Auteur Topic: Remy Bonjasky [kandidaat]  (gelezen 43079 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Remy Bonjasky [kandidaat]
« Gepost op: 21-08-2014, 12:01:44 »
Naam: Remy Bonjansky
Geboortedatum: 10 januari 1976



Remy is drie keer wereldkampioen K1 geworden.
Hij heeft nu een eigen sportschool in Almere.



Meer informatie over Remy
« Laatst bewerkt op: 21-08-2014, 14:25:48 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2014, 07:31:39 »
Een van de weinige die ik ken.
Hoop dat hij het ver gaat schoppen.

Leuke vent en een sterke kandidaat denk ik.
Sowieso fysiek maar ook mentaal.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2014, 09:05:06 »
Fyiek lijkt hij mij ook (een van) de sterkste(n). Hopelijk blijft hij er lang in, maar fysiek sterken willen nogal eens snel weggestemd worden helaas.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2014, 01:25:03 »
Ik kan niet wachten tot ie eruit vliegt >:D. De zwakste gaat.....jaja dat zullen we nog wel zien
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2014, 06:16:04 »
Denk dat je niet lang hoeft te wachten DN, bij de eerste eilandraad van zijn team zal hij er wel uit vliegen.
Iedereen zal wel bang voor hem zijn.
Ik dacht bij de voorstel ronde nog: hm wat een leuke kandidaat, maar vond hem gisteren niet echt sympathiek overkomen.
Al ben ik zelf ook zo fanatiek dat ik altijd moet winnen.

Ik denk dat hij qua tactiek het af gaat leggen bij de rest.
Qua proeven zal hij zeker belangrijk zijn voor zijn team, maar dit is iemand die er voor de samensmelting uit vliegt, omdat zijn team panisch is voor zijn kracht erna.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2014, 10:24:10 »
Denk dat je niet lang hoeft te wachten DN, bij de eerste eilandraad van zijn team zal hij er wel uit vliegen.
Iedereen zal wel bang voor hem zijn.
Ik dacht bij de voorstel ronde nog: hm wat een leuke kandidaat, maar vond hem gisteren niet echt sympathiek overkomen.
Al ben ik zelf ook zo fanatiek dat ik altijd moet winnen.

Ik denk dat hij qua tactiek het af gaat leggen bij de rest.
Qua proeven zal hij zeker belangrijk zijn voor zijn team, maar dit is iemand die er voor de samensmelting uit vliegt, omdat zijn team panisch is voor zijn kracht erna.

En vergeet niet dat de grootste spierbundels vaak de eersten zijn die last krijgen van het voedseltekort. We hebben  meer sportmannen zien wegkwijnen.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #6 Gepost op: 21-09-2014, 00:21:41 »
Bovendien tactisch geen hoogvlieger...
Gaan oreren over survival of the fittest, enz
En dan al gelijk in de eerste aflevering over 'leider zijn' beginnen. Zo zet je je wel gelijk in de spotlight = directe sollicitatie om eruit te vliegen.

Een beetje een dom blondje, dus.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2014, 21:18:09 »
Hij begint enorm op mijn zenuwen te zitten.
Vind zichzelf teveel te big boss naar mijn mening.
Gruwelijk irritant.

Ik heb respect voor zijn doorzettingsvermogen en voor wat hij bereikt heeft in de K1 maar als kandidaat word ik er niet  blij van.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2014, 21:29:08 »
Nou gaat ie toch wel af zeg ...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #9 Gepost op: 25-09-2014, 21:30:39 »
Prachtig dat ze verloren hebben, mede dankzij hem.
Laat ze maar eens lekker afzien in de hel!  ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2014, 21:41:43 »
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar er is een kandidaat die ik irritanter vind dan Ferry Doedens.

En ja, dat is Remy.

Redenen. Hij is een K1 kampioen, wil dat zeggen dat hij de baas uit het team is?

Hij zei letterlijk, Ja lone, Nadia, Anouk. het is een lastige keuze maar IK moet toch kiezen.
Waarom moest HIJ kiezen, Nadia had volkomen gelijk dat zoiets word besloten met het team. Als iedereen dat samen had besloten, had Nadia er misschien nog vrede mee gehad, omdat het in het team was besloten. maar dit sloeg nergens op
Vervolgens die domme actie met die hamburger. HIJ laat de groep in de steek, mede, en die praatjes steeds.

En dan op Lone willen stemmen, terwijl ZEi wel gewoon haar vieze eten op had al eerst, en ook een bikkel was bij de andere proef, zeker gezien het feit dat ze niet dezelfde spierballen heeft als Remy..


Hij is heel aso, hij is niet grappig, hij is echt een haantje, een irritant mannetje en ik hoop dat hij HEEEEL snel het lootje gaat leggen

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2014, 21:43:31 »


van de twitter van ER
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2014, 21:48:31 »
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar er is een kandidaat die ik irritanter vind dan Ferry Doedens.

En ja, dat is Remy.

Redenen. Hij is een K1 kampioen, wil dat zeggen dat hij de baas uit het team is?

Hij zei letterlijk, Ja lone, Nadia, Anouk. het is een lastige keuze maar IK moet toch kiezen.
Waarom moest HIJ kiezen, Nadia had volkomen gelijk dat zoiets word besloten met het team. Als iedereen dat samen had besloten, had Nadia er misschien nog vrede mee gehad, omdat het in het team was besloten. maar dit sloeg nergens op
Vervolgens die domme actie met die hamburger. HIJ laat de groep in de steek, mede, en die praatjes steeds.

En dan op Lone willen stemmen, terwijl ZEi wel gewoon haar vieze eten op had al eerst, en ook een bikkel was bij de andere proef, zeker gezien het feit dat ze niet dezelfde spierballen heeft als Remy..


Hij is heel aso, hij is niet grappig, hij is echt een haantje, een irritant mannetje en ik hoop dat hij HEEEEL snel het lootje gaat leggen


Eens met elk woord.
Snap ook niet dat zijn kop niet op het blok ligt nu. Echt onbegrijpelijk.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #13 Gepost op: 25-09-2014, 22:05:35 »
Ik vond het wel erg jammer dat hij weinig doorzettingsvermogen liet zien dat daalt erg in mijn achting.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #14 Gepost op: 25-09-2014, 22:07:10 »
Vond hem bij de eerste proef met de bal ook niet erg sterk.
Mag toch aannemen dat hij tien keer sterker is dan Rick en maar mekkeren over minder eten enzo, terwijl ze zich 2 dagen ervoor in de hemel hadden zitten volstoppen met eten en ook op aarde gewoon konden koken hoor.

Vond hem niet erg sterk overkomen, en vervolgens een prima hamburger gaan staan kokhalzen. 
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lovecooking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2014, 22:22:49 »
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar er is een kandidaat die ik irritanter vind dan Ferry Doedens.

En ja, dat is Remy.

Redenen. Hij is een K1 kampioen, wil dat zeggen dat hij de baas uit het team is?

Hij zei letterlijk, Ja lone, Nadia, Anouk. het is een lastige keuze maar IK moet toch kiezen.
Waarom moest HIJ kiezen, Nadia had volkomen gelijk dat zoiets word besloten met het team. Als iedereen dat samen had besloten, had Nadia er misschien nog vrede mee gehad, omdat het in het team was besloten. maar dit sloeg nergens op
Vervolgens die domme actie met die hamburger. HIJ laat de groep in de steek, mede, en die praatjes steeds.

En dan op Lone willen stemmen, terwijl ZEi wel gewoon haar vieze eten op had al eerst, en ook een bikkel was bij de andere proef, zeker gezien het feit dat ze niet dezelfde spierballen heeft als Remy..


Hij is heel aso, hij is niet grappig, hij is echt een haantje, een irritant mannetje en ik hoop dat hij HEEEEL snel het lootje gaat leggen


Sluit ik me helemaal bij aan! Vanaf het het begin erger ik me al dood aan Meneer Ego maar deze aflevering heeft 'ie het echt verpest..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #16 Gepost op: 25-09-2014, 22:27:12 »
hij is gewoon heel relaxed in mijn ogen.
Hij eist ook niet het leiderschap op zoals ik het zie.
Het komt naturel bij hem en er is niemand in het team die er tegen in gaat. Dan kun je het hem toch niet kwalijk nemen?

Dat van die hamburger is wel zwak jah ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #17 Gepost op: 25-09-2014, 22:30:14 »
Vond hem bij de eerste proef met de bal ook niet erg sterk.  

Ik denk dat Remy én zijn teamleden zich enigszins verkeken op de verschillende factoren die van belang waren bij de eerste proef. Ze gingen teveel uit van de fysieke factor terwijl 'domme' kracht zelden voldoende is. Remy leek zijn kracht voornamelijk te gebruiken om te verdedigen terwijl het andere team meer gefocust was op het verzilveren van de beschikbare kracht in afstand. M.a.w. op de juiste momenten rusten en op de juiste momenten druk uitoefenen. Alhoewel ik Ferry Doedens een enigszins irritante vogel vind zag het er naar uit dat zijn aanwijzingen waardevol waren tijdens de proef. Kamp Aarde maakte wellicht onvoldoende gebruik van het inzicht van de kandidaten die niet deelnamen aan het spel. Daarnaast is het natuurlijk moeilijk om in te schatten in hoeverre het kracht- en lengteverschil tussen de vrouwelijke kandidaten een voorname rol heeft gespeeld.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #18 Gepost op: 25-09-2014, 22:31:50 »
Ik vond het wel erg jammer dat hij weinig doorzettingsvermogen liet zien.
Dat verbaasde mij eigenlijk, als K1-fighter zou je toch wel doorzettingsvermogen hebben lijkt mij.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #19 Gepost op: 25-09-2014, 22:32:01 »
Hij verheerlijkt zichzelf wel heel erg maar dat komt ook door teamgenoten als Leo en Lone die hem, voorzover ik gezien heb, ook als een leider aanschouwen. Maar wel een erg irritant dominant figuur naar mijn mening.

En tsjongejonge, daar stond 'ie te kokhalzen om een hamburger hoor :P "Ik wist zeker dat er maden in zouden zitten"