Auteur Topic: Expeditie Robinson 2023  (gelezen 5881 keer)

Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #40 Gepost op: 11-08-2023, 14:11:39 »
Rtl heeft wel gezegd dat er aan t begin al een grote plottwist plaats zal vinden

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #41 Gepost op: 11-08-2023, 19:18:05 »
Leuk, ben erg benieuwd naar dit seizoen. Vorig seizoen was best wel goed, zeker vergeleken het seizoen ervoor. Ik ben vooral benieuwd naar opvallende namen als Jamie en Eva.

Het is wel altijd een messy bekendmaking  ::tandpastasmiley:: Het is dat we de spoiler hebben, maar het is echt een beetje instagram tags afstruinen op zoek naar persfoto’s. En sommige kandidaten lijken nog steeds niet ‘officieel’.

Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #42 Gepost op: 11-08-2023, 19:23:23 »
Groepsfoto
« Laatst bewerkt op: 11-08-2023, 19:32:43 door Lalavanzwart »

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #43 Gepost op: 11-08-2023, 19:36:48 »
Leuk voorstukje

Heb het net gezien


Ik denk dat ik weet waarom eerste weekend op zaterdag en zondag meer ook vanwege voorstellen van alle kandidaten met interviewfilmpjes dus in twee delen dat kost een hoop tijd meestal
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #44 Gepost op: 11-08-2023, 20:03:04 »
Dit is voor mij de onbekendste groep in jaren, ken bijna niemand, maar dat maakt bij ER wat minder uit, je leert ze vanzelf kennen.


Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #46 Gepost op: 12-08-2023, 14:59:14 »
ik ken
- Jaimie Vaes (jammer genoeg dat ik haar ken, van d'r realityshow op TLC, Jaimie in the Vaes Lane)
- Frits Wester (eigenlijk iedere ochtend zie ik hem wel bij RTL ontbijtnieuws, ja robinson is toch wel ietsjes anders als je zolderkamertje haha)
- Ilse Paulis (van de olympische spelen aangezien ik zowat elke sport daarin wel beetje volg)
- Irene van der Laar (hopen dat ze meer geluk heeft hierin dan bij de verraders)
- Eva Simons (als jurylid van Idols ken ik d'r en van haar hit Silly Boy, luister ik nu nog naar enkele keren)
- Roberta Pagnier (van 24Kitchen)
- Maxim Froger (de frogers helemaal heppie en ook dat ene programma groeten uit waar ze terugblikken op een bepaald jaar)
- Guido Spek (van masked singer en gtst)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #47 Gepost op: 14-08-2023, 13:07:15 »
Ik ken er denk ik een stuk of 5: Iris, Irene, Frits, Mark & Jaimie. Er mist wel een écht grote naam, maar bij Robinson vind ik dat niet zo'n probleem eigenlijk.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #48 Gepost op: 25-08-2023, 14:52:09 »
Ik ken er denk ik een stuk of 5: Iris, Irene, Frits, Mark & Jaimie. Er mist wel een écht grote naam, maar bij Robinson vind ik dat niet zo'n probleem eigenlijk.
Eva is een redelijke grote naam volgens mij, had die niet ook een hitje met bv Will i Am van Black Eyed Peas (This is Love)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #49 Gepost op: 28-08-2023, 10:40:30 »
 ::jaja:: en is ook jurylid geweest in de laatste stuiptrekking van idols ;D.

Frits Wester vind ik ook wel een relatief grote naam,  de meeste mensen zullen hem wel kennen. 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #50 Gepost op: 28-08-2023, 13:56:02 »
Ja daar hebben jullie wel een goed punt inderdaad. Fair enough ::tandpastasmiley::

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #51 Gepost op: 29-08-2023, 16:04:28 »
::jaja:: en is ook jurylid geweest in de laatste stuiptrekking van idols ;D.

Frits Wester vind ik ook wel een relatief grote naam,  de meeste mensen zullen hem wel kennen.
van z'n hele bekende zolderkamertje naar survivallen op een eiland  ::rofl::

en ja is ook een grote naam, is al jaren de politiek verslaggever hier die RTL voorziet van al het laatste nieuws vanuit Den Haag


ik weet niet wat ik van hem moet denken nu hij hier aan meedoet, maar goed voor de eerste aflevering vorig jaar had ik hetzelfde met Dennis, Harrie en die wisten ook iedereen te verrassen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #52 Gepost op: 10-12-2023, 01:02:07 »
Ik heb denk ik in 4 dagen tijd 13 afleveringen gebinged en ben weer bij ;D Ik ben benieuwd wat vinden jullie overall van het seizoen? Nu we bijna bij het einde zijn. Ik ben positief verrast eigenlijk wel.

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk best een sterk en leuk seizoen vind. De proeven zijn erg leuk weer (favoriet was de wipwap met de figuurtjes), het duelleren om stemrecht vind ik een leuke extra toevoeging. Verder niet te veel gedoe met extra troeven (al zijn ze er wel, maar de kandidaten kiezen nauwelijks ervoor). Niet heel veel eiland gehop, gewoon duidelijk een afvallerseiland met terugkeerkansen, en een winnaarseiland (met bijbehorende dilemma's). Af en toe heel vies spel en soms heel tactisch (zoals de laatste eilandraden). De dynamiek van Art en Nicolette vind ik ook prima.

De Peluang vind ik minder, kwam ook nauwelijks uit de verf. Slechts 1 keer gebruikt en bleek een soort gelukselement in plaats van een echt iets om een kans te creeëren. Wel minder: de opgaves van meerdere deelnemers. (m.u.v Armand en Slaby medische redenen).

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #53 Gepost op: 11-12-2023, 12:07:11 »
Voor de samensmelting was het wat mij betreft maar een matig seizoen. Voorspelbare eilandraden, weinig ophef en wel heel lief voor elkaar. En zelfs net na de samensmelting bleef het voor mijn gevoel wat hangen door twee opgevers op rij (Jaimie & Maxim). Vanaf toen was het echter wel elke week spannend, al gaf er met Radmilo toch net weer eentje te veel op.

Ik roep al jaren om het belangrijker maken van de uitslag van de proeven, dus het kwijtraken van je stemrecht vond ik heel slim. Dat je vervolgens moet duelleren blijft toch wat wrang vind ik, maar zorgde wel voor de twist waarop was gehoopt.

Al met al een prima seizoen, maar voor mijn gevoel is de formule wel toe aan een nóg grotere verandering.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2023
« Reactie #54 Gepost op: 11-12-2023, 23:59:41 »
Ik roep al jaren om het belangrijker maken van de uitslag van de proeven, dus het kwijtraken van je stemrecht vond ik heel slim. Dat je vervolgens moet duelleren blijft toch wat wrang vind ik, maar zorgde wel voor de twist waarop was gehoopt.

Al met al een prima seizoen, maar voor mijn gevoel is de formule wel toe aan een nóg grotere verandering.
Zeker met het laatste helemaal eens. Ik vind het absoluut niet kunnen dat de verliezer van een proef voordeel kan hebben als hij hierna het duel met een andere kandidaat wint. Zelfs al verliest hij dit duel, dan is de straf, geen stem op de eilandraad, wat mij betreft veel te slap. De verliezer zou wat mij betreft daarnaast minimaal één zwarte stem moeten krijgen.
Ook vind ik het niet oké dat een willekeurige tweede kandidaat hetzelfde lot krijgt toebedeeld dan de verliezer van de proef, omdat de winnaar van de proef dit nodig vindt.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2023, 00:02:31 door MartinJ »