Auteur Topic: Expeditie Robinson 2023  (gelezen 5580 keer)

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Expeditie Robinson 2023
« Gepost op: 3-04-2023, 19:59:31 »
De opnames van EXPEDITIE ROBINSON 2023 gaan van start! Volgens de Juicekanalen zijn de kandidaten sinds gisteren of vandaag onderweg naar MALEISIË!

Presentatoren -> Art Rooijakkers & Nicolette Kluijver

KANDIDATEN:
Mannen:
- Armand Rosbak (Acteur) / Bekend van 'The Serpent' en 'Moedermaffia'.
- Floris Göbel (Dierenexpert & Presentator).
- Frits Wester (Politiek Verslaggever) / Bekend van 'RTL Nieuws' en 'De Verraders: Halloween'.
- Guido Spek (Acteur & Muzikant) / Bekend van 'GTST' en 'Hunted VIPS'.
- Hassan Slaby (Acteur) / Bekend van 'Spangas' en 'GTST'.
- Jochen Otten (Cabaretier).
- Mark Baanders (Verslaggever) / Bekend van 'PowNed' en 'Hunted VIPS'.
- Maxim Froger (Zanger) / Bekend van 'Familie Froger' en 'De Alleskunner VIPS'.
- Radmilo Soda (Personal Trainer) / Bekend van 'Obese'.
- Willem Voogd (Acteur) / Bekend van 'Mees Kees'.

Vrouwen:
- Chelsey Weimar (Model)
- Eva Simons (Zangeres) / Bekend van single 'Policeman' en 'De Alleskunner VIPS: Kerstspecial'.
- Ilse Paulis Meyrick-Cole (Olympisch Roeister).
- Irene van de Laar (Model) / Bekend van 'De Verraders'.
- Iris Enthoven (Presentatrice) / Bekend van 'Radio 538'.
- Iris van Lunenberg (Presentatrice) / Bekend van 'Shownieuws'.
- Jamie Vaes (TV-Persoonlijkheid) / Bekend van relatie met Lil' Kleine en 'The Vaes Lane'.
- Krista Arriens (Presentatrice) / Bekend van 'De Sekszusjes'.
- Roberta Pagnier (TV-kok) / Bekend van '24Kitchen'.
- Roosmarijn Wind (Actrice) / Bekend van 'De Tatta's'.
« Laatst bewerkt op: 23-07-2023, 18:58:43 door NLTVWIKI »

Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2023, 18:26:24 »
Als dit klopt is het tot nu toe best een goede line-up.

Thomas, is met stuk aan t werk die kunnen we afstrepen.

Janice en charelle postten gwn door in hun stories. Die zouden wel eerder gemaakt kunnen zijn.


Jonna doet niet mee. Is gisteren gespot op t schoolplein. Staat op life of yvonne

Viktor was gisteren bij een event doet dus ook niet mee.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2023, 18:39:42 door Lalavanzwart »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2023, 21:05:03 »
Het AD geeft ook al aan dat de opnames begonnen zijn. Dat is wel erg vroeg. Maar heeft misschien te maken met de regentijd.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #3 Gepost op: 5-04-2023, 21:18:50 »
Nicolette en Art waren in Boulevard te zien en die waren absoluut niet meer in Nederland.

Ik verwacht weinig tot geen muzikale deelnemers want dit weekend begint het festival seizoen.


Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2023, 10:50:59 »
Wel een bekende line-up, maar wel allemaal Reality namen. Ik hoop dat ze niet opgeven  ;D

Zou me wel verbazen als Janice gevraagd is, ze heeft net aan Echte Meisjes mee gedaan (survival programma, ook van Videoland).

Leuk, Art!!

Ze zijn wel erg vroeg weg dit jaar right? Normaal zijn de opnames toch in de zomer?

Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2023, 11:17:37 »
Ja klopt. In de insta-stories van nicolette zie je al wat meer van de locatie. Ze zitten volgens mij wel op een andere plek als vorig jaar. Toen verbleven ze in een hotel nu in huisjes op t strand. Las dat de crew net voor de kandidaten vertrokken waren, kan me herinneren dat jaren geleden ze al weken eerder weggingen mbt opbouwen van proeven etc. Hoop dat de proeven dit jaar wel leuker zijn t.o.v vorig jaar. Toen vielen ze zwaar tegen vond ik.  Denk dat jaimie en guido tot nu toe als enige ‘zeker’ zijn


Alle kandidaten zijn uitgelekt via reality fbi (Dit account beweerde ook dat jonna meedeed wat niet zo was)
« Laatst bewerkt op: 6-04-2023, 14:37:47 door Lalavanzwart »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2023, 13:04:53 »
De hele cast is al gelekt! Hieronder alle 20 namen van volgend seizoen. Ze zijn nog aan het opnemen.

Jamie Vaes
Iris Enthoven
Iris van Lunenburg
Ilse Paulis Meyrick-Cole
Irene van der Laar
Chelsey Weimar
Guido Spek
Eva Simons
Mark Baanders
Hassan Slaby
Floris Gobel
Roberta Pagnier
Maxim Froger
Jochen Otten
Willem Voogd
Roosmarijn Wind
Radmilo Soda
Krista Arriens
Armand Rosbak
Frits Wester
« Laatst bewerkt op: 7-04-2023, 17:40:03 door JP1999 »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #8 Gepost op: 8-04-2023, 11:18:20 »
:o

Favorieten vooraf: Willem Voogd en Iris van Lunenburg ::jaja::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2023, 14:01:43 »
Wat triest dat dat nu allemaal zo uitlekt via die juicechannels. Is toch niet leuk voor de makers?  :\'(
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #10 Gepost op: 9-04-2023, 14:22:37 »
Wat triest dat dat nu allemaal zo uitlekt via die juicechannels. Is toch niet leuk voor de makers?  :\'(

Van een aantal namen weet ik persoonlijk zeker dat ze meedoen, dus denk dat het allemaal wel klopt. Uit ervaring weet ik dat de makers het inderdaad niet leuk vinden, maar ach zolang het spelverloop niet gespoild wordt... Ze weten dat het lekken van kandidaten bijna onmogelijk is om te voorkomen tegenwoordig.

Overigens; ik weet dat juicechannels sommige info van hier hadden vorig jaar. Toen men hier ging uitvogelen wie er meededen, ik denk ahv Laura's volggedrag. De enige namen die de juicechannels niet hadden, waren de namen die hier niet stonden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #11 Gepost op: 9-04-2023, 15:04:24 »
Van een aantal namen weet ik persoonlijk zeker dat ze meedoen, dus denk dat het allemaal wel klopt. Uit ervaring weet ik dat de makers het inderdaad niet leuk vinden, maar ach zolang het spelverloop niet gespoild wordt... Ze weten dat het lekken van kandidaten bijna onmogelijk is om te voorkomen tegenwoordig.

Overigens; ik weet dat juicechannels sommige info van hier hadden vorig jaar. Toen men hier ging uitvogelen wie er meededen, ik denk ahv Laura's volggedrag. De enige namen die de juicechannels niet hadden, waren de namen die hier niet stonden.

Ja, door volggedrag en juice channels is het bijna onmogelijk om niet uitgelekt te worden. Er hoeft maar één iemand iets te verklikken en het gaat als een lopend vuurtje. Het enige nadeel - als je vroegtijdig uitlekt - is dat je het als kandidaat moeilijker word gemaakt om te ''schuilen'' in Nederland. Vooral als mensen je persoonlijk kennen. Ik kan wel uit de doeken doen dat ik een aantal jaar lang (globaal) wist wat de volgorde van afvallen was door activiteit op sociale media en real life gigs. Er was een periode waar kandidaten nonchalant foto's aan het posten waren op Insta zonder na te denken dat daardoor te achterhalen was dat ze weer in Nederland waren. Dat gebeurt nu ook nog steeds, maar in mindere mate. Meestal deel ik zulke dingen niet op het forum (althans niet meer), want ik weet dat mensen meelezen die slechte intenties hebben met zulk nieuws (denk aan een RTL Boulevard of ander media).

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #12 Gepost op: 9-04-2023, 18:04:04 »
Als de makers het echt zo vervelend vinden dat kandidaten ver van tevoren uitlekken, wordt het misschien tijd om weer eens een seizoen met alleen maar onbekende Nederlanders te doen. ::ok::
🜃

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #13 Gepost op: 9-04-2023, 18:14:29 »
Het is zó makkelijk om aan je kandidaten en productiemedewerkers duidelijk te maken dat je elkaar pas gaat volgen als alle deelnames bekend zijn. Doen ze bij WIDM ook en lijkt me ook niet meer dan logisch. Afgelopen jaar ging Laura Vlasblom de hele cast volgen. Ik vind dat gewoon vallen onder 'verklappen wie er mee doen'...

Vraag me af hoe het kan dat nu alle 20 kandidaten bekend zijn, ik snap niet waar het vandaan komt. Vanuit de productie?

Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2023, 10:54:23 »
Het juice kanaal dat de namen bekend heeft gemaakt zei in eerste instantie dat jonna freser zeker zou meedoen, dit bleek niet t geval. Het is ook niet life of yvonne of juicechannel maar een kleiner juice channel qua volgers.
Als t zou kloppen is t misschien gelekt door iemand van de vip crew van schiphol?

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2023, 15:40:17 »
Als de makers het echt zo vervelend vinden dat kandidaten ver van tevoren uitlekken, wordt het misschien tijd om weer eens een seizoen met alleen maar onbekende Nederlanders te doen. ::ok::

Denk dat je daar het probleem van uitlekken van kandidaten niet per se mee zal tegenhouden; van het aankomende seizoen van Special Forces VIPS waren alle kandidaten ook al uitgelekt, inclusief de zeven onbekende Nederlanders.

Het is zó makkelijk om aan je kandidaten en productiemedewerkers duidelijk te maken dat je elkaar pas gaat volgen als alle deelnames bekend zijn. Doen ze bij WIDM ook en lijkt me ook niet meer dan logisch. Afgelopen jaar ging Laura Vlasblom de hele cast volgen. Ik vind dat gewoon vallen onder 'verklappen wie er mee doen'...

Vraag me af hoe het kan dat nu alle 20 kandidaten bekend zijn, ik snap niet waar het vandaan komt. Vanuit de productie?

Haha ja dat van Lau was vorig jaar niet bijster handig. Ik had zelf alleen Iliass al meteen gevolgd, omdat wij toch al gespot waren op het vliegveld nog voordat het spel was begonnen. Met Ferry, Lau, Liza, London en Niels nog wel contact gehad voordat we elkaar allemaal weer zagen, maar nog niet gevolgd. Dat deden we pas na de officiële bekendmaking.

Volgens mij waren wij nog wel redelijk netjes qua wel/niet posten. Denk dat er maar een enkeling 'opeens' weer begon te posten. Een aantal, in ieder geval Rose, Juultje, Niek, Niels hadden al filmpjes voorbereid om in hun verhaal te posten om zo nog actief te blijven.

Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #16 Gepost op: 6-05-2023, 00:23:15 »
De opnames zijn afgerond en de kandidaten zijn elkaar beginnen te volgen op social media. Sommige kandidaten worden nog door niemand gevolgd en volgen ook niemand van de andere mogelijke deelnemers.

Ben ook benieuwd of er misschien een naam bijkomt zodat de teller op 20 komt. Van 19 deelnemers kun je geen teams maken namelijk.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2023, 23:32:48 door Lalavanzwart »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #17 Gepost op: 16-05-2023, 14:37:32 »
Ze zijn inderdaad allemaal weer terug. Mark lijkt plekken op zijn gezicht te zijn overgehouden?  ::oink::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #18 Gepost op: 16-05-2023, 16:54:59 »

Ben ook benieuwd of er misschien een naam bijkomt zodat de teller op 20 komt. Van 19 deelnemers kun je geen teams maken namelijk.

De teller staat op 20! Er doen twee Irissen mee