Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142197 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #280 Gepost op: 6-12-2006, 13:11:54 »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #281 Gepost op: 7-12-2006, 13:53:28 »
nou ik ga mee  ::jaja:: samen met clown en langkousonline lijkt mij een zeer gezellig samen zijn   ::rofl::  ::bravo::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #282 Gepost op: 7-12-2006, 17:02:28 »
We kunnen naar een voetbalwedstrijd van Lenny gaan, met spandoeken op de tribune gaan zitten, verkapte fandag ;D
Jaa, hahhaha, waar verzamelen we? wanneer?  ;D
I'm a real big goblin..

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #283 Gepost op: 7-12-2006, 17:39:26 »
We checken eerst wel ff of ons Lenny dit zelf ook leuk vindt. Het lijkt mij supergezellig om met alle dames op stap te gaan richting onze held.  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #284 Gepost op: 7-12-2006, 18:12:50 »
vindt hij vast goed  ::) is het trouwens wel op zondag? Zaterdag haak ik af  :P
I'm a real big goblin..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #285 Gepost op: 8-12-2006, 19:47:45 »
Neeee, niet op zondag, dan moet ik zelf voetballen en ik wil ook mee  ;D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #286 Gepost op: 8-12-2006, 20:32:10 »
Alles jullie fans zijn van Lenny dan kunnen jullie wel vermoeden dat Zondag misschien ook moeilijk is voor hem , want lenny voetbalt ook nota bene... En dat moet ik jullie dan vertellen, een "niet " Lenny fan.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #287 Gepost op: 8-12-2006, 20:34:02 »
Alles jullie fans zijn van Lenny dan kunnen jullie wel vermoeden dat Zondag misschien ook moeilijk is voor hem , want lenny voetbalt ook nota bene... En dat moet ik jullie dan vertellen, een "niet " Lenny fan.
eehm... ja.. we gaan juist naar een voetbalwedstrijd kijken...... met spandoeken ;D
I'm a real big goblin..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #288 Gepost op: 8-12-2006, 21:22:05 »
 ::rofl:: ::rofl::   :-X ::rofl:: ::rofl::

Maar goed da's dus idd op zondag?? Nou ja, dan moet ik maar eens kijken of ik dan toevallig vrij ben  ;D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #289 Gepost op: 8-12-2006, 22:53:46 »
::rofl:: ::rofl::   :-X ::rofl:: ::rofl::

Maar goed da's dus idd op zondag?? Nou ja, dan moet ik maar eens kijken of ik dan toevallig vrij ben  ;D
ik zou niet weten, vast wel, ik ben niet zo thuis in die Belgische voetballertjes, we regelen anders wel een weekend dat je toevallig niet hoeft te voetballen ;D
I'm a real big goblin..

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #290 Gepost op: 14-12-2006, 17:18:12 »
@ Da snake in antwoord de vraag als ik tv vind zuigen, waarom deed ik dan mee aan ER?

Mooie vraag, nog mooier antwoord?

Ik deed mee niet omdat het een tv programma is, dat was mijn grootste twijfel zelfs. Ik vind de spotlight geweldig, maar dan heel anders dan als jezelf. Ik kan leuk spelen, maar daar ga je daar niet voor naartoe. Ik in elk geval niet.  ::ohno::

Ik heb mij aangemeld omdat het mij een mooi avontuur leek. Ik wilde een unieke ervaring om te verwerken in een toekomstig theaterstuk. Dat stuk zal er wel komen, want inspiratie genoeg, wel andere dan ik had verwacht.  ::jaja:: Daarnaast sprak het weg van alles, natuur, het overleven en extreme omstandigheden mij aan. Wat is honger nou eigenlijk? Hoe is het om als rijke westerling moedwillig zo weinig te eten? Ik ben zoals de nazorg mij noemt een type op zoek naar avontuur, prikkels en ga bijna niets uit de weg.....zelfs als ik het eigenlijk niet had moeten doen (maar dan is het dus al te laat). Als overwegend naieve en goedgelovige muts, dacht ik dat het programma idd anders was ter plaatse dan dat het bleek. Teleurstelling? Ja eigenlijk wel, dat mogen jullie best weten. Ik ben zelf nogal eerlijk en integer ingesteld, ja en dat kan ik van mijzelf zeggen, en daarom waren er zeker aspecten die mij niet aanstonden. Sterker nog sommige aspecten waren dermate intimiderend, dat ze mij achtersdochtig maakte naar alles en iedereen toe. Resulterend in een wrak van een mens in de f**king natuur met geen vertrouweling om zich heen. The rest is history...

Dus wat dat betreft...tv sucks....daarnaast kijk ik uberhaupt vrij weinig tv, het is vaak de moeite niet en nu ik enigszins weet hoe tv maken werkt, boeit het mij nog minder dan het al deed. Theater daarentegen......don't get me started on that  ::love::

Vraag, antwoord, okee Snaky?  ::bravo::

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #291 Gepost op: 14-12-2006, 17:56:26 »
Mooie vraag, nog mooier antwoord?
Mooi antwoord imo.  ::ok::

Resulterend in een wrak van een mens in de f**king natuur met geen vertrouweling om zich heen. The rest is history...
Hopelijk is dit ook history... :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #292 Gepost op: 14-12-2006, 18:17:44 »
Mooi antwoord imo.  ::ok::

Tenks Lukas!

Citaat
Hopelijk is dit ook history... :-\\
(modi helpt dat qouten lukt me niet zo goed  :-[)

Zeker weten. Je krijgt me misschien wel van een eiland af, maar je krijgt mij niet klein. Ik heb wel ergere dingen meegemaakt dan mijn ervaring tijdens ER. Daarnaast is mijn achterban keisterk en supertof, die hadden mij absoluut niet laten afglijden of in de put zitten. Ik denk dat mijn psyche op dat moment juist is geweest en zich heeft gemanifesteerd in voordeel van mijn behoud. Anders was ik misschien doorgegaan, had iedereen me hier geweldig gevonden, maar had ik wellicht langer kapot van alles geweest dan nu. Het gaat erom hoe je jezelf vindt en dat je jezelf in de spiegel kan aankijken en zeggen: ik ben een goed mens met de juist intenties en een mooi moraal. Dat is belangrijk!
« Laatst bewerkt op: 14-12-2006, 21:02:32 door Stormpie, Reden: quote gefixt »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #293 Gepost op: 14-12-2006, 19:35:11 »
eeeeuuuuhhhhmmm Dames,over die voetbalwedstrijd,hadden jullie aan een streaker gedacht?
Ik stel me kandidaat  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: maar dan geven jullie wel een rondje in de kantine he?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #294 Gepost op: 15-12-2006, 07:31:12 »
eeeeuuuuhhhhmmm Dames,over die voetbalwedstrijd,hadden jullie aan een streaker gedacht?
Ik stel me kandidaat  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: maar dan geven jullie me wel 25 liter jupiler in de kantine he?

tsskkkkk koekoe...weet je nou nog niet dat kinderen die vragen worden overgeslagen >:D

Ik ga overigens gaarne mee als koekoe gaat streaken ::rofl:: ::) ::tandpastasmiley:: *poetst de bril vast op* ::vergroot::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #295 Gepost op: 15-12-2006, 12:01:56 »
tsskkkkk koekoe...weet je nou nog niet dat kinderen die vragen worden overgeslagen >:D

Ik ga overigens gaarne mee als koekoe gaat streaken ::rofl:: ::) ::tandpastasmiley:: *poetst de bril vast op* ::vergroot::

Mag ik even navragen of KoeKoe er onder de kleding dermate kek uitziet dat ik dat wil zien? Foto mag per PM mijn kant op ter voorafgaande controle.  ::rofl::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #296 Gepost op: 15-12-2006, 16:21:58 »
Mag ik even navragen of KoeKoe er onder de kleding dermate kek uitziet dat ik dat wil zien? Foto mag per PM mijn kant op ter voorafgaande controle.  ::rofl::

Met of zonder kleding, mij gaat het er gewoon om dat ik koekoe in levende lijve wil ontmoeten ;D psstt met kleding aan mag hij er best zijn hoor!!!


En om even on topic te blijven voordat de mod ingrijpt Saron wil ik ook wel in levende lijve ontmoeten, hoop stiekem dat ze widm zo leuk vindt dat ze naar de fandag toe komt ;D ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #297 Gepost op: 15-12-2006, 16:59:58 »
geen fandag.. toch een fandag ;)
en als koekoe dan ook komt :) dat zou helemaal mooi zijn ::ok::
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #298 Gepost op: 15-12-2006, 19:08:09 »
tsskkkkk koekoe...weet je nou nog niet dat kinderen die vragen worden overgeslagen >:D

jamaar nee,eeeeuuuhhhmmm,hoe moet ik dat nu weer uitleggen?  ::tandpastasmiley:: "maar dan geven jullie wel een rondje in de kantine", daarmee wou ik zeggen; na mijn "verschijning" zullen jullie me wel enkele pinten trakteren in de kantine zeker? Ik wou het op z'n Nederlands zeggen;een rondje geven. Waar dacht jij aan dan?  ;D ;D
Saron,kek? wat is kek? misschien een typfout en bedoel je Gek,ofwel is het Nederlands woord dat wij niet kennen  ???
En nu denkt Stormpie aan een mini-fandag waar ik aanwezig moet zijn? Nu begin ik helemaal kek te worden(ook al weet ik niet wat het betekent)  ::) ::) ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #299 Gepost op: 15-12-2006, 20:00:48 »
Kek bestaat wel degelijk koekoetje, maar ik ga 't je niet uitleggen. Ik vind het veel te grappig om het jou in allerlei contexten te zien gebruiken die niet kloppen  ::rofl::
Hmm als koekoe gaat streaken dan kom ik zeker hoor  ::ok:: ::rofl::