Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287739 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #280 Gepost op: 2-11-2008, 22:04:12 »
Ja maar hoe had je dat voor elkaar willen krijgen..
Zo snel als Hiu hem had benadert voor een anti-yin complot,
had hij die informatie al doorgespeeld naar zijn 2 vriendjes,
en dan had Hiu haar eigen graf gegraven.
Nee, slimmer had ze het niet kunnen spelen! :D


Nee hij had moeten nadenken nadat Yin zo heel duidelijk en nadrukkelijk aangaf dat zij en Hans de proeven steeds wonnen. Dat het eigenlijk alleen maar om Hans en Yin draait. Geert weet zelf ook wel dat hij niet komt kijken bij proeven als het daar op aan kwam tegen Hans en Yin. Ik had wel verwacht dat hij HiuKwan en Sharon zou benaderen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #281 Gepost op: 2-11-2008, 22:06:22 »
Ja maar hoe had je dat voor elkaar willen krijgen..
Zo snel als Hiu hem had benadert voor een anti-yin complot,
had hij die informatie al doorgespeeld naar zijn 2 vriendjes,
en dan had Hiu haar eigen graf gegraven.
Nee, slimmer had ze het niet kunnen spelen! :D

DAt is ookw el waar maar Geert had dit ook zelf nog wel kunnen bedenken.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #282 Gepost op: 2-11-2008, 22:10:36 »
Ik kan alleen nog maar toevoegen dat mijn mening over Hiukwan 100 procent gekeerd is t.o.v t begin van de Expeditie.
Ge-wel-dig gedaan

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #283 Gepost op: 2-11-2008, 22:11:57 »
Ik had ook verwacht dat Hiu Geert tegen Yin en hans zou proberen te keren. Dat zou vanuit Geerts oogpunt ook het slimste zijn, gewoon met zijn 3en hans en yin eruit wippen. Is toch veel slimmer dan zo aan te modderen!
Hiu geweldige actie echt waar! wij hier thuis moedigen je allemaal aan meid!
Ga voor die immuniteit! Wip yin eruit!  ::joehoe::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #284 Gepost op: 2-11-2008, 22:16:19 »
Ik had ook verwacht dat Hiu Geert tegen Yin en hans zou proberen te keren. Dat zou vanuit Geerts oogpunt ook het slimste zijn, gewoon met zijn 3en hans en yin eruit wippen. Is toch veel slimmer dan zo aan te modderen!

Natuurlijk niet. Waarom zou hij dat doen, hij zat toch al in die drie-eenheid?

Hiu Kwan: Bravo meid!! ::bravo:: Tv-moment van 2008  ;) Die koppen van die drie.....die kun jij op je naam schrijven!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #285 Gepost op: 2-11-2008, 22:16:49 »
Goed gedaan Hiukwan ::ok::, kheb echt genoten van deze uitzending , en ben echt benieuwd of er nog meer plannetjes tegen Hans en Yin gesmeed kunnen worden.
En dat gezicht van  Geert.. PARDON.. wat zullen jullie hier van genoten hebben. ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #286 Gepost op: 2-11-2008, 22:18:54 »
Natuurlijk niet. Waarom zou hij dat doen, hij zat toch al in die drie-eenheid?

Omdat ie nooit of te nimmer in de twee-eenheid zou komen. En hij toch proeven zal moeten winnen om te winnen. De finale is altijd in elk geval 1 proef en die waren tot op heden ook al gesneden koek, zoals Yin zo goed kon uitleggen aan tafel.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #287 Gepost op: 2-11-2008, 22:21:06 »
De laatste drie worden toch niet door een eilandraad bepaalt, dus als je bij de laatste drie komt zul je proeven moeten gaan winnen, hoe dan ook. Je hoeft dus helemaal niet in een twee-eenheid te zitten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #288 Gepost op: 2-11-2008, 22:23:47 »
De laatste drie worden toch niet door een eilandraad bepaalt, dus als je bij de laatste drie komt zul je proeven moeten gaan winnen, hoe dan ook. Je hoeft dus helemaal niet in een twee-eenheid te zitten.

Dat bedoel ik er mee te zeggen. Hij wint tot op heden geen proef. Komt niet eens in de buurt. Yin-Hans is de proeven twee-eenheid. Dat lijkt me nogal duidelijk gezien alle proeven sinds de samensmelting.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #289 Gepost op: 2-11-2008, 22:25:00 »
China slaat terug! ::jaja:: ::ok::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #290 Gepost op: 2-11-2008, 22:31:29 »
Hiu, ik hou van je. Tot nu toe was je niet echt mijn favoriet (niet echt omdat ik iets tegen je had, het was meer omdat ik niets mét je had), maar je staat bij mij nu helemaal alleen op nummer 1. Wat mij betreft ben jij nu al de morele overwinnaar van deze expeditie.

 ::ok::

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #291 Gepost op: 2-11-2008, 22:33:07 »
Fijn dat jullie het leuk vonden deze aflevering!

Ik heb ook echt gelachen, vooral tijdens de eilandraad.. werd weer helemaal opgefokt tijdens de confrontatie aan de tafel.. alle emoties heb ik wel weer gehad vanavond haha

Volgende week familie! Trouwens.. het is mn zus :)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #292 Gepost op: 2-11-2008, 22:36:31 »
Wat moet jij een lol hebben gehad. Wij lagen te gieren op de bank, en maar high-fiven met zijn tweeen. Jullie hebben echt een van de meest geweldige acties uitgehaald ooit in ER. De productie zal trots op jullie zijn geweest, wat een tv. En dan die onbedoelde Geert-actie. De klassieke: ik word niet weggestemd, dus ik hoor niet eens dat ik weg moet. Pardon?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #293 Gepost op: 2-11-2008, 22:37:42 »
Aan die tafel vond ik wel zielig, met 4 tegen 1. En je had gewoon de waarheid gezegd. Yin is echt schijnheilig. Sharon zat ontzttend haar eigen 'ass' te redden op dat moment door nog even een aantal keer extra te bevestigen dat je echt fout zat. Ik ben zo blij dat je die ingeving hebt gekregen.

Heb je er nooit aan gedacht om 'ns in de bagage van de anderen naar de immuniteitsmunt te gaan zoeken?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #294 Gepost op: 2-11-2008, 22:37:59 »
Ja wat jij zegt! Hij wist gewoon zo zeker dat hij niet weg moest, hij zat met z'n gedachten al heel ergens anders!

Geweldig  ::rofl::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #295 Gepost op: 2-11-2008, 22:39:34 »
Ja wij lagen hier ook dubbel met zijn allen! Briljante actie! Had nooit verwacht dat je je hier nog uit zou kunnen redden maar gelukkig was geert dom genoeg om je in te lichten over zijn stem op sharon. Hoop echt dat je in de finale komt meid! Hans en yin mogen die finale echt niet halen! al haalt hans hem sowieso wel dankzij die stomme munt grrr ::ohno:: Dan maar jij tegen hans in de finale! ::joehoe::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #296 Gepost op: 2-11-2008, 22:41:25 »
en uuuuh... wat zal je familie trots op je zijn ::rofl:: ::rofl::

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #297 Gepost op: 2-11-2008, 22:42:35 »
Whahah echt geweldig, vorige week was het nog de meest über saaie aflevering ooit, en dankzij Hiukwan zien we nu misschien wel de meest geniale expeditie ook!!! Echt super van je Hiukwan!!!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #298 Gepost op: 2-11-2008, 22:43:49 »
Hiukwan, je was al sinds de eerste aflevering m'n favoriete kandidate van deze expeditie, maar na vanavond ben je echt gepromoveerd tot mijn favoriete kandidate aller tijden!  ::bravo::

Wat er volgende week gebeurt, dat zien we dan wel weer, maar deze aflevering pakt niemand mij meer af! Wat heb ik genoten van deze geniale poets-wederpoets! Alle lof voor deze tactische meesterzet! Helemáál omdat ik eigenlijk niet zo goed snapte waarom jij ineens de schietschijf was. Alleen omdat jij iets over Yin zei waar IEDEREEN het mee eens was? En je zei het nog hartstikke netjes ook, ik zag echt niet in waarom Yin zich zo beledigd hoefde te voelen.

(Jammer dat Yin in een van de vorige afleveringen niet ergens tegen een stem was aangelopen, dan had je haar eruit kunnen werken. Maar goed, ik droom nog even verder...)

 ::hug::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #299 Gepost op: 2-11-2008, 22:52:38 »
O, en en passant ook even de egostreling van Hans benoemen. Schitterend. En de bovenste drie maar weer kijken met zo'n kop van: zeg dit nou niet waar de camera's bij zijn, Hiukwan, dat kost je dus de kop!

 ;D