Auteur Topic: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout  (gelezen 35127 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #60 Gepost op: 22-10-2017, 17:58:37 »
Bij een verjaardagspartijtje staat er normaal geen draaiende camera op je gericht. Vergelijking snap ik dus niet.

Ik zei dat ik het niet helemaal geloofde. Wel gedeeltelijk dus. Ik denk dat hij het extra dik aanzette. Hij wist dat dit fragment op TV zou kunnen komen en wilde zich denk ik op een bepaalde manier neerzetten. Niet op een spectaculaire manier, nee.

Het ging om de opmerking 'weer aan het acteren was', alsof acteurs de godganse dag niets anders doen dan acteren. Nee dus, zo goed als een dokter niet constant dokter is en een loodgieter niet constant loodgieter. Het komt op mij over alsof zijn beroep hem bij voorbaat verdacht maakt voor je. Je klonk bevooroordeeld. Ik zou het moeten terugkijken maar ik vond hem het helemaal niet dik aanzetten. Op een gegeven moment moest hij even pauzeren omdat hij volschoot, maar in mijn beleving was dat een split second.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #61 Gepost op: 11-11-2017, 02:21:07 »
Imke kapotmaken? Omdat ze het spel speelt? (Wat hijzelf totaal niet schuwt)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #62 Gepost op: 11-11-2017, 21:07:10 »
Roeland is leuk als underdog. Jammer genoeg is ie sind hij werd gered door Niels zijn munt niet meer een underdog en wordt ie met de aflevering irritanter  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #63 Gepost op: 15-11-2017, 15:52:40 »
OMG, Roeland! Een beetje lopen janken, wat waarschijnlijk gewoon is geacteerd en dan Imke de schuld geven van alles terwijl Danny met dit plan kwam... "Ik neem het Danny niks kwalijk hoor" en daarna kei fel op Imke te reageren. Hopelijk ligt hij er volgende week uit.  >:D >:D Gooo Carlos & Imke!! Hopelijk gaat Shelly ook mee met hun en Danny. https://www.rtl.nl/video/857e3b3e-1ffd-40f0-b59a-e489d8992698/
« Laatst bewerkt op: 15-11-2017, 21:40:41 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #64 Gepost op: 15-11-2017, 17:24:09 »
Imke kapotmaken? Omdat ze het spel speelt? (Wat hijzelf totaal niet schuwt)

Precies. Anderen verwijten het spel te spelen terwijl hij en Soundos niks anders doen ::rofl:: Echt hoor beetje neppe reactie als je die boemerang terug in je gezicht krijgt Roeland ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #65 Gepost op: 15-11-2017, 19:13:14 »
stoute , Roeland! Een beetje lopen janken, wat waarschijnlijk gewoon is geacteerd en dan Imke de schuld geven van alles terwijl Danny met dit plan kwam... "Ik neem het Danny niks kwalijk hoor" en daarna kei fel op Imke te reageren. Hopelijk ligt hij er volgende week uit.  >:D >:D Gooo Carlos & Imke!! Hopelijk gaat Shelly ook mee met hun en Danny. https://www.rtl.nl/video/857e3b3e-1ffd-40f0-b59a-e489d8992698/

Die video! Roelandt zegt gewoon doodleuk dat Carlos pussy whipped is(!) ::rofl::

Dat ego van die gast... echt hilarisch. Ik denk dat hij nu juist minder acteert dan toen Witschge nog op het eiland zat.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2017, 19:30:02 door Lukie4, Reden: in de quote verboden taalgebruik aangepast »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #66 Gepost op: 15-11-2017, 19:20:44 »
Gatverdamme. Roeland eruit!!!! ::niet-ok::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #67 Gepost op: 15-11-2017, 19:41:20 »
Ielg, die mag er uit zeg! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #68 Gepost op: 15-11-2017, 20:13:57 »
Precies. Anderen verwijten het spel te spelen terwijl hij en Soundos niks anders doen ::rofl:: Echt hoor beetje neppe reactie als je die boemerang terug in je gezicht krijgt Roeland ::)

Roeland en Soundos verwijten niemand het spel te spelen, ze waarderen het juist dat Danny het spel speelt en daar eerlijk over is. Ze reageren (te) fel op Imke omdat zij haar handen in onschuld wast door te zeggen dat ze door het vuile spel van anderen zich genoodzaakt zag om ook vuil spel te spelen. Wat een soap. ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #69 Gepost op: 15-11-2017, 21:10:05 »
Goed, Roeland de leuke underdog is weg. Hopelijk kan ik hem straks nog waarderen op een Soundoslevel, niet meer serieus nemen en maar gewoon lachen om de belachelijke dingen die hij zegt en doet.

Tenzij hij Imke echt gaat proberen te 'beschadigen'
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #70 Gepost op: 15-11-2017, 22:40:49 »
Roeland en Soundos verwijten niemand het spel te spelen, ze waarderen het juist dat Danny het spel speelt en daar eerlijk over is. Ze reageren (te) fel op Imke omdat zij haar handen in onschuld wast door te zeggen dat ze door het vuile spel van anderen zich genoodzaakt zag om ook vuil spel te spelen. Wat een soap. ::rofl::

Wat zou jij doen als je Imke was en je weet door de info van Danny dat Anouk glashard gelogen heeft? Dan laat je toch niet gebeuren dat Carlos als lammetje zich naar de slachtbank laat leiden? Logisch dat je je dan gaat verdedigen met de kennis van Danny om Anouk er uit te wippen. Dat Roeland het Danny niet eens kwalijk neemt terwijl Danny gewoon de mol speelde  ::rofl:: maar wel al zijn pijlen op Imke richt terwijl ie een minuut ervoor nog zegt: chapeau, goede zet, ben nu wel mijn steunpilaar kwijt.  ::) Nee, Roeland zit nu in kamp Soundos qua gedrag  ::niet-ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #71 Gepost op: 15-11-2017, 23:16:35 »
Imke speelt natuurlijk ook een spel. Ik geloof wel dat ze zo lang mogelijk wilde proberen de minst Robinsonwaardige weg te stemmen. Maar als je bondgenootje in gevaar is (die zelf ook Robinsonwaardig is) dan is er geen andere weg dan een counteraanval in te zetten. Het is gewoon heel logisch wat Imke doet en liegt daar ook niet over. Roeland richt zijn frustratie over het vertrek van Anouk op de verkeerde persoon, de enige die hij hier iets kan verwijten is hijzelf, en niemand anders. Bovendien zijn woorden als ‘beschadigen’ in mijn ogen ver over de grens. Dat hij dat een dag later nog zegt laat wel zien hoe diep de frustratie en haat zit, dat is geen spel meer.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #72 Gepost op: 15-11-2017, 23:33:39 »
Imke speelt natuurlijk ook een spel.

Maar als je bondgenootje in gevaar is (die zelf ook Robinsonwaardig is)

Doet ze ook inderdaad. Snap niet hoe Roeland verbolgen kan doen over dat feit. Goh wat gek dat je de bal teruggekaatst krijgt. Of is het meer dat ze hadden verwacht dat Imke sowieso niet van een spel spelen was? Dan onderschat je je tegenstander enorm. Tja, daarom snap ik wel dat Soundos/Roeland Carlos er uit wilden stemmen trouwens. Als je het touw niet los krijgt, net zo klungelig bent als Roeland ben je idd Robinsononwaardig.  ::jaja::

Ben benieuwd morgen. Hoop al afleveringen lang dat Soundos wegggestemd wordt, nu Roeland. Zal ie er juist wel langer in blijven want door een plottwist gaat Danny weggestemd worden bijvoorbeeld.. 
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #73 Gepost op: 16-11-2017, 00:41:47 »
Als je het touw niet los krijgt, net zo klungelig bent als Roeland ben je idd Robinsononwaardig.  ::jaja:: 

Bedoel je nou Carlos? Ik snap deze zin ff niet. Ik vind Carlos wel Robinsonwaardig, en Roeland overigens ook, als we het over overleven op een eiland hebben. 

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #74 Gepost op: 16-11-2017, 10:20:20 »
Wat zou jij doen als je Imke was en je weet door de info van Danny dat Anouk glashard gelogen heeft? Dan laat je toch niet gebeuren dat Carlos als lammetje zich naar de slachtbank laat leiden? Logisch dat je je dan gaat verdedigen met de kennis van Danny om Anouk er uit te wippen. Dat Roeland het Danny niet eens kwalijk neemt terwijl Danny gewoon de mol speelde  ::rofl:: maar wel al zijn pijlen op Imke richt terwijl ie een minuut ervoor nog zegt: chapeau, goede zet, ben nu wel mijn steunpilaar kwijt.  ::) Nee, Roeland zit nu in kamp Soundos qua gedrag  ::niet-ok::

Natuurlijk snap ik Imke. Ik verdedigde Roeland ook niet. Ik wilde alleen verduidelijken waarom Roeland zo zegt te reageren als ie deed. En dat is niet omdat Imke het spel hard speelde maar omdat zij daar vervolgens (volgens Roeland en Soundos en ik snap wat ze bedoelen) schijnheilig over doet. Ze houdt niet van zulk vies spel maar ze moest zich nu wel hiertoe verlagen omdat ze door het vuil spel van anderen geen keus had. Wel vuil spelen maar tegelijkertijd doen alsof je daar boven staat is waar Roeland en Soundos over vallen. En Roeland reageert natuurlijk veel te fel. :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #75 Gepost op: 16-11-2017, 11:52:28 »
Wat is in jouw ogen de definitie van ‘vuil spel’ ? Anouk, Danny, Soundos en Roeland smeden een complot om de sterkste eruit te stemmen. Danny verraadt hen en stapt over naar Imke en Carlos. Imke en Carlos willen niet zo spelen maar zien zich genoodzaakt zich te verdedigen.

Wie speelt hier vuil? Vrijwel alle spelers doen imo wat logisch is. De sterkste eruitstemmen kan als vuil gezien worden, het overlopen van Danny ook. Maar wat Carlos en Imke doen is een logisch gevolg van het spel van de anderen en kan ik niet als vuil spel zien.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2017, 11:54:21 door Mollenmania »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #76 Gepost op: 16-11-2017, 12:06:36 »
Het is Imke die een oordeel geeft over hoe er gespeeld wordt. Zij doet er afkeurend over. En dat triggert Roeland en Soundos zoals ik wilde verduidelijken. Mij maakt het niet uit wat je allemaal uithaalt in het spel, het is allemaal geoorloofd. ;D

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #77 Gepost op: 16-11-2017, 12:10:29 »
Roeland is een slimme, intelligente en aardige man.
Juist een van de mensen die behoorlijk zichzelf is en daardoor ER zo leuk maakt.

Zal niet gaan winnen, maar voegt zeker iets toe.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #78 Gepost op: 16-11-2017, 12:19:52 »
Het is Imke die een oordeel geeft over hoe er gespeeld wordt. Zij doet er afkeurend over. En dat triggert Roeland en Soundos zoals ik wilde verduidelijken. Mij maakt het niet uit wat je allemaal uithaalt in het spel, het is allemaal geoorloofd. ;D

Ja omdat het niet de manier is waarop Imke wil spelen. En dat gelooft Roeland niet of wil hij niet geloven. Roeland en Soundos vragen om uitleg, die krijgen ze van Imke en dan gaan ze lopen doen alsof Imke schijnheilig is. In mijn ogen dus onterecht.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #79 Gepost op: 16-11-2017, 12:26:45 »
Ja omdat het niet de manier is waarop Imke wil spelen. En dat gelooft Roeland niet of wil hij niet geloven. Roeland en Soundos vragen om uitleg, die krijgen ze van Imke en dan gaan ze lopen doen alsof Imke schijnheilig is. In mijn ogen dus onterecht.

Als je zo niet wil spelen, speel dan ook niet zo. (Met in dit geval de consequentie dat het bye bye maatje Kaalos is.) Practice what you preach. ::hypocriet::