Auteur Topic: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout  (gelezen 34921 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #80 Gepost op: 16-11-2017, 12:36:38 »
Volgens mij speelt Imke ook zo? Voorkomen dat het groepje met de meest Robinson-onwaardige persoon Soundos doorgaat. Plus een liegende Anouk, vanuit haar ideaalbeeld gezien dus logisch om weg te stemmen.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #81 Gepost op: 16-11-2017, 16:13:47 »
Hij mag van mij het spel spelen zo hij wilt, dat hoort erbij. Maar in de preview leek hij het nu persoonlijk te gaan maken en dat is altijd een no-go.
Tenzij dit een montagetrucje is geweest, is mijn respect voor Roeland nu verdwenen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #82 Gepost op: 16-11-2017, 21:56:04 »
Wat een nare vrouw
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #83 Gepost op: 16-11-2017, 22:24:42 »
Wat een nare vrouw
verkeerde topic ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #84 Gepost op: 17-11-2017, 02:42:30 »
Een en al toneel. Speelt op zich een goed spel maar beloftes maken en niet nakomen vind ik wel een beetje triest.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #85 Gepost op: 17-11-2017, 08:34:26 »
Dat gevoel heb ik juist totaal niet, dat hij zichzelf is. Deze man is op en top acteur en mist zijn werk, al heb ik het gevoel dat hij constant aan het acteren is op het eiland. Hij komt zo nepperig over. Marieke trouwens ook, die zat zich in te likken bij hem. Zo'n slijmerig charme offensief heb ik zelden gezien. Werd er misselijk van.

Tja sorry maar ik blijf er de kriebels bij houden. Kan er niks aan doen. Onderbuikgevoel. Vind het gewoon een engerd.

Goh had ik het toch weer eens goed ingeschat. Roeland is een en al fake. Zelfs zijn acties liegen.
Wat een naar ventje. Hij speelt het spel goed hoor, valt niks op af te dingen maar ik krijg er nog steeds de kriebels van.  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #86 Gepost op: 17-11-2017, 08:52:23 »
Hij zakte gisteren als 'leuke' kandidaat wel goed door de mand... ::ohno::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #87 Gepost op: 17-11-2017, 10:09:15 »
Zo de ware aard van het beestje kwam opeens boven, bah wat een slechte actie gedreven door slechte argumenten.

BN-ers blijven soms heel vervelend, zeker als ze elkaar gaan bezighouden.

Wat mij betreft kan hij naar huis, ondanks zijn leuke deelname tot gisteren.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #88 Gepost op: 17-11-2017, 14:33:46 »
Roeland is leuk als underdog. Jammer genoeg is ie sind hij werd gered door Niels zijn munt niet meer een underdog en wordt ie met de aflevering irritanter  :-X
Hier ben ik het mee eens. Wat een hypocriet gedoe aan het begin, om het Imke zo kwalijk te nemen dat zij het spel ook speelt, terwijl hij de meester van complotjes is sinds de samensmelting. Ik vond Roeland voor de samensmelting leuk, maar hij mag er van mij nu wel uit.

En met kwalijk nemen bedoel ik dat hij het op een heel persoonlijke, 'in your face' manier deed en dat vond ik ::niet-ok::.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #89 Gepost op: 17-11-2017, 15:21:22 »
Tsss. Wat een stom persoon. :-\\

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #90 Gepost op: 17-11-2017, 15:58:59 »
Mooi dat Niels hem op z'n plekje zette.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #91 Gepost op: 17-11-2017, 18:33:52 »
heerlijk als mensen het spel spelen ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #92 Gepost op: 17-11-2017, 18:42:21 »
heerlijk als mensen het spel spelen ::bravo::

Mee eens. Maar hij heeft wel zijn hand overspeeld door Imke naar huis te sturen. En dan kan hij wel beweren dat hij gevoelens uitschakelt maar wraakgevoelens vallen daar zeker niet onder? :D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #93 Gepost op: 17-11-2017, 20:17:02 »
heerlijk als mensen het spel spelen ::bravo::

Tis maar wat je onder "het spel spelen" schaart. Zweren op je moeder's graf dat je iemand niet naar huis stuurt, zogenaamd om iemand weer vertrouwen in het spel terug te  geven en dan iemand er net zo makkelijk alsnog uit stemmen... Dat vind ik echt te ver gaan. Dat schaar ik niet meer onder "het spel spelen". Dat is gewoon liegen en bedriegen. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #94 Gepost op: 17-11-2017, 20:20:26 »
Roeland geeft het seizoen kleur. Met het liegen en bedriegen heb ik geen probleem. Maar met het 'zweren op je moeders graf' heeft ie wel de rand opgezocht, er wel iets overheen in mijn optiek. Zoals ik al ergens anders schreef, vind ik het heerlijk dat ie het spel speelt, maar ik kan niet wachten dat ie op z'n bek gaat. Dan is het seizoen helemaal compleet. Nu Niels terug op het eiland is, kan dat best snel gaan. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #95 Gepost op: 17-11-2017, 20:24:33 »
ja dat mag niet in de grote boze wereld.
en natuurlijk gaat hij door een ondergrens
maar weet je, hij speelt een spel en wil dat winnen.
Hij gaat over lijken dat blijkt toch ook hoe hij op Niels reageert. Als ze dat nu nog niet snappen en hem zijn gang laten gaan....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #96 Gepost op: 17-11-2017, 20:32:53 »
O van mij mag ie nog wel even doorgaan met zijn tactisch gekronkel, maar het enige wat ik mis, is iemand die nog een flink koekje van eigen deeg krijgt, en tsja, dan kom ik toch bij Roeland uit ;) - Soundos kan het allemaal niet zoveel schelen geloof ik als ze eruit gestemd wordt.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #97 Gepost op: 17-11-2017, 21:55:21 »
Ieder natuurlijk zijn eigen manier van het spel spelen. Hij geeft het seizoen inderdaad kleur. Ik zou het in ieder geval zelf niet kunnen, zweren op een familielid ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #98 Gepost op: 17-11-2017, 21:59:54 »
Firma list en bedrog met Roeland  ::heks:: ::pinokkio::

Ja, het is een succesvolle manier om in ER je te handhaven. Maar het is verre van sympathiek. En hoe hij na Soundos net zo goed in elke proef faalt maar toch doorblijft gaan.. Gelukkig komt boontje om zijn loontje. Nu hij veel stemmen heeft ingezet om Imke weg te krijgen is hij nu exposed. Laat Carlos terug komen en zodra die doorkrijgt dat List en Bedrog achter haar exit zitten is het  ::zwaai:: Roeland. Zonder steunpilaar Anouk mag ie wieberen, liever gisteren dan volgende week!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout
« Reactie #99 Gepost op: 18-11-2017, 00:36:11 »
Hij mag van mij het spel spelen zo hij wilt, dat hoort erbij. Maar in de preview leek hij het nu persoonlijk te gaan maken en dat is altijd een no-go.
Tenzij dit een montagetrucje is geweest, is mijn respect voor Roeland nu verdwenen.
Ja, vond ik ook te ver gaan. En zeggen dat Anouk had gevraagd haar te wreken. Dat is een leugen waarmee hij Anouk wel een hele dubieuze rol probeert te geven. En het is een leugen want hij zei dat het idee Imke eruit te stemmen eigenlijk vlak van tevoren in hem opkwam. Als Anouk werkelijk had gezegd dat hij haar moest wreken, dan zou hij het dus al die tijd van plan zijn geweest.

Het kan verkeren. Ik was lange tijd voor Roeland, maar ik hoop nu dat hij er heel snel uit-toedeledokiet. En ik was erg anti Kaj, terwijl die nu een van mijn favorieten is.