Auteur Topic: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi  (gelezen 42295 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #80 Gepost op: 16-10-2017, 16:04:24 »
Rampzalig figuur ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #81 Gepost op: 17-10-2017, 10:37:25 »
Je kan ook gewoon niet meer voor Soundos zijn, zelfs als je fan bent maar ik kan haar inderdaad wel waarderen als trainwreck die de boel altijd levendig houdt ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #82 Gepost op: 19-10-2017, 22:55:57 »
Als ze bij mij op een eiland zat zou ik haar aan een boom vastbinden ergens verderop
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #83 Gepost op: 19-10-2017, 23:42:43 »
*Soundos slaat het water* Ze weet ook overal ruzie te maken hè, nu moet de oceaan het ook nog ontgelden ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #84 Gepost op: 20-10-2017, 00:24:14 »
Haalt Soundos nu ook echt het ergste in Marlé en Carolina naar boven? Want voordat Soundos bij hen was, had ik hen nog helemaal niet zo ervaren zoals ze deze aflevering waren. Of geven we dan Soundos van te veel dingen de schuld.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #85 Gepost op: 20-10-2017, 08:15:41 »
Of geven we dan Soundos van te veel dingen de schuld.
Wat we in beeld zien niet. Daar lijkt zij daadwerkelijk telkens aan de basis van die dingen te staan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #86 Gepost op: 20-10-2017, 11:53:18 »
Je kan best een 'bad guy' zijn, maar dat valt alleen maar te pruimen als je zelf ook kan incasseren. En dat kan ze niet. Dan duikt ze in de slachtofferrol. Eerst roepen dat ze 'levens gaan verwoesten' en dan piepen dat je wordt genaaid. Ik ben daar echt allergisch voor. En als ze in de proeven nou nog wat thuisbrengt, maar ook daar slaat ze geen deuk in een pakje boter. 
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #87 Gepost op: 20-10-2017, 13:52:52 »
Je kan best een 'bad guy' zijn, maar dat valt alleen maar te pruimen als je zelf ook kan incasseren. En dat kan ze niet. Dan duikt ze in de slachtofferrol. Eerst roepen dat ze 'levens gaan verwoesten' en dan piepen dat je wordt genaaid. Ik ben daar echt allergisch voor. En als ze in de proeven nou nog wat thuisbrengt, maar ook daar slaat ze geen deuk in een pakje boter. 

Dit inderdaad. En tegelijkertijd hoop ik dat Marle als laatste die proef wint, zit Soundos straks met Carolina als enige nog op het eiland weg van de rest 8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #88 Gepost op: 20-10-2017, 14:26:09 »
Zijn we volgende week dan eindelijk van haar verlost?! :D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #89 Gepost op: 20-10-2017, 16:26:07 »
Dit inderdaad. En tegelijkertijd hoop ik dat Marle als laatste die proef wint, zit Soundos straks met Carolina als enige nog op het eiland weg van de rest 8)

Er gaat er een naar huis en er blijft er maar een achter op het eiland. Jammer, anders konden ze elkaar uithongeren.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #90 Gepost op: 21-10-2017, 15:32:35 »
Haalt Soundos nu ook echt het ergste in Marlé en Carolina naar boven? Want voordat Soundos bij hen was, had ik hen nog helemaal niet zo ervaren zoals ze deze aflevering waren. Of geven we dan Soundos van te veel dingen de schuld.


Ja (antwoord op vraag), deze smerige hersenkronkel kwam duidelijk 100% bij Carolina vandaan. Soundos vond het alleen maar een heel goed plan. Gutgut wat een stel.

Je kan best een 'bad guy' zijn, maar dat valt alleen maar te pruimen als je zelf ook kan incasseren. En dat kan ze niet. Dan duikt ze in de slachtofferrol. Eerst roepen dat ze 'levens gaan verwoesten' en dan piepen dat je wordt genaaid. Ik ben daar echt allergisch voor. En als ze in de proeven nou nog wat thuisbrengt, maar ook daar slaat ze geen deuk in een pakje boter. 

Helemaal eens. Niet alleen duikt ze in de slachtofferrol (wat ik op het moment dat er iets gebeurt nog wel kan voorstellen), maar ze blijft er in zwelgen als iedereen en alles alweer lang verder is gegaan. Die wraakzucht is echt heel onplezierig om naar te kijken wat mij betreft.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2017, 15:36:13 door Starry Night »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #91 Gepost op: 27-10-2017, 12:00:05 »
Wat een verhaallijn ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #92 Gepost op: 27-10-2017, 22:52:21 »
Pfff hoe ze aan die tafel zat met die  kroepoek....echt vreselijk!!! ::niet-ok::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #93 Gepost op: 28-10-2017, 14:05:22 »
Pfff hoe ze aan die tafel zat met die  kroepoek....echt vreselijk!!! ::niet-ok::

Ik moest er wel om lachen ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #94 Gepost op: 28-10-2017, 14:06:24 »
Ik moest er wel om lachen ;D
yep, lekker uitdagend hou ik wel van.
Jammer dat ze als ze zo eruit gekickt wordt dan wel weer in de slachtofferrol zal kruipen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #95 Gepost op: 28-10-2017, 15:02:38 »
Ze zegt dat ze wat geleerd heeft, dat ze anders moet gaan gedragen, meer vriendjes worden met iedereen. In aan haar gedrag aan de tafel zag ik dat alleen nog niet zo. Dat uitdagende was waarschijnlijk voor haar een manier van wraak.

Tja, we zullen het zien. Als ze zich niet anders gaat gedragen, vliegt ze er net zo hard weer uit, denk ik. En heel eerlijk gezegd, zou ik dat niet erg vinden.
Geniet nooit met mate...

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #96 Gepost op: 29-10-2017, 00:32:19 »
Ik heb toch een haat-liefdesverhouding met Soundos. In het begin vond ik haar grappig, toen een tijdje irritant maar ik moest gisteren toch weer om haar lachen. Ze is natuurlijk zo hypocriet als wat, en ze speelt zo dom als wat, maar het heeft ook een bepaalde charme en ik hoop toch dat ze er nog even in blijft, want ik blijf haar vermakelijk vinden in het spel! Bovendien gebeurt er altijd wat als Soundos in beeld is ::rofl::

Rampzalig figuur ::love::
Ik denk dat dit het het beste verwoordt ;D

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #97 Gepost op: 2-11-2017, 23:48:18 »
A Lannister always pays her debts.  ::jaja::

Mooi gespeeld hoor, deze move kost haar niks maar ze krijgt er alles voor terug. Als Marieke de proef had gewonnen zat Kaj nu op de boot trouwens, dan was alles precies zo gegaan als nu. Dan had ze haar pijlen op hem gericht.
Vond het wel leuk voor haar. Een keer een succesje.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #98 Gepost op: 3-11-2017, 00:00:22 »
 strategische queen ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2017, 12:49:13 »
Zeer sterke move van haar. Deel 1 van haar wraak is uitgevoerd terwijl zijzelf onschuldig lijkt.

Wat mij wel tegensteekt was dat ze sprak dat als zij het was ze een bom ging laten ontploffen en niet vriendelijk ging afscheid nemen.
Dat begrijp ik niet echt, als je het tactisch wil spelen (wat zij idd wil), moet je er tegen kunnen als ze jou wegstemmen. (en niet zo haatdragend reageren)
klaar voor de strijd