Auteur Topic: Aflevering 18 (28 december)  (gelezen 98 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 18 (28 december)
« Gepost op: Gisteren om 15:20:53 »
Bespreek hier de finale!
I will follow my inner gold

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
Re: Aflevering 18 (28 december)
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 21:40:47 »
Mooie aflevering met een zeer verdiende winnaar! Ik was enigszins verbaasd dat het alleen maar proeven waren en geen reünie, maar tegelijkertijd is dat ook wel weer prettig om naar te kijken.

Online yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 21:49:30 »
Ik vond het eerder jammer dat de finale proef voor 90% uit kracht onderdelen bestond. Zelfs de puzzel was geen puzzel maar een kracht opdracht
Ik denk dan dat ze wel heel graag een man als winnaar wilden

Offline Kreauwen

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 21:57:47 »
Hij zal een hartstikke aardige man zijn maar als winnaar maakt die niet veel bij mij los. We hadden in 2023 en 2024 echt wel zéér sterke spelers als winnaar die tegelijkertijd de hoofdrol namen in de serie en het verhaal. Hier was het een beetje het bijfiguur dat de trofee gewonnen heeft. Had liever wel wat meer van Camiel willen weten dan dat hij de augurken prins was.

Het seizoen vond ik echt wel leuker dan dat sociale media doet blijken. Sterke, interessante, controversiele personages en Nordin die zijn rol als opponerende anti-held tot het einde perfect gespeeld heeft. Wat mij betreft vele male beter dan het seizoen van vorig jaar.  ::bravo::

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 22:39:31 »
Ik vond het eerder jammer dat de finale proef voor 90% uit kracht onderdelen bestond. Zelfs de puzzel was geen puzzel maar een kracht opdracht
Ik denk dan dat ze wel heel graag een man als winnaar wilden
In 2016 werd Expeditie Robinson voor het laatst door een vrouw gewonnen. Sindsdien zijn er, inclusief spin-offs en een Belgische serie, 11 seizoenen gemaakt. Allemaal dus met een mannelijke winnaar, terwijl er in de periode daarvoor regelmatig vrouwen wonnen. Ik weet er niet veel van maar volgens mij is zo'n reeks van 11 mannelijke winnaars statistisch zeer onwaarschijnlijk (maar natuurlijk niet onmogelijk), tenzij er sinds 2016 iets veranderd is waardoor mannen op welke manier dan ook aanzienlijk meer kans maken op de winst. Ik kijk het programma zelf niet meer dus jullie weten beter waar dat aan zou kunnen liggen dan ik (al heb ik wel theorieën), maar ik vind het op z'n minst een opvallende ontwikkeling. Allereerst natuurlijk dat er volgend seizoen al tien jaar geen vrouw meer heeft gewonnen, maar ook dat veel vrouwen de afgelopen jaren vroeg zijn weggestemd en/of niet de samensmelting haalden.

Dat gezegd hebbende hoop ik dat jullie weer van dit seizoen genoten hebben, fijne jaarwisseling allemaal en tot de volgende!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.