Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287311 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #300 Gepost op: 2-11-2008, 22:53:06 »
Yin voelde zich beledigt omdat iemand voor de camera vertelde wat heel nederland en belgie al wist. En dacht dit nog recht te kunnen zetten door Hiukwan te intimideren.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #301 Gepost op: 2-11-2008, 23:00:29 »
Yin reageerde zo fel op Hiu uit een stukje tactiek. Was voor haar natuurlijk heel handig om Hiu op de schopstoel te zetten,vanwege zoiets kleins. Wat iedereen idd allang weet van Yin. Vraag me toch af hoe haar man reageerd op haar gedrag. Wat vind jij nou van Yin als je haar zo bezig ziet Hiu? zit je je niet op te vreten thuis? Hans was walgelijk met zijn opgehemel tegenover zichzelf, daarvan ging mijn moeder bijna een teiltje halen en ik ook. ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #302 Gepost op: 2-11-2008, 23:04:15 »
Yin reageerde zo fel op Hiu uit een stukje tactiek. Was voor haar natuurlijk heel handig om Hiu op de schopstoel te zetten,vanwege zoiets kleins. Wat iedereen idd allang weet van Yin. Vraag me toch af hoe haar man reageerd op haar gedrag. Wat vind jij nou van Yin als je haar zo bezig ziet Hiu? zit je je niet op te vreten thuis? Hans was walgelijk met zijn opgehemel tegenover zichzelf, daarvan ging mijn moeder bijna een teiltje halen en ik ook. ::ohno::

Tja.. ik had heel veel frustraties geuit in de biechtstoel hoor over Yin.. vond het gewoon zo oneerlijk hoe het ging, al wist ik dat iedereen zn eigen spel speelt..

Ik erger me dood aan Hans zijn gezever over zichzelf.. ik snap.. nog steeds niet overigens.. hoe iemand zo over zichzelf kan denken.. ik heb het nog vrij netjes gebracht tijdens de eilandraad..

Hij staat er wel 100% achter en dat moet hij zelf weten. Ik ben zo niet opgevoed.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #303 Gepost op: 2-11-2008, 23:08:12 »
Wees maar blij dat jij anders bent dan! Je was idd nog vrij netjes op de eilandraad over zijn gedrag, ik zou hem denk ik de grond in geboord hebben. Yin speelt zeker het spel erg tactisch maar ze is voor mij niet beter bezig dan hans.
Had je ooit verwacht dat hans de munt zou hebben trouwens? heb je daar ooit aan gedacht of over getwijfeld?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #304 Gepost op: 2-11-2008, 23:10:03 »
Geweldige actie van je, toppie  ::ok::. Hopen dat je volgende week je eigen staande kan houden want er zinnen er ongetwijfeld twee (::megafoon:: en  ::zweep::) op wraak. Go for it Babe.  ::bravo::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #305 Gepost op: 2-11-2008, 23:10:37 »
Hiu, ik kreeg al wel afleveringen lang de indruk dat de productiecrew tot deze aflevering zelf ook vond dat deze expeditie niet verliep zoals zij ook zouden willen. Denk jij misschien niet dat de crew na jouw voorstel, op Sharon ingepraat zouden kunnen hebben, omdat ze dan zeker wisten de beste aflevering ooit te produceren?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #306 Gepost op: 2-11-2008, 23:16:38 »

Ik erger me dood aan Hans zijn gezever over zichzelf.. ik snap.. nog steeds niet overigens.. hoe iemand zo over zichzelf kan denken.. ik heb het nog vrij netjes gebracht tijdens de eilandraad..

Ik zou mezelf ook nooit zo verheerlijken, zelfs niet als er redenen voor waren. Vanuit een speltechnisch standpunt is het tevens een misstap, het wekt bij de mede-kandidaten bijna altijd irritatie op. Voor de kijkers is het wel heerlijk fout, de arrogante zelfingenomen zakenman die maar niet van het scherm wil verdwijnen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #307 Gepost op: 2-11-2008, 23:32:46 »
We hebben genoten vandaag! Alleen HiuKwan gun ik het nog om te winnen!!!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #308 Gepost op: 2-11-2008, 23:38:40 »
Hiu, ik kreeg al wel afleveringen lang de indruk dat de productiecrew tot deze aflevering zelf ook vond dat deze expeditie niet verliep zoals zij ook zouden willen. Denk jij misschien niet dat de crew na jouw voorstel, op Sharon ingepraat zouden kunnen hebben, omdat ze dan zeker wisten de beste aflevering ooit te produceren?

om ff dingen uit de wereld te helpen..

Niemand, maar dan ook niemand van de crew of productie ook, heeft ooit geprobeerd om een andere wending te geven aan het verhaal.. het is nl aan de kandidaten om oplossingen te zoeken..
Denk dat ieder van de crew wel een eigen mening had over het verloop, maar goed, wat kunnen ze eraan doen?

Dus dat de productie complotten zouden sturen.. nee, daar heb ik nooit iets van gemerkt.

Sharon had terechte twijfels bij mijn voorstel, zij was nl iig al zeker om bij de laatste 4 te komen.. het was aan mij om haar duidelijk te maken dat ze met mij meer kans had, dan met de 3-eenheid..


Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #309 Gepost op: 2-11-2008, 23:42:45 »
om ff dingen uit de wereld te helpen..

Niemand, maar dan ook niemand van de crew of productie ook, heeft ooit geprobeerd om een andere wending te geven aan het verhaal.. het is nl aan de kandidaten om oplossingen te zoeken..
Denk dat ieder van de crew wel een eigen mening had over het verloop, maar goed, wat kunnen ze eraan doen?

Dus dat de productie complotten zouden sturen.. nee, daar heb ik nooit iets van gemerkt.

Sharon had terechte twijfels bij mijn voorstel, zij was nl iig al zeker om bij de laatste 4 te komen.. het was aan mij om haar duidelijk te maken dat ze met mij meer kans had, dan met de 3-eenheid..



Oke, het is ook niet dat je mij hoort zeggen dat ik denk dat de crew complotten stuurt ofzo, maar dacht meer van misschien is dit voorval puur op zich alleen voor de crew een unieke kans om de expeditie ook uniek te maken. Dat ze uiteindelijk de kandidaten niet beinvloeden of sturen ofzo, dat geloof ik ook wel.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #310 Gepost op: 2-11-2008, 23:48:37 »
Oke, het is ook niet dat je mij hoort zeggen dat ik denk dat de crew complotten stuurt ofzo, maar dacht meer van misschien is dit voorval puur op zich alleen voor de crew een unieke kans om de expeditie ook uniek te maken. Dat ze uiteindelijk de kandidaten niet beinvloeden of sturen ofzo, dat geloof ik ook wel.

denk dat ze wel hoopten op een wending.. ? Denk dat ze wel tevreden kunnen zijn dat er nu een goede wending is gekomen..

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #311 Gepost op: 2-11-2008, 23:49:42 »
Mooie actie  ::ok::

Maar nog mooier hoe ze het volhield om serieus te blijven toen yin en hans haar zaten te vertellen hoe trots ze wel kon zijn dat ze zover geraakt is ...
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #312 Gepost op: 2-11-2008, 23:51:11 »
Toch bemoeit de productie zich wel eens met het verloop. ZOals vorig jaar toen de productie tegen de teamcaptains had gezegd dat in ieder geval óf Bruno, óf die spugende rapper mee moest naar de volgende ronde.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #313 Gepost op: 2-11-2008, 23:58:38 »
Toch bemoeit de productie zich wel eens met het verloop. ZOals vorig jaar toen de productie tegen de teamcaptains had gezegd dat in ieder geval óf Bruno, óf die spugende rapper mee moest naar de volgende ronde.

Echt waar? Hoe weet je dat?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #314 Gepost op: 3-11-2008, 00:02:34 »
Echt waar? Hoe weet je dat?

Hier op het forum gelezen. Weet niet meer precies wie het gepost heeft. Frans misschien?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #315 Gepost op: 3-11-2008, 00:06:42 »
Hier op het forum gelezen. Weet niet meer precies wie het gepost heeft. Frans misschien?

Je weet anders  toch hoe je citaten van anderen moet posten  ;)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #316 Gepost op: 3-11-2008, 00:15:32 »
Waarom voelde je je zo rot Hiukwan na het wegstemmen van Geert? Omdat je het gevoel had dat je je woord gebroken had tegenover hem? Of was het gewoon naieviteit van Geert om te denken dat dat niet stemmen op elkaar nog steedx gold?
Geert kwam op mij heel erg over als een meelifter op Hans en Yin. Ik had daarom ook weinig problemen met zijn vertrek
Geniet nooit met mate...

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #317 Gepost op: 3-11-2008, 00:22:52 »
Waarom voelde je je zo rot Hiukwan na het wegstemmen van Geert? Omdat je het gevoel had dat je je woord gebroken had tegenover hem? Of was het gewoon naieviteit van Geert om te denken dat dat niet stemmen op elkaar nog steedx gold?
Geert kwam op mij heel erg over als een meelifter op Hans en Yin. Ik had daarom ook weinig problemen met zijn vertrek

Ik heb nooit mijn woord gebroken tegen over hem. Ik heb me altijd aan mn afspraak gehouden die ik met hem gemaakt heb.

Vond het gewoon erg dat ik zeg maar mijn kamp-Zuid genoot eruit moest stemmen, want met hem heb ik uiteindelijk het meest meegemaakt.. gewoon beetje sentimenteel ondergrondje.. Als ik het eerlijk had gezegd dan had hij op zn minst nog normaal afscheid kunnen nemen van iedereen het eiland etc.. maar ja, ik kon dat niet doen..

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #318 Gepost op: 3-11-2008, 00:25:58 »
Ik heb nooit mijn woord gebroken tegen over hem. Ik heb me altijd aan mn afspraak gehouden die ik met hem gemaakt heb.

Vond het gewoon erg dat ik zeg maar mijn kamp-Zuid genoot eruit moest stemmen, want met hem heb ik uiteindelijk het meest meegemaakt.. gewoon beetje sentimenteel ondergrondje.. Als ik het eerlijk had gezegd dan had hij op zn minst nog normaal afscheid kunnen nemen van iedereen het eiland etc.. maar ja, ik kon dat niet doen..

Dat is idd wel vervelend voor Geert, maar zoals je zegt jij kon er ook niks aan doen. Enige wat jij kon doen is de afspraak verbreken omdat het je enige manier was om te overleven in het spel, en het lijkt me sterk als Geert dat zelf niet eens inziet. Vond het ook een beetje jammer dat hij achteraf zo woedend reageerde voor de camera.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 00:46:01 door The Miracle »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #319 Gepost op: 3-11-2008, 00:29:41 »
En wat was die afspraak dan met hem? Hij had blijkbaar een ander idee daarover :D

Ik vond je actie trouwens geniaal Vraag me echt af hoeveel kampleden dit hadden verzonnen ::ok::
Geniet nooit met mate...