Auteur Topic: [Kandidaat NL] Esther  (gelezen 89303 keer)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #160 Gepost op: 1-10-2005, 17:39:21 »
He, cool, bedankt, ik ben hier nu sinds afgelopen maandag, dus moet alles nog uitzoeken.
Ik vind dit wel heel erg leuk om terug te lezen.

Bedankt voor de info ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::hug:: ::hug:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Ruitdoorjebaksteen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zeg nooit nooit
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #161 Gepost op: 2-10-2005, 16:15:41 »
Esther is tof! En volgens mij komt er volgende week gerechtigheid. Nouja, in ieder geval is er in de voorstukjes interactie te zien tussen Marnix en Esther (jippie eindelijk weer bij elkaar!!). Alleen weet ik niet of het om een hereniging gaat of om een ontmoeting bij een eliminatieproef. In ieder geval hoop ik dat Esther Karl in de pan hakt bij de uitdaging, zoals ze bij John heeft gedaan.
Wat een laffe actie was het van Karl om op zijn 'vriend' te stemmen om in de smaak te vallen bij de kandidaten die overbleven. Voor mij was dat echt een bewijs dat hij een meelopertje is (in ieder geval in dit spel). Als hij echt een Robinson was, zou hij John niet verraden hebben (niet dat ik zoveel medelijden heb met John na gezien te hebben hoe hij Esther heeft behandeld).
Ben benieuwd naar de volgende aflevering...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #162 Gepost op: 2-10-2005, 21:10:25 »
In ieder geval hoop ik dat Esther Karl in de pan hakt bij de uitdaging, zoals ze bij John heeft gedaan.
Esther heeft John niet in de pan gehakt, John heeft zichzelf in de pan gehakt ;)

Offline Ruitdoorjebaksteen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zeg nooit nooit
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #163 Gepost op: 2-10-2005, 22:00:13 »
Esther heeft John niet in de pan gehakt, John heeft zichzelf in de pan gehakt ;)

Yup, daar ben ik het ook mee eens. En dan de wind de schuld geven::ohno::

Offline m_irJam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Linda ( links ) & ik ( rechts )
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #164 Gepost op: 3-10-2005, 21:32:07 »
ik vind esther echt een toppertje!! hoe houd ze het vol, op het eiland met carl! ik kan mezelf wel opvreten als k carl zo gemeen zie doen..maar ze doet het goed!! mijn winnaar! zij slaat zich er doorheen!!
Mirjam

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #165 Gepost op: 3-10-2005, 21:37:27 »
shit, eilandraad....

Esther zal er uitvliegen, ik hoop dat ze zonder groeten weg zal lopen....en dat ze er niets aan overhoudt, wat een sterke vrouw!


Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #166 Gepost op: 3-10-2005, 21:46:57 »
shit, ze is weg....ik vind het zo knap van haar dat ze helemaal geen negatieve gevoelens heeft geuit, geen wraak, gewoon iedereen netjes gegroet, petje af ::ok:: ::ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #167 Gepost op: 3-10-2005, 21:48:19 »
Ik had echt heel erg gehoopt dat ze het zou redden.  Het heeft niet zo mogen zijn. Ik vind het erg onbevredigend, dat deze expeditie voor haar zo is gelopen. Als er nog ooit een Allstar komt van het Talpatijdperk, dan hoop ik dat zijh nog eens een kans krijgt. ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Claudiamyrthe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #168 Gepost op: 3-10-2005, 21:52:45 »
Voor mij is Esther DE Robinson, hoe kan iemand zo stevig in de schoenen staan? Ik zou na twee dagen jankend van het eiland naar het vasteland zijn gezwommen... Petje af!

Offline Muffje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #169 Gepost op: 3-10-2005, 22:01:51 »
Ester was fantastisch in haar afronding.
Toen de anderen als boze duivels werden afgeschilderd (althans dat vonden ze zelf) vonden ze dat absoluut niet lijken op wat ze Ester hadden aangedaan. Jeetje in welke wereld leven die vier?
En als het Carl ging om de immuniteit waarom deed hij dan zelf geen afstand?
Shit vlak voor de samensmelting weggestemd worden door een stelletje zwakkelingen.

Nou Ester petje af voor je afronding. Een echte Robinson!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #170 Gepost op: 3-10-2005, 22:07:21 »
Esther, mocht je dit lezen:  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Onvoorstelbaar zo helder en eerlijk als jij jezelf uit kunt drukken. Ik betreur het dat je de samensmelting niet hebt gehaald, maar.... met opgeheven hoofd! In ieder geval kun jij de rest van je leven met een gerust gevoel in de spiegel blijven kijken  ;).

Offline Crummie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe noctem
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #171 Gepost op: 3-10-2005, 22:08:07 »
Zou er niet nog een achterdeurtje voor haar zijn? Ik vind dit wel een hele rotte manier om uit Robinson te gaan.  ::ohno:: En echt niet verdient.  ::niet-ok::

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #172 Gepost op: 3-10-2005, 22:16:10 »
Esther, je was top!! Een doorzetter!!! Je hebt het niet verdiend om zo te eindigen!!

Groetjes!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #173 Gepost op: 3-10-2005, 22:16:20 »
Een echte robinson vind ik dan wat overdreven... Maar OK, jammer dat ze eruit is

Offline habren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #174 Gepost op: 3-10-2005, 22:38:00 »
Onvoorstelbaar, wat een onrecht! Ik vind het zo knap van Esther hoe zij zich hier doorheen heeft geslagen! Om de een of andere reden maakt dit erg veel emoties bij mij los.

Bah, wat was ik boos dat die zelfingenomen krullebol het van haar won. En stijlloos dat haar teamleden haar als een baksteen laten vallen.

Helemaal onverdraaglijk was dat commentaar van Karl op de eilandraad dat ze het niet verdiend had dat het andere team haar een hart onder de riem wilde steken. Wat een stelletje laffe lapswanzen. Je zal zoiets maar in je kantoor hebben werken...


Offline trixke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #175 Gepost op: 3-10-2005, 22:38:51 »
Esther, voor mij, en niet alleen voor mij, ben jij de robinson!
Voor mijn part mogen ze nu stoppen. er is nog nooit iemand in zo'n vreselijke omstandigheden in de expeditie gebleven.

En niet alleen dat. Je bleef steeds even vriendelijk, positief en waardig! Je hebt je nooit verlaagd tot het niveau van een van je teamleden. Want, en dit heeft iedereen gezien: je héle team was een zielig en schijnheilig troepje.
Petje af Esther ::bravo::. je bent een hele dame!


Offline Winston

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #176 Gepost op: 3-10-2005, 22:39:19 »
Esther, marketing collega, het ga je goed! ::bravo::

Je aanwezigheid op Expeditie Robinson was een succes!
- stop making sense -

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #177 Gepost op: 3-10-2005, 22:45:32 »
Esther, groot respect voor hoe jij je staande hebt gehouden! Jij hebt jezelf goed laten zien, je kan terug kijken op jouw eigen goede prestatie.

En wat fantastisch dat je die steunbetuigingen kreeg van Marnix en andere kampleden! Stop dat maar in je rugzak en vergeet de rest alsjeblieft heel snel! Goed gedaan Esther  ::respect::  ::ok::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #178 Gepost op: 3-10-2005, 22:53:03 »
Esther ik vind je echt super tof. Je kunt trots zijn op je prestatie.
Dankzij jou vind ik het programma dit jaar een succes. Als jij er niet was geweest was het dit jaar echt een vreselijk programma geweest.
Ik heb dan ook eigenlijk helemaal geen zin meer om die andere afleveringen te zien, de enige reden dat ik ga kijken is om te zien hoe die flapdrollen er worden uitgestemd  ::tandpastasmiley::

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #179 Gepost op: 3-10-2005, 23:07:01 »
Esther, je bent echt een kei. ik denk dat maar heel weinig mensen het hadden volgehouden met zulke zeiksokken en meelopers. Je hebt je niet laten wegpesten en de eer aan jezelf gehouden door van iedereen keurig afscheid te nemen. John heeft nog gezegd dat jij het heel moeilijk zal krijgen in de toekomst, maar met jouw kwaliteiten ga jij het juist nog heel ver schoppen! Je bent een topper en een robinson op het gebied van doorzettings- en incasseringsvermogen! ::ok::