Hallo hallo,Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer!!
Jammer he dat ik van die balk viel, maarja het ws te verwachten Fleur en evenwicht gaat niet zo goed samen!! Ik heb de laatste vragen beantwoord, wie weet tot morgen bij de Fan dag, keb dr zin in. Binnen kort zal ik mijn site nog even bijwerken maar door alle drukte is dat er nog niet van gekomen, sorry!!
Lieve allemaal, ik wil jullie bedanken voor alle de leuke en lieve berichten!
THANKS XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Mogen de deelnemers ook zonnebrand gebruiken? Ja achter de camera hebben we factor 30 gekregen om te smeren
Zijn de spanningen onderling echt zo heftig of krijgen we wat dat betreft alleen het topje van de ijsberg te zien? Een topje van de ijsberg want de camera kan niet alles oppikken. Je hoeft je niet in te houden maar dat kan achteraf voor je zelf wel prettiger zijn want je komt toch op TV.
Hoe zit het eigenlijk met je opleiding/werk als je op expeditie robinson gaat? Het is precies in de vakantie opgenomen en vanaf 18 ben je niet meer leerplichtig dus ben je zelf verantwoordelijk wat je met je tijd doet
Ik heb me altijd al afgevraagd of die haat van jullie tegen Carl (en John) echt was, of gespeeld. Niks is gespeeld!! Alles is echt en Carl was gewoon geen fijne man tijdens de expeditie. Binnen een paar dagen op Menserip heeft hij het bij mij al verbruikt.
Moeten jullie echt zelf je eten bij elkaar zoeken of krijgen jullie buiten de camera's wat eten toegestopt.Nee er wordt helemaal niks toegestopt achter de camera, was het maar zo’n feest!!
Weet jij of er volgend jaar een All star expeditie komt of dat talpa een normale expeditie gaat doen?Als het goed is komen ze allebij
Ernst-Paul vroeg wat je grootste 'up' was in het spel, maar wat was je nou je grootste 'down' in het hele spel?Mijn down wat toen Nicole door mijn schuld eruit werd gestemd, ik voelde me verschrikkelijk schuldig toen. En tijdens de verjaardag van mijn Neefje Bink heb ik heel veel traantjes gelaten. Dat wat op de dag van de samensmelting dus dat is uiteindelijk geëindigd in een groot feest!
Wie was jou favoriete kandidaat uit de voorgaande series?Ik ben heel slecht ik namen, ik weet allen dat ik Bjorn echt een super lul vond!
Wat was het eerste wat in je opkwam toen je wist dat je er uitlag.. drong het meteen tot je door, of besefte je het eigelijk nog niet helemaal?Het duurde even maar toen besefte ik dat het over was, ik baalde verschrikkelijk want ik had zo graag in de finale willen komen gewoon voor de eer en totaal niet voor de centjes. Maar ja de balk, ik wist van te voren dat dat me niet ging lukken.
Wat vond jij het leukste moment van de Expeditie,,?? De proeven!! Die konden ze me wel elke dag geven
Ben je zelf tevreden met je haar, of deed je het echt alleen maar omdat je zoveel haar bent verloren, en baal je daar nu van ?Ik baal er nog steeds van, als ik dit van tevoren had geweten had ik niet op Expeditie gegaan, vind het verschrikkelijk!!!! Gelukkig staat het wel leuk maar het is niet mijn eigen keus geweest. Er zat niks anders op want er wat helemaal niks meer van over ik wat dood ongelukkig met hetgeen wat er nog over was van mijn staart. 1 / 7de is echt heeeeel weinig.
Wat vond je van de reactie van John gisteren naar aanleiding van wat er met Esther is gebeurd tijdens de expeditie?John heeft tijdens de live uitzending bewezen dat hij gewoon echt een LUL is!!
Was je mama niet in de studio gisteren. Komt ze mee naar de Fandag?Ja ja ze zat in het publiek!!! Maar ze komt niet naar de fandag, ze gaat een weekend weg, helaas.
Neem je nu vitamine B om te herstellen of helpt dat nu niet meer.Ik neem nogsteeds vitamine b, en nog 3 verschillenden pillen, ik heb ook een haar onderzoek laten doen maar daar heb ik nog geen uitslag van.