Auteur Topic: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi  (gelezen 42188 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #40 Gepost op: 30-09-2017, 14:12:26 »
Wel apart: bij Soundos is het of zwart of wit± of je vindt haar heel erg leuk, of je vindt haar verschrikkelijk.

Bij mij is het zo dat ik haar eerst verschrikkelijk irritant vond, maar na de eilandraad van vorige week is dat helemaal omgedraaid. Ik vind haar een stuk leuker in de rol van underdog. Of ik haar straks nog leuk vind zal helemaal afhangen van hoe ze zich in haar nieuwe kamp opstelt, maar spraakmakend is ze zeker, dus vooral blijven Soundos!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #41 Gepost op: 30-09-2017, 14:15:01 »
maar maar maar maar jongens serieus je ergeren aan een kandidaat ? En daardoor het programma minder leuk vinden? Snap ik echt niet, ga dan even koffie halen als je dan toch de reclame fijn vindt. Of van mij part je schoenen poetsen als ze in beeld komt. Er zit ook een mute knop op je afstandsbediening maar maar maar echt waar dat 1 speler zorgt dat je minder kijkt. Lastig. Heftig. Boeiend
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2017, 14:19:23 »
Er zit ook een mute knop op je afstandsbediening maar maar maar echt waar dat 1 speler zorgt dat je minder kijkt. Lastig. Heftig. Boeiend
Tsja, ik zap ook regelmatig... (Hello, Goodbye: ook een topprogramma) Ik had bij WIDM al helemaal niks met haar, maar bij ER is ze nog vele malen erger. Ik vind haar dusdanig disrespectvol overkomen naar haar medekandidaten en ook haar verdere gedrag is tenenkormmend. Ik snap werkelijk niet wat daar (volgens sommigen) grappig aan is.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2017, 14:43:39 »
Sowieso moet er ook altijd een kandidaat tussen zitten waar je tegen bent, als je iedereen leuk vind wordt het maar een saaie boel ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #44 Gepost op: 30-09-2017, 14:55:00 »
Dat ben ik met je eens, maar dan wel graag binnen mijn persoonlijke grenzen. Overigens: ik ben ook tegen Richard...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #45 Gepost op: 30-09-2017, 14:59:53 »
Ik vind haar geweldig  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #46 Gepost op: 30-09-2017, 15:14:39 »
Ik vind het irritant wat ze doet, maar ik heb het idee dat RTL er wel erg de nadruk op legt. Idd, vanwege de spraakmakende TV. Kijk maar eens hoe de meningen hier uiteen lopen.

Behoudens de stemming, kan ik niet oordelen wat nou er echt allemaal gespeeld heeft. Is Soundos echt zo lui? Negeert de rest haar echt continue? Of hangt het er een beetje tussen in? We zien maar een fractie in een aflevering van wat er gedurende ca twee dagen gebeurt.

Dat ze wraak wil, is logisch, maar de hele tijd (tenminste, zo wordt het in beeld gebracht) tegen de rest flauwe opmerkingen maken en de zielepoot uit te hangen, daar zou ik ook doodmoe van worden. Dat verstekt je positie totaal niet, integendeel. En dan begrijp ik wel dat Marieke zoiets heeft van, zoek het uit met je plan, de volgende keer stem ik gewoon weer op jou; niks dat stemmen op Kaj.

Het juichen daarentegen, daar kan ik me dan weer niet zo druk om maken. Ik vomd het wat over de top maar ach, dat moet iedereen doen hoe hij/zij wil.

Ik vraag me wel af wat Soundos van zichzelf vindt nu ze dit terugziet. Door alles heb ik niet zoiets van, ja, leuk, ik ga naar een voorstelling van haar.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #47 Gepost op: 30-09-2017, 18:08:08 »
Spraakmakend wel, inderdaad.
Sterker nog: ik erger me meer aan haar dan aan die drie (veel te) lange reclameonderbrekigen tussendoor.

Geen woord aan teveel gezegd. Vond de reclameblokken zo irritant als wat, Soundos weet zelfs daar nog over heen te gaan  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #48 Gepost op: 30-09-2017, 18:15:08 »
Ik vind het irritant wat ze doet, maar ik heb het idee dat RTL er wel erg de nadruk op legt. Idd, vanwege de spraakmakende TV. Kijk maar eens hoe de meningen hier uiteen lopen.

Behoudens de stemming, kan ik niet oordelen wat nou er echt allemaal gespeeld heeft. Is Soundos echt zo lui? Negeert de rest haar echt continue? Of hangt het er een beetje tussen in? We zien maar een fractie in een aflevering van wat er gedurende ca twee dagen gebeurt.

Dat ze wraak wil, is logisch, maar de hele tijd (tenminste, zo wordt het in beeld gebracht) tegen de rest flauwe opmerkingen maken en de zielepoot uit te hangen, daar zou ik ook doodmoe van worden. Dat verstekt je positie totaal niet, integendeel. En dan begrijp ik wel dat Marieke zoiets heeft van, zoek het uit met je plan, de volgende keer stem ik gewoon weer op jou; niks dat stemmen op Kaj.

Het juichen daarentegen, daar kan ik me dan weer niet zo druk om maken. Ik vomd het wat over de top maar ach, dat moet iedereen doen hoe hij/zij wil.

Ik vraag me wel af wat Soundos van zichzelf vindt nu ze dit terugziet. Door alles heb ik niet zoiets van, ja, leuk, ik ga naar een voorstelling van haar.


Het is een spel. Het zegt meer over bepaalde forum leden naar mijn mening dat ze niet meer naar iemands voorstelling zouden gaan vanwege hoe iemand zich gedraagt in een tv reality programma.
Bij Wie is de Mol was ze ook de underdog en waren veel mensen niet enthiousiast over haar, maar hoe verder ze kwam hoe meer respect ze afdwong.
Dit is een ander programma, een commercieel programma waar het doel uitsluitend is mensen te entertainen, ofwel met ruzies ofwel met spanningen op het eiland. Dat hoort erbij, mensen worden op een bepaalde manier neergezet en uitgezonden. Het is prima om hierover te praten en je mening te geven over iemand maar ik vind het allemaal wat ver gaan persoonlijk.
Moet wel gezegd hebben dat ik het gewoon jammer vind van WIDM kandidaten die daarna nog aan Robinson meedoen. Wie is de Mol overtref je niet, en ik vind het jammer dat mijn mening over iemand dan vaak onbewust ook een beetje veranderd. In Wie is de Mol heb ik maar weinig irritante kandidaten gezien, maar op een of andere gekke manier vind ik bij Robinson iedereen altijd irritant. Zal vast ook door de omstandigheden komen, maar goed.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #49 Gepost op: 30-09-2017, 18:19:54 »
Iedereen laat natuurlijk zijn slechtste kanten zien wanneer je op een onbewoond eiland zit te verhongeren terwijl een groep net zo irritante personen als jijzelf je van het eiland probeert te keeperen ;D. Wat een gaaf spel is het toch hè! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #50 Gepost op: 30-09-2017, 19:19:37 »
Toen ze die proef hadden gewonnen......

Man man man, blij zijn mag, maar dit was erger dan een kind van 4 dat alles mag uitkiezen in een snoepwinkel
Heb je die scène niet een beetje heel erg door een anti-Soundos bril bekeken? :P
Ik zou ook hysterisch worden als ik 100% moest winnen om niet naar huis te gaan en dat zou lukken. En ik zou het ook heel irritant vinden als een kandidaat waar ik al een hekel aan had dat zou doen ;D

Ik snap precies wat iedereen zo vervelend aan haar vindt, maar dat vind ik haar kracht als tv-karakter. Niet zozeer de dingen die ze doet of zegt vind ik entertainend (soms ook wel hoor) maar vooral de reacties die ze uitlokken bij iedereen. Oftewel ik vind haar precies om de verkeerde redenen leuk ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #51 Gepost op: 30-09-2017, 22:04:17 »
Het is de kracht van het programma dat er altijd kandidaten tussen zitten waar veel mensen zich aan ergeren. Irritatie is goed voor spraakmakende tv, en het boeit je dan toch of ze naar de Eilandraad moet, en of ze dan echt weggestemd gaat worden of niet.



Ik erger me niet ontzettend aan haar, ik moet wel lachen om haar biechten. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit gedrag er wel toe leidt dat er minder mensen een kaartje gaan kopen om haar te zien optreden. En dat was vast niet haar intentie toen ze 'ja' zei tegen deelname.


Voor mij overtreft Expeditie Robinson WIDM vele malen overigens.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #52 Gepost op: 30-09-2017, 22:20:13 »
en dat was de laatste opmerking over widm in dit topic

2 aparte onderdelen van deze site zullen we dat zo laten ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #53 Gepost op: 30-09-2017, 23:47:57 »
Ik snap inderdaad dat ze spraakmakend is voor t programma. Maar toch vind ik dr verschrikkelijk irritant  ::rofl::

Maargoed wel leuk dat ze langer de kans krijgt voor wraak
You'll never walk alone

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #54 Gepost op: 1-10-2017, 00:09:12 »
Ik vind Soundos zo'n te gek wijf, echt een speler waar ik me kapot om kan lachen. Vind haar wel wat weg hebben van Sandra Diaz-Twine die in de engelse versie speelt (Survivor), wat jullie allemaal toch wel kennen.

Hoop dat zij Danny eruit knikkert want bah wat is dat een vervelend ventje, die brengt niks toe voor het progamma. De rest vind ik wel leuk!
« Laatst bewerkt op: 1-10-2017, 00:15:53 door Daisy, Reden: Lelijk woord verwijderd »
Love <3.

Offline Magura

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #55 Gepost op: 1-10-2017, 11:42:09 »
Ik vind Soundoz dus hilarisch, ze zorgt voor interessante TV toch? Daarnaast heeft ze veel zelfspot en is ze lekker eerlijk en uitgesproken. I like!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #56 Gepost op: 5-10-2017, 21:59:20 »
Dus volgende week weet ze ook op het nieuwe eiland vijanden te maken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #57 Gepost op: 5-10-2017, 22:00:11 »
::ohno::
🜃

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #58 Gepost op: 5-10-2017, 22:35:25 »
Als ze slim is, blijft Soundos zo lang mogelijk op het eiland van de Onbekenden, denk ik. Sinds ze daar niet weggestemd lijkt te kunnen worden, is dat volgens mij haar enige mogelijkheid om nog wat verder te komen...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi
« Reactie #59 Gepost op: 5-10-2017, 22:36:33 »
Het lastige is alleen dat ze niet weten hoeveel kansen ze krijgen...

Deze keer was het in ieder geval nog te vroeg voor haar. Slimmer zou zijn om vriendjes te worden met degene die deze keer en volgende keer gaan, en dan ook te gaan, zodat je dan op z'n minst met z'n 2en bent. Maar ja, vriendjes worden lijkt lastig te zijn voor Soundos?
Keep calm and eat chocolates!