Auteur Topic: [ER] Spoilers  (gelezen 20512 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[ER] Spoilers
« Gepost op: 8-08-2019, 22:45:02 »
In dit topic mag je spoilers delen zonder spoiler tags te gebruiken ;).

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Blablab

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2017
  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2019, 13:17:56 »
Op de groepsfoto van op het eiland (te zien op de officiële site) viel me iets op. Alle deelnemers lijken bandana’s te dragen. Er zijn in totaal 4 verschillende kleuren. Dit laat mij denken dat er in het begin 4 kampen van elk 5 zullen zijn. Noord, oost, zuid en west misschien?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #2 Gepost op: 26-08-2019, 03:05:40 »
Opnamens van 19 juni tot 22 juli.

Ik heb even de sociale media bekeken van kandidaten, en er viel mij één ding op:

Kim is 7 juli getagd in een foto op Instagram.

Dionne is meerdere keren getagd tijdens de opnamens, en 4 juli is het vroegst.  (Blijkt te kloppen)

Roy is 7 juli getagd in een foto door een fan. (Blijkt te kloppen)

Kalvijn is 1 juli getagd door zijn vriendin, en 9 juli getagd in een foto door een fan.
« Laatst bewerkt op: 14-10-2019, 00:37:01 door Sanmol »

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2019, 10:40:52 »
Kim heeft verteld dat de Miss Nederland verkiezing eerder opgenomen is. Op haar Instagram staat ook een heel verhaal dat ze enorm veel heeft moeten voorbereiden om 6 weken weg te kunnen zijn en haar social media heeft ze in die periode door iemand anders laten doen. Ik geloof wel dat zij er lang in kan zitten. 

Wat betreft Rijk, meestal duurt het een paar dagen voor de eerste deelnemer afvalt. Zo'n deelnemer gaat niet meteen naar huis, maar verblijft eerst nog even op een resort. En de terugreis zelf is vervolgens erg lang, misschien wel 1,5 dag of meer. Kortom, of de opnames moeten eerder dan 19 juni gestart zijn, of het gaat om een eerder festival (ik weet niet om welk festival het gaat).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #4 Gepost op: 26-08-2019, 14:30:09 »
Kim heeft verteld dat de Miss Nederland verkiezing eerder opgenomen is. Op haar Instagram staat ook een heel verhaal dat ze enorm veel heeft moeten voorbereiden om 6 weken weg te kunnen zijn en haar social media heeft ze in die periode door iemand anders laten doen. Ik geloof wel dat zij er lang in kan zitten. 

Dit zou kunnen kloppen, maar Kim is ook getagd in een foto op 7 juli toen ze haar haar heeft laten doen. Denk dat ze alsnog niet heel ver komt, maar wel de samensmelting zou kunnen halen.

Wat betreft Rijk, meestal duurt het een paar dagen voor de eerste deelnemer afvalt. Zo'n deelnemer gaat niet meteen naar huis, maar verblijft eerst nog even op een resort. En de terugreis zelf is vervolgens erg lang, misschien wel 1,5 dag of meer. Kortom, of de opnames moeten eerder dan 19 juni gestart zijn, of het gaat om een eerder festival (ik weet niet om welk festival het gaat).

Ik heb het even opgezocht en de foto is van het Amsterdam Open Air Festival wat begin juni was. Rijk heb ik dus weggehaald uit het rijtje.

Edit: Kim bevestigd in haar nieuwe YouTube video dat de extra stemmen dit jaar er ook weer zijn.
« Laatst bewerkt op: 27-08-2019, 00:49:04 door Sanmol »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2019, 16:14:00 »
In de leader zie je verschillende kandidaten andere bandana's dragen. Lijkt mij dat deze dan niet als eerste afvallen.

Voor de leader:

Team groen
Jaap
Akwasi
Fien
Yvette

Team blauw
Kim
Mariana
Tim
Kelvin

Team rood
Roy
Shary-An
Thomas
Eva K.

Team geel
Hugo
Anita
Dionne
Frank

Team wit
Eva C.
Rijk
Berdien
Rob

In de leader:

Team groen
Thomas (rood)
Tim (blauw)

Team rood
Yvette (groen)
Fien (groen)
Frank (geel)

Team geel
Berdien (wit)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2019, 18:52:57 »
Ik denk dat Berdien sowieso de samensmelting haalt aangezien ze in de leader een proef doet die nogal lijkt op een individuele proef. (In Survivor hebben ze die ook gedaan)
Frankje Lapi

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2019, 18:58:46 »
Ik denk dat Berdien sowieso de samensmelting haalt aangezien ze in de leader een proef doet die nogal lijkt op een individuele proef. (In Survivor hebben ze die ook gedaan)

Kan ook een proef voor afvallerseiland of duivelseiland zijn.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #8 Gepost op: 31-08-2019, 20:52:33 »
Ik denk dat Berdien sowieso de samensmelting haalt aangezien ze in de leader een proef doet die nogal lijkt op een individuele proef. (In Survivor hebben ze die ook gedaan)
Vorig jaar, bij de proef met het ronddraaiende rad in (als ik het me goed herinner) aflevering 3, was dit ook een onderdeel van de proef. Dus het zou ook dat dit een shot is uit één van de eerste afleveringen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2019, 22:07:23 »
Kim vertelde in een video van Glamour op YouTube dat ze op een bepaald moment tussen Kelvin en Akwasi te slapen. Akwasi zit in een ander team dan Kim en Kelvin, dus die drie halen sowieso de kampenwissel.
Frankje Lapi

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2019, 17:31:02 »
Anita zat te spoileren bij Tijd voor Max.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2019, 20:00:50 »
... en wat zei ze dan precies?
Frankje Lapi

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2019, 20:11:18 »
Ze zei iets, waaruit je kon afleiden dat zij en Mariana er voorlopig nog wel in zouden blijven.

Kijk Tijd voor Max van vandaag even terug, misschien heb ik het verkeerd gehoord.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #13 Gepost op: 8-09-2019, 21:22:47 »
Bijzonder, Anita zei dat ze later in de Expeditie in een kamp met haar schoolmaatje Mariana zat.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #14 Gepost op: 8-09-2019, 21:52:04 »
Naar mijn idee zei ze dat “in de expeditie ook haar schoolmaatje Mariana zat.” Dus niet per se dat ze samen in 1 kamp zaten...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #15 Gepost op: 8-09-2019, 23:13:41 »
In dat geval heeft ze niets gespoilerd.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #16 Gepost op: 22-09-2019, 22:31:29 »
Je kan in de preview al een paar mensen in de nieuwe kampen zien:

ZUID
Akwasi
Marianna
Kim
Kelvin
Yvette
Tim
Fien

NOORD
Thomas
Eva K
Shary-An
Hugo
Frank
Roy
Onbekend lid 7
« Laatst bewerkt op: 22-09-2019, 22:36:09 door Sanmol »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #17 Gepost op: 23-09-2019, 11:18:05 »
Oh wat een heerlijke verdeling wel. Kamp zuid basically 3-3 met Mariana in de swing ga ik vanuit en kamp noord in een 2-2-2 met waarschijnlijk iemand van Duivelseiland.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #18 Gepost op: 23-09-2019, 11:34:24 »
Oh wat een heerlijke verdeling wel. Kamp zuid basically 3-3 met Mariana in de swing ga ik vanuit en kamp noord in een 2-2-2 met waarschijnlijk iemand van Duivelseiland.

Aangezien Hugo, Frank, Eva K en Shary-An elkaar kennen neem ik aan dat die zowiezo veilig zijn tot de samensmelting.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #19 Gepost op: 23-09-2019, 12:32:46 »
Interessante verdeling, kan nog van alles gebeuren. Voor nu voorspel ik ddat het volgende week exit wordt voor Kim of Kelvin als kamp zuid verliest (of Yvette ivm. de verwondingen die ze volgende week op lijkt te lopen), en als kamp noord verliest ligt alles eigenlijk nog heel erg open. Hangt ervan af wie lid zeven is en of er überhaupt een lid zeven is. Verwacht ik overigens wel. Ik denk dat dan van dat kamp als eerste Roy of lid 7 van Duivelseiland eruit gaat.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92