Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media  (gelezen 15362 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #60 Gepost op: 10-01-2019, 15:51:46 »
Ik denk niet dat het iets is waarvan Beau zelf denkt dat het bij hem past. Ik laat me natuurlijk altijd verrassen, ik vind Beau een goede presentator! Zelf denk ik inderdaad dat het Kaj wordt.

Ik las gisteren trouwens ook ergens (weet niet meer waar) dat Barrie Stevens is gevraagd als kandidaat voor Expeditie Robinson 2019, maar nee heeft gezegd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2019, 15:59:48 »
Viola Holt is ook gevraagd en heeft ook nee gezegd. Gelukkig.
Frankje Lapi

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2019, 16:27:49 »
Het zou wat zijn als ze de winnaar van Screentest
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
voor ER gaan vragen als eerste presentatieklus  ::tandpastasmiley::. Ik denk ook dat het Kaj gaat worden. Beau is een hele leuke presentator, maar om een of andere reden zie ik het hem niet doen.

Een ander leuk nieuwtje: dit jaar komen er twee reeksen van ER!  ::bravo:: Je moet wel Videoland hebben.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/exclusieve-reeks-expeditie-robinson-op-videoland/

Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan insteken! Wie weet wordt de Videoland-versie wel met BN'ers en de tv-versie met OBN'ers. Dat zou wat mij betreft heel tof zijn!
« Laatst bewerkt op: 10-01-2019, 16:30:47 door Joey94 »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2019, 16:49:56 »
Leuk! Beter doen ze dan inderdaad het ene seizoen met onbekenden en het andere seizoen met bekenden. ::ok::
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2019, 19:11:23 »
Ik gok dan dat de OBNers op Videoland komt. Maar zou wel een mooi experiment zijn, als dat veel kijkers trekt, het jaar erop op TV.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2019, 21:18:31 »
Gaaf dat er twee reeksen komen! Ik zie nog altijd het liefst de onbekenden gemixt met de bekenden, maar ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Ik lees trouwens dat John Williams ook in de race is om de nieuwe presentator te worden. Zou ik ook een goede keuze vinden!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2019, 11:16:46 »
Waardeloos zo'n Videoland serie.

De commercie dwingt ons steeds meer en meer om nog meer te betalen. Als je alles wilt zien dan heb je naast regulier abbo een Videoland, Netflix en HBO pakket nodig.

Ergens worden er mensen heel rijk van al deze flauwekul en wij maar betalen......

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #67 Gepost op: 11-01-2019, 13:16:45 »
Waardeloos zo'n Videoland serie.


Ergens worden er mensen heel rijk van al deze flauwekul en wij maar betalen......
Daarom maak ik ook geen enkel gebruik van welke betaaldienst dan ook ;)


Ik hoop niet dat het John Williams wordt. Laat hem maar al die Help-programma's presenteren. Kaj zou ik wel toejuichen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2019, 18:51:59 »
Nieuwe presentator zo in RTL Boulevard ...

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2019, 18:59:44 »
Spannend!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2019, 19:06:37 »
Het is Kaj! Goede keuze wat mij betreft.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2019, 19:44:50 »
Oh wat gaaf dit! Kaj past hier zo goed bij, en was als kandidaat ook al heel erg goed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2019, 22:14:55 »
Sympathieke jongen. Maar ook een lolbroekie met de nadruk op broekie. Ik zie niet meteen een verbetering ten opzichte van Dennis. Toch raar dat hij weg moest.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #73 Gepost op: 12-01-2019, 08:56:52 »
Sympathieke jongen. Maar ook een lolbroekie met de nadruk op broekie. Ik zie niet meteen een verbetering ten opzichte van Dennis. Toch raar dat hij weg moest.
Ik vond Kaj eigenlijk tegenvallen in sommige van de interviews van hem. Die met Gwenda, bijvoorbeeld. Als je als interviewer een kandidaat niet sympathiek vindt, moet je daar eigenlijk bovenstaan, vind ik. Ook, of juist, als bijna heel ER-kijkend Nederland die mening met je deelt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #74 Gepost op: 12-01-2019, 10:05:05 »
Kaj lijkt mij een goede keuze.
Wel eens met Heinz dat hij jong is ( Maar Heinz je wordt zelf oud ;) )
In ieder geval iemand die niet heeft opgegeven ( verbetering tov Dennis) en zelfs de finale gehaald heeft. Dus die het spel goed kent.
Voor de rest past het bij de verjonging van het programma met de deelnemers waarvan ze al heel lang op zoek zijn in de youtube hoek en alleen voor het contrast nog een echte bekende Nederlander zoeken.
Ik denk dat dit goed voor het programma is en voor de kijkcijfers. Voor mijn kijkplezier wacht ik gewoon rustig af.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #75 Gepost op: 12-01-2019, 11:54:11 »
Sympathieke jongen. Maar ook een lolbroekie met de nadruk op broekie. Ik zie niet meteen een verbetering ten opzichte van Dennis. Toch raar dat hij weg moest.

Mee eens  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #76 Gepost op: 12-01-2019, 15:03:02 »
Ik ben vooral heel benieuwd. Vrees wel een beetje voor iets teveel grappen en grollen, maar aan de andere kant weer Kaj wat het is en zal hij zich dus goed in kunnen leven! ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #77 Gepost op: 12-01-2019, 18:20:10 »
Wel zeker een verbetering tov Dennis, nog steeds niet wat ik had gehoopt, maar ach wie weet doet ie het prima. Ik geef het zeker wel een kans.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #78 Gepost op: 13-01-2019, 09:12:50 »
Goed nieuws! De sneue Dennis zijn martelgang (en die van ons) is gelukkig voorbij. Het andere format figuur Nicolette heeft het inmiddels druk zat om haar huwelijk te redden, dus die kan volgens jaar ook beter thuis blijven.

Het programma en haar kijkers heeft recht op oorspronkelijke presentatoren en dat zijn niet bovenstaande autocue figuren.
Jay lijkt een goede keuze en als we dan onze Evi daar weer naast zetten dan komt het vast goed!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2019, 19:25:51 »
Een seizoen met onbekende Nederlanders komt dus officieel naar Videoland: https://www.expeditierobinson.nl/nieuws/expeditie_robinson_krijgt_eigen_editie_b

Je kunt je nu ook aanmelden voor dit seizoen. Misschien ga ik dit toch maar eens doen! ::hyper::
🜃