Auteur Topic: Elle Bandita [ kandidaat ]  (gelezen 92566 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #60 Gepost op: 5-11-2015, 11:48:47 »
Ben het wel met Brinta eens. Ryanne is nu een grillige pion in het spel. De ene keer stemt ze misschien nog met Kim, de volgende keer kan dat zomaar over zijn. Daarom denk ik dat ook Kim er baat bij heeft dat Ryanne vertrekt, ze is te onafhankelijk en te wispelturig. Bovendien heeft Zuid weer een meerderheid aan stemmen mocht Ryanne er uit gaan, en is Kim dus beschermd.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #61 Gepost op: 5-11-2015, 12:23:31 »
 ::ok::
Beide kampen zien, dat je niets aan Ryanne hebt.

Ze voelt zich een verschopte, heeft even mogen proeven aan geaccepteerd worden door een groep, wordt daar zo onzeker en verward van en zoekt maar weer gauw de haar bekende veiligheid van 'nergens-bij-horen'.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2015, 12:32:03 »
Geaccepteerd worden door een groep is bij Robinson ook maar een schijnveiligheid en net zoveel waard als de laatste complotjes en stemming. Misschien dat er door het vertrek van Danny ook verschuivingen in groepjes en nieuwe complotten ontstaan.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #63 Gepost op: 5-11-2015, 12:36:55 »
Geaccepteerd worden door een groep is bij Robinson ook maar een schijnveiligheid en net zoveel waard als de laatste complotjes en stemming. Misschien dat er door het vertrek van Danny ook verschuivingen in groepjes en nieuwe complotten ontstaan.

Dat verwacht ik niet.

Noord heeft de controverse Noord-Zuid een paar keer zo op scherp gezet, dat die op de achtergrond aanwezig blijft. Dit was één van hun strategische vergissingen, waardoor er nauwelijks meer ruimte overblijft voor toenadering. Zuid wil samen naar de finale.

Als er kongsi's gesloten worden, dan is dat alleen maar 'tactisch-voor-het-moment'.
« Laatst bewerkt op: 5-11-2015, 12:43:45 door Brinta »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #64 Gepost op: 5-11-2015, 13:20:00 »
::ok::
Beide kampen zien, dat je niets aan Ryanne hebt.

Ze voelt zich een verschopte, heeft even mogen proeven aan geaccepteerd worden door een groep, wordt daar zo onzeker en verward van en zoekt maar weer gauw de haar bekende veiligheid van 'nergens-bij-horen'.
Hier kun je je nog wel eens heel sterk in vergissen. Ik denk dat beide kampen gaan inzien dat ze Ryanne nodig hebben. Ryanne speelt als enige het spel sociaal heel sterk. Ze overbrugt de kloof tussen de 2 kampen, ze ziet in wanneer je een rat kunt zijn en wanneer je even beter je excuses kunt aanbieden, etc. En in de proeven is ze niet zwak, zie haar overwinning in de tweede ronde met de kokosnoten (waar ze helaas niets aan had). Ze zou zomaar eens immuniteit kunnen winnen en dan beslissend zijn met haar 8 stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #65 Gepost op: 5-11-2015, 21:21:47 »
O o o... wat is ze een topper ::ok::
Ik weet nog niet hoe het af gaat lopen, maar voor mij is Rianne een absolute allround Robinson.
er was eens......

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #66 Gepost op: 5-11-2015, 21:24:32 »
Ik trapte er in elk geval in, dus ze heeft het goed geacteerd. Bij Danny geloofde ik niks van haar dubbelspel, dit keer wel.
Dacht echt dat ze overgelopen was. Gelukkig had ik het mis.

Als ze Sander er nu uitspelen ben ik echt super blij!  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #67 Gepost op: 5-11-2015, 21:43:05 »
Oh wat speelt ze dit toch goed.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #68 Gepost op: 5-11-2015, 22:05:43 »
Echt fantastisch hoe zij het spel speelt!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #69 Gepost op: 5-11-2015, 22:12:49 »
Super hoe ze ook haar antwoord klaar had richting Kim en Amara, gewoon het spel terugdoen wat zij ook deden, ze kunnen haar niets verwijten.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #70 Gepost op: 5-11-2015, 22:15:20 »
Erg goed deze aflevering. Had op het begin niet verwacht dat ze sociaal en tactisch zo goed zou meekomen maar ze is al heel snel uitgegroeid tot favoriet en dat blijft ze. En ze had Amara inderdaad snel stil na diens argument. Ook heel slim Klaas voor zich gewonnen, zonder echt te liegen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #71 Gepost op: 5-11-2015, 22:17:26 »
Super hoe ze ook haar antwoord klaar had richting Kim en Amara, gewoon het spel terugdoen wat zij ook deden, ze kunnen haar niets verwijten.

Dit. ::ok::

Ik hoop echt dat ze t einde haalt. En dat gaat ook wel lukken. Kim heeft geen stemmen meer, en niemand ziet haar als een bedreiging in de finale.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #72 Gepost op: 5-11-2015, 22:50:49 »
Ik weet het.. widm aanhalen op het er forum wordt vaak niet zo gewaardeerd...

Maar ik zit me nu net te bedenken... wat zou ze een fantastische mol kunnen zijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #73 Gepost op: 5-11-2015, 22:58:19 »
Daar heb je helemaal gelijk in Elise..
Ze is verrassend, tactisch, eerlijk, een liegbeest, slim, open, sluw, ontwapenend..
er was eens......

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #74 Gepost op: 5-11-2015, 23:02:19 »
Wat heeft ze deze aflevering fantastisch gespeeld!  ::bravo:: Benieuwd of ze dat volgende aflevering kan volhouden - maar denk het wel. Volgens mij heeft ze nog steeds een ruime meerderheid aan stemmen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #75 Gepost op: 6-11-2015, 00:32:57 »
Ik weet het.. widm aanhalen op het er forum wordt vaak niet zo gewaardeerd...

Maar ik zit me nu net te bedenken... wat zou ze een fantastische mol kunnen zijn.
Was mijn eerste gedachte die door mijn hoofd ging.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #76 Gepost op: 6-11-2015, 03:26:53 »
Ik moet zeggen dat ik erg genoten heb van haar sluwe spel.  ::bravo:: Ze zal met Anna en Oscar toch wel genoeg over hebben om Kim/Amara er uit te werken?
« Laatst bewerkt op: 6-11-2015, 03:30:54 door Mollenmania »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #77 Gepost op: 6-11-2015, 08:21:08 »
Met Klaas slachtte zij de haan des verraads die kort daarvoor nog zachtjes had gekraaid.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molsve

  • Forumlid
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #78 Gepost op: 6-11-2015, 11:03:18 »
Het voordeel van Ryanne is dat zij mijn inziens nooit als een groot gevaar voor de finale wordt gezien. Kim en Oscar zijn wat dat betreft kandidaten die in de gevarenzone zitten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Elle Bandita [ kandidaat ]
« Reactie #79 Gepost op: 9-11-2015, 12:51:02 »
Ze was te gast bij Carlo Boszhard. Volgens mij voelde ze zich tussen dat publiek niet helemaal op haar plek.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”