Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 130579 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #200 Gepost op: 15-11-2005, 08:37:42 »
::niet-ok:: ik hoop dat je trots bent op jezelf en tevreden met het feit dat je denkt dat je haar aan het huilen hebt gekregen. Knap hoor, van achter je computer.  ::niet-ok::

Ik weet niet eens wát je haar nu eigenlijk hebt gevraagd, maar kennelijk ben je niet erg trots op de INHOUD van je vraag, aangezien je daar niets over vermelt...
helemaal mee eens aav,k vond meredith erg sympathiek overkomen, gewoon een lief meisje! :D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #201 Gepost op: 15-11-2005, 09:40:46 »
Jammer maar helaas Meredith...je kunt in ieder geval terugzien op een mooie expeditie....lijkt mij :)

Dat ze haar mond heeft gehouden binnen de situatie rondom Esther wijt ik aan het feit dat ze nog erg jong is...ik denk dat ik hetzelfde zou hebebn gedaan op die leeftijd...maar is dat dan negatief vraag ik me af? Ik denk dat zij onder de ïndruk is geweest van die twee "grote boze" mannen...en blijkbaar is Meredith best wel beschermd opgevoed als ik de verhouding tussen haar mams en haar mag geloven...mss niet de slimste opvoeding ;), maar elk persoon heeft een andere opvoeding gehad en elk persoon is uniek...dus laat elkaar in de waarde waarover een mens beschikt.

Waarom vergeten de forumleden zo vaak dat de kandidaten ook maar gewone mensen zijn met hele gewone ideeën en dergelijke...ik neem mijn petje voor de kandidaten af omdat ze het aangedurft hebben om mee te doen aan de expeditie..denk dat veel forumleden met een "grote mond" het niet lang vol zouden houden.

Meredith in mijn ogen heb je het goed gedaan.
Ik vond je weliswaar niet de beste robinson, maar het pleit al voor je dat je niet uit jezelf bent opgestapt zoals sommige andere die men wel als robinson had aangevinkt ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #202 Gepost op: 15-11-2005, 09:55:44 »
Vooral de laatste afleveringen heb ik heel vaak een lachende Meredith gezien!! ::ok::
Precies wat Bakkertje ook zegt, ze is nog heel erg jong. Als je dan 2 van die grote boemannen om je heen krijgt?? Mannen waarvan je verwacht dat ze toch wijzer in het leven zouden staan. Ik was daar ook niet tegenin gegaan.
Nee... petje af voor Meredith.
Ik vond zelfs de wijze waarop ze afscheid nam ::ok::
er was eens......

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #203 Gepost op: 15-11-2005, 10:55:59 »
sorry, ik vond haar enorm laf rond eshter.het is niet datz e jong is dat we het haar zo kunnen vergeven.juist omdat ze zo jong is had ik wat meer ruggegraat verwacht, een ilona bvb zou nooit zo reageerd hebben.Ze was niet enkel stil maar ze heeft samen met haar maatje eshter dieper in de grond.
En na de samensmelting kent ze plotseling carl niet meer terwijl ze hem voordien constant napraatte en verdedigde.
Ik vond haar schijnheilig en enorm beinvloedbaar.absoluut niet de karaktertrekken van een robinson.ook vond ik haar niet hard werken op het eiland.Ze kon wel zoals ze zegt wel telkens goede inspanning doen als er proeven eraan kwamen.

Ook zij is het slachtoffer van het vloek van eshter geworden.nog marleen nog dan is het plaatje compleet.De winaar moet komen van marnix,emma en fleur.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #204 Gepost op: 15-11-2005, 11:36:43 »
sorry, ik vond haar enorm laf rond eshter.het is niet datz e jong is dat we het haar zo kunnen vergeven.juist omdat ze zo jong is had ik wat meer ruggegraat verwacht, een ilona bvb zou nooit zo reageerd hebben.Ze was niet enkel stil maar ze heeft samen met haar maatje eshter dieper in de grond.
En na de samensmelting kent ze plotseling carl niet meer terwijl ze hem voordien constant napraatte en verdedigde.
Ik vond haar schijnheilig en enorm beinvloedbaar.absoluut niet de karaktertrekken van een robinson.ook vond ik haar niet hard werken op het eiland.Ze kon wel zoals ze zegt wel telkens goede inspanning doen als er proeven eraan kwamen.

Ook zij is het slachtoffer van het vloek van eshter geworden.nog marleen nog dan is het plaatje compleet.De winaar moet komen van marnix,emma en fleur.

Marleen heeft dan weer het uiterste gedaan om met Esther samen de "betonblokkenproef" te winnen. Meredith daarentegen in de proef "the chase", had op een gegeven moment geen krachten meer "zogezegd" omdat ze wist als de proef zou mislukken dan zou Esther eruit vliegen. Neen ik vond Meredith niet de fraaiste kandidate...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #205 Gepost op: 15-11-2005, 12:49:00 »
't is makkelijk afkraken, zo achteraf, zelf in de situatie zou je misschien ook anders reageren dan je nu voor ogen hebt
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Folha

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #206 Gepost op: 15-11-2005, 13:26:19 »
Ja, dat is waar. wat ontbering en te weinig aan voedsel niet al kunnen doen aan een mens
ik vond Meredith een sympathieke kandidaat en ik vind het jammer dat er iemand uit moest deze aflevering
ook petje af over de manier van aanpakken wanneer ze de zwarte stem van Marnix kreeg, daarvoor moet je moed hebben!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #207 Gepost op: 15-11-2005, 13:39:04 »
Ik vind het jammer dat ze eruit is. :(
Ik had liever Emma of Marleen eruit gehad maar het was echt heel moeilijk.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #208 Gepost op: 15-11-2005, 14:04:01 »
Ik had liever Emma of Marleen eruit gehad maar het was echt heel moeilijk.

Neen liever Meredith dan Marleen.... Meredith is zover gekomen danzij de steun van Marleen, geloof mij maar.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #209 Gepost op: 15-11-2005, 15:10:19 »
Bij die hele Esther-toestand vond ik Meredith ook een vreselijk slap schijnheilig meiske die maar met Wim meeliep en d'r mond niet open trok op het moment dat Esther dat wel had kunnen gebruiken. Ook die stunt van "dat Esther het verbruid had omdat ze een complot wou smeden" terwijl ze daar min of meer zelf over begon vond ik bepaald niet fraai.

Maar, zoals Bakkertje ook zegt, ik denk zeker dat haar leeftijd daar ook mee te maken heeft. Ze is nog erg jong, de expeditie is nog niet zo lang bezig, en ga dan maar eens in tegen twee van zulke agressieve, overheersende, manipulerende mannen die toch een stuk ouder zijn.

Naarmate de expeditie vorderde denk ik dat Meredith erg gegroeid is, zeker na het vertrek van Wim. Natuurlijk steunde ze erg op Marleen, maar ze begon zelf ook sterker en zelfverzekerder in haar schoenen te staan. Dat uitte zich ook in de resultaten van de proeven.

Meredith is voor mij zeker niet de Robinson van dit jaar, maar bij deze laatste aflevering kan ik toch wel respect voor haar opbrengen. Ik denk dat ze erg gegroeid is en zoals ze haar 'verlies' opvatte van haar vertrek..... petje af!   ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #210 Gepost op: 15-11-2005, 17:20:06 »
Neen liever Meredith dan Marleen.... Meredith is zover gekomen danzij de steun van Marleen, geloof mij maar.

maar andersom is dat ook zo... ze hebben elkaar als ware in leven gehouden

Offline troetelgirl

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #211 Gepost op: 15-11-2005, 17:56:32 »
Ik vond Meredith samen met Emma de beste!!! ::bravo::
En nu dat Meredith eruit ligt hoop ik echt dat Emma ver komt ::tandpastasmiley::
Ondanks hun jonge leeftijd hielden ze tot hiertoe allebei heel goed stand!!!



Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #212 Gepost op: 15-11-2005, 21:34:18 »
Marleen heeft dan weer het uiterste gedaan om met Esther samen de "betonblokkenproef" te winnen. Meredith daarentegen in de proef "the chase", had op een gegeven moment geen krachten meer "zogezegd" omdat ze wist als de proef zou mislukken dan zou Esther eruit vliegen. Neen ik vond Meredith niet de fraaiste kandidate...

Ik vind dat door leeftijd en ervaring het Marleen meer 'aan te rekenen' is dat ze niet heeft gereageerd in de 'Esther toestand' dan Meredith.
Als men al van 'aanrekenen' kan spreken...Meredith manifesteerde zich niet op de meest fraaie manier, maar zoals gezegd...ze is jong en om haar nou op een chat zo door te zagen en 'ter verantwoording' te roepen..tja ::)
sic transit gloria mundi

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #213 Gepost op: 18-11-2005, 08:56:29 »
 ::rofl:: ::rofl::http://eindelijk ,ze is eruit joeeepppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee net haar verdiende loon na het esther voorval ,spijtig dat ik die aflevering maandag niet had gezien ,eindelijk terug een waardig ER
Ben ik en véle anderen blij dat zij eruit is ,ik kan het niet genoeg zeggen of schrijven .

BYE BYE  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: >:D

(tekst aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 18-11-2005, 23:55:45 door Stormpie »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #214 Gepost op: 18-11-2005, 14:39:17 »
::rofl:: ::rofl::http://eindelijk ,ze is eruit joeeepppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee net haar verdiende loon na het esther voorval ,spijtig dat ik die aflevering maandag niet had gezien ,eindelijk terug een waardig ER
Ben ik en véle anderen blij dat zij eruit is ,ik kan het niet genoeg zeggen of schrijven .
BYE BYE  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: >:D
Ben het 0% met je eens! ::ohno:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 18-11-2005, 23:56:09 door Stormpie »
🜃

Offline Eriktb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #215 Gepost op: 18-11-2005, 17:18:29 »
::rofl:: ::rofl::http://eindelijk ,ze is eruit joeeepppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee net haar verdiende loon na het esther voorval ,spijtig dat ik die aflevering maandag niet had gezien ,eindelijk terug een waardig ER
Ben ik en véle anderen blij dat zij eruit is ,ik kan het niet genoeg zeggen of schrijven .
BYE BYE  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: >:D

Dus als ik het goed begrijp vind jij haar een kwal omdat ze niet aan Esther toegaf....dat slaat toch helemaal nergens op :-\\
Als ze Esther had geholpen was ze misschien wel de volgende die eruit ging of werd weggestemd.
Ze heeft waarschijnlijk eieren voor haar geld gekozen en dat is haar goed recht.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2005, 23:57:30 door Stormpie »

Offline Bill

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #216 Gepost op: 18-11-2005, 18:05:49 »
Die aflevering dat meredith naar het familie eiland mocht heb ik mijn ogen uit gekeken.
Netjes gezegd :P , wat heeft die meid een goed figuur zeg  ::oink::   

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #217 Gepost op: 18-11-2005, 18:48:44 »
Ben het 0% met je eens! ::ohno:: ::niet-ok::
geen enkel probleem ,dat is je goed recht ,ik ben enorm blij dat ze eruit is ,en ik ben zeker niet alleen
lang leve de vrije meningsuiting

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #218 Gepost op: 18-11-2005, 18:52:37 »
Dus als ik het goed begrijp vind jij haar een kwal omdat ze niet aan Esther toegaf....dat slaat toch helemaal nergens op :-\\
Als ze Esther had geholpen was ze misschien wel de volgende die eruit ging of werd weggestemd.
Ze heeft waarschijnlijk eieren voor haar geld gekozen en dat is haar goed recht.
ik ben van mening dat je moet handelen vanuit jezelf en niet door twee blaaskaken die iedereen de les willen spellen
als jij of jullie vinden dat esther fout was dan vraag ik mij af waar die aflevering was die ik gemist heb ,en nee ik ben geen hollander of nederlander

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #219 Gepost op: 18-11-2005, 19:56:12 »
ik ben van mening dat je moet handelen vanuit jezelf en niet door twee blaaskaken die iedereen de les willen spellen
als jij of jullie vinden dat esther fout was dan vraag ik mij af waar die aflevering was die ik gemist heb ,en nee ik ben geen hollander of nederlander

Ik zeg niet dat Esther goed of fout is, maar ik vind gewoon dat alles wat je schrijft ook in normale bewoordingen gezegd kan worden. Gaan schelden is een teken van onvermogen om je netjes uit te drukken in mijn ogen.
Als je stelt dat Meredith achterbaks is geweest door samen met Wim te gaan klagen bij Esther over dat ze er misschien uit gestemd worden, ben ik het helemaal met je eens. Dat je blij bent dat ze er uit is, kan ik je ook gelijk in geven. Ik zag haar liever gaan dan de 4 die er nu nog in zitten.
Maar om er dan nog achter te zetten dat ze "het vuil van onder Esther's nagels niet waard is...." vind ik nogal ver gaan. Ze heeft zich zeker de laatste paar afleveringen in mijn ogen zeer positief geprofileerd.

En of je hollander of belg bent, zal me echt een worst zijn... Waarom moet meteen de nationaliteit er weer bij betrokken worden dan?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.