Auteur Topic: Remy Bonjasky [kandidaat]  (gelezen 43077 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 16-10-2014, 20:57:38 »
Die uitspraak vind ik niet zo'n probleem, maar hij vertoont wel een beetje haantjesgedrag. Als straks de samensmelting is, is het snel gedaan met Remy. ::zwaai::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 16-10-2014, 21:15:41 »
::rofl:: Ik zou dat echt niet kunnen zeggen. Ik zou het toch houden op: dan stemmen we ze een voor een weg, denk ik.  :D

En daar zou ik me ook al schuldig over voelen, dus ER is sowieso niet echt mijn spel om aan mee te doen.  ;D

Je bent te lief  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 16-10-2014, 22:08:21 »
Die uitspraak vind ik niet zo'n probleem, maar hij vertoont wel een beetje haantjesgedrag. Als straks de samensmelting is, is het snel gedaan met Remy. ::zwaai::

Ik hoop het heel erg. Ik zal hem niet missen

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 17-10-2014, 00:25:14 »
Ik vind hem iets te stoer ja

Maar ook wel een leuke kandidaat hoor,
Hoe ie ze 1 voor 1 over dat hek heen gooide bij de proef. Toch wel een teamplayer  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 17-10-2014, 03:05:04 »
Ik vind hem geen goeie Robinson. Doet erg weinig in het kamp, geen vuur maken, niet koken, niet vissen.
Laat zich liever door de vrouwen bedienen, en gaat soms met zijn kudde mannen op een hopeloze jacht in de jungle..
Zijn fysieke kracht is zijn enige troef, maar zijn macho-gedrag gaat me langzamerhand tegenstaan..
Zonder hem zouden trouwens de team-duels wat spannender geweest kunnen zijn.. ;)
« Laatst bewerkt op: 17-10-2014, 05:18:53 door willy »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 17-10-2014, 09:34:04 »
Ik vind hem geen goeie Robinson. Doet erg weinig in het kamp, geen vuur maken, niet koken, niet vissen.
Laat zich liever door de vrouwen bedienen, en gaat soms met zijn kudde mannen op een hopeloze jacht in de jungle..
Zijn fysieke kracht is zijn enige troef, maar zijn macho-gedrag gaat me langzamerhand tegenstaan..
Zonder hem zouden trouwens de team-duels wat spannender geweest kunnen zijn.. ;)

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Van mij mag hij lekker naar huis.
Sterke gozer maar geen leuke kandidaat.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 17-10-2014, 23:05:26 »
Ik vind hem inmiddels een irritante kwal.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 18-10-2014, 13:05:26 »
Wat Nieky zegt. Hij laat zich wel gelden bij de proeven. Velen dachten dat hij snel aan spiermassa zou verliezen en in elkaar zou zakken. Dat blijkt toch niet, hij gooide al zijn teamgenoten over dat hek heen.

Tja hij is irritant in zijn complotjes maar dat maakt het programma weer leuk :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 20-10-2014, 10:32:47 »
ik houd niet van de manier waarop hij Anouk ter verantwoording denkt te moeten roepen. Zo van, ik, de grote Remy Bonjasky, ben van mening dat jij, klein onderkruipsel Anouk, het niet meer verdient om bij ons team te horen.  ::ohno:: ::niet-ok::
(ben de aflevering opnieuw aan 't kijken)

'ik heb mijn conclusie al getrokken', zegt hij.. Dat is fijn, ik inmiddels ook en ik hoop vooral Anouk ook.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2014, 10:37:52 door Stormpie »
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 20-10-2014, 11:19:01 »
Alleen al omdat zijn mix aan kwaliteit en inbreng anders is dan die van de anderen. Zijn kracht boezemt angst in en daarnaast is het een echte sportman en een markant persoon. Remy moet dus nog heel lang blijven!  ::ok::
Hoe meer verschillende types, hoe interessanter de verdere ontwikkelingen.

Door mensen weg te willen, die je "niet leuk" vind, omdat ze anders zijn, houden we straks een grijze brij over, waarvoor de kat haar neus ophaalt en de hond van aan de schijterij raakt.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 20-10-2014, 20:22:25 »
mwah.. zag toch geen bange Anouk staan. Wel verbouwereerd over zoveel agressie en intimidatie over iets futiels als het bevestigen van wat toch al bekend was. Een echte sportman zou in mijn ogen toch sportiever mogen reageren. Markant is ie zeker. Hij valt absoluut op door z'n korte lontje.
er was eens......

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 24-10-2014, 23:11:13 »
Hij was toch tactisch lekker bezig in die kuil. Ik vind 'm leuk hoor  ::ok:: En dat egootje is wel grappig  :)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 27-10-2014, 14:51:23 »
mwah.. zag toch geen bange Anouk staan. Wel verbouwereerd over zoveel agressie en intimidatie over iets futiels als het bevestigen van wat toch al bekend was. Een echte sportman zou in mijn ogen toch sportiever mogen reageren. Markant is ie zeker. Hij valt absoluut op door z'n korte lontje.

Waarom willen ze hem er dan zo graag uit hebben? Omdat hij zwak is?  ???
Een goede sportman hoeft niet sportief in het spel te zijn.
Bijv. het hele team geel (5 mensen!)was afgelopen 6 afleveringen één homologe brij van transparante gelijkgezindheid.  ::niet-ok::
En alle dames, met uitzondering van Nadia, zijn inwisselbare persoonlijkheidjes, zonder enige meerwaarde voor het programma, behalve dan als vegeterende ééncelligen 'zo ver mogelijk komen' door afwisselend aan te haken op de trekhaak of te schuilen achter een struikje.

Velen hier zoeken spiegelbeelden van hun eigen karakter.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 27-10-2014, 15:32:01 »
gelijkgezindheid is een strategie geweest en blijkbaar heeft die gewerkt, want heel team geel is (op Coosje na) nog compleet. Een strategie overigens, die sterke Remy ook goed van pas kwam toen hij in de kuil zat. En inderdaad, het maakt het kijken wat saai, maar of de deelnemers daar boodschap aan hebben? Die willen slechts door naar de volgende aflevering.

Op dit moment heb ik, behalve een paar terloopse opmerkingen, nog niet echt gemerkt dat de kandidaten Remy graag weg willen hebben. Hij roept het zelf wel steeds en ook dat hij het begrijpt en het zelfs een compliment vindt, maar van gevaar voor krachtpatser Remy is nog geen sprake.

of velen hier een spiegelbeeld van hun karakter zoeken? Is dat verkeerd? Het zou natuurlijk best kunnen. Het is algemeen bekend dat mensen zich graag spiegelen aan een role model. Kleine kinderen beginnen daar al mee.

En of sport, sportief, sportman, sportvrouw begrippen zijn die bij elkaar horen? Ik vind van wel.
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 28-10-2014, 12:31:18 »
gelijkgezindheid is een strategie geweest en blijkbaar heeft die gewerkt, want heel team geel is (op Coosje na) nog compleet.

Alleen maar constateren, dat een bepaalde situatie zich heeft voorgedaan, zonder te kijken naar de oorzaak daarvan, heeft weinig waarde. Ook rood is samengebleven, echter zónder gelijkgezindheid, behalve tijdens de uitvoering van de proeven.
Dat geel compleet is gebleven lag dus vooral aan dat derde team, weet je nog? Het team, waarin de zwakkere kandidaten verzameld waren, en dat langzaamaan 'opgegeten' is. Geel was alleen 1 maal effectief en daarna alleen nog maar 'beter dan blauw'. Dus niet de verdienste van geel zelf, maar hun samenzijn was verzekerd door een nóg slechter groepje.
Om, na de helverdeling, vervolgens de nieuwe teamleden er 1 voor 1 uit te wippen, is geen sterkte, maar een zwaktebod. Die zwakte vond je terug tijdens de proeven en tijdens de stemrondes, waarbij ze niet kozen op basis van capaciteit, maar op grond van 'wie hoort bij het vaste kliekje'. Geen wonder, dat ze steeds verloren.
Als groep missen ze vitaliteit, vuur, scherpte, gezonde rivaliteit, competitiedrang, enz.(uitgesproken mannelijke kwaliteiten)
In plaats daarvan kiezen ze voor een 'zijïge' consensus, transparantie, democratie, bla-bla-bla-bla.



Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 28-10-2014, 13:36:23 »
heeft geel dan nooit van rood gewonnen? Met die grote zware bal toch? En die proef met die kist, scheelde het daar zo veel?
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 30-10-2014, 21:52:30 »
Wat een heerlijke positieve instelling  ::bravo::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 30-10-2014, 21:53:19 »
het blijft een haantje.. maar ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 30-10-2014, 21:57:12 »
het blijft een haantje.. maar ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::
yep. Hij blonk uit, was geweldig etc. etc.  maar mooie instelling en zeer sportief eruit!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Remy Bonjasky [kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 30-10-2014, 21:58:57 »
Ik mocht hem wel ::ok::