Auteur Topic: [Kandidaat NL] Esther  (gelezen 88977 keer)

Offline bbbas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #100 Gepost op: 26-09-2005, 22:18:26 »
Esther wat knap van je dat je zoveel dagen met zulke laffe raseikels hebt weten door te brengen die nog geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen. ::ok::

Offline eaf

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #101 Gepost op: 26-09-2005, 22:20:12 »
esther is voor mij de echte robinson en dat vooral doordat ze zo moedig alle manipulaties doorstaat.

petje af!  ::bravo::


Offline Penelope

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #102 Gepost op: 26-09-2005, 22:21:11 »
Esther, wij, en onze vrienden en alle mensen in onze omgeving die na kunnen denken en hersens hebben, hopen dat je op een of andere manier erin slaagt de finale te halen!
En dat zijn er een hoop. Ik hoop dat je ervoor gaat en niet opgeeft.
Ik Besef me dat de uitslag nu al bekend is en dat dit berichtje dus zinloos is, maar goed.
Maar dit is niet zinloos: ga alsjeblieft in die life uitzending binnenkort es een keer uit je plaat tegen die gasten. Dan heb je niets meer te verliezen namelijk.
Beloof me: geen excuus van jouw zijde, op welke manier dan ook.
Spuw al je gal dat je op Pulau Sadang (of hoe heet het daar) hebt ingeslikt en kots over die lui heen.
Mijn zegen heb je en misschien kom ik zelf wel naar de studio om op te staan en het alsnog te doen als jij het niet doet. Doe het niet alleen voor jezelf maar ook voor al die mensen die vol afschuw hebben zitten kijken en die kwaaad, schreeuwend en verbijsterd voor hun beeldbuisje zaten en dachten dat de wereld gek was geworden.
Het ga je goed en ik hoop op een leuke afloop.
Groeten,
Penelope

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #103 Gepost op: 26-09-2005, 22:22:49 »
Alle lof aan Esther!
Wat een geduld en zelfbeheersing. Vooral ook om toch zo sterk in haar schoenen te staan om zelfs een hand te geven aan John, tijdens diens meer dan verdiende vertrek!

Dat vond ik ook heel sterk van haar.  ::jaja:: Ze houdt de eer aan zichzelf. Wat 'n prachtig mens!  ::ok::

Citaat
Hopend op de goede afloop!

Ik hoop ook vurig op 'n goede afloop voor Esther. Anders kijk ik nooit meer!  ;)

Maar ik vrees wel heel erg voor 't duel met Carl volgende week. Als hij dat wint, zorgt hij er wel voor dat de eliminatieproef wordt verloren en dat Esther eruit moet.  :-\\

Stiekem hoop ik eik dat EP haar met 'n bootje zomaar ineens komt ophalen en haar in 't andere team plaatst, waar ze haar verhaal kan doen en gerespecteerd en bewonderd wordt om haar strijd tegen de onredelijke kampleden.  ;D

Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #104 Gepost op: 26-09-2005, 22:23:18 »
Esther, dè Robinson

Geweldig Esther!!!

De grootste eikel in jullie kamp heb je eruit geknikkerd! Nederland leeft met je mee!!! Wat heb jij een pech om tussen zo'n losers te zitten als dat stelletje zwakke Belgen. En jij blijft fier overeind! Geweldig hoe jij je er psychisch doorheen slaat! Hopelijk versla je volgende week die andere arrogante kwal: Carl!

Er verdient maar één persoon om dit jaar te winnen en dat ben jij!!!

Offline ingii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fredje, Rust in Vrede
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #105 Gepost op: 26-09-2005, 22:30:19 »
Inderdaad Esther verdiend het! Laat je niet inpakken door die gasten, ze zijn je tranen niet waard! Straks bij de samensmelting komt alles goed!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #106 Gepost op: 26-09-2005, 22:32:06 »
Het is niet omdat Esther geterroriseerd wordt dat ze al ineens titel Robinson verdient. In kamp noord zijn er meedere die meer de titel robinson verdienen. Ze heeft ook een kapitale fout gemaakt rond de magnesiumstick. Juist als je in zo'n gevaren zone zit 'hoewel immuniteit" moet je dubbel oppassen. En iemand die niet met magnesium kan omgaan is niet terecht winnaar van Robinson...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #107 Gepost op: 26-09-2005, 22:34:46 »
Nou nou, dat had iedereen toch kunnen overkomen? Als 't John was overkomen, had vast niemand in 't kamp er zo'n ophef over gemaakt (zelfs Esther niet!) en was gewoon mee gaan zoeken.  ::)

Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze die magnesiumstick nog wel vinden, want erg ver weg kan hij niet zijn. Zou me trouwens ook niets verbazen als John die gewoon weg heeft gepakt toen hij zag dat Esther 'm liet vallen.  :-X

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #108 Gepost op: 26-09-2005, 22:35:19 »
Als Ester er voor gezorgd heeft dat de eliminatie proef mislukte, moest john eruit.....makkie toch !!

PS, john heeft het magnesium staafje gepikt.... ::vergroot::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #109 Gepost op: 26-09-2005, 22:47:14 »
Nou nou, dat had iedereen toch kunnen overkomen? Als 't John was overkomen, had vast niemand in 't kamp er zo'n ophef over gemaakt (zelfs Esther niet!) en was gewoon mee gaan zoeken.  ::)

Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze die magnesiumstick nog wel vinden, want erg ver weg kan hij niet zijn. Zou me trouwens ook niets verbazen als John die gewoon weg heeft gepakt toen hij zag dat Esther 'm liet vallen.  :-X

Daar verbaasden wij ons hier ook over.. Zo ver heeft ze niet gelopen van de plaats waar ze het stokje gepakt heeft tot aan het vuur en niemand die even ging zoeken naar het stokje. Als ze nou een half eiland af hadden moeten zoeken, maar die paar meter  ???

Ik stond versteld dat ze een nieuw stokje kregen! Voorgaande jaren hebben ze het wel eens eerder zonder moeten doen en dat is toen ook gelukt, al duurde het soms wel eens even eer ze vuur hadden  :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline save-lee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #110 Gepost op: 26-09-2005, 22:49:47 »
en wie zegt er niet dat iemand de magnesium stick verstopt heeft?
Lijkt me een behoorlijke John actie; om de groep john meelopers allemaal tegen dr optezetten....

Voor mij heeft Esther al gewonnen!  ::bravo::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #111 Gepost op: 26-09-2005, 22:50:22 »
Go Esther Go Esther Go Esther!!  ;D  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 08:04:09 door Faabjuh »
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #112 Gepost op: 26-09-2005, 22:50:42 »
en wie zegt er niet dat iemand de magnesium stick verstopt heeft?
Lijkt me een behoorlijke John actie; om de groep john meelopers allemaal tegen dr optezetten....

Voor mij heeft Esther al gewonnen!  ::bravo::
Nou ik denk toch dat Esther het zelf is kwijtgeraakt... maar goed

Offline zaja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #113 Gepost op: 26-09-2005, 23:10:50 »
Ik begrijp die ophef over het magnesiumstickje niet zo goed. Een echte Robinson kan toch vuur maken?

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #114 Gepost op: 26-09-2005, 23:38:00 »
Ik denk dat ER Esther een steuntje in de rug hebben gegeven door een magnesiumkstick te geven. Ze wordt uitgekotst door iedereen, en dat weten ze bij ER ook dondersgoed.
Alleen het idee al dat er geen magnesiumstick meer is zou voor Esther de doodslag zijn geweest. ER heeft volgens mij doelbewist een stokkie gegeven om haar te steunen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #115 Gepost op: 26-09-2005, 23:45:20 »
Als Ester er voor gezorgd heeft dat de eliminatie proef mislukte, moest john eruit.....makkie toch !!

Maar ze speelde het goed ;). Nee, ik geloof niet dat Esther zo is. Ik zou wel zo zijn. Maar ik geloof echt dat ze daar te recht-door-zee voor is.

Ik vind Esther trouwens niet de enige ware Robinson. Er zijn er meer. Maar ik hoop van ganser harte dat ze de samensmelting haalt, omdat er dan pas sprake zal kunnen zijn van gelijke kansen voor haar. Pas dan kan ze zichzelf weer zijn.

Overigens uitermate stompzinnig en laf van de makers om die nieuwe wending te verzinnen. Ja, te verzinnen. Er is letterlijk gezegd dat Marnix en Esther immuniteit hadden tot de samensmelting. Door dat op losse schroeven te zetten middels zo'n dom geluksspelletje: bah.

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #116 Gepost op: 27-09-2005, 09:02:52 »
dat zeg je nu je het op de TV ziet... Volgens mij is Esther in-game best een zeurpiet...

Dat zou best kunnen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dit allemaal verdient. Als iemand aan het zeuren is ga ik hem ook niet meteen het leven zuur maken [

Offline Arj€n

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #117 Gepost op: 27-09-2005, 09:14:58 »
Het verliezen van die magnesium-stick vond ik ook niet sterk, maar op die paar vierkante meter moet je dat ding zo zien liggen. Die is door iemand gesnaaid.

Ik weet niet of het verder iemand is opgevallen, maar de duel-brief van Zuid was een stuk langer dan die op Noord. Op Noord heb ik ok niet voor horen lezen dat de verliezende uitdager dubbele stemmen tegen kreeg.

Of heb ik dat gemist?

Dat betekent dat de voorwaarden door de spelleiding op maat zouden zijn gemaakt voor de situatie op Zuid. Kan ik me in vinden, maar wel opvallend, want zo opzichtig sturen ze nooit.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #118 Gepost op: 27-09-2005, 09:16:38 »
Ik ben blij dat ze er nog in zit, maar ik vrees dat het, als ze de samensmelting haalt, snel over kan zijn!
Some light in your eyes...

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #119 Gepost op: 27-09-2005, 09:25:15 »
Kan om de een of andere reden niet in john's topic reageren dus dan maar hier - esther verdient ook meer een reactie dan john die al aandacht genoeg gehad heeft die hij niet verdient!!

ik heb de aflevering van gister nog niet gezien maar ik MOEST vanmorgen even weten wie er uit was. ik ben blij dat we ons niet meer druk hoeven te maken om john... slecht voor mn bloeddruk die man!
ben ook heel blij om te horen dat esther hem heeft afgetroefd in een of andere proef om het leiderschap (nogmaals, nog niet gezien, dus...) en ik hoop dat ze zichzelf volgende week tegen Carl ook weer kan bewijzen.

blijf doorgaan esther, je hebt je al meer moeten bewijzen dan welke ER-kandidaat ooit volgens mij!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal