Auteur Topic: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)  (gelezen 14720 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Gepost op: 19-10-2017, 20:50:16 »
Vanaf volgende week kunnen we met Luuk Ikink napraten over de expeditie.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #1 Gepost op: 19-10-2017, 21:45:42 »
Yes! Komen we eindelijk te weten hoeveel zwembroeken Herold bij zich had. ::hyper::

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #2 Gepost op: 19-10-2017, 21:48:15 »
Ben wel benieuwd waar die OBN'rs slapen nadat diegene bij eilandraad is aangekomen. Ze komen immers pas ochtend daarna op één van die kampen terecht.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #3 Gepost op: 19-10-2017, 23:40:11 »
Ik denk niet dat ik dit ga kijken ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #4 Gepost op: 20-10-2017, 11:48:22 »
Yes! Komen we eindelijk te weten hoeveel zwembroeken Herold bij zich had. ::hyper::
::rofl:: ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #5 Gepost op: 20-10-2017, 13:51:37 »
En waar ze heen gaan als ze naar de wc gaan. Altijd al willen weten dat!  ::jaja::

Na Moltalk, Smaakt naar Meer, moet elk programma nu een nabeschouwing krijgen? ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #6 Gepost op: 27-10-2017, 07:46:54 »
Kunnen ze bij rtl niks beters verzinnen dan eilandpraat? Een slap aftreksel van mol talk en op het laatst ook nog een Lucky.  Slappe hap. ::ohno::

Offline eldemoledo

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #7 Gepost op: 27-10-2017, 10:57:22 »
Ik vond het ook niet zoveel. Luuk heeft alleen de rol van presentator gekregen, omdat hij onder contract staat bij RTL. Hij heeft verder totaal geen binding met het programma. Het zou leuker zijn als een oud-deelnemer zoals Jay-Jay het had gepresenteerd. Daarnaast vond ik de gasten ook niet veel toevoegen.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2017, 11:26:36 »
Ik vond het ook niet zoveel. Luuk heeft alleen de rol van presentator gekregen, omdat hij onder contract staat bij RTL. Hij heeft verder totaal geen binding met het programma. Het zou leuker zijn als een oud-deelnemer zoals Jay-Jay het had gepresenteerd. Daarnaast vond ik de gasten ook niet veel toevoegen.

Jay-Jay staat via Concentrate op Youtube volgens mij wel bij RTL onder contract?
Maar ik sluit me aan bij wat al gezegd is: vond het niet heel boeiend en vond het ook tegenvallen in hoeverre het echt over dit seizoen ging. Was meer in het algemeen over ER. Wat wel interessant en 'nieuw' was, was Marlé die aangaf dat ze eigenlijk geen ER gevoel heeft gehad. Super jammer dat ze dat dus zelf ook zo ervaren heeft... ::ohno:: ::hug::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #9 Gepost op: 27-10-2017, 13:15:35 »
Wat wel interessant en 'nieuw' was, was Marlé die aangaf dat ze eigenlijk geen ER gevoel heeft gehad. Super jammer dat ze dat dus zelf ook zo ervaren heeft... ::ohno:: ::hug::

Hoop dat ze de ON-ers volgend jaar als volwaardige deelnemers behandelen. Imke had puur geluk dat Kaj en Danny op het laatste moment besloten om naar Joëlle te switchen, anders had ze er direct uitgelegen. En in theorie was het mogelijk dat geen enkele ON-er de balkproef zou winnen. Dan hadden ze met z'n allen twee weken lang op een eiland gelegen en helemaal niets toegevoegd aan het programma.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline eldemoledo

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #10 Gepost op: 27-10-2017, 21:09:43 »
. En in theorie was het mogelijk dat geen enkele ON-er de balkproef zou winnen. Dan hadden ze met z'n allen twee weken lang op een eiland gelegen en helemaal niets toegevoegd aan het programma.

Op welke wijze was dit mogelijk? Er zijn toch in totaal vier balkproeven geweest (Imke, Carlos, Herald en Soundos), terwijl er met Soundos en Carolina maar twee bekende Nederlanders aanwezig waren. Er hadden dan toch altijd twee ON gewonnen?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2017, 12:04:47 »
Tenenkrommend die eilandpraat. Die Riante zei niks zinnigs. Alleen Marieke had nog wel wat te vertellen. Vond haar een stuk sympathieker overkomen dan op het eiland.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #12 Gepost op: 3-11-2017, 14:38:35 »
Mooi dat Marieke vond dat de scheiding onbekende/bekende Nederlander er niet moest zijn. Het gaat gewoon om wie er doorkomt en niet of dat een bekende of onbekende is. De bekenden zijn niet van een ander ras of zo.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #13 Gepost op: 3-11-2017, 19:41:12 »
Ryanne had wel een punt. Waarom presenteert Luuk dit en niet Dennis, Nicolette of Evi? ???
🜃

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #14 Gepost op: 4-11-2017, 00:27:54 »
Dennis? Alsjeblieft niet zeg, dat hij ER presenteert is al erg genoeg.
Niet dat Luuk het zo geweldig doet.


Vond het programma zowel vorige week als deze week vrij weinig waarde hebben.
Heb het een kans gegeven, maar ga het niet meer kijken vanaf nu.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #15 Gepost op: 9-11-2017, 21:59:20 »
Hee oud-deelnemer Marleen! ::zwaai::
🜃

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #16 Gepost op: 12-11-2017, 12:14:14 »
Ja, na de eerste twee afleveringen die me nogal tegenvielen kijk ik dit niet meer ::ohno::

Heeft weinig toegevoegde waarde

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #17 Gepost op: 12-11-2017, 13:17:30 »
Ik vind Eilandpraat eigenlijk wel aardig. Het is altijd leuk als er gepraat wordt over een van je favoriete programma's. Je hoort hoe de kandidaten het programma hebben beleefd, krijgt wat te zien van achter de schermen. Nee, het is niet enorm wereldschokkend wat je hoort/ziet, maar wel leuk. Het heeft voor mij wel degelijk meerwaarde voor het programma. (De eerste aflevering was prut, maar aflevering 2 en 3 vond ik al veel leuker, dus geef het nog een keer de kans.) Luuk is niet fantastisch, vooral omdat hij de ervaring van Robinson zelf mist, zoals pijnlijk duidelijk werd in zijn confrontatie met Ryanne van Dorst, maar de verhalen van de kandidaten maken wat mij betreft veel goed! Ik zie het programma als een leuk interview over het ER, zoals dat ook bij DWDD of Pauw had kunnen worden gehouden.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #18 Gepost op: 12-11-2017, 17:55:56 »
Ik bedacht me: nu ze in Eilandpraat met alle afvallers napraten, hoe gaat de finale-uitzending er straks dan uitzien? Eindelijk eentje zonder tergend lange gesprekjes en aankondigingen à la 'straks weten we het echt!'? :D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #19 Gepost op: 16-11-2017, 20:54:56 »
Ik bedacht me: nu ze in Eilandpraat met alle afvallers napraten, hoe gaat de finale-uitzending er straks dan uitzien? Eindelijk eentje zonder tergend lange gesprekjes en aankondigingen à la 'straks weten we het echt!'? :D
Ik hoop het: finale volledig in de reguliere uitzending, napraten bij Eilandpraat.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!