Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 25073 keer)

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #20 Gepost op: 17-11-2016, 20:50:43 »
Misschien vertrok hij na de finale?

Wekenlang zegt die. Ze zijn nu bezig aan de 4e week. Ik vind drie weken wel ''wekenlang''.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #21 Gepost op: 17-11-2016, 20:54:01 »
hmmmm wekenlang zegt niets, ze zitten al op dag 21.
vertrok / weggestemd werd / won   kan allemaal nog
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #22 Gepost op: 17-11-2016, 20:57:54 »
hmmmm wekenlang zegt niets, ze zitten al op dag 21.
vertrok / weggestemd werd / won   kan allemaal nog

Positieve dopingtest, diskwalificatie  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #23 Gepost op: 17-11-2016, 20:59:21 »
of stiekem een prostituee besteld ;D  mag vast ook niet
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #24 Gepost op: 17-11-2016, 21:18:34 »
of stiekem een prostituee besteld ;D  mag vast ook niet

Misschien dat dat wel op het bordje staat dit keer waarmee je je muntjes kan uitgeven.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #25 Gepost op: 19-11-2016, 03:03:45 »
Misschien dat dat wel op het bordje staat dit keer waarmee je je muntjes kan uitgeven.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ook heel toevallig 4 munten zeker.....

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #26 Gepost op: 28-11-2016, 16:30:28 »
Jawel, deze proef was met dat peddelen naar een touw, en dan terug en dan een vaas kapot maken. Die proef was die waar Chloé werd weggestemd, de laatste proef voor de samensmelting.

Re: Spoiler topic
« Reactie #27 Gepost op: 29-11-2016, 16:54:46 »
Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef , in de leader zie je jessie trouwens met een staart in en een zwarte bikini aan een touw trekken maar die proef is nog niet geweest volgens mij. De aflevering van donderdag stond vanmiddag online onder fragmenten. Ik heb hem al kunnen zien.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #28 Gepost op: 1-12-2016, 21:18:27 »
wie weet lekt toch nog voortijdig uit dat Bertie wint ::rofl::


Ik hoop zo dat zij wint!!

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Spoiler topic
« Reactie #29 Gepost op: 1-12-2016, 22:02:05 »
Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef , in de leader zie je jessie trouwens met een staart in en een zwarte bikini aan een touw trekken maar die proef is nog niet geweest volgens mij. De aflevering van donderdag stond vanmiddag online onder fragmenten. Ik heb hem al kunnen zien.

Ik heb het even nagezocht, en het shot komt niet uit de enige proef die het had kunnen zijn: de tweede proef (de Katapult). Want in die proef draagt Jessie een grijs topje, in tegenstelling tot de zwarte uit de leader. En aangezien de proef uit 'volgende week'  ook niet leek te corresponderen met dat stukje leader, kunnen we voorzichtig stellen dat Jessie ook volgende week niet afvalt.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #30 Gepost op: 1-12-2016, 22:35:04 »
kunnen we voorzichtig stellen dat Jessie ook volgende week niet afvalt.

Vind ik stiekem jammer.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #31 Gepost op: 8-12-2016, 02:18:46 »
Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef , in de leader zie je jessie trouwens met een staart in en een zwarte bikini aan een touw trekken maar die proef is nog niet geweest volgens mij. De aflevering van donderdag stond vanmiddag online onder fragmenten. Ik heb hem al kunnen zien.

Zit er vanavond wel in, zag net preview van aankomende aflevering.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #32 Gepost op: 8-12-2016, 11:22:37 »
Wilde het inderdaad net zeggen. Ik weet niet wat het begin en het einde van de proef is, maar je zag Jessie (en Suzanne) zich bungelend aan een touw optrekken, Suzanne was iets hoger opgetrokken dan Jessie. Maar goed, zo vaak blijkt een preview gemanipuleerd gemonteerd te zijn. Bij de definitieve afvallersproef op afvallerseiland zag je, als ze de proef uitlegde, aan de kant van Jay bijv de vaas omvallen, terwijl hij telkens bleek te winnen. Óf de beelden waren bewust weerspiegeld of waren die beelden van een testoefening o.i.d.

Staat ook al een fragment van Thomas aankomend bij Bertie en Jay op de site. Verder komen Jay en Thomas waarschijnlijk aan diverse worpen toe voordat iemand wint, aan dat klittenband-ding wat hij om heeft lijken al een paar (waar ze ook mee gooien) af te zijn getrokken (tenzij die er nog af zijn van vorige proeven, maar ik neem aan dat ze dat terug aanvullen) is in het laatste shot verder lastig te zien of het erin valt, misschien impliceert het wel dat dat de laatste worp is:

Jay ligt eruit na deze aflevering. Denk dat Anna eruit gestemd wordt en niet naar afvallerseiland gaat.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #33 Gepost op: 11-12-2016, 09:12:14 »
Ik denk, omdat de afvallers naar de halve finale moesten varen, en niet nog even naar Dio dat dit de twee winnaars zijn van de halve finale. Het was volgens mij een spel met vier waarbij de twee beste winnen.