Auteur Topic: [ER] Spoilers  (gelezen 20565 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #20 Gepost op: 23-09-2019, 13:22:32 »
Interessante verdeling, kan nog van alles gebeuren. Voor nu voorspel ik ddat het volgende week exit wordt voor Kim of Kelvin als kamp zuid verliest (of Yvette ivm. de verwondingen die ze volgende week op lijkt te lopen), en als kamp noord verliest ligt alles eigenlijk nog heel erg open. Hangt ervan af wie lid zeven is en of er überhaupt een lid zeven is. Verwacht ik overigens wel. Ik denk dat dan van dat kamp als eerste Roy of lid 7 van Duivelseiland eruit gaat.

Ik wist eerlijk gezegd niet zeker alsof er een lid 7 was, maar ik ging er van uit aangezien er anders een oneven aantal is.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2019, 13:30:24 »
Maar het kan toch ook dat een van het grotere kamp langs de zijlijn staat in de nieuwe proef?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2019, 16:32:47 »
Zou Eva dan niet de meest logische ontbrekende naam in noord zijn? Want als Rob of Rijk daarbij komt, dan heeft dat team 5 mannen en 2 vrouwen, en het andere team 4 vrouwen en 3 mannen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #23 Gepost op: 23-09-2019, 21:47:56 »
Dat hoeft helemaal niet uit te maken, sowieso hebben ze geen invloed op wie de balkproef het beste doet op duivelseiland.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #24 Gepost op: 30-09-2019, 17:45:14 »
Twee interessante quotes in dit filmpje...

-Rijk maakte grapjes over Thomas' witte tanden... Wanneer? Als hij in de samensmelting zit?

-Eva gokt dat Rijk meer is afgevallen... Omdat Rijk verder is gekomen dan Eva?

Slechts speculatie natuurlijk, maar wel interessante quotes en wellicht wil niet iedereen deze horen. Vandaar in het spoilertopic.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #25 Gepost op: 30-09-2019, 23:44:44 »
Trouwens over speculatie gesproken, ik denk dat Shary-An Thomas onder de bus gooit volgende week, want Shary-An en Thomas volgen elkaar niet op sociale media. Hij volgt letterlijk Roy, Hugo, Frank en Eva K van het nieuwe kamp, en dus niet Shary-An en Eva C.

Valt me sowieso op dat veel kandidaten elkaar niet volgen dit jaar.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2019, 23:47:34 door Sanmol »

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #26 Gepost op: 2-10-2019, 23:51:06 »
Twee interessante quotes in dit filmpje...

-Rijk maakte grapjes over Thomas' witte tanden... Wanneer? Als hij in de samensmelting zit?

-Eva gokt dat Rijk meer is afgevallen... Omdat Rijk verder is gekomen dan Eva?

Slechts speculatie natuurlijk, maar wel interessante quotes en wellicht wil niet iedereen deze horen. Vandaar in het spoilertopic.

Of Thomas wordt er volgende ronde uit gestemd en moet het opnemen tegen Rijk op Duivelseiland?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #27 Gepost op: 14-10-2019, 01:04:53 »
Opnamens van 19 juni tot 22 juli.

Ik heb even de sociale media bekeken van kandidaten, en er viel mij één ding op:

Kim is 7 juli getagd in een foto op Instagram. (Blijkt te kloppen)

Dionne is meerdere keren getagd tijdens de opnamens, en 4 juli is het vroegst.  (Blijkt te kloppen)

Roy is 7 juli getagd in een foto door een fan. (Blijkt te kloppen)

Kalvijn is 1 juli getagd door zijn vriendin, en 9 juli getagd in een foto door een fan. (Blijkt te kloppen)

Aangezien ik inmiddels heb vernomen dat het filmen gestopt is op exact 22 juli (bevestigd door Geraldine en Nicolette hun foto's) kan ik weer weer wat kandidaten toevoegen voor de spoilers.

Fien was 20 juli op de zwarte cross met haar vriend Igmar. (Blijkt te kloppen)

Frank was ook op de zwarte cross, maar zoals we weten is hij al afgevallen 🤣. (Blijkt te kloppen)

Rijk is 19 juli getagd door zijn vrienden in een foto op Instagram. (Blijkt te kloppen)

Tim is 21 juli getagd door een fan in een foto op Instagram tijdens de zwarte cross.
« Laatst bewerkt op: 12-11-2019, 13:09:12 door Sanmol »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2019, 21:00:05 »
In het YouTubefilmpje van 3FM van aflevering 5 (gesprek tussen Eva Koreman en Rijk) zei Rijk dat het aantal opgevers wel meeviel dit jaar. Praktisch gezien verklapt hij dus dat hij terug komt bij de rest. Hoe weet hij dat anders als hij nu van de balk van aankomende week valt?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2019, 13:11:32 »
In het YouTubefilmpje van 3FM van aflevering 5 (gesprek tussen Eva Koreman en Rijk) zei Rijk dat het aantal opgevers wel meeviel dit jaar. Praktisch gezien verklapt hij dus dat hij terug komt bij de rest. Hoe weet hij dat anders als hij nu van de balk van aankomende week valt?

Dit komt ook overeen met de spoilers die ik heb. Kim gaat het sowieso niet winnen, tenzij ze gelijk weer afvalt tijdens de samensmeltingsproef. Dan blijven alleen Rijk en Akwasi over. Rijk was 11 juli op ''vakantie'' volgens zijn Instagram. Eerst geloofde ik dat niet, maar nu denk ik dat het wel echt is en dat hij halverwege de samensmelting afvalt. 

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #30 Gepost op: 20-10-2019, 10:08:48 »
De deelnemers hebben met z'n allen een app-groep. Ik neem aan dat ze daarin ook wel hebben gesproken over wie wanneer opgaf of afviel. Ze hebben sowieso onderling contact na afloop van de opnames.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #31 Gepost op: 20-10-2019, 21:32:20 »
Ik denk in de vooruitblik te zien dat Mariana terug keert ipv Kim. Het magere applausje van Kalvijn bij het zien van diegene verraad veel. Bij Kim zou hij veel enthousiaster zijn.
When life knocks you down, fight back!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #32 Gepost op: 20-10-2019, 21:36:15 »
Ik denk in de vooruitblik te zien dat Mariana terug keert ipv Kim. Het magere applausje van Kalvijn bij het zien van diegene verraad veel. Bij Kim zou hij veel enthousiaster zijn.

Ja lijkt mij ook.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #33 Gepost op: 27-10-2019, 11:17:08 »
Je kan in de promo zien, dat Eva C., Thomas, Fien, Yvette, Akwasi, Shary-An en Kalvijn geen immuniteit winnen.
« Laatst bewerkt op: 27-10-2019, 14:05:29 door Sanmol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #34 Gepost op: 31-10-2019, 15:51:33 »
het lijkt erop dat Tim en RealityNet favoriet Thomas nog wel even blijven :-*

https://www.telegraaf.nl/video/554693893/tom-coronel-loslippig-over-tims-expeditie-avontuur

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #35 Gepost op: 2-11-2019, 14:37:00 »
het lijkt erop dat Tim en RealityNet favoriet Thomas nog wel even blijven :-*

https://www.telegraaf.nl/video/554693893/tom-coronel-loslippig-over-tims-expeditie-avontuur

Tim ligt wel goed bij de meeste dus ik verwacht hem wel in de finale dit jaar. Valt niet echt binnen een groepje maar is daarom ook geen gevaar voor de anderen nu zijn bondgenoten Kim en Kelvin eruit zijn. Ik zou het sowieso extra leuk vinden als 1 van de ouderen (Tim of Mariana) de finale haalt.
When life knocks you down, fight back!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2019, 18:10:10 »
Tim ligt wel goed bij de meeste dus ik verwacht hem wel in de finale dit jaar. Valt niet echt binnen een groepje maar is daarom ook geen gevaar voor de anderen nu zijn bondgenoten Kim en Kelvin eruit zijn. Ik zou het sowieso extra leuk vinden als 1 van de ouderen (Tim of Mariana) de finale haalt.

Ik hoop ook dat Tim de finale haalt, maar dat gaat wel tegen de spoiler in tenzij de kandidaten eerder naar huis zijn gevlogen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2019, 22:52:40 »
het lijkt erop dat Tim en RealityNet favoriet Thomas nog wel even blijven :-*

https://www.telegraaf.nl/video/554693893/tom-coronel-loslippig-over-tims-expeditie-avontuur

This didn't age well. OOPS.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2019, 23:03:44 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline slin

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2019, 20:21:48 »
Hugo versprak zich bij 5 Uur Live en zei dat hij aankomende aflevering niet bij die Eilandraad zit.