dergelijks zag ik.

Vind Remy ook elke dag vervelender worden.
Vond dat Loek niks verkeerd gedaan had en hij zich veel te territoriaal zat uit te sloven.
Hij kan het gewoon niet hebben dat er iemand is die hem tegen spreekt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 11-10-2014, 11:13:26 »
Ik vind hem eigenlijk leuker worden, al maakt dat toch niet uit. Eten doet hij toch uit de hand van Polska!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2014, 00:09:33 »
mensen zijn er zelf bij hè ;)
En ze verdienen er ook genoeg aan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 13-10-2014, 06:50:51 »
Dat klopt. Als het nog hetzelfde is als vorig jaar dan meen ik me te herinneren dat het maximaal $10.000 per persoon was. Had dat ergens in een artikel gelezen toen, afhankelijk van hoever je als deelnemer kwam in het spel, werd je bedrag bepaald volgens mij. En bij opgeven ging er zowiezo een paar duizend euro vanaf.

Zoveel?!..   En ik maar naïef denken dat alleen de winnaar iets won.  Geen wonder dat mensen zich liever laten uitstemmen dan dat ze moeten opgeven..
« Laatst bewerkt op: 13-10-2014, 19:15:23 door willy »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 13-10-2014, 15:13:37 »
Ook Lone had een enorme wond op haar schouder ervan, er was een interview laatst en de wond was er nog steeds en dat is dan gewoon maanden, bijna een half jaar na de opnamens hé! Was een vrij diepe wond op Bonjaski z'n schouder. Is het eigenlijk wel verantwoord? Weet niet of het het echt waard is om voor de rest van je leven met zo'n wond rond te lopen.

Bij Rick zag ik het ook. Maar er is EHBO bij, dus ik denk wel dat als het uit de hand loopt, er snel iemand bij kan zijn.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2014, 20:50:06 »
Krijgt de winnaar 50.000 euro?  ::oink::

Dat vind ik echt belachelijk veel.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 14-10-2014, 08:20:18 »
Bij Survivor krijgt de winnaar 1 miljoen dollar  ;D

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 14-10-2014, 13:41:10 »
Überhaupt dat je een bedrag krijgt van 10.000 euro als je mee doet aan dit spel vind ik belachelijk... En die BN'ers verdienen al zo veel geld...

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 14-10-2014, 13:56:42 »
Überhaupt dat je een bedrag krijgt van 10.000 euro als je mee doet aan dit spel vind ik belachelijk... En die BN'ers verdienen al zo veel geld...

Dit vind ik helemaal niet raar. BN'ers moeten twee maanden vrij nemen, plus komt er nog de voorbereidings- en hersteltijd bij die je zeker bij een zwaar spel als Robinson nodig hebt. 10.000 klinkt misschien als veel geld, maar is in de radio- en televisiewereld echt een schijntje (veel artiesten verdienen met een optreden van een half uur al een paar duizend euro en ook met presentatieklussen zijn veel grotere bedragen gemoeid). Je krijgt bij ER dus twee categorieën deelnemers: liefhebbers van het spel die er veel voor over hebben (gezien gemiste inkomsten etc.) en sub-BN'ers voor wie 10.000 euro inderdaad nog heel veel geld is en die zo meer in de belangstelling willen komen. Veel fans zouden desnoods nog gratis mee willen doen, maar dit is bij BN'ers echt niet realistisch.

On-topic: Remy begin ik steeds minder leuk te vinden. Eerst had ik nog wel bewondering voor zijn fysieke kracht, maar hierdoor krijgt hij ook een bepaalde arrogantie over zich. Het is totaal niet aan hem om te bepalen wie meedoen aan proeven, wie sterk zijn en wie het verdienen om door te gaan in het spel. Anouk heeft groot gelijk dat ze zegt dat Remy zich niet eens realiseert hoeveel 'de vrouwen' in zijn team doen. Voedselexpedities zijn leuk, maar koken en het kamp bouwen / aan kant houden is net zo belangrijk.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 14-10-2014, 14:19:20 »
Dat vrij nemen, voorbereiden en herstellen geldt natuurlijk voor iedereen die meedoet en in het verleden mee heeft gedaan. Ook het missen van inkomsten geldt voor iedereen. Of je nu BN-er bent of niet.



Toen ik Remy voor het eerst zag dacht ik: Woow, knappe jongen! En nu denk ik.. Woow, die heeft te vaak gehoord dat ie een knappe jongen is.
er was eens......

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 14-10-2014, 22:16:26 »
Ik denk dat geen van deze BN'ers in 2 maanden tijd zoveel geld zouden verdienen, hoor.

En weer vind ik Remy vervelender dan vorige keer.

Offline Lovecooking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 15-10-2014, 19:33:07 »
Nee voor zover ik gehoord heb ik WIDM een van de weinige programma's waar deelnemers niet betaald krijgen.

Ik vind het echt belachelijk dat deze "BN'ers" zoveel betaald krijgen om mee te doen..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 16-10-2014, 20:46:22 »
Zei hij nou echt: "Dan ruimen ze een voor een op?" Lekker respectvol. Het is geen vuilnis.  ::niet-ok::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 16-10-2014, 20:52:27 »
Zei hij nou echt: "Dan ruimen ze een voor een op?" Lekker respectvol. Het is geen vuilnis.  ::niet-ok::

ach.. dat had ik ook kunnen zeggen.

Als je iemand al niet echt mag zie je alles wat diegene zegt of doet zwart :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 16-10-2014, 20:55:46 »
 ::rofl:: Ik zou dat echt niet kunnen zeggen. Ik zou het toch houden op: dan stemmen we ze een voor een weg, denk ik.  :D

En daar zou ik me ook al schuldig over voelen, dus ER is sowieso niet echt mijn spel om aan mee te doen.  ;D