Auteur Topic: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi  (gelezen 42049 keer)

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #120 Gepost op: 17-11-2017, 10:11:00 »
Soundos verdient ene speciale prijs, leukste en origineelste deelneemster ooit!

Ze heeft echt helemala niets te zoeken op dat eiland, toch is ze er nog steeds bij, dat is ook een prestatie.
Daarnaast is ze gewoon leuk, nog een ronde of 2 dan zal het toch wel een keer echt over zijn toch?

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #121 Gepost op: 17-11-2017, 13:04:59 »
Tegen de dochter van een oud deelneemster zeggen dat ze het programma nooit gezien heeft LOL ::rofl:: ::rofl::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #122 Gepost op: 17-11-2017, 14:27:30 »
Die proef ::rofl:: Ze dacht nog wel zo slim te zijn. Ik geniet nog steeds elke week van haar ::bravo::

Toch ligt ze nu goed genoeg in de groep om voorlopig nog wel even buiten beeld te blijven. Wel respect hoe ze het spel nu toch speelt.

Ooh, dit gaan we doen?!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #123 Gepost op: 17-11-2017, 15:19:55 »
Slechtste kandidaat ooit. ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #124 Gepost op: 22-11-2017, 18:10:27 »
Soundos nagelt internethaters aan de schandpaal

Sinds haar deelname aan Expeditie Robsinson heeft Soundos El Ahmadi het zwaar te verduren op sociale media. Maar de 35-jarige Amsterdammer vecht terug en nagelt haters online aan de schandpaal.

De meningen over El Ahmadi, stand-up comedian van beroep, liggen al sinds het begin van het nieuwe seizoen van Expeditie Robsinson ver uiteen. Haar opvallende en extraverte houding wordt slechts door een enkeling positief opgevat als gezond fanaticisme. Maar veel kijkers thuis van het realityprogramma lijken er niet van gecharmeerd, en verguizen de comedian op sociale media.

Maar wie dacht dat El Ahmadi, in het verleden huiscomedian van De Wereld Draait Door, gemakkelijk over zich heen zou laten lopen, had het goed mis. Op Facebook waarschuwde zij dinsdag dat zij de gegevens van mensen die haar uitschelden of bedreigen deelt met hun werkgevers. Ze achterhaalt hun persoonsgegevens en maakt screenshots van de onsmakelijke berichten.

Ze voegde direct daad bij het woord. Op haar Instagram deelde ze een bericht van een hater die over de schreef was gegaan en noemde daarin zijn naam en toenaam, alsook de plek waar hij werkt.

'Deze jongeman genaamd ... vindt het normaal een vrouw die hij niet kent uit te schelden. Hij werkt bij .... Ik ben het zat dat dit soort mannetjes denkt dat het oké is om vrouwen zomaar verbaal kapot te maken. Vandaar deze allesbehalve chique actie. Soms moet iemand op zijn plek gezet worden,' aldus El Ahmani op Instagram.

In hetzelfde bericht gaf ze overigens wel aan bereid te zijn coulantie te tonen en het bericht te verwijderen, in het geval de persoon zijn of haar excuses zou aanbieden. Dat deed Tom uiteindelijk ook, waarna El Ahmani zoals beloofd het bericht verwijderde.

Bron: https://www.parool.nl/kunst-en-media/soundos-nagelt-internethaters-aan-de-schandpaal~a4540868/
Keep calm and eat chocolates!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #125 Gepost op: 22-11-2017, 19:18:58 »
Bah. ::ohno::

Fijn dat het er op dit forum een stuk vriendelijker aan toegaat. ::dans::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #126 Gepost op: 22-11-2017, 20:26:24 »
Strakke actie van Soundos, en ook mooi dat ze zich aan haar woord gehouden heeft.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #127 Gepost op: 22-11-2017, 20:34:40 »
Ik vind het wel stoer dat ze voor zichzelf opkomt. ::bravo::

Maar het verandert niet iets van hoe ik haar in het spel vind. ::hypocriet::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #128 Gepost op: 23-11-2017, 14:19:08 »
Schelden en bedreigen is verkeerd, dus goed dat ze dat soort mensen aan de schandpaal nagelt. Wel een beetje jammer dat Het Parool iedereen die haar niet leuk vindt onder de 'haters' schaart. Ze speelt het spel slim, maar ik vind haar absoluut niet sympathiek of grappig. Blijkbaar ben ik dan meteen een 'hater'.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #129 Gepost op: 23-11-2017, 15:40:23 »
Schelden en bedreigen is verkeerd, dus goed dat ze dat soort mensen aan de schandpaal nagelt. Wel een beetje jammer dat Het Parool iedereen die haar niet leuk vindt onder de 'haters' schaart. Ze speelt het spel slim, maar ik vind haar absoluut niet sympathiek of grappig. Blijkbaar ben ik dan meteen een 'hater'.

Precies, en ook dit:

Citaat
Haar opvallende en extraverte houding wordt slechts door een enkeling positief opgevat

Valt volgens mij best wel mee
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #130 Gepost op: 23-11-2017, 18:16:32 »
gelukkig vinden wij haar hier allemaal geweldig ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #131 Gepost op: 23-11-2017, 19:40:13 »
gelukkig vinden wij haar hier allemaal geweldig ::bravo::
::rofl:: ::rofl::
1, 2, nou nee :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #132 Gepost op: 23-11-2017, 20:55:10 »
klein en schattig is ze
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #133 Gepost op: 23-11-2017, 22:46:30 »
Toch lief dat ze haar laatste stem opofferde voor Danny
Keep calm and eat chocolates!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #134 Gepost op: 23-11-2017, 22:58:28 »
Met Lukie eens  ::bravo::. Ze is geweldig
Frankje Lapi

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #135 Gepost op: 24-11-2017, 07:00:03 »
Toch lief dat ze haar laatste stem opofferde voor Danny

Dat moest, Dennis zei dat iedereen met een stem die in moest zetten. Ze had weinig keuze dus. Ja ze kon op Herold gaan of op Roeland maar dat deed ze niet. Vond daar weinig liefs aan. Ik vind haar nog steeds niet leuk. Maar minder irritant dan in het begin. Dan nog gun ik haar de winst niet.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #136 Gepost op: 24-11-2017, 08:34:59 »
Dat ze er nog in zit.  ::rofl::Komt doordat ze de slechtste kandidaat ever is. Totaal niet gevaarlijk voor de finalisten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #137 Gepost op: 24-11-2017, 10:23:51 »
Soundos nagelt internethaters aan de schandpaal

Sinds haar deelname aan Expeditie Robsinson heeft Soundos El Ahmadi het zwaar te verduren op sociale media. Maar de 35-jarige Amsterdammer vecht terug en nagelt haters online aan de schandpaal.

De meningen over El Ahmadi, stand-up comedian van beroep, liggen al sinds het begin van het nieuwe seizoen van Expeditie Robsinson ver uiteen. Haar opvallende en extraverte houding wordt slechts door een enkeling positief opgevat als gezond fanaticisme. Maar veel kijkers thuis van het realityprogramma lijken er niet van gecharmeerd, en verguizen de comedian op sociale media.

Maar wie dacht dat El Ahmadi, in het verleden huiscomedian van De Wereld Draait Door, gemakkelijk over zich heen zou laten lopen, had het goed mis. Op Facebook waarschuwde zij dinsdag dat zij de gegevens van mensen die haar uitschelden of bedreigen deelt met hun werkgevers. Ze achterhaalt hun persoonsgegevens en maakt screenshots van de onsmakelijke berichten.

Ze voegde direct daad bij het woord. Op haar Instagram deelde ze een bericht van een hater die over de schreef was gegaan en noemde daarin zijn naam en toenaam, alsook de plek waar hij werkt.

'Deze jongeman genaamd ... vindt het normaal een vrouw die hij niet kent uit te schelden. Hij werkt bij .... Ik ben het zat dat dit soort mannetjes denkt dat het oké is om vrouwen zomaar verbaal kapot te maken. Vandaar deze allesbehalve chique actie. Soms moet iemand op zijn plek gezet worden,' aldus El Ahmani op Instagram.

In hetzelfde bericht gaf ze overigens wel aan bereid te zijn coulantie te tonen en het bericht te verwijderen, in het geval de persoon zijn of haar excuses zou aanbieden. Dat deed Tom uiteindelijk ook, waarna El Ahmani zoals beloofd het bericht verwijderde.

Bron: https://www.parool.nl/kunst-en-media/soundos-nagelt-internethaters-aan-de-schandpaal~a4540868/


Ik snap het wel, maar ik vind dat ook niet zo verstandig. Je doet mee aan een serie waarbij je weet dat je onder een vergrootglas ligt.

Misschien even de conferences van haar terugkijken, of ze zelf nooit iemand beledigd heeft die het wellicht niet verdiende.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #138 Gepost op: 24-11-2017, 12:40:19 »
Schelden en bedreigen is verkeerd, dus goed dat ze dat soort mensen aan de schandpaal nagelt. Wel een beetje jammer dat Het Parool iedereen die haar niet leuk vindt onder de 'haters' schaart. Ze speelt het spel slim, maar ik vind haar absoluut niet sympathiek of grappig. Blijkbaar ben ik dan meteen een 'hater'.
Hierbij kan ik me ook aansluiten. Ik vind haar ook niet sympathiek of grappig, maar een hater? Nee... Door dat soort uitspraken voel ik me ook weer door haar beledigd.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #139 Gepost op: 24-11-2017, 18:49:22 »
Hierbij kan ik me ook aansluiten. Ik vind haar ook niet sympathiek of grappig, maar een hater? Nee... Door dat soort uitspraken voel ik me ook weer door haar beledigd.
whahahahahaahhahaha

mag ik even lachen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.