Auteur Topic: [ER] Spoilers  (gelezen 20345 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #40 Gepost op: 12-11-2019, 09:05:11 »
This didn't age well. OOPS.
Zie dit nu pas. Niet mijn beste hot take idd ::ohno::

Tim is normaal ook weg volgende week (tenzij hij de proef weer wint, maar ik denk het niet)


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #41 Gepost op: 12-11-2019, 13:08:18 »
Zie dit nu pas. Niet mijn beste hot take idd ::ohno::

Tim is normaal ook weg volgende week (tenzij hij de proef weer wint, maar ik denk het niet)

Klopt, dan kloppen al mijn spoilers ook. Tim is de enige daarvan, die nog in het spel zit.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #42 Gepost op: 12-11-2019, 13:33:15 »
Tim heeft natuurlijk nog wel de dekmantel dat zijn broer nogal op hem lijkt ;) Maar ik vrees ook dat hij er snel uitvliegt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #43 Gepost op: 12-11-2019, 16:31:41 »
Tim heeft natuurlijk nog wel de dekmantel dat zijn broer nogal op hem lijkt ;) Maar ik vrees ook dat hij er snel uitvliegt.

Ja, als afleiding hebben ze dat ook wel gedaan, maar fans hebben ook foto's met hem gemaakt toen hij in Assen was.

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #44 Gepost op: 12-11-2019, 22:28:44 »
Opnames van 19 juni tot 22 juli kan overigens niet kloppen, aangezien de expeditie 32 dagen is

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #45 Gepost op: 13-11-2019, 01:43:40 »
Opnames van 19 juni tot 22 juli kan overigens niet kloppen, aangezien de expeditie 32 dagen is

De expeditie is nooit een precies aantal dagen, soms wat langer en soms wat korter. Aangezien ze twee seizoenen in één keer hebben gefilmd zal het wel wat langer hebben geduurd. 22 Juli is precies wanneer Nicolette en Geraldine weer naar huis vlogen. Bij Kai was dit 21 Juli.

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #46 Gepost op: 13-11-2019, 09:23:33 »
In de eerste aflevering is gewoon gezegd dat het 32 dagen is. En dat was het de afgelopen jaren ook.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #47 Gepost op: 13-11-2019, 09:35:16 »
In de eerste aflevering is gewoon gezegd dat het 32 dagen is. En dat was het de afgelopen jaren ook.
32 dagen op het eiland, maar ze gaan vast niet meteen vanuit het vliegtuig het eiland op en direct na de finale eilandraad weer het vliegtuig in.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #48 Gepost op: 13-11-2019, 11:18:09 »
32 dagen op het eiland, maar ze gaan vast niet meteen vanuit het vliegtuig het eiland op en direct na de finale eilandraad weer het vliegtuig in.

Dat is wat ik bedoelde ja  ::rofl::.

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #49 Gepost op: 13-11-2019, 12:12:54 »
Ah ja, snap ik.

Maar goed. In het geval van Geraldine gaf zij in een Instagrampost op 22 juli aan weer terug te zijn in Nederland.

Ervan uitgaande dat de opnames van beide versies een beetje tegelijk zijn verlopen, en dat ze niet direct terugreizen (waarbij het ook nog 1,5 dag reizen is), zal de finale op de 18e of 19e of zo hebben plaatsgevonden.

Wat mij betreft hoeft een tag op de 21e niet te betekenen dat Tim eerder is afgevallen. En zo wel, dan kun je Eva K. ook afschrijven, want die heeft op 22 juli de ochtendshow op 3FM gedaan samen met Frank. Dat zal ze ook niet meteen vanuit het vliegtuig gedaan hebben, dus die was op de 21e ook al terug.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #50 Gepost op: 17-11-2019, 22:12:01 »
Aangezien ik inmiddels heb vernomen dat het filmen gestopt is op exact 22 juli (bevestigd door Geraldine en Nicolette hun foto's) kan ik weer weer wat kandidaten toevoegen voor de spoilers.

Fien was 20 juli op de zwarte cross met haar vriend Igmar. (Blijkt te kloppen)

Frank was ook op de zwarte cross, maar zoals we weten is hij al afgevallen 🤣. (Blijkt te kloppen)

Rijk is 19 juli getagd door zijn vrienden in een foto op Instagram. (Blijkt te kloppen)

Tim is 21 juli getagd door een fan in een foto op Instagram tijdens de zwarte cross.

Bij deze klopten alle 8 namen, dus ik benoem me de Nancy Drew van het seizoen.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2019, 23:38:26 door Sanmol »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #51 Gepost op: 24-11-2019, 23:39:01 »
Na wat graven blijkt dat Eva C 21 juli ook weer thuis was, want ze had dan om 5 uur s'avonds een uitzending op FunX. Neem dit met een korreltje zout, maar als ze echt om 21 juli zijn terug gevlogen, en niet 22 juli, dan zou Eva C nog wel eens in de halve finale eruit zijn gevlogen.

Dan is het als volgt:

Hugo 22 juli foto Insta (Shary-An liked)
Mariana heeft foto Kaj geliked van 18 tot 20 Juli (niet 22 Juli)  en Nicolette 22 Juli daarna stilte. Comment op 18 Juli "revenge" op een foto van Nicolette van 13 Juli. Nog steeds geen idee wat ze daar nou precies mee bedoelde haha.
Akwasi is letterlijk van de wereld verdwenen haha
Shary-An 22 juli foto Insta (Hugo liked)
Eva C, 17:00 21 juli
Eva K, 22 juli foto Insta (Shary-An liked)

Nu dat we bijna aan het einde van de expeditie zijn gekomen, kan ik eindelijk verklappen waarom ik al die tijd heb gedacht dat Shary-An & Hugo de finale halen. Beide liken namelijk precies na de opnamens elkaars foto, en daarna niet meer. Dat kan toch bijna niet anders dan dat ze samen in de finale hebben gestaan en na thuis komst elkaar foto's hebben geliked.

Meest aannemelijke finalisten zijn:
Hugo, Shary-An en Eva K.

Meest aannemelijke niet finalisten:
Mariana (door likes)
Eva C (door datum)
« Laatst bewerkt op: 25-11-2019, 00:26:52 door Sanmol »

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #52 Gepost op: 25-11-2019, 07:35:05 »
Naar aanleiding van het AD artikel vorige week over Tim na zijn exit (teruggevlogen op de 12e, weggestemd 2 dagen daarvoor, dag 26), leek mij de finale, dag 32, te hebben plaatsgevonden op de 16e.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #53 Gepost op: 29-11-2019, 22:09:10 »
Die preview die zojuist op Instagram is gezet... Gaat wel erg ver om in iemand zijn tas te kijken hoeveel extra stemmen hij nog heeft.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #54 Gepost op: 29-11-2019, 22:32:35 »
Kan niet wachten op de discussies die hiervan gaan komen na komende aflevering ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #55 Gepost op: 1-12-2019, 01:17:53 »
Kan niet wachten op de discussies die hiervan gaan komen na komende aflevering ;D
Mariana die er op Instagram ook helemaal klaar mee is. Iconisch.

Tim Coronel: Wow gemeeeeen 🙈
Mariana: Tim, gebeurde vaker dan je denkt, daarom verstopte ik mijn stemmen ook. Doen ze in de Amerikaanse versie ook altijd. Niets nieuws onder de zon. Ze doen het ook met de camera erbij dus.... Zo stiekem was het ook weer niet.

Daarna heeft Mariana het er ook nog over hoe Fien in haar tas heeft gekeken, toen ze haar eruit wouden hebben.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #56 Gepost op: 1-12-2019, 10:58:25 »
Ja ik dacht daar ook aan, het gebeurt in de Amerikaanse versie aan de lopende band dus echt raar vond ik het niet. Maar daar zijn ze iets verder in het tactische spel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #57 Gepost op: 1-12-2019, 12:23:34 »
Ja ik dacht daar ook aan, het gebeurt in de Amerikaanse versie aan de lopende band dus echt raar vond ik het niet. Maar daar zijn ze iets verder in het tactische spel.

Trouwens favoriete scenario vanavond is als Shary-An Eva eruit stemt, maar dat zal wel niet gebeuren.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #58 Gepost op: 1-12-2019, 12:29:02 »
Trouwens favoriete scenario vanavond is als Shary-An Eva eruit stemt, maar dat zal wel niet gebeuren.
Lijkt mij erg sterk gezien de stemverhoudingen en de extra stemmen in het spel, maar wie weet ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #59 Gepost op: 1-12-2019, 12:50:28 »
Lijkt mij erg sterk gezien de stemverhoudingen en de extra stemmen in het spel, maar wie weet ;).
Als Akwasi immuniteit wint, zie ik zo Shary-An Eva onder de bus gooien. Strategisch is het slim om Mariana in het spel te houden.