Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 285929 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #680 Gepost op: 1-12-2008, 22:59:32 »
Heee ben ik toch niet de enigste die er niet intrapt hoe Hiu wordt neergezet tov hans door de productie..! ;)

En marlie excuses voor mijn reactie, ik werd het ook een beetje zat dat ik  niet vaker mag roepen voor wie ik ben of wie er had moeten winnen en de rest in 3voud wel... vandaar

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #681 Gepost op: 1-12-2008, 23:06:52 »
Iedereen mag zeggen wie hij of zei als winnaar had willen hebben.

Het is echter niet alleen het neerzetten van Hans door de productie, het is ook hoe hij zichzelf heeft neergezet, en daar was geen manipulatie door slim monteren bij.

Overigens heb je wel een punt hoor, ik heb het eerder aangegeven: Hans sprak later, in een uithoek van het theater, heel rustig, en op een heel andere manier als daarvoor. Ik heb het in een ander bericht al gezegd, dat weet ik, het is in dit verband echter ook van toepassing.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #682 Gepost op: 1-12-2008, 23:14:04 »
 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::


Hiu Kwan jij bent de mentale winnares, de sociale winnares en zaterdag (voor ons daarnet) was het maar de uitzending van 2 mensen : die van jou en die van Ernst-Paul..
Jij kan met opgeheve hoofd het eiland/studio verlaten....

Proficiat meisje !!!


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::::bravo::

Offline mic1

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #683 Gepost op: 1-12-2008, 23:19:21 »
Haha,  daar gaan we weerrrrrrrrrr, het is allemaal de 'schuld' van de productie, nee joh Hiukwan heeft stiekum maskers laten maken van Hans en Yin en is vervolgens allemaal hele rare uitspraken gaan doen, psssssht niet verder vertellen hoor.

Iets serieuzer : het zou mensen sieren als ze de consequenties van bepaald gedrag zouden accepteren (ergo Hans en Yin kunnen alleen zo neergezet worden als ze daar zelf aanleiding toe geven), i.p.v. steeds maar weer opnieuw naar een ander wijzen....



« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 23:29:03 door mic1 »

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #684 Gepost op: 1-12-2008, 23:32:40 »
wie robinson wint, wint ook proeven  ....... niet één maar meerdere  ... ja had het voorbeeld in je hand van de puzzel, maar was niet sterk genoeg om jezelf onder controle te houden  .... zo'n paniek  .... een puzzel deed je de das om of was het het feit dat je amper een proef kon winnen ????
robinson is ook
1 tactiek
2 proeven winnen
3 geen stem op de eilandraad krijgen

...

en aan deze drie hebben zowel Yin als Hans voldaan ... en Hiu ???? remember ...

maar dat is mijn subjectieve invulling zoals EP het zei ....

Offline L..

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #685 Gepost op: 1-12-2008, 23:45:58 »
wie robinson wint, wint ook proeven  ....... niet één maar meerdere  ... ja had het voorbeeld in je hand van de puzzel, maar was niet sterk genoeg om jezelf onder controle te houden  .... zo'n paniek  .... een puzzel deed je de das om of was het het feit dat je amper een proef kon winnen ????
robinson is ook
1 tactiek
2 proeven winnen
3 geen stem op de eilandraad krijgen

...

en aan deze drie hebben zowel Yin als Hans voldaan ... en Hiu ???? remember ...

maar dat is mijn subjectieve invulling zoals EP het zei ....

"tactiek" zoals Hans en Yin die lieten zien, is dat wat een Robinson moet kunnen ?
Dat noem ik al geen tactiek meer...Zoiets is liegen en bedriegen en hypocrisie.
Wat Huikwan liet zien in de aflevering waar Geert op sublieme wijze werd weggestem...dàt is robinson-waardige tactiek (remember ???). Overleven op eigen kracht, op eigen ideeen. De verontwaardige reactie van ongeloof van Geert, Yin en Hans op die bewuste eilandraad zegt al genoeg hoe sterk ze geloofden in hun eigen verhaaltje, en hoe overtuigd ze ervan waren dat ze de overige expeditieleden een voor een zouden 'afmaken'.

Hui heeft proeven gewonnen
en, moesten Hans en Yin dat vuile spelletje niet gespeeld hebben, dan had Hui ook amper stemmen gekregen op de eilandraden.

Remember...

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #686 Gepost op: 1-12-2008, 23:55:53 »
"tactiek" zoals Hans en Yin die lieten zien, is dat wat een Robinson moet kunnen ?
Dat noem ik al geen tactiek meer...Zoiets is liegen en bedriegen en hypocrisie.
Wat Huikwan liet zien in de aflevering waar Geert op sublieme wijze werd weggestem...dàt is robinson-waardige tactiek (remember ???). Overleven op eigen kracht, op eigen ideeen. De verontwaardige reactie van ongeloof van Geert, Yin en Hans op die bewuste eilandraad zegt al genoeg hoe sterk ze geloofden in hun eigen verhaaltje, en hoe overtuigd ze ervan waren dat ze de overige expeditieleden een voor een zouden 'afmaken'.

Hui heeft proeven gewonnen
en, moesten Hans en Yin dat vuile spelletje niet gespeeld hebben, dan had Hui ook amper stemmen gekregen op de eilandraden.

Remember...

zeg me eens welke proeven (meervoud dus !!) ze heeft gewonnen ??? en op eigen kracht ?? ze was toch 1/4 van het bewuste diner-afspraakje ??

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #687 Gepost op: 2-12-2008, 00:01:09 »
Precies rode duivel, en dat ziet iedereen niet meer jammergenoeg... zij was ook 1 van die vier!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #688 Gepost op: 2-12-2008, 00:07:22 »
zeg me eens welke proeven (meervoud dus !!) ze heeft gewonnen ??? en op eigen kracht ?? ze was toch 1/4 van het bewuste diner-afspraakje ??

de visproef, de eetproef, de raad je gewicht proef, ze zat ook in de laatste ronde van de ken je ken je medekandidaat quiz waar hans bedenkelijk op het laatste moment heeft vals gespeeld met de tijd te 'raden'.  Bij de junkfoodanagram heeft ze ook alles mogen opeten.

genoeg voorbeelden?

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #689 Gepost op: 2-12-2008, 00:07:38 »
Precies rode duivel, en dat ziet iedereen niet meer jammergenoeg... zij was ook 1 van die vier!

ah toch nog een wakkere burger oef oef oef ..... dus de uitspraak Hiu kwam tot hier ophaar eigen kracht is niet correct !!!

en wat met de gewonnen proeven ???? hoeveel ??? één dacht ik  .... en de tegenstemmen over de ganse reeks op de eilandraden ???? hmm Yin en Hans  de finale niet gegund ..... ''ik gun het hen niet'' ??

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #690 Gepost op: 2-12-2008, 00:12:29 »

en wat met de gewonnen proeven ???? hoeveel ??? één dacht ik  .... en de tegenstemmen over de ganse reeks op de eilandraden


de visproef, de eetproef, de raad je gewicht proef, ze zat ook in de laatste ronde van de ken je ken je medekandidaat quiz waar hans bedenkelijk op het laatste moment heeft vals gespeeld met de tijd te 'raden'.  Bij de junkfoodanagram heeft ze ook alles mogen opeten.



na de samensmelting had zij er evenveel als hans nl 2  voor de samensmelting had ze er  2 van de eerste eilandraad op basis van speculatie, prince heeft zijn mening hier ook in herzien... ze is tenslotte als meest waardevolle vrouwelijk kamplid verkozen dus dat werkt die 2 stemmen wel weg...

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #691 Gepost op: 2-12-2008, 00:12:37 »
de visproef, de eetproef, de raad je gewicht proef, ze zat ook in de laatste ronde van de ken je ken je medekandidaat quiz waar hans bedenkelijk op het laatste moment heeft vals gespeeld met de tijd te 'raden'.  Bij de junkfoodanagram heeft ze ook alles mogen opeten.

genoeg voorbeelden?
ja genoeg voorbeelden ... je hebt hier een punt .... visproef heeft met geluk te maken .... eetproef tja iedere deelnemer wist dat zij die zou winnen (zei sharon dat niet ?) ..raad je gewicht proef of win de lotto .... medekandidaten (speelde hans vals ?) ....en iedereen won bij de junkfood dus daar toonde ze zich niet sterker .. maar ja ze won wel proeven maar welke .....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #692 Gepost op: 2-12-2008, 00:13:02 »
de visproef, de eetproef, de raad je gewicht proef, ze zat ook in de laatste ronde van de ken je ken je medekandidaat quiz waar hans bedenkelijk op het laatste moment heeft vals gespeeld met de tijd te 'raden'.  Bij de junkfoodanagram heeft ze ook alles mogen opeten.

genoeg voorbeelden?

Ik denk ook dat ze sterk genoeg was voor de balk, maar Yin door haar gepraat heeft haar schandalig afgeleid... Weer een stomme taktiek natuurlijk  ::hypocriet::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #693 Gepost op: 2-12-2008, 00:15:08 »
ja genoeg voorbeelden ... je hebt hier een punt .... visproef heeft met geluk te maken .... eetproef tja iedere deelnemer wist dat zij die zou winnen (zei sharon dat niet ?) ..raad je gewicht proef of win de lotto .... medekandidaten (speelde hans vals ?) ....en iedereen won bij de junkfood dus daar toonde ze zich niet sterker .. maar ja ze won wel proeven maar welke .....

Dit is gewoon neerbuigend muggeziften en kommaneuken op het zelfde niveau als dat van Hans.  ::niet-ok::



Vissen heeft met deels met geluk te maken maar ook deels met kennis, aangezien de visvangst ervoor bij beide kampen niet bijzonder was, had iedereen dezelfde kans.  Als iedereen wist dat zij zou winnen waarom deden ze dan niet beter hun best?  Nu het programma afgelopen is kan het best zijn  (ben ik praktisch zeker van) dat er wat lijken uit de kast gaan vallen aangaande valspelerij...

Ik reflecteer de vraag en vertel eens welke proeven yin of hans hebben gewonnen die in het kader van ER en survival draait.  Dat paalhangen is misschien handig als onderje een aligator een stuk uit je kont wil happen maar die heb ik niet op dat eiland gezien,  armpje strekje?  buikspieroefeningen?
In de hele context van ER vond ik HiuKwan een waardige kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2008, 01:13:52 door reaver »

Offline L..

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #694 Gepost op: 2-12-2008, 00:16:00 »
zeg me eens welke proeven (meervoud dus !!) ze heeft gewonnen ??? en op eigen kracht ?? ze was toch 1/4 van het bewuste diner-afspraakje ??

de proeven die ze gewonnen heeft zijn hier al opgenoemd.
en ja, op eigen kracht. als het van hans, yin en geert afhing, was huikwan een van de zogenaamde '10 kleine negertjes' die een voor een afvielen. op eigen kracht stond ze dus bij de laatste 3, dankzij haar eigen geniale idee.
de eerste stemronde na de samensmelting was huikwan inderdaad deel van 'het bewuste diner-afspraakje', maar op dat moment had gewoon iederéén op Geert gestemd, dus in welke mate kan je dat dan een 'afspraak onder 4' noemen. En nadien:  Hans heeft duidelijk gemaakt dat de afspraak om Kyra weg te stemmen (werd na Geert weggestemd) er een was tussen Geert (met bril), Yin en Hans. Heb jij Huikwan haar naam daar horen vallen ????

Offline L..

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #695 Gepost op: 2-12-2008, 00:17:31 »
ja genoeg voorbeelden ... je hebt hier een punt .... visproef heeft met geluk te maken .... eetproef tja iedere deelnemer wist dat zij die zou winnen (zei sharon dat niet ?) ..raad je gewicht proef of win de lotto .... medekandidaten (speelde hans vals ?) ....en iedereen won bij de junkfood dus daar toonde ze zich niet sterker .. maar ja ze won wel proeven maar welke .....

blablablablabla....
dit is nu een voorbeeld van belachelijke excuses gaan zoeken als blijkt dat je geen gelijk hebt...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #696 Gepost op: 2-12-2008, 00:25:46 »
Ik denk ook dat ze sterk genoeg was voor de balk, maar Yin door haar gepraat heeft haar schandalig afgeleid... Weer een stomme taktiek natuurlijk  ::hypocriet::

Hier speelde ook weer de relatieve voordeelsvorm van 'geluk' mee.  Yin had een heel mooi stuk balk om zich op een punt te concentreren.  Hiu moest het doen met de achterkant van Yin.  ::vergroot::

@ rode duivel, je kan me hier dan ook als kommaneuker gaan bekogelen maar dit is volgens mij wel relevant...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #697 Gepost op: 2-12-2008, 00:32:21 »
Ik denk ook dat ze sterk genoeg was voor de balk, maar Yin door haar gepraat heeft haar schandalig afgeleid... Weer een stomme taktiek natuurlijk  ::hypocriet::
jaaaaaa hoooooooor,
net of ze zelf niet doodleuk zat mee te praten..


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #698 Gepost op: 2-12-2008, 00:41:09 »
jaaaaaa hoooooooor,
net of ze zelf niet doodleuk zat mee te praten..

Je gaat toch niet ontkennen dat er een verschil is tussen 2-3-4 balken en de eindbalk?


Bij de eerste survivor reeks waren ze zelfs 99 bottles of beer on the wall aan het zingen waar vervolgens er ene afdook omdat hij blijkbaar in slaap viel van het gezang en de winnaar van die reeks er aftuimelde bij 2 balken door iets te hevig in het liedje op te gaan ::rofl::

http://nl.youtube.com/watch?v=HcN_fKuoKck
« Laatst bewerkt op: 2-12-2008, 17:40:03 door reaver »

Offline mic1

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #699 Gepost op: 2-12-2008, 00:48:07 »
Tis grappig te aanschouwen hoe sommige mensen ten faveure van hun favorieten een ander, in dit geval Hiukwan en haar kwaliteiten/prestaties trachten te bagatelliseren (zie het hier en ook op andere forum pagina's), doet me sterk aan iemand denken, maar kan even niet op zijn/haar naam komen,  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 2-12-2008, 00:55:36 door mic1 »