Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 285966 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #660 Gepost op: 1-12-2008, 09:04:28 »
Jij hebt de mooiste herinneringen aan dit avontuurlijk spel overgehouden.
Jij zal herdacht worden als een positief spraakmakend personage van de editie van 2008.
Jij hebt 1 van de meesterlijke zetten gedaan uit de geschiedenis van ER.


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::



Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #661 Gepost op: 1-12-2008, 09:08:54 »
Citaat
"Wie er ook van hun twee wint... HET BOEIT ONS NIET!!!"

"Wie er ook wordt gekozen, ze verdienen het wel, maar ik gun het ze niet"

"Ik vind je nu ook een ZAK in dit spel"

Geweldige uitspraken Hiu! Jij bent echt de morele winnaar van deze expeditie!!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #662 Gepost op: 1-12-2008, 09:10:25 »
Volgens mij gaat Hiu zich meer een winnaar voelen Als Yin. Die krijgt alleen maar negativiteit over zich heen en Hiu alleen maar Hulde.
Maar ook voor mij ben je de ware winaar Hiu.!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #663 Gepost op: 1-12-2008, 10:06:20 »
Volgens mij gaat Hiu zich meer een winnaar voelen Als Yin. Die krijgt alleen maar negativiteit over zich heen en Hiu alleen maar Hulde.
Maar ook voor mij ben je de ware winaar Hiu.!!


Niet alleen voor jou Elise..ik denk voor 99% dat op de opnamedag aanwezig was dat ze Hiu als winnaar wilden!
Je had die 2 andere daar moeten zien zitten, echt, ze waren beslist niet fier op zichzelf! ::rofl::
Maar Hiu ging met alle aandacht lopen en daarom is zij in mijn gedachte de enige winnaar!!
En wat ik nu ga zeggen dat meen ik: ' Je ouders mogen fier op je zijn Hiu!' ( wie heeft dit nog gezegd..maar ik meen dit!)
Ik vond je zo grappig die avond, je bent weliswaar niet met de prijzenpot gaan lopen, maar de meesten zagen jouw als waardige winnaar, dat was duidelijk, je leek net een filmster, iedereen wilde met jou op de foto, alleen met jou, wie is er dan Robinsonwaardig en wie mag fier op zichzelf zijn? HIU!!!
TOPPIE  ::ok::
Alles moet kapot!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #664 Gepost op: 1-12-2008, 10:50:30 »
Hiu, hoe kón je verliezen met het hele voorbeeld van de puzzel!

Jammerrr! Maar that's the way the cookie crumbles  ::niet-ok::

Toch gefeliciteerd, goed gedaan! ::bravo::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #665 Gepost op: 1-12-2008, 12:17:14 »
Echt jammer voor je Hiu, jij was in mijn opzichten een terechtere winares geweest en daar denken er naar m.i veel meer zo over, alleen jammer dat daar geen prijskaartje aanhangt. :(
Maar toch gefelicteerd met je 3e plaats ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #666 Gepost op: 1-12-2008, 14:56:58 »

, alleen jammer dat daar geen prijskaartje aanhangt. :(


Bij moreel winnen gaat het niet om geld. Het respect dat Hiu zaterdag ten deel viel, is geen 50.000 euro waard. Maar wel een veelvoud daarvan.

Dat in een spel met 16 spelers slechts 1 de eerste prijs haalt, is nu eenmaal zo. Iedereen wil graag winnen.   Daarin heeft Hans gelijk. Tweede worden is dan ook weer zuur.



Dit is het topic over Hiu. Van hieruit wil ik iedereen iets vragen. We hebbem het hier over respect. Hoe moeilijk iedereen het ook vindt, gedraag je sportief, laat zien dat wij als forummers op een waardige manier kunnen reageren, want van sommige reacties zakt me de broek af. Ook al denk je het, we hebben toch nog altijd met mensen te maken. Ook al ben je het niet eens met het verloop van het spel, DENK het alleen, en geef je frustratie op een andere manier weer als nu gebeurt.


Offline Medic

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #667 Gepost op: 1-12-2008, 15:07:26 »
Citaat
Bij moreel winnen gaat het niet om geld. Het respect dat Hiu zaterdag ten deel viel, is geen 50.000 euro waard. Maar wel een veelvoud daarvan.


Tja, aan bovenstaande hoeven we eigenlijk niets meer toe te voegen. Zo is het precies!
Ook hiervandaan de felicitaties voor jou, Hiu. Zelden heeft iemand voor zulke meeslepende TV momenten gezorgd.
Tot aan de laatste stunt toe, het collectief simpelweg niet toekennen van een winnaar. Was dat trouwens jouw idee?
Overigens, je zag er geweldig uit tijdens de finale!!
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 15:09:01 door Medic »

Offline pallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #668 Gepost op: 1-12-2008, 16:23:21 »
Bij moreel winnen gaat het niet om geld. Het respect dat Hiu zaterdag ten deel viel, is geen 50.000 euro waard. Maar wel een veelvoud daarvan.

Misschien denkt Hiu momenteel ten dele ook zo. Maar straks, als de rust wat is teruggekeerd, zal ze als 23-jarige wel 's denken aan die 50k EUR.
Ze was immers héél erg dicht bij én 50k EUR én respekt.
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #669 Gepost op: 1-12-2008, 17:57:15 »
Ik heb zo het idee, dat Hiu binnenkort een beetje zal lachen om dat geld.

Natuurlijk heb ik ze ook niet wekelijks op mijn dagafschrift als ´bijgeboekt´ staan. Maar  als programmamakers goed naar de finale hebben gekeken, dan heet Evi er binnenkort een concurrente bij. Maar eentje die Evi niet als concurrente zal zien, maar als collega.



Lach maar om mijn dwaze hersenspinsels.  Het is zomaar een idee dat bij mij op kwam.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #670 Gepost op: 1-12-2008, 18:07:12 »
ik geloof dat al deze reactie ook maar eens bewijzen dat jij zeker een echte robinson bent!
Ik vind het jammer dat je de proef verloor, maar vind het klasse hoe je er mee om bent gegaan ::ok:: .
En ook een goede oplossing om er een gelijke stand van te maken :D.
Je mag trots op jezelf zijn dat je het zo ver hebt gehaald!  ::jaja:: ::jaja::

Jij bent nog steeds mijn winnaar :D ::bravo::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #671 Gepost op: 1-12-2008, 18:32:04 »
Ik heb zo het idee, dat Hiu binnenkort een beetje zal lachen om dat geld.

Natuurlijk heb ik ze ook niet wekelijks op mijn dagafschrift als ´bijgeboekt´ staan. Maar  als programmamakers goed naar de finale hebben gekeken, dan heet Evi er binnenkort een concurrente bij. Maar eentje die Evi niet als concurrente zal zien, maar als collega.



Lach maar om mijn dwaze hersenspinsels.  Het is zomaar een idee dat bij mij op kwam.

Dat zou echt geweldig zijn  ::ok::

Offline Buis

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #672 Gepost op: 1-12-2008, 18:51:41 »
Ik heb zo het idee, dat Hiu binnenkort een beetje zal lachen om dat geld.

Natuurlijk heb ik ze ook niet wekelijks op mijn dagafschrift als ´bijgeboekt´ staan. Maar  als programmamakers goed naar de finale hebben gekeken, dan heet Evi er binnenkort een concurrente bij. Maar eentje die Evi niet als concurrente zal zien, maar als collega.



Lach maar om mijn dwaze hersenspinsels.  Het is zomaar een idee dat bij mij op kwam.

Hear! Hear! Hear!  ::jaja::

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #673 Gepost op: 1-12-2008, 20:59:29 »
Yin heeft de 50.000 euro gekregen, maar Hiu is met afstand de winnaar!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #674 Gepost op: 1-12-2008, 22:01:36 »
Hiu is geen winnaar... dan kunnen we elke deelnemer wel winnaar noemen.

Yin heeft gewonnen,

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #675 Gepost op: 1-12-2008, 22:05:53 »
Hiu is de morele winnaar ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #676 Gepost op: 1-12-2008, 22:16:27 »
Hiu is geen winnaar... dan kunnen we elke deelnemer wel winnaar noemen.

Yin heeft gewonnen,
Toen ik de notificatie van je bericht binnen zag komen wist ik al wat je ging schrijven. Waarom open ik het dan nog?
We weten het nu onderhand wel.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #677 Gepost op: 1-12-2008, 22:37:10 »
Toen ik de notificatie van je bericht binnen zag komen wist ik al dat je weer ging zeuren erover.


Ik weet het gezeur dat hiu de beste is en de winnaar zou moeten worden ook wel, zolang ik dat blijf lezen zal je het van mij ook nog lezen
En als je het niet bevalt, dan heb ik 2 woorden voor je: jammer dan

Beter nog
Als je niet wil reageren/lezen, reageer/lees het dan niet
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 22:41:45 door ER*Emiel »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #678 Gepost op: 1-12-2008, 22:46:36 »
Toen ik de notificatie van je bericht binnen zag komen wist ik al dat je weer ging zeuren erover.


Watblief?
Dit is de eerste keer dat ik erop reageer dus let wel ff op tegen wie je wat schrijft.
Over zeuren gesproken? Een grapje kan je al niet meer tegen. en als je hier ook niet tegen kan moet je t gewoon niet lezen he.

Offline loisss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #679 Gepost op: 1-12-2008, 22:51:13 »
Emiel ik ben het met je eens!!!! Ik vind Hiu een prima meid maar die briljante zet van haar om de drieneenheid te doorbreken was puur eigenbelang en niet zozeer als redding van de gehele expeditie. Als zij en ook de anderen dit zich eerder hadden gerealiseerd dan hadden ze nu een echte robinson gehad ipv Yin ::ohno::