Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287312 keer)

Offline nanana

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #340 Gepost op: 3-11-2008, 15:34:12 »
Hiu, allereerst: geniaal bedacht die stemactie! Heerlijk om dat te zien ontwikkelen in de aflevering en dan Hans, Yin en Geert zien gniffelen voor de start van de eilandraad. In de trant van 'wij zijn veilig'.

Wat ik me echter wel afvraag met die ruzie op het strand....Yin zat jou eerst best af te kraken enzo en dan ineens komt ze je troosten als je daar in tranen bent uitgebarsten. Hoe heb je dat ervaren? Want volgens mij had je haar toen ook al door net als dat je Hans doorhad!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #341 Gepost op: 3-11-2008, 17:19:24 »
Hiu, allereerst: geniaal bedacht die stemactie!

Echt geniaal idd  ::ok:: maar achteraf erg jammer dat jullie dit een poosje eerder hadden bedacht. Stel je toch eens voor dat je zo'n actie had uitgehaald toen Kyra en Sarah er nog waren, hadden jullie zo met z'n vieren over kunnen blijven   :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #342 Gepost op: 3-11-2008, 17:25:07 »
Echt geniaal idd  ::ok:: maar achteraf erg jammer dat jullie dit een poosje eerder hadden bedacht. Stel je toch eens voor dat je zo'n actie had uitgehaald toen Kyra en Sarah er nog waren, hadden jullie zo met z'n vieren over kunnen blijven   :D

Als ik daar nu op terugkijk denk ik dat de driehoekshouding (H,G,Y) daar ook bang voor zijn geweest. Hebben ze jou (hiu) toen overgehaald om op Kyra te stemmen?

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #343 Gepost op: 3-11-2008, 17:41:40 »
nu weet ik waarom ik zo'n gegronde hekel heb aan vrouwen en hun streken .... reden voor me om als vrouw zéér duidelijk te zijn dat niet iedere vrouw zo is ....

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #344 Gepost op: 3-11-2008, 17:50:20 »
nu weet ik waarom ik zo'n gegronde hekel heb aan vrouwen en hun streken .... reden voor me om als vrouw zéér duidelijk te zijn dat niet iedere vrouw zo is ....

Deze redenatie klinkt wat tegenstrijdig, zijn alle vrouwen nu gemeen of niet?

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #345 Gepost op: 3-11-2008, 19:49:52 »
zeg ik dat vrouwen gemeen zijn ??? ik gebruik het woordje 'gemeen' zelfs niet ....

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #346 Gepost op: 3-11-2008, 20:46:04 »
heb de aflevering nog niet bekeken maar was wel benieuwd (heb geen zin om online te kijken, kijk vanavond wel ) maar kon het me niet laten om eens te lezen op het forum. had al wel een voorgevoel dat het nog niet de gevreesde goodbye hiu aflevering ging zijn  ::tandpastasmiley::    wie weet blijft dat wel uit tot de allerlaatste aflevering ( !!! )  ;-)

ik moest denken aan de aflevering toen hans en yin (was sharon er ook bij ? weet het niet goed meer) maar ze kwamen terug van zo'n relax-ding en waren aan het zeuren dat ze honger hadden en verwachtten precies niets anders dan dat jij chef kok ging spelen voor hen. hans vond ik in het begin wel een 'ok' kandidaat maar hij wordt echt wel super achterbaks naar het einde toe... ok, hij speelt 'tactisch' maar er zijn andere manieren om het slim te spelen. hetzelfde geldt ook voor yin, bah. 


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #347 Gepost op: 3-11-2008, 21:09:29 »
nu weet ik waarom ik zo'n gegronde hekel heb aan vrouwen en hun streken .... reden voor me om als vrouw zéér duidelijk te zijn dat niet iedere vrouw zo is ....

Kun je misschien ook wat dúidelijker zijn in je post, ::tandpastasmiley:: want ik snap je punt niet. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline L..

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #348 Gepost op: 3-11-2008, 22:59:28 »
ik hoop dat hiukwan wint.
zo'n slimme zet als 'wanhoopsdaad', dà's tenminste iets anders dan het achterbakse gedoe van hans en yin (en in mindere mate geert) die het rijtje gewoon afgaan en al op voorhand bepaalden wie mocht blijven en wie niet.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 23:08:24 door L.. »

Offline dirsta73

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #349 Gepost op: 3-11-2008, 23:02:31 »
Allerliefste Hiukwan,
ik vond je vanaf de eerste blik een pure zuivere mens met pit, ben ontzettend trots op je!! Het goede overwint uiteindelijk, dank dat je dit weer bewezen hebt, geeft hoop op een betere wereld :-)
Ik ben zo blij dat je niet hebt opgegeven en bent blijven nadenken, ook als het hopeloos lijkt blijkt er een weg :-) joehoe
je bent zo zuiver, echt hartverwarmend nog zo een lichtgevend mens te zien
dank dank dank

Offline gruun mutske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #350 Gepost op: 3-11-2008, 23:28:10 »
Awel awel......schitterende move van Hiu..............Ik vrees alleen dat het volgende keer haar kop gaat kosten!!!
VOLHOUDEN MEISJE

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #351 Gepost op: 4-11-2008, 00:17:12 »
Hiu: Eerst en vooral proficiat !!!

 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

Zelf mocht je Robinson niet winnen iedereen zal jou wel blijven onthouden als

"De complottenbreekster uit de Robinsongeschiedenis... "

Als dat geen titel is...

je bent al zo sterk geweest heel deze Robinson reeks.Nu hoop ik oprecht dat je in de finale komt, en deze wint...

Verder ben je sterk, intelligent en sociaal dus jij en niet Hans bent in mijn ogen de Robinson van dit jaar...


Go for it girl.... nu te hopen dat je familie die vieze beesten kan opeten... ::rofl::

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #352 Gepost op: 4-11-2008, 02:31:50 »
Goeie actie! Ik heb genoten van deze aflevering, eindelijk zit er pit in deze reeks. En Geert had beter kunnen samenspannen met de dames HiuKwan en Sharon, want zoals Yin het uitstippelde: het is om en om: yin-hans-yin-hans. Bij een eindproef had Geert gezien zijn proevenachtergrond niet kunnen winnen van die twee.

HiuKwan ik hoop dat de volgende aflevering net zo'n feest wordt! Go girl!

Volledig met je eens, niet slim van Geert.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #353 Gepost op: 4-11-2008, 03:22:15 »
Allerliefste Hiukwan,
ik vond je vanaf de eerste blik een pure zuivere mens met pit, ben ontzettend trots op je!! Het goede overwint uiteindelijk, dank dat je dit weer bewezen hebt, geeft hoop op een betere wereld :-)
Ik ben zo blij dat je niet hebt opgegeven en bent blijven nadenken, ook als het hopeloos lijkt blijkt er een weg :-) joehoe
je bent zo zuiver, echt hartverwarmend nog zo een lichtgevend mens te zien
dank dank dank

Volledig mee eens.

Als je in de hoek zit waar de klapen vallen, moet je er uit komen, keer en op keer terug, nooit opgeven.
Ik had er anders al 18 jaar niet meer geweest, en dan ik o a dit moet missen, mag er niet aan denken.
Vraag aan Megan maar eens mijn mailtje op, dan zal je het wel begrijpen.

Iedereen zegt dat ie niet meedoet voor het geld(ik neem aan dat het voor jou als studente anders wel een verschil kan maken),
dus waar gaat het dan om? Toch om de eer , het plezier en de ervaring.

Dit heb je dus nu reeds bereikt, jij bent voor mij de GROTE MORELE WINNAAR, proficiat!

Heb nog een goede raad voor jou voor als je in de finale komt ivm de televoting, zal het op je e-mail zetten.

Hoop echt dat je wint, je bent een echte Robinson;
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #354 Gepost op: 4-11-2008, 08:55:58 »
nu weet ik waarom ik zo'n gegronde hekel heb aan vrouwen en hun streken .... reden voor me om als vrouw zéér duidelijk te zijn dat niet iedere vrouw zo is ....
Voor jezelf opkomen vind ik eerlijk gezegt geen streek ofzo hoor!

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #355 Gepost op: 4-11-2008, 09:31:50 »
Echt geniaal idd  ::ok:: maar achteraf erg jammer dat jullie dit een poosje eerder hadden bedacht. Stel je toch eens voor dat je zo'n actie had uitgehaald toen Kyra en Sarah er nog waren, hadden jullie zo met z'n vieren over kunnen blijven   :D

Ja, dat had inderdaad te mooi geweest, maar soit, mooi gespeeld van je, maar alleen spijtig dat het ten koste was van Geert, maar ik denk dat hij het achteraf wel zal begrijpen, je had geen keuze meisje..
Het had fantastischer geweest dat 'die 2' mochten beschikken!
Ga ervoor, je bent een supermeid!
 ::boogie::
Alles moet kapot!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #356 Gepost op: 4-11-2008, 11:42:35 »
Het doet me echt deugd dat mensen de aflevering zo leuk vonden..!
Ben allang blij dat mensen toch zijn blijven kijken en niet voortijdig zijn afgehaakt door het verloop van het spel...

Volgende week de eetproef.. dat is toch een jaarlijks terugkerende proef?

Owja, dacht dat ik nog ergens las over de geldprijs etc..

Natuurlijk doe ik het voor de ervaring, eer en het spel.. maar ik ben ook wel zo iemand die zegt: sorry, alles is mooi, maar geld voor een 23jarige arme student is nog mooier.. :P ::rofl::
Ben altijd duidelijk geweest dat 50.000euro voor mij, vooral tegen het eind aan, een enorme trigger was..
De zakenmensen dachten er helaas anders over, maar goed, ze hebben gewoon waarschijnlijk het geld niet nodig..

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #357 Gepost op: 4-11-2008, 12:15:43 »
zeg ik dat vrouwen gemeen zijn ??? ik gebruik het woordje 'gemeen' zelfs niet ....

Dat komt onbewust door het woordje 'streken'. Om mijn vraag te verduidelijken: aan de ene kant heb je het over 'vrouwen en hun streken' en aan de andere kant 'reden om als vrouw duidelijk te zijn dat niet iedere vrouw zo is'

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #358 Gepost op: 4-11-2008, 12:33:10 »
Owja, dacht dat ik nog ergens las over de geldprijs etc..

Natuurlijk doe ik het voor de ervaring, eer en het spel.. maar ik ben ook wel zo iemand die zegt: sorry, alles is mooi, maar geld voor een 23jarige arme student is nog mooier.. :P ::rofl::
Ben altijd duidelijk geweest dat 50.000euro voor mij, vooral tegen het eind aan, een enorme trigger was..
De zakenmensen dachten er helaas anders over, maar goed, ze hebben gewoon waarschijnlijk het geld niet nodig..

Het is natuurlijk lekker politiek correct om te zeggen dat de eer die het winnen van Expeditie Robinson met zich meebrengt belangrijker is dan de geldprijs maar ik vraag me af hoeveel mensen nog willen winnen wanneer de 50.000 euro aan de tweede geplaatste kandidaat wordt geschonken en de winnaar slechts de titel krijgt. Waarschijnlijk alleen de mensen die financieel onafhankelijk zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #359 Gepost op: 4-11-2008, 12:38:27 »
Het is natuurlijk lekker politiek correct om te zeggen dat de eer die het winnen van Expeditie Robinson met zich meebrengt belangrijker is dan de geldprijs maar ik vraag me af hoeveel mensen nog willen winnen wanneer de 50.000 euro aan de tweede geplaatste kandidaat wordt geschonken en de winnaar slechts de titel krijgt. Waarschijnlijk alleen de mensen die financieel onafhankelijk zijn.

Ik denk het ook. Hans is bijvoorbeeld een man die de titel wil hebben om zijn ego eens lekker te kietelen en te kunnen pronken bij andere mensen. Daarvoor zal hij de 50.000 laten gaan schat ik zo in....

Hiu, tuurlijk is 50.000 euro een lekker geldbedrag. Ga ervoor!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."