Auteur Topic: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi  (gelezen 42235 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #60 Gepost op: 6-10-2017, 01:57:15 »
Dat belooft weer niks goeds voor haar. Het ligt toch echt bij haarzelf maar heeft dat niet door. Is ze misschien autistisch?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #61 Gepost op: 6-10-2017, 02:09:52 »
Volgende week in de Expeditie:
Soundos maakt nóg meer vijanden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Het houdt niet op, niet vanzelf ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #62 Gepost op: 6-10-2017, 06:28:47 »
Dat belooft weer niks goeds voor haar. Het ligt toch echt bij haarzelf maar heeft dat niet door. Is ze misschien autistisch?

Tja had je iets anders verwacht met haar persoonlijkheid dan? Ik niet namelijk. Ik vond haar eerst wel geinig maar nu gewoon ronduit irritant. Dat verongelijkte steeds, bah. Alsof iedereen altijd maar tegen haar is en ze altijd alles moet bewijzen. Daar ben ik een beetje allergisch voor, die slachtoffer rol.  ::niet-ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #63 Gepost op: 6-10-2017, 08:49:45 »
Slimmer zou zijn om vriendjes te worden met degene die deze keer en volgende keer gaan, en dan ook te gaan, zodat je dan op z'n minst met z'n 2en bent. Maar ja, vriendjes worden lijkt lastig te zijn voor Soundos?
De enige met wie ze vriendje zal worden (in principe) is Carolina, maar met de rest? Daarbij is de kans groot dat je of in het andere team komt of in plaats van je voorganger.
Ich bin ein Bärliner!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #64 Gepost op: 6-10-2017, 11:19:03 »
Ja Soundos, wat zal ik er van zeggen. Ik vond haar in Wie is de Mol veel leuker. Maar er wordt ook wel heel veel van Soundos uitgezonden in ER. Ik vind haar in ER irritant maar ook wel grappig.
En warschijnlijk heeft ze gewoon geen goede klik met de meesten op het eiland. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen op het eiland van onbekenden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #65 Gepost op: 6-10-2017, 16:02:24 »
Tja had je iets anders verwacht met haar persoonlijkheid dan?

Op een eiland met andere mensen zonder tactische spelletjes zagen we toch ook de andere kant van Jayjay? Ik had bij Soundos geen verwachtingen, ik was gewoon benieuwd hoe ze zich op een eiland met andere mensen zou gedragen. Kennelijk verandert er helaas weinig.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #66 Gepost op: 6-10-2017, 19:43:12 »
Ik vind haar met de week gekker worden (sorry!) krijg een beetje zo’n Manchete-Frans gevoel bij haar.
Natuurlijk zien we niet alles van wat er daar gebeurd, maar ik zou echt doodmoe (en een beetje bang) van haar worden als ik bij haar op een eiland zat....

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #67 Gepost op: 6-10-2017, 22:36:56 »
Op een eiland met andere mensen zonder tactische spelletjes zagen we toch ook de andere kant van Jayjay? Ik had bij Soundos geen verwachtingen, ik was gewoon benieuwd hoe ze zich op een eiland met andere mensen zou gedragen. Kennelijk verandert er helaas weinig.

Klopt maar haar karakter is niet echt vergelijkbaar met dat van Jay Jay natuurlijk. Dat is appels en peren vergelijken. Jay is gewoon een goedzak diep vanbinnen, die compleet veranderde zonder het spel, maar Soundos is wie ze is. Die zit zo in de slachtofferrol dat ze nu al paranoia is.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2017, 23:07:00 »
Ik vergelijk haar karakter ook niet met dat van Jayjay. Ik zeg dat Soundos net zo goed als Jayjay had kunnen veranderen op een eiland waar het wegstemelement wegvalt. Vooral door haar gekonkel is ze namelijk zo verstrikt geraakt. Maar we weten niet eens waar die ruzie nou over gaat dus laten we ook geen voorbarige conclusies trekken.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2017, 23:08:36 door Mollenmania »

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #69 Gepost op: 8-10-2017, 00:52:13 »
Ik dacht dat het goed zou zijn voor haar om op het eiland van de onbekenden (en Carolina) te komen, maar ze krijgt het weer voor elkaar om ruzie te zoeken ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #70 Gepost op: 8-10-2017, 12:10:49 »
Ik dacht dat het goed zou zijn voor haar om op het eiland van de onbekenden (en Carolina) te komen, maar ze krijgt het weer voor elkaar om ruzie te zoeken ;D

Dan is er daar in ieder geval nog iets te beleven. Het was daar tot nu toe dodelijk saai. 

De casting van de 4 onbekenden had echt beter gemoeten.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #71 Gepost op: 13-10-2017, 00:00:48 »
Oké, ben nu wel echt helemaal klaar met haar... Het is nu niet meer grappig. ::ohno::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #72 Gepost op: 13-10-2017, 04:44:06 »
"Ik ben niet hypocriet" ::rofl:: Nadat ze één van de meest hypocriete dingen zegt van haar hele Expeditie :P.

Ze klaagt bij Carlos dat ze niet kan slapen omdat haar kant van de hut niet lekker ligt. Dit terwijl wij weten dat Kamp Zuid uberhaupt geen hut had en ze gewoon tussen de zandvlooien lagen te slapen. En dan heb je een hut en kom je bij degenen die hem hebben gemaakt klagen dat ie niet lekker ligt ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #73 Gepost op: 13-10-2017, 08:45:41 »
Ik vind haar ook niet leuk maar kon het wel begrijpen. Ze liggen na weken nog steeds of dat crappy bed? Terwijl Carolina al eeuwen terug gevraagd had of Herold dat even kon maken? Dat vind ik behoorlijk respectloos naar die meiden toe. Je kan toch met zijn allen even die plankjes recht leggen. Wat een moeite zeg. Kijk hoe ze hem aanviel was niet oke, maar de essentie van de discussie vond ik wel begrijpelijk. Niet slapen is een ramp. Herold had toch tegen Carolina gezegd dat hij het zou maken? Waarom liggen ze dan nog steeds op die planken?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #74 Gepost op: 13-10-2017, 09:02:42 »
Ik vind het echt respectloos dat mensen het respectloos vinden als iemand niet op commando een opdracht voor een ander uitvoert, terwijl diegene net zo goed zelf de opdracht kan uitvoeren. ::hypocriet::
🜃

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #75 Gepost op: 13-10-2017, 09:56:03 »
Ik weet niet of ze dat zelf kunnen. Ik heb twee linkerhanden. Zo'n stellage maken van bamboe kan ik ook niet. Maar zoals ik al zei: ze kunnen het toch gewoon even met zijn allen fixen? Weten die meiden ook meteen hoe het moet. Die meiden doen er te moeilijk over maar ik vind ook dat de groep ze wel een beetje tegemoet mag komen. Komt van twee kanten.

Carolina vroeg er ook tijden geleden al om maar ligt nog steeds niet goed. Ik zou niet willen dat mijn kampgenoot niet goed zou liggen. Dan zou ik even gaan helpen, maar ja dat ben ik.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #76 Gepost op: 13-10-2017, 13:13:24 »
Zij gaat echt van dieptepunt naar dieptepunt. Zo disrespectvol dat zij met de ON-ners omgaat... En ze trekt Carolina er ook al in mee.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #77 Gepost op: 13-10-2017, 14:18:08 »
Ik vind haar ook niet leuk maar kon het wel begrijpen. Ze liggen na weken nog steeds of dat crappy bed? Terwijl Carolina al eeuwen terug gevraagd had of Herold dat even kon maken? Dat vind ik behoorlijk respectloos naar die meiden toe. Je kan toch met zijn allen even die plankjes recht leggen. Wat een moeite zeg. Kijk hoe ze hem aanviel was niet oke, maar de essentie van de discussie vond ik wel begrijpelijk. Niet slapen is een ramp. Herold had toch tegen Carolina gezegd dat hij het zou maken? Waarom liggen ze dan nog steeds op die planken?

Want zelf de handen uit de mouwen steken is teveel gevraagd?  ::) Wat een moeite zeg om zelf ook eens wat te doen anders dan ruzie maken, lamlendig wezen zijn, geeneens op zoek gaan naar eten noch zelf wat te koken. Nee, Soundos zit echt verkeerd daar tussen de onbekende mensen. Ze trekt nu met Carolina op maar als de preview klopt van volgende week zal Carolina straks de evenwichtsproef winnen en foetsie zijn. Zit Soundos tot het laatste tussen de onbekenden. Heerlijk haar verdiende loon  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #78 Gepost op: 13-10-2017, 14:47:41 »
Sowieso dan kan ze het anders vragen. Dan kan ze zeggen van ik wil dat graag fixen, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat het beste kan doen?

Maar ze moest gelijk iemand die vanaf het begin hard werkt en zorgt dat alles in orde is egoïstisch noemen, meesterzet ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #79 Gepost op: 16-10-2017, 13:46:15 »
Bijzondere dame, als je overal weerstand ondervindt dan mag je je wel eens af gaan vragen of dat ook niet een beetje aan jezelf ligt.

Maar wel een leuke deelneemster, dit soort mensen houden de boel levendig. Liever een Soundos dan zo'n nitwitje als Jeoelle of Danny.