Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142208 keer)

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #260 Gepost op: 3-11-2006, 09:41:05 »
wauw saron wat ongelofelijk mooi kan begrijpen dat je moest huilen toen je zo'n prachtig dier zag en wat een topfoto!!     

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #261 Gepost op: 3-11-2006, 12:03:17 »
mooie foto"s saron.schitterend.enneh,ben je nog boos? ::ohno::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #262 Gepost op: 3-11-2006, 12:35:40 »
Wat een prachtige foto's!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #263 Gepost op: 3-11-2006, 17:05:49 »
Die zoek ik even voor je op in mijn boek. Je hebt gelijk Orka's geven de voorkeur aan kouder water, zoals bij de noordpool en de zuidpool in de buurt, maar ze komen in feite overal voor. Het is het meest verspreide zeezoogdier ter wereld, dus van alle markten thuis.

Nog even een plaatje voor je van 'onze' humpbackwhale die Nosey is genoemd door de whalewatchmensen in Monterey, omdat ie zo ontzettend nieuwsgierig was in de boten. En op deze plaat is ie als t ware aan t dansen, die schat!!!!
Ongelofelijke foto, echt prachtig

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #264 Gepost op: 5-11-2006, 14:00:21 »
Heuj, Saron! Welcome back in kikkerland! ::regenboog::
Stoere foto's, zeg! Je hebt wel een big shot aan mooi natuurschoon gehad volgens mij: eerst ER en nu deze vakantie. Alleen jullie hadden bij ER wel écht vies weer volgens mij  :(
Was de natuur daar nou een beetje mooi (ondanks regen)?  ???
... ook gewoon maar een mening...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #265 Gepost op: 5-12-2006, 14:39:30 »
Hee Saar

kort koppie hoor! Staat je niet verkeerd, maar ik vond die dikke bos krullen ook wel wat hebben. Heb je ook last van haaruitval gehad?
Hoe was het om de finale bij te wonen gisteren?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #266 Gepost op: 5-12-2006, 15:07:03 »
Hi die Swift en allen,

Ja kort he? Ik heb gisteren zulke leuke reacties erop gekregen van zoveel mensen. Eigenlijk vond alleen Douwe het niets, maar goed die is denk ik redelijk vies van het woord kapper, hihihi. Ik vond de finale eigenlijk erg tegenvallen, alhoewel ik nu wel volleerd klapvee ben inmiddels. Ik heb zeker gelachen, had mijn man en broer (zaten achter de kandidaten samensmelting en waren promonent in beeld steeds had ik het idee. Mijn broer was die jongen met het groene mutsje op, wie oh wie heeft m gezien?) meegenomen en met zijn drieen waren we nogal melig. Ik vond het heel leuk om de medekandidaten weer te zien. En ook leuk om de familie van en oud kandidaten te spreken. Ik vond met name Elbert een hele fijne vent. Maar de familie van de medekandidaten waren ook allemaal onwijs aardig!

En dan over de uitslagen pre-finale en finale: het was niet mijn uitslag. Maar goed dat wisten jullie al, want ik mijn voorkeuren reeds eerder aangegeven in een topic.

Mijn winst uit de expeditie: heel veel leermomenten en leerdoelen waar ik iets mee kan en nog heel leuk contact met een aantal van de kandidaten. Mijn grootste winst is het leren kennen van Bernadette en haar familie. Ik hoop met hen zeker nog contact te houden. En natuurlijk mijn winst was het contact hier op het forum en jullie lieve reacties, de ommekeer in mening toen jullie mij postend leerde 'kennen'. Respect en tenks he!!! Mijn expeditie was kort, was te zwaar, maar de moeite uiteindelijk wel waard.

 ::bravo:: ::hug:: ::love::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #267 Gepost op: 5-12-2006, 15:25:25 »
Mooie woorden Saron  ::bravo:: Jij bedankt voor het blijven posten hier  ::ok:: ::hug::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #268 Gepost op: 5-12-2006, 18:19:52 »
pittig kapsel!! leuk, en ik denk dat het goed past bij wie je bent.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #269 Gepost op: 5-12-2006, 18:59:29 »
Dank Ibung. Ik denk idd dat dit kapsel mij beter weergeeft dan het lange. Mijn kapper zei woensdag: het past niet bij je dat lange. Het trekt mijn gezicht zo naar beneden en ontneemt de mimiek, daar moet ik het vaak toch van hebben.

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #270 Gepost op: 6-12-2006, 10:57:05 »
Inderdaad mooie woorden Saron. En een leuk kort koppie! ::jaja::

Bedankt ook voor je deelname hier, ik heb het erg gewaardeerd en je deelde vaak rake "klappen"uit!! Je hebt ons ook laten zien dat er meer meespeelde op het eiland dan wat wij te zien kregen.

Mooi te lezen ook dat je, ondanks je korte deelname, heel veel winst hebt gehaald uit de expeditie. Daar kan geen 50.000 euro tegen op!!  ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #271 Gepost op: 6-12-2006, 12:37:11 »
Inderdaad mooie woorden Saron. En een leuk kort koppie! ::jaja::

Bedankt ook voor je deelname hier, ik heb het erg gewaardeerd en je deelde vaak rake "klappen"uit!! Je hebt ons ook laten zien dat er meer meespeelde op het eiland dan wat wij te zien kregen.

Mooi te lezen ook dat je, ondanks je korte deelname, heel veel winst hebt gehaald uit de expeditie. Daar kan geen 50.000 euro tegen op!!  ::bravo::

Tenks he! Achteraf jammer dat ik die rake klappen niet op het eiland heb uitgedeeld. Achteraf had ik het wel anders aangepakt. Maar goed dat is natuurlijk achteraf geleuter.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #272 Gepost op: 6-12-2006, 12:42:31 »
Tenks he! Achteraf jammer dat ik die rake klappen niet op het eiland heb uitgedeeld. Achteraf had ik het wel anders aangepakt. Maar goed dat is natuurlijk achteraf geleuter.

Precies, achteraf gelul hebben we niks aan. Waarom zitten we hier eigenlijk achteraf te lullen? ;D
En wat gaan we nu doen op maandagavond? Hellup!!

 ;D

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #273 Gepost op: 6-12-2006, 12:44:03 »
Precies, achteraf gelul hebben we niks aan. Waarom zitten we hier eigenlijk achteraf te lullen? ;D
En wat gaan we nu doen op maandagavond? Hellup!!

 ;D



Hihihi, nou ik ben er wel blij mee dat het over is, kan ik weer eens op maandag bij tijds mijn bedje in.

Ik vind het nochthans erg jammer dat we geen fandag doen, want ik had jullie toch graag eens in het echt gezien.  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #274 Gepost op: 6-12-2006, 12:52:52 »
Ik vind het nochthans erg jammer dat we geen fandag doen, want ik had jullie toch graag eens in het echt gezien.  ::bravo::


Als je naar de Wie-is-de-mol-fandag komt kan je veruit de meesten van ons zien ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #275 Gepost op: 6-12-2006, 12:54:16 »
Als je naar de Wie-is-de-mol-fandag komt kan je veruit de meesten van ons zien ::tandpastasmiley::

Wanneer is dat dan? ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #276 Gepost op: 6-12-2006, 12:55:15 »
Wanneer is dat dan? ::bravo::

Nog geen idee, maar iig aan het eind van Wie Is De Mol dat op 4 januari begint en een week of 12 duurt denk ik :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #277 Gepost op: 6-12-2006, 12:58:40 »
Hihihi, nou ik ben er wel blij mee dat het over is, kan ik weer eens op maandag bij tijds mijn bedje in.

Ik vind het nochthans erg jammer dat we geen fandag doen, want ik had jullie toch graag eens in het echt gezien.  ::bravo::


We kunnen naar een voetbalwedstrijd van Lenny gaan, met spandoeken op de tribune gaan zitten, verkapte fandag ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #278 Gepost op: 6-12-2006, 12:59:36 »
We kunnen naar een voetbalwedstrijd van Lenny gaan, met spandoeken op de tribune gaan zitten, verkapte fandag ;D

I'm in. Wie gaat er mee?  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #279 Gepost op: 6-12-2006, 13:08:34 »
Ik!!  ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."