Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 130564 keer)

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #120 Gepost op: 25-10-2005, 22:15:05 »
Waarmee gezegd is dat opmerkingen over het uiterlijk van iemand die wel lelijk is niet dom is...? Wat kunnen mensen toch van mening verschillen ;).



Een geluk, de mensen zouden anders maar als robots leven hé!




 :\'( still down :\'(

Offline Pauwel

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #121 Gepost op: 26-10-2005, 19:05:57 »
meredith is zoooo mooi!  :D

'k vind het een leuk meisje!

::helderziend::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #122 Gepost op: 30-10-2005, 16:59:31 »
Het wordt tijd dat ze is een keer een proef gaat winnen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #123 Gepost op: 30-10-2005, 19:54:06 »
't is en blijft een valse k*t
eruit ermee

Offline DADS

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #124 Gepost op: 30-10-2005, 21:46:24 »
ik ben duidelijk van de weinigen maar ik vind haar echt GEWELDIG!

ze is super mooi en tog best sterk voor zo'n jonkie ::trots::
als nou Emma met Wim naar dat andere eiland was gegaan had iedereen Emma gehaat want dan was die met Wim meelopers geweest en dan had Meredith de positie van Emma gehad. ik vind Mer best wel sterk en ze stond als de laatste van de jonge meisjes op die kruisen, petje af! ik vind haar prachtig ::oink::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #125 Gepost op: 31-10-2005, 22:05:07 »
Ondanks dat ik geen hoge pet op heb van meredith, vind ik het jammer dat ze de proef niet gewonnen heeft vanavond. Heel erg jammer. Ik hoopte echt dat ze zou winnen, wat een wilskracht die meid. marnix hield iets na Meredith op, en hij zat er 6minuten en 32 seconden, dus laten we zeggen dat Meredith er 6 minuten en 25 seconden zat..... jemig..... petje af voor Meredith.
Ik hou het net een minuut vol.....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #126 Gepost op: 31-10-2005, 22:11:46 »
Net als mijn voorganger; petje af. Je bent zelf verzwakt en ook je spieren zijn verzwakt. En toch houdt ze het lang vol! knap werk.. Verder ben ik niet echt een voorstander van Meredith, maar ik hoop dat ze snel een keertje een proef wint!
Do you want to go to the Seaside?

Offline DADS

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #127 Gepost op: 31-10-2005, 22:15:38 »
ik blijf maar respect krijgen voor dat meid!
ik hou van Marnix maar ik zat echt zo van "Marnix verlies verlies!"


dat van meelopen, vind ik niet. ze wist gewoon niks anders, meelopen is als je stemt op iemand wanneer het gevraagt wordt, ze irriteerde zich aan Esther omdat iedereeen haar zo zette en dacht ze zelf dat Esther slecht was ofzo. Carl en John manipuleerde hun ook.

Ik hoop echt dat ze iig verder dan Carl en hopelijk dan Fleur komt.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #128 Gepost op: 31-10-2005, 22:19:48 »
marnix hield iets na Meredith op, en hij zat er 6minuten en 32 seconden,

Volgens mij hield Marnix er alleen maar mee op omdat hij toch al gewonnen had  ;)

Verder: goed gedaan inderdaad van Meredith, ik had haar de overwinning ook wel gegund.  ::ok:: Dan was zij naar Emma gegaan en had Marnix tegen Carl kunnen strijden. Maar ja.

Desondanks zal Meredith voor mij nooit de winnaar worden. Die Esther affaire zit me nog steeds goed dwars  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #129 Gepost op: 31-10-2005, 22:22:46 »
Eigenlijk zat ik een beetje te hopen dat ze zou winnen, niet om Meredith maar om de confrontatie Carl - Marnix...
Maar ja ik heb nu wel 7 punten extra in de pool  ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #130 Gepost op: 1-11-2005, 14:13:02 »
Knappe prestatie dit x  ::jaja:: Had eig moeten winnen van Marnix beter gezegd: Marnix had haar moeten laten winnen
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #131 Gepost op: 1-11-2005, 15:13:42 »
Desondanks zal Meredith voor mij nooit de winnaar worden. Die Esther affaire zit me nog steeds goed dwars  ::ohno::

Jullie die allen zo voor Douwe was, remember, Douwe kon ook helemaal niet met Esther overweg. Ik denk dat had Douwe met Carl en John in het kamp gezeten hij ook niet voor Esther zou opgekomen zijn.... ::ohno::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #132 Gepost op: 1-11-2005, 15:14:55 »
ik denk toch van wel....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Maartentje

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #133 Gepost op: 1-11-2005, 15:24:08 »
No matter what iedereen zegt, ik vind Meredith een topmeid! Ze presteerd geweldigd in de laatste proeven, gaat er 200% voor en klagen doet ze niet. Ik hoop dat je wint!!

Zet "m op Meddel!


Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #134 Gepost op: 1-11-2005, 15:32:59 »
wat een watjes hier allemaal ,zijn jullie Esther al vergeten ,wel ik niet ,het is een giftige spin die meredith en moet er voor mij  zo snel mogenlijk uit , ben zéééér blij dat Marnix het gewonnen heeft

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #135 Gepost op: 1-11-2005, 15:37:56 »
wat een watjes hier allemaal ,zijn jullie Esther al vergeten ,wel ik niet ,het is een giftige spin die meredith en moet er voor mij  zo snel mogenlijk uit , ben zéééér blij dat Marnix het gewonnen heeft

Maar waarom zijn jullie dan allemaal voor Douwe ??? Die was ook zeker niet voor Esther hoor...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #136 Gepost op: 1-11-2005, 22:03:22 »
Jullie die allen zo voor Douwe was, remember, Douwe kon ook helemaal niet met Esther overweg. Ik denk dat had Douwe met Carl en John in het kamp gezeten hij ook niet voor Esther zou opgekomen zijn.... ::ohno::

Ik denk het toch wel  ::jaja::

Douwe was dan wel niet Esther's beste vriend, maar hij had echt wel respect voor Esther. Hij zou Carl en John onmiddelijk door hebben gehad en het totaal niet gepikt hebben dat ze zo tegen Esther zouden tekeer gaan. Hij had écht niet dan ook maar op Esther gestemd, sterker nog, hij had zijn stem gewoon op John of Carl uitgebracht. Of op z'n Douwes gezegd: opzouten!  ::rofl::

Uch
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #137 Gepost op: 1-11-2005, 22:17:20 »
Desondanks zal Meredith voor mij nooit de winnaar worden. Die Esther affaire zit me nog steeds goed dwars  ::ohno::

Heb ik ook. Maar tegelijkertijd kan ik het niet helpen dat ik diep respect heb voor haar vechtlust en kracht. Maar net als jij: in de affaire Esther heeft ze het volstrekt verbruid. En stellen dat Emma in haar plaats eenzelfde rol vervuld zou hebben (zoals hier gedaan wordt): sorry, maar dat weet je niet. Marleen liep ook mee, maar bij Meredith zat er toch ook heus iets gemeens bij. Emma heeft dat m.i. echt niet.

Ik zou alleen op Meredith stemmen als ze in een finale tegen Carl zou komen te staan.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #138 Gepost op: 1-11-2005, 22:21:22 »
Ik denk het toch wel  ::jaja::

Douwe was dan wel niet Esther's beste vriend, maar hij had echt wel respect voor Esther. Hij zou Carl en John onmiddelijk door hebben gehad en het totaal niet gepikt hebben dat ze zo tegen Esther zouden tekeer gaan. Hij had écht niet dan ook maar op Esther gestemd, sterker nog, hij had zijn stem gewoon op John of Carl uitgebracht. Of op z'n Douwes gezegd: opzouten!  ::rofl::

Uch
We kennen nu de dieper liggende oorzaak achter de emotionele problematiek tussen Douwe en Esther. Eshter ziet graag een behoorlijke visvangst. Douwe vangt liever bot.

Om helemaal zeker te zijn van het ontbreken van welke schade dan ook aan de toch al kwetsbare visstand ter plaatse heeft Douwe zelfs de fuiken achter zich verbrand. ::trots::

Meredith ziet het allemaal met lede ogen aan.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 22:31:08 door Castor_en_Pollux »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #139 Gepost op: 1-11-2005, 22:26:20 »
We kennen nu de dieper liggende problematiek achter de emotionele problematiek tussen Douwe en Esther. Eshter ziet graag een behoorlijke visvangst. Douwe vangt liever bot.

Om helemaal zeker te zijn van het ontbreken van welke schade dan ook aan de toch al kwetsbare visstand ter plaatse heeft Douwe zelfs de fuiken achter zich verbrand. ::trots::

Meredith ziet het allemaal met lede ogen aan.

Jij hebt iets met dat fuik hè Castor (& die ander) ::rofl::?